Beşiktaş'ın, Chelsea'nin Danimarkalı kalecisini istediği iddia edildi.
Yeni sezonda kalede değişime gitmeye hazırlanan Beşiktaş’ın, Ersin Destanoğlu’nun yerine yabancı bir file bekçisi transfer etmeyi planladığı öne sürüldü.
İlk hedef ise Chelsea’den Filip Jörgensen... Bu sezon Londra ekibinde sadece 10 maçta görev alabilen 23 yaşındaki eldiven, ligin ikinci yarısında yaşadığı sakatlık nedeniyle uzun süre sahalardan uzak kalmıştı.
Düzenli forma giyebileceği bir takım isteyen Danimarkalı kalecinin Beşiktaş’a gelmeye olumlu baktığı öğrenildi.
Haber kaynağı: Hürriyet
YORUMLAR (23)
Ozellikle avrua icin alt yapidan cikmis oyuncular listeye koymak sart. ERsin'in bildigim kadariyla maasi ucuz. Yedek 2. kaleci olarak kalsin ama sampiyonlugu zorlayacaksak ya da yaristan kopmak istemiyorsak kesinlikle yeterli degil. Ustune gelmeyen toplari kurtardigi zaman vay be diyoruz, o kadar citamizi yere dusurdu kalecilik konusunda.
Sergeni küleden al,Ersini de kaleden al,Bu takım boş kale,hocasız yine 4.cü olurdu...
olmiyur Ersin sende başarı olmaz enisi Sergen fehs işler giden yeni kaleci yeni teknik direktörü sart
Dün tefefe açıkladı. Yabancı kontenjanı 10+4 olacak diye... Bu durumda Beşiktaş'ın kalecisi ya 23 yaşaltı olacak ya da yerli olacak... Aksi halde başka mevkilerden kısmak zorunda kalırlar. Yani diyeceğim Jorgensen artık mantığa uygun değil...
@Kullanıcı Adı Beğenmeyen arkadaşlar neyi beğenmediniz? Açıklanan kontenjanı mı yoksa Jorgensen'in 24 yaşına gelmiş olması mı? 10+4 demek aynı zamanda 25 kişilik kadroda 11 yerli demek... Orkun dışında ilk 11 e direk yazılacak oyuncu yok. Yani 10 yerli isime ihtiyacımız var. Bunlar kim olabilir ve hangi yabancı oyuncunun hangi mevkide rotasyon oyuncusu olarak kadroya alınması gerektiğini bir hesaplayın ve ondan sonra tekrar karar verin...
benim bildigim Sergen yalçın kaleci istemez he olaki kaleci gelirse ersinden yine vazgeçmez
Ersin git koçum sözleşmen bitiyor giderkende 5 kuruş kazandırma bu takıma hele olsa sana çöp kova diyen bir taraftarın kalecisi olacağına mutlu huzurlu olacağın bir takıma git
@19:03 Beşiktaş Ersinin kendine hayrı yok ne para kazandırması ondan satış geliri bekleyen tek kişi yoktur en büyük iyiliği gitmek olur yeter ki gitsin
@19:03 Beşiktaş önce kendine takım bulsun üste para veririz kulup iban versin yeter
Oblak'a gitseler anlarım ama bu kaleci Ersin'den birkaç gömlek üstün kaleci falan değil. Menajer gazlaması, başka bir şey değil. Bundan çok çok daha iyi kaleciler var. Verilecek paraya yazık. Bu gelecekse, gerçekten Ersin kalsın.
Biz neden bulamıyoruz bir muslera, mondragon, taffarel. Adamlar yerliye döndü ordan da şansları tuttu. Bu sene en çok kaleciye para harcayın artık kalede güven istiyoruz
Jörgensen kışın transfer edilseydi Beşiktaş takımına kupayı alırdık sanki
Eger kaleci alınmayacaksa seneyide unutun bu kalası kaleye koyana kadar necibi koyun hiç bir fark göremezsiniz
Arkadaşlar haberiniz olsun, dünyadaki bütün kalecilerin soyu tükenmiş ve geriye bir tek Jorgensen kalmış. Çok başarılı ve dahi başkanımız da bu yüzden bu kaleciyi kaçırmak istemiyormuş.
BURDAN YORUMLARIMI ÖZELLIKLE TAKIP EDEN BAŞKANA SOYLUORUM KESINLIKLE KALECI TAKIMIN FORVET ILE BIRLIKTE EN ONEMLI IKILISI. BUNLARA VERILEN PARAYA ACIMAYIN VE BU IKI POZIYONA OZEL SPONSORLAR BULUN. FORVETI VE KALECIYI ZENGIN İŞ ADAMLARINA ALDIRIN. VE KALITESI TARTISMASIZ 2 ISIM ISTIYORUZ.. FORVETTE KEISNLIKLE SORHLOT OUNAI LEWANDOWSKI TIPI HEYVENTLI VE ISABETI YUKSEK GOLCULER OLMALI. KALEDEDE KURTARIS YUZDESI COK IYI OLANLAR. AYAGI ONEMLI DEGIL ONLARA TAKILMAYIN..
herkes konusulur yine ersinle devam eder bunlar adali ve sergenin vizyonu ersin salih sazsdagi cengiz gibi adamlar
Hiç inanasım gelmiyor. bence ersinle sözleşme yenileyip salih özcan ve yusuf sarıyı alacaksınız
Jörgensen alınacaksa Ersin niye gidiyor? Ersin'in yabancı versiyonu bu çocuk
Sergen varsa Ersini hiç bir babayiğit kesemez! Muslera bile yedek kalır ersin varken anca..
ABİ MUSLERA KALİTESİNDE KALECİ ALINMASI LAZIM BU KONUDA CİDDİ ADIM ATILSIN CİNCONLAR SON 30 YILDA TAFAREL MONDRAGON MUSLERA UĞUR CAN CİNCONLAR ÇOK İSTİKRARLI
@Madara YEMİN ederim OC LARININ YAPTIKLARI TEK DOĞRU İŞ YILLARDIR IYI KALECI BULMAK HARBIDEN.. NEFRET EDIYORUM AMA DOGRULARIDA SOYLEMEK LAZIM..
Son dört senedir dedikodular dedikodular sonra başlamadan bitmeler, bakınız trabzon çat çat alıyor lafı olmadan örnek, samsun keza öyle Göztepe dahil
Bir numarası yok Jörgensen'in. Benden söylemesi.
Ligde şampiyonluk hedefleyen bir takımın kalesine ilk tercih olarak ersin yazılamaz hatta ikinci tercih olarak bile yazılamaz ! Yeni bir hoca gelse de bu Gökhan necip Salih ridvan ve gelmeyen diğer tüm kazmaları şu takımdan bi yollasa artık
İnşallah