27.06.2026 - 11:14

Takip Et:

Dünya Kupası hüsranı sonrası dönüş!

2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Futbol Takımı, turnuvanın ardından özel uçakla İstanbul'a döndü.

ABD, Meksika ve Kanada'nın ev sahipliğinde düzenlenen 2026 FIFA Dünya Kupası'nda gruptan çıkamayan A Milli Futbol Takımı, Türkiye'ye döndü.

AY-YILDIZLILAR İSTANBUL'DA

D Grubu'nda oynadığı 3 maçta 2 mağlubiyet, 1 galibiyet elde ederek son sırada kalan milliler, turnuva sürecini tamamlayarak özel bir uçakla İstanbul Havalimanı Genel Havacılık terminaline iniş gerçekleştirdi. Bazı futbolcular teknik heyetten izin alarak yurda dönüş yapan kafilede yer almadı.

HACIOSMANOĞLU OLDUKÇA ÜZGÜN

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da heyetle birlikte İstanbul'a geldi. İbrahim Hacıosmanoğlu'nun üzgün hali dikkatlerden kaçmadı.

Kaynak Son Dakika

YORUMLAR (15)

Ivan Karamazov
27.06.2026 - 12:45

Hacıosmanoğlu gitsin diyoruz ama gitse ne değişecek? O gittiğinde yerine başka bir Apk yalaması gelecek. Paranın olduğu yerden ayrılıp işi hak edene vermez B4D€M bıyıklar.

Yanıtla Beğenme (0)
Hacivat
27.06.2026 - 12:39

Kupa nerede lan dümbük? Hani kupayı alacaktınız? Allah insana sözünü yalatmasın! Senin sözünün kıymeti yok artık! Delikli delikanlı!

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
27.06.2026 - 12:24

Bayan Milli Voleybol takımız 2024 yılında 13 saat süren ABD yolculuğuna ekonomik sınıfta gönderilmiş Ebrar ve Zehra yaşadıkları zorlukları paylaşmışlardı,Bu rezil dünya kupası sonucundan sonra özel uçak başkana haram olsun

Yanıtla Beğenme (0)
Bürkan
27.06.2026 - 12:48

Söylediğinde yüzde bi rmilyon haklısın. Sadece bayan değil, Kadın Voleybol Takımı. Nasıl ki Bay Voleybol takımı diye bir şey yoksa. Bayan Voleybol Takımı diye bir şey olmaz. Bay/Bayan hitap şekli. Erkek/ Kadın cinsiyet.

Beğenme (1)
?????
27.06.2026 - 12:18

ne yani? sistemin kuklası, devlet ihalelerinden milyarlar götüren, sözde adaletli, özde çıkarcı, dediği hiçbirşeyi yapmayan, çakma kabadayıya mı üzülelim biz de?

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Tepe
27.06.2026 - 12:47

@????? düşün yani o kadar anormal bir ülkede yaşıyoruz ki acaba insanlar Erdoğan'dan affını ister mi falan diye sorular soruyor. Yani kimse de liyakat duygusu olmadığı o kadar oturmuş ki insanlar artık bir kişinin düşüncesini tahmin ediyor sadece. Yazık ülkemizin insanlarına ve gençlerine.

Beğenme (0)
Kaptan
27.06.2026 - 12:17

Ceza olarak gemiyle gelmesi lazimdi

Yanıtla Beğenme (0)
Cengo
27.06.2026 - 12:13

Haciosman ve Nutella hiç gelmeseydi keşke.

Yanıtla Beğenme (0)
Şekerbegoviç
27.06.2026 - 12:10

Döndü mü utanmazlar milli takımı kendi egolarına meze yapan müptezeller

Yanıtla Beğenme (0)
Sinyor Bonanza
27.06.2026 - 11:44

Özel uçakla gelmişler, insan utancından özel uçağa binemez

Yanıtla Beğenme (1)
AGG
27.06.2026 - 11:43

Oradayken istifa etseydin burada da yaptığın yanlışlar için özür dinleseydin bu kadar rol yapmana gerek kalmazdı ama bu kadar işte fazlası yok

Yanıtla Beğenme (0)
zihni abidoğlu
27.06.2026 - 11:37

üzülme büyük başkan :(

Yanıtla Beğenme (14)
Ahmet
27.06.2026 - 12:24

@zihni abidoğlu 👊👊👊👊

Beğenme (1)
1903
27.06.2026 - 11:34

Yaw hee he

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet
27.06.2026 - 11:27

İstifa çakma kabadayı

Yanıtla Beğenme (0)
..........
27.06.2026 - 11:25

Çokta .......

Yanıtla Beğenme (0)
K.M. Deli Hamdi
27.06.2026 - 11:20

Ya bırak ne üzgün, herkes adamcı, herkes çıkarına hizmet eder olmuş, timsah gözyaşları, dümenden üzgün mod, bıraksınlar bu ayakları, alan memnun satan memnun, herşey tezgah, herşey proje, seni beni, ülkesini düşünen mi var ülkede, hep bana, hep cebe....

Yanıtla Beğenme (0)
Ada
27.06.2026 - 11:17

UTANMIYOR bu hacıosman ne yüzle geldi

Yanıtla Beğenme (0)