Sinan Vardar'ın Fotomaç gazetesindeki köşe yazısı...
Maalesef bugünler gümbür gümbür geldi. Beşiktaş, hayal kırıklığıyla dolu bir sezonu daha bitirdi. Elde var kocaman bir sıfır! İş bilmez yönetimiyle, egolarına yenik düşen Sergen Yalçın! Bir araya getirilmesi imkânsız olan transferlerle, menajerleri zengin eden, kafaları karıştıran tercihlerle RUHSUZ FUTBOLCULAR!
Dün 90 dakika boyunca tel tel dökülen Beşiktaş'ı izlerken inanın çok üzüldüm. Böyle rezalet olmaz! Hepinize yazıklar olsun! Şampiyonlar Ligi finalinden daha pahalı olmasına rağmen tribünleri dolduran vefakâr taraftarı bu kadar üzmeye ne hakkınız var? Olmuyor, olmuyor, olmuyor! Kabul edelim; Beşiktaş size çok gömlek büyük geldi. Tabii ki kazananı tebrik edelim.
Bu yazıyı kaleme alırken çok sinirliyim, yine uykularımız kaçacak! Ama artık yeter! Beşiktaş'a daha fazla yazık etmeyin. Buradan Beşiktaş teknik direktörü Sergen Yalçın'a sesleniyorum; derhal istifa et! Buradan Başkan Serdal Adalı'ya sesleniyorum; hemen kulübü olağanüstü kongreye götür! Beşiktaş'ın artık kaybedecek değil bir dakikası, bir saniyesi bile yok! Yapamadığınız, yapacak kabiliyetiniz yok! Rahmetli onursal başkanımız Rahmetli Süleyman Seba bugünleri daha yıllar önce görmüş de söylemiş: "Beşiktaş'ı üzmeyin!" Evet beyler! Sportif direktörünüzle, yöneticilerinizle, genel kurulllardaki şakşakçı yandaşlarınızla Beşiktaş için bir kerelik de olsa doğru bir karar alın: Beşiktaş'ı terk edin! Lütfen hemen bugün bu kararı alın; Beşiktaş'ı bitirmeden, Beşiktaşlıları daha fazla üzmeden!
Sinan Vardar / Fotomaç
YORUMLAR (27)
Ben bir seyi anlamakda zorlaniyorum burasi Besiktasimizin sitesi ve siz baskani ve antröneri elestiriyorsunuz bu ne kadar dogru maca gelince takim okadar kötü oynamadi bu kadro kabanan takimlari acamiyor konyada bunu yapti hakemin kiyahiyla aldi maci okadar bu kadar karamsar olmaya luzum yok beyler sergen gitti baskan gitti yeni gelende ayni sorunu yasiycak bunu 5 senedir deniyorum Besiktasin ilk isi icini temizlemek olmalidir.
Arat'a dediğinizi ve yaptığınızı yapın seçime gidin
Arat'a dediğinizi ve yaptığınızı yapın seçime gidin
Serkan rehber iyi kazıkladın Beşiktaşı bonservis ücretleri sorgulanmalı bundan öncekiler gibi bunlarda kasayı boşaltıp dünya borç taktılar olan Beşiktaş a oluyor götürene götürdüğü kar fiko nerden nereye geldi bir araştırsınlar hasan arat Çebi demir ören serdal adalı hepsi zarar verdi
@Kartal pençesi fiko dediğin adam bjk dünya markasi yapti 2 sene üst üste şampiyon yapti sari gelinleri kardeş yapti fiko şimdi olsaydi hala bjk şampiyon lar liginde olur du şimdi teneke kupa ya umudu bağlamış şimdiki antrenör yönetim başkan hepsini toplasan bir fiko etmez cebi adama kumpas kurdu seyirci galyana geldi olan bjk oldu
Eğer varsa bir eser? İsteyin okusun Mustafa Keser😂 Takımın başına koysak Mustafa Keseri Sergenden daha iyi yapar Eseri.😂😂
Bu adamdan nefret ediyorum . Adam resmen Beşiktaş ın başına gelmiş simsar misali çakal gb bekliyor. Bu adamın vizyonu necip Batuhan gb adamlar. Bir önceki yönetimde oğlunun da olduğunun birilerinin buna hatırlatması lazım. Şu an ki yönetim kadar bir önceki yönetimde suçlu
Sinan rahmetli o sözü sen ve senin gibi sülüklere söylemişti fulyadan nemalandın şimdi sıra dikilitaşta bütün hakem yorumcuları cezasahası dışında engelleme var diyor onu söylemek işine gelmiyor adalı gidecek dikilitaşa çöküp ekonomik kayıplarınızı telafi etme derdindesin papucumun duayeni
Sinan efendi, sen onu bunu boşver, oğlun yönetimdeyken klubun içinden geçtiniz, bugüne kadar Beşiktaşa bir gram faydanız olmadı ama maşallah JOLLY TUR şirketinizin çok güzel reklamını yaptınız. Ben başkan olsam, sizin gibileri kulubun içinden içeri sokmam.
Sinan Vardar, ekmeginizden olacaksınız diye, hakemlere birsey diyemiyorsunuz sanki. Neden hangi oyuncumuza kaç tekne yumruk atıldı diye rakam verip hakemin konyalilerin ettiklerine nasil müsade ettiler diye açığa vermiyorsun. Neden kendi evimizde bizi ezdirttiler diyemiyorsunuz? Size diyecek söz yok...
Yuruyen ego sergen, ne yaptigi belli olmayan serkan, bunlarin ortasinda kalmis baskan!!!! Hepiniz istifa edin!!!! Yeter artik
tüm maliyeti serdal ADALI ŞAHİ SERVETİYLE ÖDEYİP GİTMELİ. FİKRET ORMAN VE TORSTEN FINKI GOREVE ÇAĞIRIN. TAZMINATINI ÖDEYIN HOCANIN ALIN. AYRICA OHU DUNYA KUPASI SONRASI HEMEN SATIN. BITIRICILIK TOP TUTMA DRIBLING ADAM GEÇME YETENEĞİ YOK SÜREKLİ YERE ATIYOR KENDINI GEBEŞSARAYLI GİBİ. BİZE YAKIŞMAZ BU OYUNCU. GENEL MANA DA OLAİTAN ASLANI CERNY MURILLO FALAN COK DUSUK KAPASİTE ADAMLAR BESIKTASIN DEĞİL ANCA BAŞAKSEHIRIN TOPSU OLABILIRLER. ORKUNUN KADROYA GIREMEDIGI BIR 18 ISTIYORUZ BIZ.
Sinan Vardar sizin eserlerinizide gördük yönetimdeyken. Sizi gidi kötü gün dostları sizi. Bi salın artık Beşiktaş'ı
Adali'nin en buyuk hatasi Solksjaeri yollayip Sergeni getirmesi oldu. Taraftara gore transfer yapilirmi Allah askina, amatorler ya
Bu ucunu gorunce tiksinti geliyor. Uzun bir sure birak besiktasi tvde bile gormek istemiyorum
ya bu kişilerin bjk lilikleri bile şüpheli. serdal bey bjk başkanı olacak vasıfta değil sergen zaten hoca falan değil. bakın nasıl yol yaptı dün. tam da istediği gibi oldu taraftar istemezse giderim diyor son 2 hafta diyor. yaza hazırlık. mis gibi. sergenciler nerdesiniz. ama suç sizde değil başkan vardı bizim yönetim vardı onlardan çıt yok. yahu bjk başkanı diyor ki sene başında benim hedefim avrupa falan değil. oyunculara bırakıyorum diyor. adamın düşünce yapısına bakın ve adam hala orada başkanlık yapıyor
Ne olacak oğlun gelsin yeni onanalar musratiler menejeeleee verilen 10 milyonlar dimi Musratiye ve muçi ye verilen para niye eski takimin hesabına yatirilmiyor sordun mu oğluna. Bu işte bir şeyler var
@Tatar kardeş sen mal mısın ya bu suratliler ona nalar Serdal başkan zamanında alınmadı ki bir ikincisi zaten Beşiktaş başkanı olabilecek kalibrede bir adam değil onu biliyoruz da yani yanlış sularda yüzüyorsun
Hah sinan vardar cikti piyasaya , hangi eser ? Hasan aratin mi ? Huseyin yucelin mi ? Yoksa nur cebinin mi ? Olum siz gecmisi ne ara unuttunuz ? Kac taNe topcu gonderdi adam kactane yeni aldi az insaf be ! Bireysel hatadan son dk bana gore disarda olan pozisyon penalti verildi napalim artik yapacak bisey yok bir tarafi yiyen spor yazari , yorumcu , taraftar tff yi , mhk yi elestrisin
Sayın Vardar oğlunuzun olduğu yönetim ve eski yönetimler sağolsun takımın içinden geçtiler. Bir çift laf da onlara söylemek lazım değil mi?
ya tamam başarı zor gibi ama her olumsuzlukta hoca gitsin başkan gitsin demek doğru değil. bir sene daha beklemeyi hak ediyor herkes. bu takımın tek sorunu kanatsızlık ve biraz da santraforsuzluk, en son orjinal sol kanadımız nkudu idi onu da fikret orman almış, 3 başkan değişmiş sol kanat alınmamış ve sağ kanat da yok. buraya odaklanalım.
Bu üclüyü gece rüyamda gördüm allah bunlarin devamin7 taraftar biliyor
Gidip artın, düşün bu takımın yakasından. Sergen ve Adalı gitmedikçe bu takım düzlüğe çıkamaz.
Şimdi Sergen seni kim kurtaracak? Arkanda duran yedek kulübesinde hiç bir işe yaramayan Serkan reçber mi kurtaracak, yoksa son dakika penaltıda ters köşeye yatan ersin mi, yoksa Cengiz mi, Mustafa mı, gökhan mı? Yoksa arkasına sığındığın bahaneler mi? Geldin ve geldiğin gibi elini kolunu sallayarak devam ettin, ama Beşiktaş sıradan bir takım değil bunu unuttun, bir profesyonel ekip kurup yanına iyi bir yardımcı teknik direktör ve analiz ekibi almadın, çok amatörce ve çok bilmiş ve rahat davrandın, bu hale düşeceğini bilsen belki daha gerçekci modern futbol alklıyla hareket ederdin, işi sıkı tutan bir teknik direktör olurdun, bu halinle devam edeceksen çek git. Taraftar işini ciddiye alan professional bir teknik direk istiyor, kenar şovlarıyka maç kazanılmaz, maçtan önce bir oyun organizyanu olur, maça çıkar onu oynar takım.