12.05.2026 - 12:25

Takip Et:

El Bilal Toure’nin geleceği netleşiyor...

Beşiktaş yönetimi, El Bilal Toure’nin geleceğiyle ilgili kararını bu hafta verecek.

Beşiktaş'ta El Bilal Toure'nin geleceği bu hafta netleşecek.

Malili futbolcu, performansıyla yönetimi bıraksız bıraktı. Beşiktaş Yönetimi, 24 yaşındaki futbolcu için ligin son haftasındaki Rizespor maçının ardından karar verecek.

Beşiktaş'ın Atalanta'dan transfer ettiği El Bilal Toure'nin sözleşmesinde 15 milyon euro'luk (15 gol atması halinde zorunlu hale gelecek) satın alma opsiyonu bulunuyor ancak siyah-beyazlılar, bu rakamı ödemek istemiyor. Toure için yeniden kiralık transfer de masadaki seçeneklerden biri olarak ön plana çıkıyor.

Beşiktaş'ta bu sezon 25 maçta süre bulan El Bilal Toure, 7 gol attı ve 5 asist yaptı.
Kaynak Sporx

YORUMLAR (50)

Sungur
14.05.2026 - 16:49

Son maçlarda çok kötü oynuyor sakatlık dönüşü berbat bu kadar kötü olursa alınmasına gerek yok.

Yanıtla Beğenme (0)
Kara Kartal
13.05.2026 - 07:03

Bunu alan ve 15m veren hırsızdır ve çalıyordu... 2 m bile almaya gerek yok. Vasat altı bir oyuncu...

Yanıtla Beğenme (0)
Kubilay
12.05.2026 - 21:24

Bu cok savruk gitsin ayagonda top tutamiyor top suremiyor

Yanıtla Beğenme (0)
Siyah
12.05.2026 - 20:17

Hala netleşmedi mi yollayacaksın bu kadar

Yanıtla Beğenme (0)
Kasım Havlucusu
12.05.2026 - 19:13

Holosko artı bir miktar paraya olur

Yanıtla Beğenme (0)
Arif
12.05.2026 - 18:26

İS-TE-Mİ-YO-RUZ.....

Yanıtla Beğenme (0)
boş beleş
12.05.2026 - 18:02

tırt başka bişey olmaz bal yapmaz arı

Yanıtla Beğenme (0)
Saç güzeli
12.05.2026 - 17:30

Gençlerbirliğindeki, Gaziantepteki, Konyadaki yabancı oyuncular canavar gibi top oynayıp, golleri leblebi gibi atarken, bu bizim mal el bilal toure daha topu kontrol etmekten aciz, ayağına dolaştırıp rakibe kaptırıyor. Rakiple kafa topuna çıkıp, yere inmiş topu göremiyor, topu arıyor etrafında, halbuki rakip çoktan topu alıp bizim kaleye doğru hücuma geçmiş. kaç kere izledim bu salağı gram beyni yok. Saçlarını sallamaktan topu göremiyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Yersen salçın
12.05.2026 - 17:26

bunu Beşiktaşa yıldız futbolcu diye çakan başkan adalı nerde. herif daha ayağıyla topu stop edemiyor, topla beraber ya taca ya auto çıkıyor bu uzun saçlı salak. işi gücü saçalrı kafayı sallamak. gram beyni yok. trabzon maçında ozan tufana arkadan müdahale yaptı kırmızı yedi takımı yaktı. Her maç izliyorum hiçbirşey yapmıyor, saman alevi gibi oraya buraya koşuyor, pasları alamıyor, topu rakibe kaptırıyor. Bu salağı 90 dk oyunda tutan sergen, jota silvayı oyun almıyor, gidip cerny i çıkarıyor, jotayı alıyor :) sergen sen oyunu da okuyamıyorsun, futbolcu sahada ne yapıyor onu bile görmüyorsun.

Yanıtla Beğenme (0)
Ayhan
12.05.2026 - 16:29

Sakın almayın

Yanıtla Beğenme (0)
Balkesli
12.05.2026 - 16:24

Sakatlık sorunu zaten herşeyi anlatıyor Bitiriciligi yok son vuruş zayıf Top kontrolü berbat Delidana gibi mücadele edecek Anadolu topçusu bı tane maçta basıp çalımı geçen kanat yok takımda bırakın bu işleri iyi topcuymusda bonservisi yüksekmiş sakat adam sakaaat gitti mi sekiz on maç yok

Yanıtla Beğenme (0)
KÜTAHYA/TAVŞANL
12.05.2026 - 16:17

İYİ OYUNCUDA 15 MİLYON EUROLUK OYUNCU DEĞİL. EVET PERFORMANS VERDİ FAKAT 15 MİLYON EUROLUK PERFORMANS DEĞİL

Yanıtla Beğenme (2)
Noluyo amgana
12.05.2026 - 15:58

TS a verek onlarda 35 e satsın

Yanıtla Beğenme (1)
Bir Yorum
12.05.2026 - 15:55

Sergen devam edecekse ve El Bilali istiyorsa yeniden kiralayın sakın 15 milyona almak gibi bir salaklık yapmayın.

Yanıtla Beğenme (0)
atlascout
12.05.2026 - 15:55

2 milyon eurodan fazla etmez, Bu paralara Mamadou Diakhon + Relebohile Mofokeng alırsın, üstüne sağ kanada Yira Sor + Camilo Mena alırsın, yedek forvetine de Tawanda Maswanhise alırsın

Yanıtla Beğenme (2)
onur c
12.05.2026 - 16:27

@atlascout oyunu save et ve yat uyu artik yarin okul var.

Beğenme (0)
Ozgur
12.05.2026 - 15:20

Kanat forvet desen değil, santrafor desen değil, son vuruş desen orta. Zaman kaybına gerek yok.

Yanıtla Beğenme (0)
Transfer
12.05.2026 - 15:14

Gitmesi gerekenler : Kazdağı, cengiz, el bilal toure, raschica, rıdvan, cerny, murillo, ersin, taylan, necip, salih, asllani, hekimoglu, felix udokhai, jota silva, amir hadziahmetovic, joao mario, onana

Yanıtla Beğenme (2)
CRS
12.05.2026 - 15:09

Bu herif transfer edilip bonservis ödenirse, Beşiktaşlılığımı askıya alıyorum. FOrma almam, maça gitmem, kulüple ilgili hiçbirşey yapmam. Siz nasıl adamlarsınız ki, 1 yıl boyunca hiçbirşey yapmayan, sürekli sakatlanan adama paramızı vereceksiniz. menajer oyunları ve indiragandi değilse birşey bilmiyoruz.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal66
12.05.2026 - 15:08

Bal yapmaz arı, bunlar yedi sergeni zaten

Yanıtla Beğenme (0)
Yilmaz
12.05.2026 - 14:59

BJK de hic bir mevkide basarili olamaz.

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
12.05.2026 - 14:51

Çöp vakit ve para harcamayın. Başkalarına yönelim. Buna harcanılan zamanı jota ta verileydi üç beş maç kazanırdık

Yanıtla Beğenme (1)
Asid
12.05.2026 - 14:44

El Bilal gelişecek diyoruz da Orkundan 10 ay küçük. Orkun Ridvandan bile küçük. Şimdi tartın, gelişecek olan çoktan gelisirdi. El Bilal budur, daha fazlasını beklemeyin.

Yanıtla Beğenme (0)
Arsa1903
12.05.2026 - 14:32

Leao ya verin parayı alın gelin boşa adama para harcamayın... o zaman Oh da işe yarar Orkun da Olaitan da Ndidi de Cerny de bir transfer ile birçok mevkiinin performansı artar doğrudan... İlk onbir için Leao Tavares Senesi bir tane de kaleci alınırsa tamamdır ilk onbir... ha yedeğe yine türk lazım salih özcan enes ünal gibi isimlere gitmek gerekiyor...

Yanıtla Beğenme (1)
Ccccc
12.05.2026 - 17:38

@Arsa1903 babayı alırsın Leao ymuş 50 60 m Euro bonservisi nasıl vereceksin

Beğenme (0)
Claw
12.05.2026 - 14:52

@Arsa1903 gerçekçi ol leo neden gelsin bjk ne ikna edecek ileri dönük projen var nede ikna edecek bütçen var

Beğenme (1)
Adalı 👎😡
12.05.2026 - 14:31

Samsunspor kadar bile iyi transfer yapamayan bu yönetim istifa etmelidir. Bu Bilal, Bilal Erdoğan'ın adaşı diye yalakalık için istenmiyorsa bişey bilmiyorum.

Yanıtla Beğenme (3)
Modalı Kartal
12.05.2026 - 14:18

Buradan bir kez daha uyarıyorum: El Bilal Toure 15 gol de atsa, Beşiktaş'ın futbolcusu değil, sık sık sakatlanan ve maç kaçıran, oynadığı kulüplerde bir türlü maç istikrarını yakalayamayan bir oyuncu. Bence Beşiktaş'ın bu sezon kanatta oynayan bütün oyuncuları değişmeli. Cerny ve Rashica'nın sözleşmesi devam ediyor ama Cengiz, Jota ve El Bilal gönderilmeli. Bence Cerny ve Rashivca'ya da uygun teklif varsa, düşünülmeden gönderilmeli. Beşiktaş'ın ofansdaki en önemli sorunu bir türlü verim veremeyen kanatlar.

Yanıtla Beğenme (0)
karakartal
12.05.2026 - 14:13

bir adam geçemeyen kanat olurmu ya kafayımı yediniz hele hele ozan gibi emekliliği gelmiş birini bir defa bile geçemeyen kanat olurmu çerni ile ikisi sosyete kanat gönderin gitsin

Yanıtla Beğenme (0)
Toprak
12.05.2026 - 14:10

Almayınnn, net oyuncu alın. Net sağ açık, sol açık, net Santrfor! Bunlar tamam olduktan sonra bir kaç bölgede oynayabilen oyuncu alınır

Yanıtla Beğenme (0)
no name
12.05.2026 - 14:08

bu adamı almaya gerek yok. bir katkısı olmadı. Ayrıcı hoca gidecekse yeni hocanın isteyip istemeyeceği hiç belli değil.

Yanıtla Beğenme (0)
RAFRAF
12.05.2026 - 13:58

adam sakat almayın sergen size aldıracak

Yanıtla Beğenme (1)
Mert
12.05.2026 - 13:56

ADALI Adam gibi kanat ve forvet Al alamıyorsanda bırak git

Yanıtla Beğenme (0)
KARTALPENÇESİ
12.05.2026 - 13:24

Kiralıkları gönderin. 2 SOL KANAT, CERny i gönderip 2 SAĞ KANAT, 8-10 NUMARA VE SHAKTARIN 9 NUMARASI GİBİ GENÇ BİR FORVET ALIN. GOL ATAMAZSAN, ÇİZGİYE İNİP ORTA YAPAMAZSAN, GOL ATAMAZSIN, OYUNU AÇAMAZSIN. STOPERLER İDARE EDER. B toure+davitashvili+hutchinson+yusuf sarı+ reijnders+k elias MUTLAKA ALINMALI. SARIŞINLAR ALDI BAŞINI GİTTİ YÖNETİM BENİ DİNLERSEN ŞAMPİYON OLURSUN

Yanıtla Beğenme (0)
KARTALPENÇESİ
12.05.2026 - 13:35

@KARTALPENÇESİ GRİMALDOYU UNUTMUŞUM. EY YÖNETİM PARAYA KIY VE AL. TRANSFER YAPACAKSANIZ BU OYUNCUKLARI ALIN. BİTİK, HASTA, SAKAT, REHABİLİTEYE MUHTAÇ, ISKARTA ADAM İSTEMİYORUZ

Beğenme (0)
Pençe kartal
12.05.2026 - 13:15

Saçları kesecek adam olucak belki oda ama yeri forvet veya arkası

Yanıtla Beğenme (1)
Seçenekler
12.05.2026 - 13:08

Semih satılırsa bu çocuk sadece yedek veya çift santrafor olarak tutulur. Arka direk Larin çıkmadı zorlamanın anlamı yok. Bize çalımcı safkan sağ ve sol kanat forvet gerek.

Yanıtla Beğenme (1)
Gordon Milne
12.05.2026 - 13:00

Solda oynatıldığı sürece faydalı olmaz. İlk oynadığı maçı hatırlayın oyuna sonradan girip nasıl da etkili olmuştu. Kesinlikle forvette oynaması lazım. Kafa da vuruyor ama çizgiye yakın oynarsa fark yaratmaz.

Yanıtla Beğenme (4)
Köyün delisi
12.05.2026 - 12:52

Kardeşim körmüsunüz??? Bu seviyede vasat bir oyuncuya bu kadar para verilir mi? Gönder gitsin. La Havle...

Yanıtla Beğenme (1)
yalcin
12.05.2026 - 12:51

seneye kontejyan sıkintsi var bu kronik çöpu umarim almazlar hic bir ozelligi yok adam gecemez sut cekemez orta yapamaz teknik zaten sifir

Yanıtla Beğenme (0)
YILDIZ OYUNCU
12.05.2026 - 12:51

5 meuro. Kabul ederlerse gelsin...

Yanıtla Beğenme (5)
Gogo3403
12.05.2026 - 12:47

İyi bir yedek olur. 11 kadar klubende güçlü olmalı

Yanıtla Beğenme (4)
Kazım
12.05.2026 - 12:47

Çöpe atacak o kadar paranız varsa onu fakire fukaraya dağıtın belki birinin hayır duası tutarda kulübün işleri yolunda gider. El bilalen daha faydalı olur bu bence.

Yanıtla Beğenme (0)
Gunti
12.05.2026 - 12:44

Yahu bu oyuncudan bize fayda gelmez. 1 sene geçti anlamadık mı hala?

Yanıtla Beğenme (0)
Sporas
12.05.2026 - 12:42

15 milyon 6,7 bandına inerse alınabilir

Yanıtla Beğenme (9)
Vz
12.05.2026 - 12:41

Kesinlikle as oyuncu olarak olmaz

Yanıtla Beğenme (1)
black eagle
12.05.2026 - 12:38

bunu sakın almayın.... sakatlıkların üstüne son sakatlığıda eklenince.... koşamıyor adam geçemiyor.... forvette yokları oynuyor.... buna verilicek paraya ne oyuncular var..... boşuna beşiktaşın parasını verme başkan.... sen nasıl olsa en fazla eylül ekimde gideceksin.... sen seçimlerde sürekli kaybettin.... niye kaybettiğini simdi anladınmı... senin harcın değil bu işler.... sergenide al jokey klübüne dön.... orda arap ingiliz atlara bak..... senden başkan olmaz.... beşiktaşa h,ç olmaz....

Yanıtla Beğenme (1)
Onur1903
12.05.2026 - 12:37

Potansiyeli bize çok ley vaadeti ama performans olarak beklentiyi hiç karşılayamadı. Kesinlikle alınmamalı..

Yanıtla Beğenme (1)
uyanın
12.05.2026 - 12:36

Bu dahil takımdaki hiçbir yabancı bırakın cinconu , samsunda bile oynayamaz.. samsun bile mevcut oyuncusunu kesip dur şunu oynatayım demez.. objektif olun !! olaitan samsunda olsa 2 maç sonra almandan kesiği yerdi.. holse mi olaitan mı ? madji mi bilal mi oh mu ? yahu hiç mi izan yok sizde ? hiç mi sevmiyorsunuz şu takımı .. gelen her başkan içinden geçti ve yüz milyonlarca euro sonunda siz hala bilal vs konuşuyorsanız , hiç mi aklınızdan "bu kulüp en iyi ihtimalle beceriksizlik yüzünden perişan oldu ve oluyor" demiyorsunuz.. nerden bu Beşiktaş ın büyükleri ? bir narsist yüz küsür yıllık kulübün geleceğini mi belirleyecek ?

Yanıtla Beğenme (0)
Claw
12.05.2026 - 12:34

Sol kanata alan maxsim getirin bonservisi yok ve bizde kendini bulacaktır kalitesi üst düzey tabi sakat degilse

Yanıtla Beğenme (3)
zafer İnan
12.05.2026 - 12:33

Bence gıtmelı bu takımda yapamaz

Yanıtla Beğenme (0)
Haber1903
12.05.2026 - 12:28

Almayın müzmin sakat segenella nın bize kazzığı olur sakın cengizle beraber yol ver deneyeceksen jotayı dene ama sergenellasız

Yanıtla Beğenme (0)
Aarau
12.05.2026 - 12:26

Bu saatten sonra El Bilal’in geleceğini Atalanta düşünsün! Bize daha skorer farklı tipte kanat oyuncuları lazım.

Yanıtla Beğenme (0)
Yani
12.05.2026 - 12:26

Hemen kirala

Yanıtla Beğenme (5)