Futbol

''Fenerbahçe memnun olsaydı zaten göndermezdi!''

Okan Koç, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

A Spor'dak onuşan Okan Koç, Beşiktaş'ın gündeminde olduğu iddia edilen Sofyan Amrabat ile ilgili görüşlerini paylaştı.

İşte Okan Koç'un görüşleri:

BEŞİKTAŞ'A DAHA NET İSİMLER LAZIM

Okan Koç: ‘’Beşiktaş'ın daha net daha agresif oralarda yani pozisyon anlamında oyun kurma anlamında net bir oyuncuya ihtiyacı var. Amrabat'ı yeterli bulmuyorum. Bakıyorum Real Betis'te 19 maça çıkıp 1 gol atmış. Fas Milli Takımı ile Dünya Kupası kadrosunda ama süre bulamamış. Şu anda ne seviyede Amrabat? Fenerbahçe memnun olsa göndermek ister miydi? O açıdan bakmak lazım.''

duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }