09.05.2026 - 22:37

Takip Et:

Fatih Tekke'den Sergen Yalçın açıklaması!

Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke, Beşiktaş maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş sahasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu.

Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke maç sonu açıklamalarda bulundu.

SERGEN YALÇIN'A TEPKİLER BENİ MUTSUZ ETTİ

Fatih Tekke: "Üzüldüğüm bir an vardı. Türk futbol tarihinin en büyük oyuncularından biri Sergen ağabey... Tepkiler beni mutsuz etti. Kendisine de söyledim. Yeni bir kadro, kolay değil. Puanlara baktığımızda gayet başarılı. Ancak ülkemizde böyle. Allah muhafaza bizim de başımıza gelebilir. Aynı kötü sonuçta bizim de başımıza gelecek. Merhamet ve sabır duygusuna ne oldu?" 

BEŞİKTAŞ TARAFTARINA YAKIŞTIRAMADIM

Fatih Tekke: "Sergen Yalçın, Türk futbolunun en büyük değerlerinden biri. Burada şampiyonluk yaşadı. Hiç kusura bakmasın Beşiktaş taraftarı, ben yakıştıramadım bu tepkiyi onlara."

duhuliye.com 

YORUMLAR (57)

Sino44
10.05.2026 - 08:01

Cengiz ünder fb de kalsaydı toplamda 10 dk süre alabilirmirdi? Bizde ne kadar süre aldı? Başka diyeceğim yok.

Yanıtla Beğenme (3)
Martı Apt
10.05.2026 - 06:48

İşine bak. Haddini bil.

Yanıtla Beğenme (10)
bjk
10.05.2026 - 00:25

seneye de rakip olmayalim diye renkliler sergen kalsin istiyor.

Yanıtla Beğenme (12)
Hakan
09.05.2026 - 23:49

Sergenin bu sene hiç bir taktik dehasını göremedik. Al sağ kanat sok sağ kanat al sol kanat sok sol kanat. Maç kilitlendi mi hiç demiyor ki, çift santrafora döneyim, orta sahaya hücumcu oyuncu alayım.. değişikliği bile bir yada iki tane…!

Yanıtla Beğenme (13)
Eagle
10.05.2026 - 00:50

@Hakan kimi alacak ulan 2. Santrfor mu var takımda. bi cerny var sağ kanat başka kanat yok takımda. Beşiktaş burası bronkost gibi ole gibi 8 kişiyi kalenin önüne dizip 1 kontradan gol atalım da puan alalım diye gelmedi sergen. 90 dakika ezdik trabzonu olmadı olur böyle maçlar

Beğenme (1)
kartal
09.05.2026 - 23:47

vallahi ikinciliği sonuna kadar kovalayıp üçüncü olsa canım yanmaz türkiye kupasını alsa eyvallah lakin çıkıp hermaç böyle maçlar oluyo demesi bıktırdı. ona verilen kredi kimseye verilmedi de degerini bilmiyo...

Yanıtla Beğenme (8)
Eagle
10.05.2026 - 00:52

@kartal gelmiyo ulan kimse bu takımın başına. İlhan palutu bile getiremediler adam konyaya gitti Beşiktaşa gelmedi. 50 tane yabancı hocaya gittiler çuvalla para verdiler hiçbiri gelmek istemedi öyle bi takım bu. Uğraşıyo işte adamlar sergen mi 50 puan fark yemiş rezil kepaze bi takım aldı en azından kişilikli bi futbol oynatıyo

Beğenme (5)
Kartal 63
10.05.2026 - 00:26

@kartal boş boş konuşma, bu akşam yedeklere baktın mı hoca kimi oyuna alacaktı yada kim girince maça etki edecekti? Adam diyor Mustafa yı niye oynatıyor peki kimi oynatsın? Sabah akşam Cengiz de cengiz diyorsunuz, gidin kanatta oynayan CERNy , el Bilal, jota Silva birde Cengiz'in istatistiklerine bakın sonra konuşun? Cengiz'in ölüsü bile 10 gole etki etmiş. Demek ki bir tık oynasa 20 gole etki edecek....

Beğenme (3)
19:03 Beşiktaş
09.05.2026 - 23:54

@kartal sen gel seni görelim yeter sizin gibi taraftar her hafta aynı terane olmuyor Sergen hoca ne yapacak kadrodan 11 kuruyor yedek yok elindeki hamura göre pasta bu ister kabul edin ister etmeyin sezon bitti artık yeni yıla inşallah daha başarılı olacak

Beğenme (4)
Birbeşiktaşlı
09.05.2026 - 23:29

Sergen'i sevmeyen Beşiktaşlı değildir başarı Türkiye'de maça göre değişiyor bugün kazansak adamın dassagnı yalar yutardnz bu sene başarılı olduğumuzu düşünüyorum kupa konya maçı dahil tek kale top oynadık futbolda bunlar var ben sonuna kadar hocaya ve yönetime destek olacağım benim gibi düşünen gerçek Beşiktaşlı çok günü birlik başarı peşinde koşanlar lütfen başka kapıya iyi günde kötü günde Beşiktaş

Yanıtla Beğenme (15)
19:03 Beşiktaş
09.05.2026 - 23:56

@Birbeşiktaşlı kralsın ağzına sağlık bugün takım gösterdi taraftara nasıl Trabzon’a yenilinir

Beğenme (0)
M.y
09.05.2026 - 23:29

Tekke sen kim bize akıl vermek kim ?seneye seni de görürüz

Yanıtla Beğenme (23)
M.y
10.05.2026 - 15:37

Siz kimsiniz oğlum kimse Beşiktaş taraftarına akıl vermez. Yorum yaparken sizden mi izin alacam evlatlar...

Beğenme (0)
AGG
10.05.2026 - 06:46

@M.y sen kim olduğunu zannediyorsun klavyenin başına geçince adam efendice serzenişte bulunmuş kötü bir şey söylememiş

Beğenme (1)
amerikalı kartal
10.05.2026 - 00:24

@M.y sen kimsin ukala herif. adam gayet mantık konuşuyor

Beğenme (1)
Beşiktaşlı
09.05.2026 - 23:26

Artık Sergen hoca da bir sorun yada yetersizlik olduğunu düşünmeye başladım. Yeni gelen oyuncular ve yıldız dediğimiz oyuncular bizim kadroda mum gibi erimeye başladı sergen hoca ile

Yanıtla Beğenme (10)
Bjk22
10.05.2026 - 11:00

@Beşiktaşlı yıldız derken???

Beğenme (0)
Harbiden Harbi
09.05.2026 - 23:25

Bazı Taraftarın yorumlarına bakınca (Bunlar Beşiktaşlı olamaz) takımdan soğuyorum. Siz nesiniz böyle??

Yanıtla Beğenme (1)
Neco
09.05.2026 - 23:03

Seneye hazırlık mı yapıyorsunuz Fatih hocam acaba 🤔

Yanıtla Beğenme (10)
Kune Petro
09.05.2026 - 23:02

İşine bak Fatih....

Yanıtla Beğenme (23)
Beygirella
09.05.2026 - 23:00

Sergenellanın kafa yerinde değil tekke senin gibi işine gücüne bakmıyor, adam bitmiş, sağlığı yerinde değil, akıl sağlığı bozuk, sen neden bahsediyorsun

Yanıtla Beğenme (15)
asi kartal
09.05.2026 - 22:59

fatih hoca senin başına gelmez çünkü sen büyük konuşup ona buna salmadın hiçbir zaman... gittiğin hiç biryerde işleri bu noktaya da getirmedin.. her yerde çok çalışıyorsun.. oluyor olmuyor ama bir plabnın var.. bizim yarımız bile olmayan kadro ile liği açık ara 3. bitiriyorsun.. kupada devam ediyorsun.. ben hiç yok denen muçi senin takımının en önemli 3-4 topcusundan biri konuma getirdin... hiç bana 3-4 transter sezonu gerekiyor da demedin... illa ağbado diye ağlayıp 20 milyon euro oyuncuda almadın.. yani seni kimse yuhalamaz..

Yanıtla Beğenme (2)
Tahir
09.05.2026 - 23:19

@asi kartal senin yaşın herhalde 14 15 cıvarında Sergen gibi türk futbolunda damga vurmuş birine biraz saygınız olsun ben 67 başkanda Sergende işin başında 3 transfer dönemi istediler feda döneminden sonra kulübü resmen kevgire çevirdiler sabır denilen bir kavram vardır bizin ihtiyacımız bu gerçekten asi kartalsan yapman gereken sabretmektir Sergen yapayaca zaman gitmesini bilir daha önce Ahmet nurçebi başkandan bir tek hulk istedi şampion olurum dedi almadılar ozamanda bırakıp gitti Sergen gitmesi kulübü zirveye taşımaz şu haliyle ilk 11 herşeyi zorlasan 3 bilemedin 4 topçu ancak çıkar yapmayın kardeşim ha Sergen herşeyi doğrumu yaptı tabi ki hayır hataları oldu Cengiz Gökhanda çok ısrar etti ama bençte kimler var kimse yok 7 veya 8 topçu almadan dünyanın şu anda en değerli hocasını getir Sergenden daha kötü duruma düşer

Beğenme (4)
Ali12
09.05.2026 - 22:58

İşine bak Fatih,Beşiktaş taraftarını sorgulamak sana düşmüyor.Segen Beşiktaşa hoca olacak düzeyde değil futbolcular onun yüzünden sürekli geriye gidiyor.sezon başından beri bir tane futbolcuya dokunup performansını yukarı taşıyamadı.lafla peynir gemisi yürümez icraat lazım o da Sergende yok maalesef

Yanıtla Beğenme (11)
Kocakartal
10.05.2026 - 08:11

@Ali12 Ulan hepiniz futbol profesörüsünüz maşallah. Sizin gibi saçma sapan taraftar mı, fitne odağımı belli olmayan tiplerle neyi sorgulayıp kritik edeceğiz? Ortada başarısızlık var, 5 koca sezondur. Sergen hocadan önce de sonra da devam ede gelen bir başarısızlık var. Bizim altyapıdan gelenlerle beraber 9 hoca var 5 senede. Valerian İsmail, Şenol Güneş, Santos, Jovanni V.B., Ole Gunnar S. ve SERGEN hoca. Bunlarin hepsi 5 senede gelip geçti. Önder Karaveliyi, Serdar Topraktepeyi, Şenol Fidanı da hocadan saymiyoruz. Sergen hoca acı çekeceğiz, 3 transfer dönemi lazım dedi göreve gelirken. Sanki adam şampiyon olacağız dedi bu sene için. Bekleyeceksiniz, acı çekecegiz, yaz bitecek. Eğer takım kımıldamazsa zaten Sergen hoca karakteri saglam adamdır, size istifa diye bağırttırmaz. Beğenmeyen, sonuçları hazmedemeyen sadece siz değilsiniz. Hepimiz kahroluyoruz, BJK bu hallere layık değil ama kan içip kızılcık şerbeti içtik diyoruz. Zaman sadece birazcık zaman.

Beğenme (0)
Sporas
09.05.2026 - 22:58

Seba gibi bir başkana küfür eden bir grup dan ne beklersin ki , bakalım sırada kimleri yiyecek bu taraftar grubu

Yanıtla Beğenme (4)
Budgie
09.05.2026 - 22:57

Abi tas ustune tas koyulmadi devre arasinda 60 milyon euro harcandi … Konyayi yenmek icinde bi osimen lazim degil bize bir tane oyuncun performansida 1 gr gelisme yok cengiz diye oluyodu kac haftadir

Yanıtla Beğenme (2)
Nevski
09.05.2026 - 22:57

Tabi seninde işine gelir böyle çapsız birinin rakibinde teknik direktör olması.

Yanıtla Beğenme (4)
Alp
09.05.2026 - 22:56

Hakli

Yanıtla Beğenme (8)
Köyün delisi
09.05.2026 - 22:55

Hadi lan ordan, sen kendi işine bak! Bizim megolomanyak soytarıyı savunmak sana mı kaldı???

Yanıtla Beğenme (5)
KARTALGÖZÜ
09.05.2026 - 22:55

Sergen futbolcu olarak yeteneklerine ihanet etse de hakikaten değerliydi, ancak ne yazık ki td olarak tırışka biridir. Kulübede yanında olan zeki ve pozitif enerji yayan Serkan Reçber'i dinlemedigi de anlasılıyor, dinlese bu hallere düşmezdi Serkan Reçber Sergenle çalışmaya hala devam ederek bugüne kadar hakkındaki olumlu düsüncelerimi gözden geçirmem yönünde beni şaşırtıyor..

Yanıtla Beğenme (3)
Kara sevdaa
09.05.2026 - 22:54

Adam doğruları söylemiş bazılarının da zoruna gitmiş. Sizde ki bu kafa yapısı ile bir gıdım ileri gidemeyiz. Sergen hoca zaten başarılı demiş neden böyle dedi çünkü elindeki kadro zaten gs fb ve ts nkn gerisindeydi hadi ts den değil diyelim onunda zaten fatih hocanın kurduğu kadro olduğu için adam birazdaha onde olduğu içindir. Bu kadroyu sergen hoca kurmadı elinde osimhen icardi asensio onachu falan yok. Biraz kendinizie gelin gerçekçi görün söz kendinizi neden de. Aynasında görüyorsunuz uyanın alooo

Yanıtla Beğenme (8)
Mustafa
09.05.2026 - 23:23

@Kara sevdaa Kalite başka bir şey oyun planı çok başka. Dümdüz takım ile de pekala sistem oyunu oynanır, tabii bunu oynatma becerin olursa. Daha kötü takımla Solskajer tüm derbileri kazandı.

Beğenme (1)
Mustafa
09.05.2026 - 23:23

@Kara sevdaa Kalite başka bir şey oyun planı çok başka. Dümdüz takım ile de pekala sistem oyunu oynanır, tabii bunu oynatma becerin olursa. Daha kötü takımla Solskajer tüm derbileri kazandı.

Beğenme (1)
Datça
09.05.2026 - 22:53

Yahu bu işlere karışma. konuştuğun takım BEŞİKTAŞ.Trabzon idare eder ama Beşiktaş idare etmez.

Yanıtla Beğenme (2)
Levend
09.05.2026 - 22:52

Ah Fatihim benim ah.Besiktaş camiasi acayip bir yer oldu.Bu taraftarla bu takim artik gün yüzü göremez.Herkesi küfürle gönderdi bumlar.F.Orman gibi bir d4ğeri bile yediler Sergen kimki

Yanıtla Beğenme (5)
Hikaye
09.05.2026 - 22:47

Hadi orada zerre ilerleme yok narsist egoist adama mahkum degiliz

Yanıtla Beğenme (14)
🦅🦅
09.05.2026 - 22:47

her iyi futbolcu teknik direktör olacak diye bir şey mi var.sergen iyi değil.bu da sizin isinize geliyor yoksa siz 4. veya 5. olurdunuz.futbolculugunda da tembeldi simdi de. degisen bisey yok.bizden uzak olsun

Yanıtla Beğenme (10)
..........
09.05.2026 - 22:47

Hocam işine bak ya boş konuşma...

Yanıtla Beğenme (10)
Kara kartal
09.05.2026 - 22:45

Fatih hocam futbolda duygusallığa yer yok yarin bir gün sende Trabzonda başarısız olursan emin ol Trabzon taraftarı sana daha kötüsünü yapar

Yanıtla Beğenme (5)
Tekke
09.05.2026 - 22:45

şu muciyi alda kasaya para girsin be fatihcim

Yanıtla Beğenme (3)
Oduncu Fahri
09.05.2026 - 22:45

Bizim taraftarda vefa olsa Seba'ya küfür edebilir miydi

Yanıtla Beğenme (4)
Cerberus
09.05.2026 - 22:44

Galibiyet oranı %56 Bu mu başarı?

Yanıtla Beğenme (2)
Ahb
09.05.2026 - 22:43

Fatih bu tepkiyi yorumlamak sana düşmez,sen işine bak aynı başarısızlık senide yakar,bu iş böyledir büyük takım taraftarı sürekli başarı ister.Sergen Yalçın bu konuda başarılı olamamıştır.

Yanıtla Beğenme (7)
Sergen istifa
09.05.2026 - 22:43

Sergen hoca ise Konya maçını yenecekti kardeşim 80 dk b3kleyip oyuncu değişikliği yapmayıp maç uzatmalara gidecekken yorulan olaitanı almayıp oyunu soğutup elenmeyecekti burası Beşiktaş

Yanıtla Beğenme (4)
BLACK EAGLE
09.05.2026 - 22:43

Sana ne lan?

Yanıtla Beğenme (5)
Mete
09.05.2026 - 22:42

İyi yani, sen her sene kafaya oyna, biz aşağıda daldalları mı tutalım... Sergen iyi bir futbolcuydu diye avunalım öyle mi? Olmadı çek git, o kadar, net. Neyi uzatıyorsunuz ki... İnsanlar kanser oldu be...

Yanıtla Beğenme (4)
ege
09.05.2026 - 22:41

aynen fatih abi. bu taraftarlar sanki her sene şampiyon oldu da sergeni beğenmedi. müstehaktır bunlara. bu taraftar kadar boş taraftar yok. sözde bjkı severler ama tık yok. gordon milne 6 sene kaldı bjkta ilk 3 sene şampiyon olamadı sabır gerekli. 4 yıldır çöp doldurdular takıma kimse gık etmedi 1 senede düzelmiyor işte. unutmayın bu takıma td bulamadılar ole ve gio gibi 2.sınıf adamları getirdiler. yazık

Yanıtla Beğenme (23)
Gxl1903
09.05.2026 - 22:41

Hadi ya bak sen. Milyon Euro’lar alacaksın ve şu futbolu izlettireceksin ve Beşiktaş taraftarına yakışmamış öyle mi? Sen önünden ye kendi camianla ilgili yorum yap

Yanıtla Beğenme (8)
KARTAL20
09.05.2026 - 22:41

Adamsın fatih sözde bjk taraftarları diye geçinenlere en güzel cevabı verdin kulübün eti ne budu ne? Adamlar en zor zamanda geldiler. Hiç sabır yok yeni sezon transferleri gelsin kamp görsün demek yok.

Yanıtla Beğenme (25)
Ohenhen
09.05.2026 - 22:40

Ben de olsam böyle gevşek rakibi kaybetmek istemem.

Yanıtla Beğenme (6)
Xxx
09.05.2026 - 22:40

Sergen istifa demenin nesi kötü solksjaerin gerisinde kaldı ole gunnara hemen indirdi medya sergenin medyası kuvvetli zaten masabaşından geldi beşiktaşa ama beceremedi çok net

Yanıtla Beğenme (6)
Quaresma7
09.05.2026 - 22:40

Fatih Tekke, sergen senin gibi değil. Tv de ahkam kesiyordu kendinden önceki teknik adamları yerden yere vurdu.

Yanıtla Beğenme (3)
Vz
09.05.2026 - 22:40

Bizim tepkimiz puan durumuna ya sa kupaya değil ki, sergen tarafından kandırılmaya tepki bu. Herkesin altını oydu konuştu konuştu hem kendini hem bizi rezil etti tepkimiz ona. Muçi bende yok dedi 2 TS maçını Muçi’ ye kaybetti. Sergen ne çekiyorda çenesinden ve inadından çekiyor. Eskisi gibi değil zerre hırsı kalmamış bizim tepkimiz ona

Yanıtla Beğenme (3)
popülist hamsi
09.05.2026 - 22:40

Gel gel, yandan yandan, şimdi topla düz gel

Yanıtla Beğenme (2)
Selcuk
09.05.2026 - 22:40

Tekke seni severiz ama isine bak guzel kardesim.. besiktas taraftari saygisindan yutkunarak bagirdi.. sergen degil bi baskasi olsa kufur yiyerek gonderilirdi.

Yanıtla Beğenme (5)
Gelidom
09.05.2026 - 22:39

Boş yapma tekka

Yanıtla Beğenme (5)
Çiçek Abbas
09.05.2026 - 22:39

Yapma Fatih

Yanıtla Beğenme (5)
Taraftar
09.05.2026 - 22:39

Helal sana hocam. Futboldan anlayanın yorum ve tepkisine bak, bir de futboldan anlamayan klavye başında istifa diye yazanlara bak.

Yanıtla Beğenme (18)
salla
09.05.2026 - 22:39

soruya bak : merhamet ve sabır duygusuna ne oldu ? tekke ya soyadı burayı medrese falan sanıyor herhalde .. koca Beşiktaş kulübünü rezil etmiş adam ne yapacaklardı alkışlayacaklar mıydı ? sana ne hem ..

Yanıtla Beğenme (6)
Kartal
09.05.2026 - 22:39

Guzel soylemissin. Fatih Tekke durust bir insan evladidir. Sergen’i ben de elestirmekle beraber tepkilerin yanlis ve seviyesiz oldugunu dusunuyorum.

Yanıtla Beğenme (12)
Murat bey
09.05.2026 - 22:39

Tekke, Muçi sende var mı?

Yanıtla Beğenme (4)
Beşiktali
09.05.2026 - 22:39

Ne diyorsun sen futbolda dün yok başarı başarı boş konuşma

Yanıtla Beğenme (3)