Sergen Yalçın'dan flaş sözler!
Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Sergen Ylçın, Kafa Sports'ta katıldığı programda çarpıcı açıklamalarda bulundu.
İşte Sergen Yalçın'ın açıklaması:
Sergen Yalçın: ''Devre arası yaptığım değişimi Türkiye'de hiç kimse yapamaz.''
Candaş Tolga Işık: ''Ne yaptınız mesela?''
Sergen Yalçın: ''9 oyuncu gönderdim ve yerine aldığım oyuncular hepsi şu an Dünya Kupası'nda oynuyor. Beşiktaş'ın bundan sonraki senelerinde iskelet olacak olan kadroda hangi oyuncular konuşuluyor? Benim aldığım oyuncular konuşuluyor. Agbadou, Murillo, Oh, Junior.''
duhuliye.com
YORUMLAR (42)
Yazık.. demiyor ki ersin diye diye koca kulübü bitirdim.. belki kupa maçlarına kalede vasquez sağaçıkta cerny solda jota başlasam şu an TR kupası kulüpteydi ama ben o kadar narsistim ki bunu denemeyi bırak düşünmem bile obsesif kompulsif ile hedonist arası gidip geliyorum ama net bir narsistim varsa yoksa ben.. hiçbir planlamaya göğüs geremem sıkışınca giderim zerre umursamam .. ha tazminat almam neden çünkü bu benim 2. hatta 3. defa gelebilmem için bir kurnazlık.. tazminat alan tekrar gelemez ben gelir o tazminat kadar gene alırım :)
Serdal Adalı'dan ricam, şu adama tazminat versin ama bir daha Beşiktaş'la ilgili konuşmama maddesi koysun. Yeter gündemimizi meşgul ettiği.
Gokhan sazdagi ni da sen aldirdin cengiz fetisin yuzunden jota yi harcadin gidecegin belli son mac hala cengizi oynattin sampiyon olamasam bile o oyunu oynatirim diyodun noldu
vizyonsuz serdal adalinin kaldiracagi tek kupa gazi kosusu kupasidir
Bu adam şizofren başka bir aciklamasi olamaz. Yazik! Allah sağlık versin.
dünya kupasında oynayabilen futbolcularla başarısız olmak büyük başarı ama rakipler için, serkan reçber buldu sen oynatamadın
Kimleri teknik direktör yapıp peşinden gittiğimizi iyi görelim, Narsist bir şizofrenik vakâ,
Sergen hocadaki ego ankara ego müdürlüğünde yok bide kendini eleştir hata yaptım de
Bu adamın tedavi olması lazım! Yazık gerçekten. Üzücü durumda! Futbol dünyasının Ajdar'ı oldu. Eğlenmek için izliyor artık millet. Çikita Sergen. Yazık.
Hahahahah ne demezsin. Bütün dünya bu oyuncuları konuşuyor. Bay Ego yine kendini tatmin ediyor! Almanya’da bütün Gazeteler Sergenellanin başarısını konuşuyor. Tek Almanya değil, Amerika, İngiltere, Fransa, Japonya… say say bitmez! Yakinda Sergenellaya Real Madrid den teklif gelir hahahah Ya bu adam ne kullanıyorsa söylesinde, bizimde kafamız böyle olsun
60 milyon harcadık ortada başarı yok kupa yok ne anlatıyor sun be hoca
la hep bi kibir hep bi kendini ispat çabası. hep bir "en ... benim, ben yaptım sadece ben yaparım". yahu şu hayattaki tek meziyetin sol ayağının iyi olmasıydı, onu da devri bitti geçti. kapa çeneni otur yerine
Okan dört yıldır şampiyon oluyor az iç az,yaramıyor
Hocam sana saygım sevgim sonsuz. Çıplak gözle senden daha iyisini izlemedim buna saygımdan ters birşey yazmayacagım.
Beşiktaşta oynamadılar aldırdıkların Sergen hocam
Evet aldığın oyunculardan sonra bak kötü oyuncular falan yorumunda değilim ama Konya’ya Türkiye kupasında elendin,ilk yarı sıralamasıyla sezon sonu arasında fark yok harcanan onca paraya rağmen sadece Göztepe’yi geçip dördüncü oldun,madem bu kadar iyiydin başkan arkanda durmana rağmen niye kaçtın diye Cantaş sormaz ama taraftar sorar abi
ilk yarı 4 mağlubiyet , senin getirdiğin flaş adamlardan sonra ikinci yarı 4 mağlubiyet daha , üstüne kaybettiğin bir Türkiye kupası , nerede başarı , nerede bilimsellik , nerede matematik , son derece gereksiz açıklamalar bunlar , son derece gerçek dışı , yalan , yanlış beyanlar
Orta sınıf oyuncular aldırdın gören de Ucan kaçan oyuncu aldırdı zannedecek aldırdığın çöplerden hiç bahsetmiyorum,adamlarda bir forvet şampiyonluğu getirdi senin aldırdığın dokuz oyuncu en azından kupayı kaldırsaydı lafım olmazdı,dersine çalışmadım otur sıfır
Doğru söylüyor. Sergen'den önce milli takım gibiydik. Yan paslarla orta sahadan öteye geçemiyorduk ama gelde anlat! Problem genel olarak ülkede! sadece bizim taraftar değil ülkemizdeki herkes olanları çok çabuk unutuyor. Esas problem unutmak!
Yahu sen ne yalanci bi adamsin murilloyu sen mi aldin adam kriz yasadi kulubuyle firsat transferi oldu. Sen murilloyu nereden bilecen de isticen de aldircan. Yemiyolar artik bunlari.
Başkan, Adalı, Yönetim Kurulu. Sergen maaş alıyorum dedi. Eğer gerçekse şunun kulağını çekin. Beşiktaş adını ağzına almasın! Ne güzel bir enerji yakaladık onu bozmasın! Kasten yapıyor! Fitne fesat, çukur bir adam! Eğer konuşursa da kesin maaşını! Kendi istifa edene maaş mı verilir! Oh hem her TV'lerde, her yerde "Ben bıraktım" desin. hem maaş alsın! Çözün şu işi! Yeter bu sineğin bulandırdığı mide!
maşallah bu transferlerle türkiye kupasını aldık tebrikler hocam.
Tabii, hiçkimse o kadar para(yaklaşık 55 milyon euro) harcayıp sonra 4.lüğe oynayamaz! Bu büyük bir başarı tabi! 29 yaşındaki üstelik defans oyuncusu agdabou sakarına 18 milyon verecek kulüp yok dünyada. Bu adam kafayı yememişse ben de bir şey bilmiyorum
Anlat anlat heyecanlı oluyor hocam severek izliyoruz komedi dalında oscarlik performans var sizde ah bizim şakacı Sergen Hocamız
Evet 7 tane topçu görünüyor orada ama üçü ilk 11 oynadı geri kalan dördü coptu
Ne diyon sen lan on liralık adamı yirmiye aldırdın bu mu senin değişimin bana genç adam alırsın on liraya adam elli yapar bu değişimdir aldırdığın adamların hepsi geldiğinde iyiydi düşüşe geçtiler demek ki sorun sende bir kaleci aldırdın adamı göremedik bile Ersin sevdan yüzünden sen ancak onun bunun arkasından sallarsın icraat sıfır
Haklısın Sergen efendi devre arasında dünyada en çok para harcayan dördüncü takım olduk ama gram ilerleme kat edemedin
Doǧru söylüyor, tarafcıılık yapanlar sallayacak. Özenin çöplerini görünce anlarsınız.
kafayı yemiş bu , aldığın topçular ile ligi zorlamak değil , kupayı bile kazanamamışsın , konya'ya yenilmişsin , tek hedefimiz kupa derken orada da çakılmışsın , evet 4. olmak için transferler yaptık demişsin , cengiz gibi , sazdağı gibi 5. sınıf topçulara bizi mahkum etmişsin , gerçekten son derece gereksiz bir adammışsın
Beşiktaş senin sayende var Yüce Sergenella! Utanma çık ilan et Futbol Tanrılığını! Rahat rahat tapalım sana. He bu arada "İçeride Konya'yı yürüyerek yenersin Candaşım".
Murillo ve biraz Agbadou …. Gerisi fasarya BOMBOS adamlar
AROG 'da bir sahne vardı . "DEMİNDEN , ŞİMDİYE GELDİM" o geldi aklıma .
senle beraber adalininda gitmesi gerekirdi
murillo disinda aldigin butun oyuncular vasat sergen sen ne anlatiyorsun
@olgun Kim vasat mesela Olaitan mı, Agbadou mu, Oh mu? Asıl sen ne anlatıyorsun?
@olgun eğri oturup doğru konuşmak lazım hepsi iyi oyuncular biz oyunculardan ziyade oyundan dolayı eleştirmiştik
Agbadou gereksiz pahalı bir stoper. Fiyatının oyuncusu da değil. İyi bir santrafora param yetişmese gözüm kapalı satarım. Oh menajerlerin Beşiktaş'a önerdiği bir futbolcuydu. Serkan'ın, hele de Sergen'in bulduğu bir oyuncu değildi. Hiç sahiplenmesinler. Oh, iyi oyuncu ama Beşiktaş'ın 1. santraforu olabilecek kalitede değil. Daha iyisi gerek. Junior ligimiz standardında kaliteli bir oyuncu. Avrupa arenasında kalitesiz kalabilir. Murillo fırsat transferi. Aldığı Yasin Özcan'ı oynatmadı bile. Asllani vasat bile değil.