10.05.2026 - 21:46

Takip Et:

Eski Beşiktaşlı golünü attı, takımını şampiyon yaptı!

Joao Mario golünü attı. Aek, Yunanistan Ligi'nde şampiyon oldu.

Yunanistan Süper Ligi'nde AEK sahasında Panathinaikos'u konuk etti.

AEK, João Mário’nun 90+3’te attığı golle Panathinaikos’u 2-1 mağlup ederek şampiyon oldu.

Joao Mario sezon başında Beşiktaş'tan AEK'ya kiralık olarak gönderilmişti.

AEK kadrosunda bir dönem Beşiktaş forması giyen Domagoj Vida da yer alıyor.

duhuliye.com

YORUMLAR (26)

Modalı Kartal
11.05.2026 - 10:55

AEK'da bizden geçiniyor, yanılmıyorsam bir dönemde Hugo Almeida forma giymişti. Artık Joao Mario için bir güzellik yaparlar.

Yanıtla Beğenme (0)
Şef.
11.05.2026 - 05:16

Evet kendi liginde 1 gol 1 asisti var. Fıkra bu kadar.

Yanıtla Beğenme (4)
Malik
11.05.2026 - 02:20

Joao Mariodan bile verim almıştı Ole Solskjaer. Hey be.

Yanıtla Beğenme (5)
OldschOOl
11.05.2026 - 01:39

Eski değil, hala bizim oyuncumuz...

Yanıtla Beğenme (1)
Say
11.05.2026 - 01:30

En azından gider belki. Elimizden çıkarmış olalım.

Yanıtla Beğenme (2)
Hilmi
11.05.2026 - 00:37

Jurasek diyenlere, adam hakikaten kotuydu (ben Mario'yu yedek tutardim, o ayri); Muci de bunalimdaydi. Bunlar bizde is yapmazdi. Jurasek'in orada iyi olmasi, o ligin seviyesini gosterir. Shaktar macinda yaptiklari hep aklimda.

Yanıtla Beğenme (3)
Beşer
11.05.2026 - 01:38

@Hilmi hayır, onları gönderenlerin hepsi gitmeli

Beğenme (6)
Arkadaş
11.05.2026 - 00:19

Tabi canım zaten koskoca bir sezon bir maç bir gole bağlı geri gelmesinde size hayırlı olsun.

Yanıtla Beğenme (7)
BABA HAKKI 1903
10.05.2026 - 23:55

Tebrkler kralll seninle Gurur duyuyoruz cansın sergenin egoları bitmez

Yanıtla Beğenme (15)
BABA HAKKI 1903
10.05.2026 - 23:54

Tebrkler kralll seninle Gurur duyuyoruz cansın sergenin egoları bitmez

Yanıtla Beğenme (14)
...
10.05.2026 - 23:49

Düne kadar gönderdiklerimize çöp diyenler şimdi bunları Sergen gönderdi diye hayıflanıyor. Hayır o oyunculara çöp diyen sizler gönderdiniz. Sizin gibilerin ağzına bakan yönetimlerin burnu moktan kurtulmaz. Yönetim cesur ol doğru bildiğini yap sonunda hesap sana yazacak.

Yanıtla Beğenme (1)
Yeni üye
10.05.2026 - 23:27

Düne kadar bütün takım gitsin denildi şimdi biraz performans gösterince niye gitti diyenler aynı kişiler mı merak ediyorum

Yanıtla Beğenme (1)
Ağır Abi
10.05.2026 - 23:36

@Yeni üye ben hergün fikir değiştirmeye başladım mesela, daha düne kadar herkes gibi Sergenciydim baktım linç yiyorum Anti-Sergen oldum. Jurasek’i filan anlayamamışız abicim, aslında şampiyon, Maryo gibi, değerlerini bilememişiz, geri gelsinler, olmazsa yine küfür basar yollatırız.

Beğenme (1)
Amokachi
10.05.2026 - 23:26

Mario ne zaman gönderildi sergen ne zaman geldi bu kadarını bilen düşünen beşiktaşlıdır

Yanıtla Beğenme (0)
Baba Hakkı
10.05.2026 - 23:29

@Amokachi Sergen, bende yok dedi gitti

Beğenme (2)
Yönetim istifa
10.05.2026 - 23:05

Şu adamida yedi ganyanci. Bizim saf taraftarda hala Sergen güzellemesi yapıyor utanmadan

Yanıtla Beğenme (20)
Devam
10.05.2026 - 23:44

@Yönetim istifa İstifa etmeyecekleri net. Zorlamanın bir anlamı yok. Yeni sezona yeni ümitlerle girelim. Sergen hocamız da dersler çıkarmıştır. Adalı da tecrübelenmiştir biraz. Transfer dönemine ve sezon başlangıcına bir bakalım, olmayacaksa devre arasına kalmaz seçime gidilir yeni bir sayfa açılır.

Beğenme (3)
Doğrucu
10.05.2026 - 23:02

Bu Marionun gönderilmesi bize çok pahalıya patladı bunun yüzünden Rafada bunalıma girdi gitmek istedi ayrıca Mario çok beğenmesemde gol istatistiği fena değildi takımda orta saha sıkıntısı varken kalabilirdi

Yanıtla Beğenme (8)
asi kartal
10.05.2026 - 23:01

ceny den çok daha iyiydi bence.. sergen kimi beğenmeyip yolladıyasa hepside gittiği yerde iyi işler çıkardı.. ilginç değil mi.. jureks bile takır takır topoynadı..

Yanıtla Beğenme (7)
Ali han
10.05.2026 - 22:54

Gelenleri görünce gitmesine bir anlam veremediğim oyuncu

Yanıtla Beğenme (5)
3S - 3M
10.05.2026 - 22:52

Maryo, Mıçi, Mısraty, bunları geri getirin.

Yanıtla Beğenme (7)
apoletli it
10.05.2026 - 22:36

Dün ''bende yok'' Jurasek şampiyon oldu, bugün ''bende yok'' Joao şampiyon oldu, ''bende yok'' Muçi döktürüyor, Abraham finale İnönü'ye geliyor, Demir Ege avrupada yarı final gördü, egolu şovmenim az bi sittir git

Yanıtla Beğenme (9)
Şınavcı Sixpack
10.05.2026 - 23:14

@apoletli it yaw saydığın adamlara ne küfürler edildi, gitmeleri için taraftar kendini yırttı, şimdi de TD’nin ve yönetimin gitmesi için bitaraflarını yırtıyor. Biz akıllanmayız.

Beğenme (1)
Sulo
10.05.2026 - 22:19

İyi bir kaleci iyi bir solbek ve stoper 6-8 iyi bir adam iki iyi sagve sol kanat iyi bir plot forvet olmazsa yine tırt

Yanıtla Beğenme (2)
Şınavcı Sixpack
10.05.2026 - 22:58

@Sulo Semih, Mıçi, Maryo, Mısraty, bunlar geri gelmeli, olursa Abram da geri gelsin, yanlarına Davidaşveli, Markinyos, Lewnadofsky tamamdır

Beğenme (1)
Quaresma
10.05.2026 - 22:16

MARİO BİZİM PEMBE ÇİZGİMİZ ONU TEKRAR ALMAYAN ŞAMPİYONLUĞU SATMIŞ GİBİ OLUR BİZE MARİO'YU GİRİ GETİR BAŞKAN AL MARİO ŞAMPİYON OL

Yanıtla Beğenme (12)
Sarı
10.05.2026 - 22:52

@Quaresma / Bak bu orospu çocuğu kesin renkli!

Beğenme (0)
Sabri baba
10.05.2026 - 22:15

olsun sergenin ersin cengiz mustafası var

Yanıtla Beğenme (1)
Ufuk
10.05.2026 - 22:08

Rafa Silva’nin yerinde mis gibi oynardi

Yanıtla Beğenme (2)
HAKAN
10.05.2026 - 22:03

Sırf cukka etmek için kimleri getirip kimleri gönderdik, vay be. Beğenmeyip gönderdiğiniz vida, yıllardır AEK da oynuyor ve şampiyon takımın stoperi. Biz ise onun yerine bir sürü adam getirip dünya para verdik. Acaba neden?

Yanıtla Beğenme (2)
Süleyman
10.05.2026 - 21:58

Bu sene BESIKTASTAN giderler Hepsi basarili bir yil gecirdi Sadece BESIKTAS basarili olamadi😡😡😡😡😡😡Acaba neden🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️sergen😡😡😡😡

Yanıtla Beğenme (3)
Polat
10.05.2026 - 21:50

İşte Sergen böyle verim alır futbolcudan. Muçi Tranzon'da, Mario Yunanistan'da, Demir Ege Portekiz'de iz bırakıyor. Bizimki gönderdiği adamın golüyle yenilip ağlayan çocuklarla dalga geçiyor. Başkan olacak adam da gık demiyor. Yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (5)
Bekir Can
10.05.2026 - 22:49

@Polat jurasek de slavia pragda cok iyi oynuyor

Beğenme (0)
Fanatik
10.05.2026 - 21:48

Marioyu satan şampiyonluğu satmıştır

Yanıtla Beğenme (17)
Karakartal
10.05.2026 - 22:06

@Fanatik bi bitmediniz. Sizin gibi taraftarımız olduğu sürece düşmana ne gerek.

Beğenme (1)