30.04.2026 - 16:21

Takip Et:

Ersin’e önce zam sonra görüşme!

Beşiktaş’ta Ersin Destanoğlu konusunda sıcak gelişmeler yaşanıyor.

Siyah-beyazlılar, takımda en düşük maaş kazanan isimlerden olan Ersin’e iyileştirme yaptı.

Ancak sözleşmesi sezon sonunda bitecek olan Ersin için karar ise Türkiye Kupası maçlarının ardından verilecek.

Ersin kalma konusunda kesin kararını henüz vermezken Avrupa’ya gitme seçeneği de masada.

Beşiktaş cephesi Ersin’in kalmasına olumlu baksa da Avrupa’ya gitme ihtimali olan oyuncuya kararı bırakacak.

duhuliye.com

YORUMLAR (54)

Cem kartal
01.05.2026 - 19:13

Ersin giderse Emre bilgin yedek olarak kullanilir Cok iyide bir yabanci alinirsa super olur 2 tane kaleci almaya gerek yok

Yanıtla Beğenme (0)
Martı Apt
01.05.2026 - 07:17

İsteyen bulursanız acilen verin gitsin. Beceriksiz ve dahi beş parasız yönetimler bunu takımda tutup züğürtlükletini örtbas etmek için cila üstüne cila çektiler ama olmuyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Xxx? Fy
01.05.2026 - 01:43

Ya Bi gitya mertten kurtulduk sıra sende ersin efendi. Sizin yuzunuzden Anadolu külüpleri bize karşı cesaretledi

Yanıtla Beğenme (0)
at kafa
01.05.2026 - 01:03

Bu kazık anca ordu Mesudiye müslüm sarıca köyünün futbol takımının 8. kalecisi olur

Yanıtla Beğenme (0)
tanem
01.05.2026 - 00:59

maç başına 1 e yakın gol yeme istatistiği avrupada ortalama üstü olarak geçer. bilmeyen cahiller açsın baksın

Yanıtla Beğenme (0)
salim
01.05.2026 - 00:56

git kurtar kariyerini ersin. biraz ağırsın. kondisyon çalış. bak uğurcana her köşeye uçuyor

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
30.04.2026 - 23:56

Sözleşme mi yenilenecek , serdal adalı sen ne kadar büyük bir hayal kırklığısın ya vallahi pes ,necip ide yenilemişti..abi gerçekten inşallah sergenimergeni başkanı hepiniz giderdiniz ya

Yanıtla Beğenme (0)
Eagle
30.04.2026 - 23:32

Gitsin belçika hollanda oynasın biraz. Bizde oynaması zor mutlaka iyi bi kaleci alacaklar sezon sonunda. Çocuğun da yaşı geçiyo gitsin oynayabileceği bi takım bulsun oynasın geliştirsin kendini hem bize hem kendine iyi olur. Bize maç kazandıracak seviye atlatacak kaleci lazım. Ersin kötü mü yani hayır idare eder ama bi uğurcan değil bi muslera değil

Yanıtla Beğenme (0)
Komedi
30.04.2026 - 22:54

Hangi akılla uzatıp bizi kanser edeceksiniz. Abiler bu kaleci değil heleki Beşiktaş’ın kalecisi hiç değil

Yanıtla Beğenme (0)
AKIN
30.04.2026 - 22:43

Ayaklarini kullammayan ve stopef&libero gibi oynamayan,degajlari hedefe gitmeyen,yan toplara cikamayan,uzaktan atilan sutlari cozemeyen kaleci kaleci degildir..

Yanıtla Beğenme (0)
Ayhan
30.04.2026 - 22:12

Beşiktaş bu kazmayla sözleşme imzalarsa inşallah seneye küme düşer

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
30.04.2026 - 19:41

Göztepe nin kalecisini alın olcaksa o olsun. Ersin de yedeği madem,

Yanıtla Beğenme (4)
Sessiz ve Derin
30.04.2026 - 19:37

İnşallah avrupaya gider jubılesınıde orda yapar yoksa seneyede kalede ersin

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
30.04.2026 - 19:00

Bak yazıyorum buraya Sergen’i bu adam yiyecek. Türkiye kupasında bunun yüzünden eleneceğiz göreceksiniz. Bundan daha kötüsü bu ligde yok vallahi billahi.

Yanıtla Beğenme (2)
Can
30.04.2026 - 18:53

Ne sözleşmesi ne kalması kardeşim BJK nin parasını çöpe atamazsınız. Bununla kim sözleşme imzalarsa BJK nin 10 yılını çöpe atmış ihanet etmiş olur. Aklınızı başınıza alın.

Yanıtla Beğenme (0)
gerçek taraftar
30.04.2026 - 18:40

Avrupa da ancak kale arkasinda top toplamaya gider

Yanıtla Beğenme (0)
BJK 1903
30.04.2026 - 18:29

Ersin kalsa bile kaliteli bir yabancı kaleci ve Muhammed Şengezer alınarak kale sağlama alınmalı

Yanıtla Beğenme (3)
Mahmut Hollanda
30.04.2026 - 18:17

Yav adama önce kontrat yapın sonra satın veya 2 inci kaleci olur 2.5 milyon Euro satın

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal 1
30.04.2026 - 17:53

Meşhur atasözüyle maaşına zam gerisini yazmıyorum anlayan anlar

Yanıtla Beğenme (0)
Aydın
30.04.2026 - 17:40

Bi git yaaa

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
30.04.2026 - 17:38

Sergen’e Thibaut Courtois’i ver kalede yine Ersin’le çıkar Şampiyon apoletli kaleci nede olsa

Yanıtla Beğenme (2)
Ne alaka
30.04.2026 - 17:53

@Acortix ne kadar saçma yorum

Beğenme (6)
Kartal pençesi
30.04.2026 - 17:33

Senelik on milyon euro ver başkan kendi cebinden vermiyorsun nasıl olsa sezonda üç maç oyna transfer yaklaşınca kontrat al yat senelerce ikinci necip vakası

Yanıtla Beğenme (0)
Bozkir gartali
30.04.2026 - 17:29

19 mac 29 gol, bence de zammi hak etmis, bol prim de verilebilir, plaket unutulmasin yada altin eldiven. Guzel istatistik tebrik ederim

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet Özkan
30.04.2026 - 17:25

Boş YAPMA GANYANCİ

Yanıtla Beğenme (3)
bakan manda
30.04.2026 - 17:22

ağırlığınca camız tezeği verin, ahırdan çıkartın, meraya salın

Yanıtla Beğenme (0)
gokhan
30.04.2026 - 17:15

sergen ve adali insallah kufurlerle gideceginiz gunleride gorecegiz

Yanıtla Beğenme (0)
hasan
30.04.2026 - 17:14

hep aynı şey, 3 amç oynayıp zamı kapan sonrada yatan futbolcular bunlar. Necip-Oğuzhan-Ersin...

Yanıtla Beğenme (0)
Ali yaşar
30.04.2026 - 17:12

Hayırlı olsun diyeceğim ama endişelerim de yok değil, Ersin rica ediyorum, şu kale sahasından baskı altında paslaşarak oyunu başlatma ileriye boş arkadaşlarının olduğu bölgeye degaj yap, yada kullan, zira biz bu başlama şekliyle çok gol yedik, ayrıca rakip oyuncular senin sahanda kalıyor olası bir hatada sahamızda anında çoğalmış oluyorlar, bu başlama şeklini icat edene lanet olsun, belki ileri derecede iyi takımlar baskıyı kırıp rakibe sıkıntı çıkarabilirler ama biz onu yapamayız, sen en iyisi degaj yap yada aut kullanıyorsan rakip sahaya gönder, her maç yüreğimizi ağzımıza getiriyorsun, sen top uzaklaştırmasını bilmiyor musun yoksa taraftatı mı kahretmek istiyorsun, ayağında top tutma o senin işin değil,

Yanıtla Beğenme (0)
Forzaa
30.04.2026 - 17:09

Ulan nasıl bi vizyonsuz yönetim var, bide zam yapacaklarmış, daha şyi becersin diye mi zam yapacaksınız?

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Gözü
30.04.2026 - 17:06

Bilinen taktiktir: Maaşına zam, işine son...

Yanıtla Beğenme (2)
Recep Tercüman
30.04.2026 - 17:01

Ne yaptiki zam veriyorsunuz yapmayin böyle Besiktasin cocugu diye senelerce necipede verdiniz zamlari ilk önce zami hak edecek oyunu oynasin hele bir kac senedir aldiklari yeter bana sorarsan artik oyuncunun ödemesi gerek Besiktasda kaldigi icin.

Yanıtla Beğenme (1)
Ganyanbayii
30.04.2026 - 16:58

Üstüne para ver elden çıkart

Yanıtla Beğenme (1)
Kafkas Kartalı
30.04.2026 - 16:57

Yuhhh artık yazıklar olsun bu vizyonla bir şey olmaz inşallah yönetim sergen ersin vs hepiniz gidersiniz nedir bu taraftarın sizden çektiği

Yanıtla Beğenme (1)
Nouma
30.04.2026 - 16:56

Bu kapasite ile 6 yıldır Beşiktaşta kalabildiği için fakir fukara sevindirip hiç sesini çıkarmaması lazım. Ersin insan şakasıdır hiç bir Beşiktaşlıyı güldürmeyen

Yanıtla Beğenme (1)
Nouma
30.04.2026 - 16:54

Rıdvan giderken de transfer olcam diye ağlamıştı. Zerre geliştirme kendini hep yükseklerde uç. Yurtdışı seçenegi masada cümlesi tam masabaşı haberi oldugunun kanıtı. Neciple ersine bizden başka kimse yüz vermez. Vermedilerde

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet
30.04.2026 - 16:52

Yazıklar olsun vizyon sıfır adalı sergenle bu iş olmaz seneye de unutalım şampiyonluğu

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal
30.04.2026 - 16:51

Ya bu ne ersin sevdası başka kaleci mı yok şöyle kaliteli bı kaleci yok mu

Yanıtla Beğenme (1)
Kara
30.04.2026 - 16:49

İnanılmaz bir vizyonsuzluk ucuzculuk bu kolsuz kaleciye servet verdiniz

Yanıtla Beğenme (1)
Gregor
30.04.2026 - 16:44

Allah belanızı

Yanıtla Beğenme (1)
İbram paşa
30.04.2026 - 16:52

@Gregor versin

Beğenme (0)
Morisaki Ersin
30.04.2026 - 16:40

Morisaki ersinime yapın sôzlesmeyi

Yanıtla Beğenme (0)
MT
30.04.2026 - 16:40

kahretsin

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal
30.04.2026 - 16:36

Kaleci iyi olacak. Bu bildiğin kova

Yanıtla Beğenme (1)
yonetim istifa
30.04.2026 - 16:30

fenerin 3 baskan adaylarinin serveti 2 milyardan basliyor bizim zügürt serdal kendi zugurt yonetime aldiklari ondan zugurt

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet
30.04.2026 - 16:50

@yonetim istifa 👏👏

Beğenme (0)
nazim
30.04.2026 - 16:30

Ersin Beşiktaş'ın kalecisi değil boşa çabalıyoruz.

Yanıtla Beğenme (2)
Totti
30.04.2026 - 16:28

Düşünsenize Gs veya fb nin kalecisi ersin. Lige pozitif önde başlarsınız psikolojikmen

Yanıtla Beğenme (3)
Turko
30.04.2026 - 16:28

Sanki bana David raya önce zammış bari sonra da kiralık gönderin en azından yurt dışına gitsin bizden uzak olsun

Yanıtla Beğenme (2)
Totti
30.04.2026 - 16:28

Hala ersin ile ilgili pozitif düşünceler var ise kulüp iyi yönetilmiyordur. Ersin gram kendisini geliştiren bı kaleci değil ve pas oyununda topu oyuna sokma yetenegi düşük. Sezgileri zayıf ve defans arkası toplara çıkmada çok ciddi problemi olan biri. Bu kadar kötü bir kaleci nasıl oluyor el üstünde tutulur onu da anlamış değilim.

Yanıtla Beğenme (2)
Tolga
30.04.2026 - 16:27

Bence Avrupaya gitme durumu varsa hiç engel olmayalım önümüze bakalım! Artık bazı isimlerle iyi veya kötü olsun vedalaşmak lazım

Yanıtla Beğenme (2)
7çınar yaylası
30.04.2026 - 16:27

ne kadar saçma bir zamanlama , sözleşme bitiminde ne yapacaksan yaparsın veya vedalaşırsın , şimdi ne alaka

Yanıtla Beğenme (1)
lvnt1903
30.04.2026 - 16:26

Bizim kesinlikle 1.Sınıf bir kaleci transferi yapıp Ersin veya Vasguez’ide yedek tutmamız lazım …

Yanıtla Beğenme (0)