Josef de Souza, Beşiktaş ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Bir dönem Beşiktaş forması giyen ve performansıyla taraftarın sevgilisi haline gelen isimlerden biri olan Josef de Souza, Beşiktaş ile ilgili açıklamalarda bulundu.
İşte Josef de Souza'nın açıklamaları:
BEŞİKTAŞ STADYUMU BENİM İSTANBUL'DAKİ EVİM
Josef de Souza: “Beşiktaş Stadyumu, benim İstanbul’daki evim. O yüzden burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Tüm Beşiktaş taraftarlarına ve personele teşekkür ediyorum. Burada olmak benim için bir rüyanın gerçekleşmesi gibi.”
GALATASARAY'A GOL ATTIĞIM AN EN UNUTULMAZ ANIMDI
Josef de Souza: “Beşiktaş Stadyumu’na geldiğimde aklıma ilk gelen, 20-21 sezonundaki şampiyonluk kutlamamız. Bu stadyumdaki en güzel anımdı. Ayrıca Galatasaray’a gol attığım an...
Bu stadyumu her gördüğümde özellikle dolu gördüğümde çok mutlu oluyorum.”
duhuliye.com
YORUMLAR (8)
Kraldın kral, karakterli yürekli kardeşim. Gelmez senin gibisi bir daha kolay kolay
Tottenham daki fabhinho josef tipi 6 numara bizle adi geciyor yorumcular josef tarzi degil atiba tarzi 6 numara almali Beşiktaş diyorlar bence josef tarzi kalbiyle oynayan 6 numara orta sahayi toparlar siz taraftarlar ne diyosunuz
Bu takımda fazla değil senin gibi ciğeriğle top oynayan 5 tane topçu olsa takım avrupa kupasını kazanır be
Kesinlikle..şampiyon olduğumuz yıl mücadelesinin yanında Başakşehire , geseye, Türkiye kupası finalinde Antalya’ya attığı goller çok kıymetliydi
I LOVE YOU JOSEF DE SOUZA WELCOME TURKEY
Sergenin getir götür işini yapatdın ancak sen
On yıl bu formayı giymeni çok isterdim kalbinle ruhunla futbolculuğunla tam bir efsane olurdun şimdi de efsanesin ama bir şeyler eksik kaldı sanki seni çok özlüyoruz Josef