Okan Koç, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
A Spor'dak onuşan Okan Koç, Beşiktaş'ın gündeminde olduğu iddia edilen Sofyan Amrabat ile ilgili görüşlerini paylaştı.
İşte Okan Koç'un görüşleri:
BEŞİKTAŞ'A DAHA NET İSİMLER LAZIM
Okan Koç: ‘’Beşiktaş'ın daha net daha agresif oralarda yani pozisyon anlamında oyun kurma anlamında net bir oyuncuya ihtiyacı var. Amrabat'ı yeterli bulmuyorum. Bakıyorum Real Betis'te 19 maça çıkıp 1 gol atmış. Fas Milli Takımı ile Dünya Kupası kadrosunda ama süre bulamamış. Şu anda ne seviyede Amrabat? Fenerbahçe memnun olsa göndermek ister miydi? O açıdan bakmak lazım.''
duhuliye.com
YORUMLAR (16)
N'dididen daha iyi olduğu kesin ama Fenerbahçe'den ve Fenerbahçe forması giymiş birini transfer yapmak istiyorsanız kerem aktürkoğlunu alalım
Chevalier , Pavard , Zinchenko , Anguissa , Franck Kessie , Coman , Greenwood , Vlahovic ….. BESIKTAS CAMIASI BUNLARI ISTER BUNLARI BEKLER …. Yerli OLARAKDA Yusuf Sari , Mert Kömür , Aral Simsir , Bertug Yildirim ….. BUNLAR GERÇEK ALINABILINICEK İSİMLER ….. Genc OLARAKDA Jhon Duran , Avom olabilir
Fenerle Beşiktaş 100 tane ön libero aldı beğenmiyorlar ikisinde de kulüp hortumlanıyor son 3 senede 20 tane orta saha alınmış mantıklı mı bu sezon başı alıyorlar devre arası bir daha alıyorlar
Söylüyoruz ama inadına yazıyorlar. Sanki içeriden biri şimdi biz buna gidiyoruz haberiniz olsun diyorlar da bunları uyduruyorlar. AMBRABAT BEŞİKTAŞIN OYUNCUSU DEĞİL. Gördük fenerde bir halta yaramaz. Eften püften bir adam. Adamı karşılayacaksın. Topu kapacaksın hızla atağa kaldıracaksın. isabetli paslarla yönlendireceksin. Al ver al ver. Topu ileriye kadar taşıyacaksın. Meziyetlerin olacak. Ndidi bence meziyetli bir futbolcu. Ben olsam bırakmam. AMBRABAT onun yanında stajyer kalır. Ambarat kim yav. fener beğenmemiş bize mi kaskaslayacaksınız. ALMAYIN
Josef te fenerde oynadı.sonra Beşiktaşlı oldu.bu adam sağlam.orta sahada iyi savaşır.ndidi zayıf
@06 josef ya da caner-g.gönül fbde 11 oyuncusuydu çatır çatır oynarlardı bu febenin başından atmaya çalıştığı topçu tıpkı ünder gibi bazı şeyleri ayırın bu kafayla olmaz
Fener artıklarının isim olarak geçmesi bile sinirimizi bozuyor. Biz adamakıllı vizyoner kaliteli bir kadro istiyoruz
Umarım böyle bir salaklık yapılmaz. Fenerin çöplerinin kazığını yemekten akıllanmadınız mı hala
Ndidi,Kartal Kayra,Musrati bunlardan ne farkı var 6 numara alacaksan Josef de Souza gibi Atiba gibi Gattuso gibi Torreira gibi adam alacaksın fark yaratacak
Abi kulubun yok dedigi adamlari niye varmis gibi gundeme tasiyorlar gercekten anlam veremiyorum
Tartışmalı isimleri almayın, kadroda da var bir sürü tartışmalı isim ve kurtulamıyorsunuz. Net isimler alın. Tartışılmasın. Az olsun ama yerinin adamı olsun, tartışılmasın.
adali sever fenerlileri fenerli serkan fenerli onder fenerli sergen fenerli cengiz simdidede ismi cikan livakovic amrabat
Trabzonspor a gerçekten helal olsun adamlar takır takır aldılar ve Koca Çınarım ne hallerde Allah sizi bildiği gibi yapsın
Türkiyede hangi takıma gelirse gelsin oynamaz bu adam
Ne sebeple olursa olsun fb gs artığı istemiyoruz livakoviçmiş amrabatmış hatta bizim eskiler amir musrati gibiler de uzak dursun hatta Ersin de bir göze görünmesin artık sıkıldık bunaldık beyaz sayfa açalım artık yeni yüzler yeni isimler gelsin