Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke, Beşiktaş maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş sahasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu.
Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke maç sonu açıklamalarda bulundu.
SERGEN YALÇIN'A TEPKİLER BENİ MUTSUZ ETTİ
Fatih Tekke: "Üzüldüğüm bir an vardı. Türk futbol tarihinin en büyük oyuncularından biri Sergen ağabey... Tepkiler beni mutsuz etti. Kendisine de söyledim. Yeni bir kadro, kolay değil. Puanlara baktığımızda gayet başarılı. Ancak ülkemizde böyle. Allah muhafaza bizim de başımıza gelebilir. Aynı kötü sonuçta bizim de başımıza gelecek. Merhamet ve sabır duygusuna ne oldu?"
BEŞİKTAŞ TARAFTARINA YAKIŞTIRAMADIM
Fatih Tekke: "Sergen Yalçın, Türk futbolunun en büyük değerlerinden biri. Burada şampiyonluk yaşadı. Hiç kusura bakmasın Beşiktaş taraftarı, ben yakıştıramadım bu tepkiyi onlara."
duhuliye.com
YORUMLAR (57)
seneye de rakip olmayalim diye renkliler sergen kalsin istiyor.
Sergenin bu sene hiç bir taktik dehasını göremedik. Al sağ kanat sok sağ kanat al sol kanat sok sol kanat. Maç kilitlendi mi hiç demiyor ki, çift santrafora döneyim, orta sahaya hücumcu oyuncu alayım.. değişikliği bile bir yada iki tane…!
@Hakan kimi alacak ulan 2. Santrfor mu var takımda. bi cerny var sağ kanat başka kanat yok takımda. Beşiktaş burası bronkost gibi ole gibi 8 kişiyi kalenin önüne dizip 1 kontradan gol atalım da puan alalım diye gelmedi sergen. 90 dakika ezdik trabzonu olmadı olur böyle maçlar
vallahi ikinciliği sonuna kadar kovalayıp üçüncü olsa canım yanmaz türkiye kupasını alsa eyvallah lakin çıkıp hermaç böyle maçlar oluyo demesi bıktırdı. ona verilen kredi kimseye verilmedi de degerini bilmiyo...
@kartal gelmiyo ulan kimse bu takımın başına. İlhan palutu bile getiremediler adam konyaya gitti Beşiktaşa gelmedi. 50 tane yabancı hocaya gittiler çuvalla para verdiler hiçbiri gelmek istemedi öyle bi takım bu. Uğraşıyo işte adamlar sergen mi 50 puan fark yemiş rezil kepaze bi takım aldı en azından kişilikli bi futbol oynatıyo
@kartal boş boş konuşma, bu akşam yedeklere baktın mı hoca kimi oyuna alacaktı yada kim girince maça etki edecekti? Adam diyor Mustafa yı niye oynatıyor peki kimi oynatsın? Sabah akşam Cengiz de cengiz diyorsunuz, gidin kanatta oynayan CERNy , el Bilal, jota Silva birde Cengiz'in istatistiklerine bakın sonra konuşun? Cengiz'in ölüsü bile 10 gole etki etmiş. Demek ki bir tık oynasa 20 gole etki edecek....
@kartal sen gel seni görelim yeter sizin gibi taraftar her hafta aynı terane olmuyor Sergen hoca ne yapacak kadrodan 11 kuruyor yedek yok elindeki hamura göre pasta bu ister kabul edin ister etmeyin sezon bitti artık yeni yıla inşallah daha başarılı olacak
Sergen'i sevmeyen Beşiktaşlı değildir başarı Türkiye'de maça göre değişiyor bugün kazansak adamın dassagnı yalar yutardnz bu sene başarılı olduğumuzu düşünüyorum kupa konya maçı dahil tek kale top oynadık futbolda bunlar var ben sonuna kadar hocaya ve yönetime destek olacağım benim gibi düşünen gerçek Beşiktaşlı çok günü birlik başarı peşinde koşanlar lütfen başka kapıya iyi günde kötü günde Beşiktaş
@Birbeşiktaşlı kralsın ağzına sağlık bugün takım gösterdi taraftara nasıl Trabzon’a yenilinir
Tekke sen kim bize akıl vermek kim ?seneye seni de görürüz
Siz kimsiniz oğlum kimse Beşiktaş taraftarına akıl vermez. Yorum yaparken sizden mi izin alacam evlatlar...
@M.y sen kim olduğunu zannediyorsun klavyenin başına geçince adam efendice serzenişte bulunmuş kötü bir şey söylememiş
@M.y sen kimsin ukala herif. adam gayet mantık konuşuyor
Artık Sergen hoca da bir sorun yada yetersizlik olduğunu düşünmeye başladım. Yeni gelen oyuncular ve yıldız dediğimiz oyuncular bizim kadroda mum gibi erimeye başladı sergen hoca ile
Bazı Taraftarın yorumlarına bakınca (Bunlar Beşiktaşlı olamaz) takımdan soğuyorum. Siz nesiniz böyle??
Seneye hazırlık mı yapıyorsunuz Fatih hocam acaba 🤔
Sergenellanın kafa yerinde değil tekke senin gibi işine gücüne bakmıyor, adam bitmiş, sağlığı yerinde değil, akıl sağlığı bozuk, sen neden bahsediyorsun
fatih hoca senin başına gelmez çünkü sen büyük konuşup ona buna salmadın hiçbir zaman... gittiğin hiç biryerde işleri bu noktaya da getirmedin.. her yerde çok çalışıyorsun.. oluyor olmuyor ama bir plabnın var.. bizim yarımız bile olmayan kadro ile liği açık ara 3. bitiriyorsun.. kupada devam ediyorsun.. ben hiç yok denen muçi senin takımının en önemli 3-4 topcusundan biri konuma getirdin... hiç bana 3-4 transter sezonu gerekiyor da demedin... illa ağbado diye ağlayıp 20 milyon euro oyuncuda almadın.. yani seni kimse yuhalamaz..
@asi kartal senin yaşın herhalde 14 15 cıvarında Sergen gibi türk futbolunda damga vurmuş birine biraz saygınız olsun ben 67 başkanda Sergende işin başında 3 transfer dönemi istediler feda döneminden sonra kulübü resmen kevgire çevirdiler sabır denilen bir kavram vardır bizin ihtiyacımız bu gerçekten asi kartalsan yapman gereken sabretmektir Sergen yapayaca zaman gitmesini bilir daha önce Ahmet nurçebi başkandan bir tek hulk istedi şampion olurum dedi almadılar ozamanda bırakıp gitti Sergen gitmesi kulübü zirveye taşımaz şu haliyle ilk 11 herşeyi zorlasan 3 bilemedin 4 topçu ancak çıkar yapmayın kardeşim ha Sergen herşeyi doğrumu yaptı tabi ki hayır hataları oldu Cengiz Gökhanda çok ısrar etti ama bençte kimler var kimse yok 7 veya 8 topçu almadan dünyanın şu anda en değerli hocasını getir Sergenden daha kötü duruma düşer
İşine bak Fatih,Beşiktaş taraftarını sorgulamak sana düşmüyor.Segen Beşiktaşa hoca olacak düzeyde değil futbolcular onun yüzünden sürekli geriye gidiyor.sezon başından beri bir tane futbolcuya dokunup performansını yukarı taşıyamadı.lafla peynir gemisi yürümez icraat lazım o da Sergende yok maalesef
@Ali12 Ulan hepiniz futbol profesörüsünüz maşallah. Sizin gibi saçma sapan taraftar mı, fitne odağımı belli olmayan tiplerle neyi sorgulayıp kritik edeceğiz? Ortada başarısızlık var, 5 koca sezondur. Sergen hocadan önce de sonra da devam ede gelen bir başarısızlık var. Bizim altyapıdan gelenlerle beraber 9 hoca var 5 senede. Valerian İsmail, Şenol Güneş, Santos, Jovanni V.B., Ole Gunnar S. ve SERGEN hoca. Bunlarin hepsi 5 senede gelip geçti. Önder Karaveliyi, Serdar Topraktepeyi, Şenol Fidanı da hocadan saymiyoruz. Sergen hoca acı çekeceğiz, 3 transfer dönemi lazım dedi göreve gelirken. Sanki adam şampiyon olacağız dedi bu sene için. Bekleyeceksiniz, acı çekecegiz, yaz bitecek. Eğer takım kımıldamazsa zaten Sergen hoca karakteri saglam adamdır, size istifa diye bağırttırmaz. Beğenmeyen, sonuçları hazmedemeyen sadece siz değilsiniz. Hepimiz kahroluyoruz, BJK bu hallere layık değil ama kan içip kızılcık şerbeti içtik diyoruz. Zaman sadece birazcık zaman.
Seba gibi bir başkana küfür eden bir grup dan ne beklersin ki , bakalım sırada kimleri yiyecek bu taraftar grubu
Abi tas ustune tas koyulmadi devre arasinda 60 milyon euro harcandi … Konyayi yenmek icinde bi osimen lazim degil bize bir tane oyuncun performansida 1 gr gelisme yok cengiz diye oluyodu kac haftadir
Tabi seninde işine gelir böyle çapsız birinin rakibinde teknik direktör olması.
Hadi lan ordan, sen kendi işine bak! Bizim megolomanyak soytarıyı savunmak sana mı kaldı???
Sergen futbolcu olarak yeteneklerine ihanet etse de hakikaten değerliydi, ancak ne yazık ki td olarak tırışka biridir. Kulübede yanında olan zeki ve pozitif enerji yayan Serkan Reçber'i dinlemedigi de anlasılıyor, dinlese bu hallere düşmezdi Serkan Reçber Sergenle çalışmaya hala devam ederek bugüne kadar hakkındaki olumlu düsüncelerimi gözden geçirmem yönünde beni şaşırtıyor..
Adam doğruları söylemiş bazılarının da zoruna gitmiş. Sizde ki bu kafa yapısı ile bir gıdım ileri gidemeyiz. Sergen hoca zaten başarılı demiş neden böyle dedi çünkü elindeki kadro zaten gs fb ve ts nkn gerisindeydi hadi ts den değil diyelim onunda zaten fatih hocanın kurduğu kadro olduğu için adam birazdaha onde olduğu içindir. Bu kadroyu sergen hoca kurmadı elinde osimhen icardi asensio onachu falan yok. Biraz kendinizie gelin gerçekçi görün söz kendinizi neden de. Aynasında görüyorsunuz uyanın alooo
@Kara sevdaa Kalite başka bir şey oyun planı çok başka. Dümdüz takım ile de pekala sistem oyunu oynanır, tabii bunu oynatma becerin olursa. Daha kötü takımla Solskajer tüm derbileri kazandı.
@Kara sevdaa Kalite başka bir şey oyun planı çok başka. Dümdüz takım ile de pekala sistem oyunu oynanır, tabii bunu oynatma becerin olursa. Daha kötü takımla Solskajer tüm derbileri kazandı.
Yahu bu işlere karışma. konuştuğun takım BEŞİKTAŞ.Trabzon idare eder ama Beşiktaş idare etmez.
Ah Fatihim benim ah.Besiktaş camiasi acayip bir yer oldu.Bu taraftarla bu takim artik gün yüzü göremez.Herkesi küfürle gönderdi bumlar.F.Orman gibi bir d4ğeri bile yediler Sergen kimki
Hadi orada zerre ilerleme yok narsist egoist adama mahkum degiliz
her iyi futbolcu teknik direktör olacak diye bir şey mi var.sergen iyi değil.bu da sizin isinize geliyor yoksa siz 4. veya 5. olurdunuz.futbolculugunda da tembeldi simdi de. degisen bisey yok.bizden uzak olsun
Fatih hocam futbolda duygusallığa yer yok yarin bir gün sende Trabzonda başarısız olursan emin ol Trabzon taraftarı sana daha kötüsünü yapar
şu muciyi alda kasaya para girsin be fatihcim
Bizim taraftarda vefa olsa Seba'ya küfür edebilir miydi
Fatih bu tepkiyi yorumlamak sana düşmez,sen işine bak aynı başarısızlık senide yakar,bu iş böyledir büyük takım taraftarı sürekli başarı ister.Sergen Yalçın bu konuda başarılı olamamıştır.
Sergen hoca ise Konya maçını yenecekti kardeşim 80 dk b3kleyip oyuncu değişikliği yapmayıp maç uzatmalara gidecekken yorulan olaitanı almayıp oyunu soğutup elenmeyecekti burası Beşiktaş
İyi yani, sen her sene kafaya oyna, biz aşağıda daldalları mı tutalım... Sergen iyi bir futbolcuydu diye avunalım öyle mi? Olmadı çek git, o kadar, net. Neyi uzatıyorsunuz ki... İnsanlar kanser oldu be...
aynen fatih abi. bu taraftarlar sanki her sene şampiyon oldu da sergeni beğenmedi. müstehaktır bunlara. bu taraftar kadar boş taraftar yok. sözde bjkı severler ama tık yok. gordon milne 6 sene kaldı bjkta ilk 3 sene şampiyon olamadı sabır gerekli. 4 yıldır çöp doldurdular takıma kimse gık etmedi 1 senede düzelmiyor işte. unutmayın bu takıma td bulamadılar ole ve gio gibi 2.sınıf adamları getirdiler. yazık
Hadi ya bak sen. Milyon Euro’lar alacaksın ve şu futbolu izlettireceksin ve Beşiktaş taraftarına yakışmamış öyle mi? Sen önünden ye kendi camianla ilgili yorum yap
Adamsın fatih sözde bjk taraftarları diye geçinenlere en güzel cevabı verdin kulübün eti ne budu ne? Adamlar en zor zamanda geldiler. Hiç sabır yok yeni sezon transferleri gelsin kamp görsün demek yok.
Ben de olsam böyle gevşek rakibi kaybetmek istemem.
Sergen istifa demenin nesi kötü solksjaerin gerisinde kaldı ole gunnara hemen indirdi medya sergenin medyası kuvvetli zaten masabaşından geldi beşiktaşa ama beceremedi çok net
Fatih Tekke, sergen senin gibi değil. Tv de ahkam kesiyordu kendinden önceki teknik adamları yerden yere vurdu.
Bizim tepkimiz puan durumuna ya sa kupaya değil ki, sergen tarafından kandırılmaya tepki bu. Herkesin altını oydu konuştu konuştu hem kendini hem bizi rezil etti tepkimiz ona. Muçi bende yok dedi 2 TS maçını Muçi’ ye kaybetti. Sergen ne çekiyorda çenesinden ve inadından çekiyor. Eskisi gibi değil zerre hırsı kalmamış bizim tepkimiz ona
Gel gel, yandan yandan, şimdi topla düz gel
Tekke seni severiz ama isine bak guzel kardesim.. besiktas taraftari saygisindan yutkunarak bagirdi.. sergen degil bi baskasi olsa kufur yiyerek gonderilirdi.
Helal sana hocam. Futboldan anlayanın yorum ve tepkisine bak, bir de futboldan anlamayan klavye başında istifa diye yazanlara bak.
soruya bak : merhamet ve sabır duygusuna ne oldu ? tekke ya soyadı burayı medrese falan sanıyor herhalde .. koca Beşiktaş kulübünü rezil etmiş adam ne yapacaklardı alkışlayacaklar mıydı ? sana ne hem ..
Guzel soylemissin. Fatih Tekke durust bir insan evladidir. Sergen’i ben de elestirmekle beraber tepkilerin yanlis ve seviyesiz oldugunu dusunuyorum.
Ne diyorsun sen futbolda dün yok başarı başarı boş konuşma
Cengiz ünder fb de kalsaydı toplamda 10 dk süre alabilirmirdi? Bizde ne kadar süre aldı? Başka diyeceğim yok.