Beşiktaş’ta Ersin Destanoğlu konusunda sıcak gelişmeler yaşanıyor.
Siyah-beyazlılar, takımda en düşük maaş kazanan isimlerden olan Ersin’e iyileştirme yaptı.
Ancak sözleşmesi sezon sonunda bitecek olan Ersin için karar ise Türkiye Kupası maçlarının ardından verilecek.
Ersin kalma konusunda kesin kararını henüz vermezken Avrupa’ya gitme seçeneği de masada.
Beşiktaş cephesi Ersin’in kalmasına olumlu baksa da Avrupa’ya gitme ihtimali olan oyuncuya kararı bırakacak.
duhuliye.com
YORUMLAR (54)
İsteyen bulursanız acilen verin gitsin. Beceriksiz ve dahi beş parasız yönetimler bunu takımda tutup züğürtlükletini örtbas etmek için cila üstüne cila çektiler ama olmuyor.
Ya Bi gitya mertten kurtulduk sıra sende ersin efendi. Sizin yuzunuzden Anadolu külüpleri bize karşı cesaretledi
Bu kazık anca ordu Mesudiye müslüm sarıca köyünün futbol takımının 8. kalecisi olur
maç başına 1 e yakın gol yeme istatistiği avrupada ortalama üstü olarak geçer. bilmeyen cahiller açsın baksın
git kurtar kariyerini ersin. biraz ağırsın. kondisyon çalış. bak uğurcana her köşeye uçuyor
Sözleşme mi yenilenecek , serdal adalı sen ne kadar büyük bir hayal kırklığısın ya vallahi pes ,necip ide yenilemişti..abi gerçekten inşallah sergenimergeni başkanı hepiniz giderdiniz ya
Gitsin belçika hollanda oynasın biraz. Bizde oynaması zor mutlaka iyi bi kaleci alacaklar sezon sonunda. Çocuğun da yaşı geçiyo gitsin oynayabileceği bi takım bulsun oynasın geliştirsin kendini hem bize hem kendine iyi olur. Bize maç kazandıracak seviye atlatacak kaleci lazım. Ersin kötü mü yani hayır idare eder ama bi uğurcan değil bi muslera değil
Hangi akılla uzatıp bizi kanser edeceksiniz. Abiler bu kaleci değil heleki Beşiktaş’ın kalecisi hiç değil
Ayaklarini kullammayan ve stopef&libero gibi oynamayan,degajlari hedefe gitmeyen,yan toplara cikamayan,uzaktan atilan sutlari cozemeyen kaleci kaleci degildir..
Beşiktaş bu kazmayla sözleşme imzalarsa inşallah seneye küme düşer
Göztepe nin kalecisini alın olcaksa o olsun. Ersin de yedeği madem,
İnşallah avrupaya gider jubılesınıde orda yapar yoksa seneyede kalede ersin
Bak yazıyorum buraya Sergen’i bu adam yiyecek. Türkiye kupasında bunun yüzünden eleneceğiz göreceksiniz. Bundan daha kötüsü bu ligde yok vallahi billahi.
Ne sözleşmesi ne kalması kardeşim BJK nin parasını çöpe atamazsınız. Bununla kim sözleşme imzalarsa BJK nin 10 yılını çöpe atmış ihanet etmiş olur. Aklınızı başınıza alın.
Avrupa da ancak kale arkasinda top toplamaya gider
Ersin kalsa bile kaliteli bir yabancı kaleci ve Muhammed Şengezer alınarak kale sağlama alınmalı
Yav adama önce kontrat yapın sonra satın veya 2 inci kaleci olur 2.5 milyon Euro satın
Meşhur atasözüyle maaşına zam gerisini yazmıyorum anlayan anlar
Sergen’e Thibaut Courtois’i ver kalede yine Ersin’le çıkar Şampiyon apoletli kaleci nede olsa
Senelik on milyon euro ver başkan kendi cebinden vermiyorsun nasıl olsa sezonda üç maç oyna transfer yaklaşınca kontrat al yat senelerce ikinci necip vakası
19 mac 29 gol, bence de zammi hak etmis, bol prim de verilebilir, plaket unutulmasin yada altin eldiven. Guzel istatistik tebrik ederim
ağırlığınca camız tezeği verin, ahırdan çıkartın, meraya salın
sergen ve adali insallah kufurlerle gideceginiz gunleride gorecegiz
hep aynı şey, 3 amç oynayıp zamı kapan sonrada yatan futbolcular bunlar. Necip-Oğuzhan-Ersin...
Hayırlı olsun diyeceğim ama endişelerim de yok değil, Ersin rica ediyorum, şu kale sahasından baskı altında paslaşarak oyunu başlatma ileriye boş arkadaşlarının olduğu bölgeye degaj yap, yada kullan, zira biz bu başlama şekliyle çok gol yedik, ayrıca rakip oyuncular senin sahanda kalıyor olası bir hatada sahamızda anında çoğalmış oluyorlar, bu başlama şeklini icat edene lanet olsun, belki ileri derecede iyi takımlar baskıyı kırıp rakibe sıkıntı çıkarabilirler ama biz onu yapamayız, sen en iyisi degaj yap yada aut kullanıyorsan rakip sahaya gönder, her maç yüreğimizi ağzımıza getiriyorsun, sen top uzaklaştırmasını bilmiyor musun yoksa taraftatı mı kahretmek istiyorsun, ayağında top tutma o senin işin değil,
Ulan nasıl bi vizyonsuz yönetim var, bide zam yapacaklarmış, daha şyi becersin diye mi zam yapacaksınız?
Bilinen taktiktir: Maaşına zam, işine son...
Ne yaptiki zam veriyorsunuz yapmayin böyle Besiktasin cocugu diye senelerce necipede verdiniz zamlari ilk önce zami hak edecek oyunu oynasin hele bir kac senedir aldiklari yeter bana sorarsan artik oyuncunun ödemesi gerek Besiktasda kaldigi icin.
Yuhhh artık yazıklar olsun bu vizyonla bir şey olmaz inşallah yönetim sergen ersin vs hepiniz gidersiniz nedir bu taraftarın sizden çektiği
Bu kapasite ile 6 yıldır Beşiktaşta kalabildiği için fakir fukara sevindirip hiç sesini çıkarmaması lazım. Ersin insan şakasıdır hiç bir Beşiktaşlıyı güldürmeyen
Rıdvan giderken de transfer olcam diye ağlamıştı. Zerre geliştirme kendini hep yükseklerde uç. Yurtdışı seçenegi masada cümlesi tam masabaşı haberi oldugunun kanıtı. Neciple ersine bizden başka kimse yüz vermez. Vermedilerde
Yazıklar olsun vizyon sıfır adalı sergenle bu iş olmaz seneye de unutalım şampiyonluğu
Ya bu ne ersin sevdası başka kaleci mı yok şöyle kaliteli bı kaleci yok mu
İnanılmaz bir vizyonsuzluk ucuzculuk bu kolsuz kaleciye servet verdiniz
fenerin 3 baskan adaylarinin serveti 2 milyardan basliyor bizim zügürt serdal kendi zugurt yonetime aldiklari ondan zugurt
Ersin Beşiktaş'ın kalecisi değil boşa çabalıyoruz.
Düşünsenize Gs veya fb nin kalecisi ersin. Lige pozitif önde başlarsınız psikolojikmen
Sanki bana David raya önce zammış bari sonra da kiralık gönderin en azından yurt dışına gitsin bizden uzak olsun
Hala ersin ile ilgili pozitif düşünceler var ise kulüp iyi yönetilmiyordur. Ersin gram kendisini geliştiren bı kaleci değil ve pas oyununda topu oyuna sokma yetenegi düşük. Sezgileri zayıf ve defans arkası toplara çıkmada çok ciddi problemi olan biri. Bu kadar kötü bir kaleci nasıl oluyor el üstünde tutulur onu da anlamış değilim.
Bence Avrupaya gitme durumu varsa hiç engel olmayalım önümüze bakalım! Artık bazı isimlerle iyi veya kötü olsun vedalaşmak lazım
ne kadar saçma bir zamanlama , sözleşme bitiminde ne yapacaksan yaparsın veya vedalaşırsın , şimdi ne alaka
Bizim kesinlikle 1.Sınıf bir kaleci transferi yapıp Ersin veya Vasguez’ide yedek tutmamız lazım …
Ersin giderse Emre bilgin yedek olarak kullanilir Cok iyide bir yabanci alinirsa super olur 2 tane kaleci almaya gerek yok