Beşiktaş'ın milli stoperi Emirhan Topçu için bir çok ülkeden takım Beşiktaş'ın kapısını çalmaya hazırlanıyor. İşte detaylar...
Kara Kartal'ın 25 yaşındaki stoperi Emirhan Topçu'ya yurt dışından yoğun ilgi olduğu kaydedildi.
İtalya ve Suudi Arabistan'dan birçok kulübün Emirhan'ı takip ettiği belirtildi.
Beşiktaş'a henüz resmi teklifin ulaşmadığı kaydedildi.
Emirhan Topçu'nun siyah-beyazlı kulüple Haziran 2028'e kadar sözleşmesi bulunuyor.
Haber kaynağı: Fotomaç
YORUMLAR (15)
Milli takımı gördük maalesef, üç pozisyon üç gol hemde üçüde fotokopi defans balon kaleci balon eğer Uğurcan Trabzon'da olsaydı milli takımın birinci kalecisi olamazdı bana kalsa milli takım kadrosuna bile giremez, Berke birinci, Muhammed Şengezer ikinci, Okan Kocuk üçüncü ama fet*saray lobisi, Abdülkerim Anadolu topçusu yanında önünde oynayanlar sayesinde arada kaynıyor e birde ligimiz malum son hafta Antalyaspor nasıl küme düştü bu bile anlayana yeter
A aaaa Milli takımda çöp Çağlar herkesin abisi Sametin yerine çağrılmayan Emirhana teklif mi varmış hayret
Emirhan kalsın , böyle oyuncu zor bulunur.
DİREK SATIN HİÇ DÜŞÜNMEDEN ZATEN SOL STOPER ALINACAK TALİPLERİ VARKEN VERİN ÇÜNKÜ YEDEK OLACAK ZATEN
Dörtlü savunma oynayan takımların kadrolarında 5 stoper bulunmalı. Agbadou, Djalo, Emirhan ve Yasin dışında Uduokhai gönderilip üst seviye bir stoper daha alınmalı. Yani şampiyon olmak için Emirhan kadroda kalmalı ki Avrupa ve kupada devam edilirse avantaj olur.
Kalıtelı aslında neden milli takımı görmüyor tuhaf gercekden
Klasik yorumu ben yapayım. Emirhan tarzında yaşında ve yeteneğinde adamı dışardan almaya kalksan 20 milyon euro derler şu anki piyasada net.
Emirhan Topçu, bidon abdulkerimden 2 gömlek üstün. Beşiktaşlı olmadığı için milli takımda değil. Sol ayağı da iyi, 3 sefer çıplak gözle seyrettim. Takımda kanat olmayınca, gol atamayınca kabak stoperlere patlıyor. Değerlerinizin kıymetini bilin gençler,
Emirhan'ı sakın satmayın... Beşiktaşlı ruhunu taşıyan olarak takımda Orkun ile birlikte O kaldı...
Yerliler nasil iyi olur ????? Kaliteli yabanci alirsan onlarda iyi olurlar ….. Dünya Yildizlariylan oynamak çok önemli . Kale Stoper ve Orta Sahada ciddi Dünya yildizlari olmali
Sallamayin aga her mac golluk hatalari var adamin, kim ne yapsin bunu, menajeri iyi calisiyor
Orkun ile birlikte takımdaki en iyi yerli oyuncumuz, montella paşa milli takıma almadı ama bu seviyede sol ayaklı stoper bulmak kolay iş değil
Bence Abdulkerim'den falan çok daha iyi bir stoper. İstikrarlı bir şekilde oynasa da tam potansiyelini görsek. Bir oynatılıp bir oynatılmadığı için oyun ritmi olmuyor ve bazen anlık konsantre kaybı yaşıyor. Baklım Italiano nasıl görecek. Ama bence Milli Takım'ın as stoperi olmayı hak ediyor.
ederi olani ilgi olani satin