Bir dönem Beşiktaş forması giyen ve performansıyla taraftarın sevgilisi haline gelen isimlerden biri olan Josef de Souza, Beşiktaş ile ilgili açıklamalarda bulundu.
İşte Josef de Souza'nın açıklamaları:
BEŞİKTAŞ STADYUMU BENİM İSTANBUL'DAKİ EVİM
Josef de Souza: “Beşiktaş Stadyumu, benim İstanbul’daki evim. O yüzden burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Tüm Beşiktaş taraftarlarına ve personele teşekkür ediyorum. Burada olmak benim için bir rüyanın gerçekleşmesi gibi.”
GALATASARAY'A GOL ATTIĞIM AN EN UNUTULMAZ ANIMDI
Josef de Souza: “Beşiktaş Stadyumu’na geldiğimde aklıma ilk gelen, 20-21 sezonundaki şampiyonluk kutlamamız. Bu stadyumdaki en güzel anımdı. Ayrıca Galatasaray’a gol attığım an...
Bu stadyumu her gördüğümde özellikle dolu gördüğümde çok mutlu oluyorum.”
duhuliye.com