27.01.2026 - 10:36

Takip Et:

Fikret Orman-Hüseyin Yücel AŞ: Beşiktaş'ta 5 Şubat kriterleri

Beşiktaş’ın kongre için yol haritası 5 Şubat’a kadar yapılacak transferlere endeksli.

Beklenen transferler olmaz ve takımın gidişatı düzelmezse Fikret Orman ve Hüseyin Yücel'in Serdal Adalı'yı indirmek için düğmeye basacağı iddia ediliyor.

Eyüpspor ile 2-2 berabere kalarak taraftarlarını çileden çıkaran Beşiktaş’ta kongre tartışmaları yüksek sesle dillendirilmeye başlandı. Maç sonu taraftarların yönetime tepkileri, camianın önde gelen isimlerini harekete geçirdi. Camiadan gelen duyumlara göre muhalefet ve taraftar grupları eski başkan Fikret Orman ve son seçimi Serdal Adalı’ya kaybeden Hüseyin Yücel’i göreve davet etmeye başladı.

Camianın ağır topları, "Beşiktaş sahipsiz değil, kulübe sahip çıkın" mesajlarıyla birlik çağrısında bulundu. İddialara göre uzun süredir kulislerde çalışma yürüttüğü konuşulan Fikret Orman’ın stratejisi net: Bu kez doğrudan başkan adayı olmak yerine, Adalı’ya kaybeden Yücel’i desteklemeyi planlıyor. Orman'ın tecrübesiyle Yücel’in enerjisini birleştirerek güçlü bir blok oluşturmayı hedeflediği konuşuluyor.

Fotospor haberde, Beşiktaş’ın kongre için yol haritası saha sonuçlarına ve 5 Şubat’a (Başkan Adalı'nın verdiği tarih) kadar yapılacak transferlere endekslendi.

Transfer döneminin kapanmasıyla kadro planlaması mercek altına alınacak. Takımın gidişatında düzelme olmazsa yönetim üzerindeki baskı artacak. Olağanüstü kongre tarihi için bu tarihten itibaren muhalefet daha sert bastıracak.

duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (116)

Carrera
28.01.2026 - 01:41

Vaatlerini hazırlamışlardır: Dortmund (ya da Bayern) modeli, öz kaynak düzeni, scouting sistemi, Seba dönemine dönüş vs. vs. Her gelen aynı teraneyi anlatıyor çocuk avutur gibi.

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet AVŞAR
27.01.2026 - 23:13

Hüseyin YÜCEL kesinlikle denenmelidir. Adam duruşu, konuşması, eğitimci kişiliği vs. ile çok iyi olur gibi duruyor. Kaybetmeyelim bu adamı... Parası da var, hiç lafı gezdirmiyorum... Tanımam, bilmem ama itici değil BEŞİKTAŞIMIZ için müthiş bir başkan olabilir...

Yanıtla Beğenme (3)
rade
27.01.2026 - 20:57

lütfen bu grubun dişinda biri gelsın daha doğrusu eski futbolculardan biri bu işe el atsın artık beşiktaşın sebadan sonraki tüm başkanları aynı çetenın üyeleri arat hariç gerisını siz hesaplayın şimdi adalının transferlerinı ve icraatlarını görunce insan anlıyor bu çetenın arata komplo kurduğunu

Yanıtla Beğenme (6)
Yani
27.01.2026 - 20:52

Yalan dolan

Yanıtla Beğenme (0)
Barış
27.01.2026 - 19:46

@fedai, tüm yazdıklarına katılıyorum kardeşim ancak o üst üste gelen iki şampiyonluktan sonra şampiyon olamayınca herseyin berbat olmasının sorumlusu kim ? Bugünler inan o dönem başladı, çebi olmasa ( ki çebiyi de sevmiyorum rezalet bir başkanlık performansı gösterdi ) ormandan sonra kulübün elektrik faturaları ödenmezdi, kim kaçtı bir düşün derim.

Yanıtla Beğenme (1)
Burhaneddin
27.01.2026 - 19:44

Kim ne derse desin ben adalı ve sergeni destekliyorum , zaman verilmesinden yanayım bu işler kolay değil takımda çok eksik var eyvallahta takım 40 kişi ile kamp yaparken eksik yokmuydu takımı boşaltmak az şey değil yeniden yapılanmak için fırsatımız var şu an bence sadece iyi bir merkez orta saha , iyi bir kaleci ve iyi bir golcü almamız şart en azından sezon sonuna kadar takımın bir iskeleti olur , hiç transfer yapmasa da bankalar birliğinden çıkmak için bir fırsat birinden birini seçmeliler ha ikisinide yapamıyorlarsa yönetimden çekilmeliler Beşiktaş kısır döngülere hapsedilecek kulüp değildir .

Yanıtla Beğenme (2)
Fedai
27.01.2026 - 19:22

Beşiktaş tarihinin tartışmasız en kötü yönetim kurulu. Bu yönetim seçimden önce verdiği hiç bir sözü yerine getirmedi. Planlamanın “p”sinden haberleri yok. Plansızlık, vizyonsuzluk ve beceriksizlikle her geçen gün daha kötüye gidiyoruz. Takımdan ayrılmak isteyen oyuncular, kaybedilen puanlar ve yapılmayan transferler… Olan Büyük Beşiktaş Taraftarına oluyor. İnsanların zamanından ve huzurundan çalınan zamanlar... Acilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurula gidilmeli! Beşiktaşımızın şanlı tarihine yeni başarıları Başkan Fikret Orman ile birlikte yazacağımıza inancım sonsuz. O Vodafone Park'ın mimarı, o "Come to Beşiktaş" akımının yaratıcısı ve üst üste 2 lig şampiyonluğu, 1 kez Şampiyonlar Ligi son 16 ve 1 kez de UEFA Avrupa Ligi çeyrek final başarısının baş aktörü.

Yanıtla Beğenme (3)
Nuri
27.01.2026 - 18:50

Baykuşlar pusuda yatıyor. Serdal Adalı, abuk subuk iş yaparsan baykuşlar harabelerde tünemeye başlar.

Yanıtla Beğenme (1)
Kara
27.01.2026 - 18:47

Transferler gelmez takım puan kaybetmeye devam ederse kimsenin birleşmesine gerek yok. Karşısında kim olursa olsun adalıyı eze eze geçer.

Yanıtla Beğenme (0)
Erdal başkan bjk şampion
27.01.2026 - 18:38

Fikret hikaye Erdal torunoğulları yönetimden çıktıktan sonra hiçbir başarısı yok

Yanıtla Beğenme (1)
Sistem+Futbol
27.01.2026 - 18:33

Kaç senedir kara Lăneti üzerimizden atamadık, başımıza 3 Lăneti çöktü (A.H.S) Lănetinden kurtuluruz İnşallah, sabır sabır dedik artık sabır kalmadı, kim gelirse gelsin yeterki iyi yönetsin.

Yanıtla Beğenme (1)
Quelle Pacha
27.01.2026 - 19:34

@Sistem+Futbol Lanet baba Demiroren in bebesini başkan sectirmesiyle başladı...

Beğenme (0)
Mehmet Selçuk
27.01.2026 - 17:33

Beşiktaş'ta başarı değişimle değil kararlılıkla gelir. Önceki yönetimleri tukaka ederek göreve gelen bir yönetim başarısız olur. Geçmiş yönetimlerin doğrularını alacak yanlışlarına düşmeyeceksin. Her gelen yönetim önceki yönetimin aldığı oyuncuyu anlaştığı teknik direktörü gönderir, yerine yenisini getirirse istikrar olmaz. İstikrar olmayınca başarı da olmaz. Mevcudu koruyacak ve gelişmesini sağlayacaksın. Bunu gönder şunu al, bunu ben istemedim, bu kadroyu ben kurmadım diyen teknik direktörle olmaz. 1 iyi oyuncu satıp 2-3 vasat oyuncu almakla olmaz. Her şeyi 1 iyi oyuncudan beklemek, faturayı ona yıkmak da olmaz. Yapman gereken sabırla, uzun sezonlara yayarak, teker teker, en kötü oyuncundan başlayarak kaliteyi yükseltmek olmalı. Bunu yaparken eldekilerin herbirinden azami istifade edilerek yeteneklerinin gelişmesi sağlanmalı. Her şeyin bugünden yarına düzelmesi beklenmemeli. Nasıl bugünlere 1 günde gelinmediyse 1 günde de bu günler aşılamaz. Beşiktaş, maçın son dakikalarını oynayan, ileriye top şişirmekten başka çözüm aramayan takım gibi yönetiliyor. Hızlıca sonuca ulaşmak amaçlanmamalı, savunmadan oyun kurmak, olgun atak geliştirmek amaçlanmalı.

Yanıtla Beğenme (0)
Akseki Kartalı
27.01.2026 - 16:23

Kim ne derse desin Fiko Babanın resmini görmek yetti , Sonuçta benim canım taraftarim Seba'ya yuh çekmiş git demiş taraftar , Seba başkandan sonra en iyi başkan Fikret Orman . Herkes hırsızmış doğru veya iftira. Bu adamın en azından sportif başarısı var . Net doğru . Ancak Serdar Adalı nın da kuyusunu kazacak değilim. En azından AÇ ve Arattan daha iyi . Böyle taht oyunları yapacaklarına birlik olsalar ya

Yanıtla Beğenme (2)
Kune Petro
27.01.2026 - 16:07

Başkan Fikret Orman olmalı . Maddi olarak desteklemeyen kim varsa da kulüpten aforoz edilsin... Adalı da dahil, Nur Çebi de Hüseyin Yücel de zengin kim varsa.... Başka yolu kalmadı bu işin.... Ya bir çatı altında birleşin ya da defolun nemalanmayın Koca Çınar'ın gölgesinde..... Biri gidiyor diğeri başarısız olsun diye elinden geleni yapıyor . Gidin ego savaşlarınızı kendi şirketleriniz üzerinden yapın .... Bize düşmana gerek yok . Biz kendimize yetiyoruz. Taraftar da aynı .Birlik olalım artık... Baldırı çıplak basit bir hakem bile döve döve maçı elimizden alır oldu . Ne basında ağırlığımız kaldı ne saha da.... Bu kulüp dünya futboluna yön veriyordu. PSG o tarihin en pahalı transferi olan Neymar'ı Come to PSG diye duyuruyordu... O kötü ,bu kötü demeyi bırakın artık . Kim ne kadar fayda sağlayabiliyorsa sağlasın ...

Yanıtla Beğenme (1)
Ümit Beşiktaş
27.01.2026 - 15:48

Fikret orman başarılı olduğu kadar aynı seviyede başarısiz di takım in bu duruma gelmesinin temelini atan fikret orman dir. Talisca nin ve abunun bonservisini almadı. onun yerine Wagner love aldı.umut Nayır ljlajic lens kauris gibi futbolcuları aldı. Fabri yi marceloyu gönderdi. Kişisel hesaplaşması var kinle geliyor Fikret orman

Yanıtla Beğenme (7)
Akseki Kartalı
27.01.2026 - 16:26

@Ümit Beşiktaş hatalarından ders çıkarmıştır belki . Fikret orman bize sportif başarıda zirveyi yaşatmış kişidir , bu kim inkar edebilir ? Ama Adalı ya da haksızlık yapmak istemem . Daha yeni geldi , ve önceki başkanların çöplerini bitirmeye yeni yaklaştı takımın hali o kadar vahim.

Beğenme (0)
Selcuk kartal
27.01.2026 - 15:39

Ahmet Nur Cebi baskan Beşiktaş şampiyon ...

Yanıtla Beğenme (29)
Kartal
27.01.2026 - 18:49

@Selcuk kartal sana hsyir ordn diyorum

Beğenme (0)
Selcuk kartal
27.01.2026 - 16:03

@Selcuk kartal İroni yaptim Nerde ondan farksiz biri hemen baskan seciyorsunuz Besiktasin basina projeleri hazir parasi hazir transferleri hazir olmayan kimseyi baskan secmiceksiniz net

Beğenme (0)
Modalı Kartal
27.01.2026 - 15:24

Ben de Fikret Orman'ı son iki sezonundaki hata ve yanlışlarına rağmen, destekliyorum ama Hüseyin Yücel, Hasan Arat'ın ikinci başkanı olarak, sonra da iki aylık başkan olarak, sonradan seçimde başkan adayı olduğunda takım hakkında hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi konuşmalarına rağmen, Beşiktaş'ın borcu olan 480 milyon Euro'nun 100 milyonundan sorumludur. Bu da böyle biline.

Yanıtla Beğenme (2)
Siyah_Beyaz
27.01.2026 - 14:56

Fikret Orman başarılı bir başkandı.Erdal Torunogulları ile yol ayrımı ve Şenol Güneş'in çapsızlıgı yüzünden taraftar ile arası açıldı yetmiyormuş gibi bir çapsız teknik direktörden kurtulmuş iken A.Avcı gibi çapsız bir teknik direktör tercihi Besiktas'ın şuan gelinen noktaya gelmesinin temellerini atmış oldu. Sergen Yalçın ile bir toplama ve şampiyonluk geldi ise de yanlış yönetim ve yanlış trasfer politikası Besiktaş'ın dip yapmasının yolunu açmış oldu...2021-2022 sezonunda Atiba ve Josef yeri doldurulamamışken forvet sıkıntısı baş gösterdi Abuobakar'ın bir sey vermemesi sürekli arıza çıkarması bu bölgenin o tarihten sonra üst düzey bir golcü ile doldurulması Mert Günok gibi sıradan vasat kaleci tercihi alınan oyunculardan verim alınamayıp maliyetli çıkışlar Beşiktaş'ı buralara kadar taşıdı. Şimdi sorulması gereken soru şu 10-20 milyon verip aceleci transferler mi yoksa adım adım takım omurgası mı?

Yanıtla Beğenme (2)
Mahalle Abisi
27.01.2026 - 14:54

Hepsi hikaye.. Bu saatten sonra Erdal Torunoğulları başkan olmadıktan sonra boş. Ya Serdar Başkana sabredeceğiz yada Erdal Torunoğullarını başkanlığa taraftar olarak davet edeceğiz.

Yanıtla Beğenme (9)
Acortix
27.01.2026 - 14:33

Hüseyin Yücel'i,Hasan Arat'ın kaçmasından sonra kulübün prestijini kurtaran ve çok büyük bir kaos'u önleyen adam olarak hep tebrik edeceğim.Başkanlık seçimlerinde tecrübesizliğinin kurbanı oldu ve kurtlar sofrasına yem edildi.Böyle insanları en azından yönetime,ikinci adamlığa ikna edememek büyük kayıp.Yine Erdal Torunoğulları için aynı şeyleri düşünüyorum.Beşiktaş'ı gerçekten seven camiamızın önde gelen güçlü isimleri rekabeti bırakıp güçlü bir yönetim çıkarmalı artık.

Yanıtla Beğenme (0)
Buzmavi
27.01.2026 - 14:31

Böyle bir niyetiniz varsa bırakın 5 şubat'ı , bugün saat 5'i bile beklemeyin.

Yanıtla Beğenme (0)
Makina
27.01.2026 - 14:29

Anç de iyi olur borçları düşürmüştü. Ama onunda bulduğu oyuncular tutmuyor sportif direktör getirip transfere karışmaması lazım.

Yanıtla Beğenme (12)
Aytac
27.01.2026 - 14:46

@Makina anc bjk limiydi? Cidden bu klubu batıran fikonun altını kazan anc oldugunu bilmiyormusun?

Beğenme (2)
07kartal
27.01.2026 - 14:16

Hüseyin Yücel'in, Serdal Adalı'dan daha vizyonlu bir başkan olacağı kesin. Serdal Adalı BJK'ı babasının malı gibi görüyor. Kafasına göre sinirlenip transferden vazgeçiyor, transfer yapmıyor. Pistten inip işi bilenlere bırakmalıdır.

Yanıtla Beğenme (0)
Tek ve son çare Fikret ormandır
27.01.2026 - 14:15

Fikret orman tek çözüm olarak görünüyor

Yanıtla Beğenme (6)
Sedat
27.01.2026 - 14:02

Fiko olmaz Hüseyin Yücel gelsin

Yanıtla Beğenme (21)
Murat7753
27.01.2026 - 13:58

Renklileri kardeş yapan,Tarihinin açık ara en büyük başarılarını Avrupa'da alan,hakemler ve renklilerin yıkamadığı,ama içimizdeki zipnelerin devirdiği Fikret orman yetiş kulüp çoluk çocuğun maskarası oldu.

Yanıtla Beğenme (3)
Kara kartal 🦅
27.01.2026 - 14:16

@Murat7753 aynen katılıyorum

Beğenme (1)
Kartal66
27.01.2026 - 13:57

Sergen hoca nın bir suçu yok eldeki malzeme bu. Sergen hoca ve Serkan reçber kalsın gerisi gidebilir

Yanıtla Beğenme (13)
Say
27.01.2026 - 13:57

Kimse kusura bakmasın da Hüseyin Yücel yok şu kadar para ile kulübü güçlendirecek falan da filan dediler. Basket takımı kendi kendine ayakta. Güya bahçeşehir ile birleşecektik. Akatlar yapılacaktı da herşey güzel olacaktı. Geçin bunları .

Yanıtla Beğenme (3)
Şahin
27.01.2026 - 13:54

Başkanımız doğru yolda, popülist söylemlere karnımız tok, 10 başkan değişti son zamanlarda ilk kez ne yaptığını bilen birisi var Beşiktaş ın başında, yedirmeyeceğiz pusu kuranlara

Yanıtla Beğenme (11)
XraY
27.01.2026 - 14:25

@Şahin nesi doğru yolda??? 3 transfer dinemi istedi, hepsi birbirinden beter.. Gelir gelmez hemen BJK'ın taşınmazlarına göz dikti, Gedson gönderildi, Orkun'a 30m verdi tek başına ne yapsın. Mert'e varana kadar dünya kadar adam vardı gidecek gönderdiler yerine halen adam yok... Halen oyuncuyu kampa mı indirecektik gubu eveledi geveledi, kısacası bu vizyonsuzluk ile neyin doğru yolu var?

Beğenme (1)
Boğazın Efendis
27.01.2026 - 13:44

Geldigi günden beri üstü kapalı oyunculari eleştirip bu takımı ben kurmadım diyerek sürekli "bize 3-4 transfer donemi lazim, ocakta 4-6 tane yazın da bir o kadar transfer istiyorum" diyen takımın yetersizliğinden dem vuran SERGEN YALCIN degilmiydi? Şimdi de panik transferi yapmiycaz bizi zorlamayın diyorlar! Şaka gibi ya:) Yaw arkadaş transferde transfer diye tutturan biz degildik, sizdiniz ya!!! Biz bu takımin sampiyonluk yarısında olacak kalitesi var hoca oyuna yogunlassin elindeki takimdan maksimum verimi alacak bir saha içi plan yapsın derken siz transfer de transfer diyordunuz!!! Ki o zaman elinde +7 tane daha oyuncun vardı ocakta 7 oyuncunu daha gönderdin hala da ndidi yi falan yollamayı düşünüyorsun tabiki akıl sahibi taraftarlar transferler nerede diye soracak! sakamisiniz siz ya ey Serdal Adali ve bulunmadik hint kumaşı hocamız Sergen Yalçın!!!

Yanıtla Beğenme (2)
2727
27.01.2026 - 13:34

Renkliler fikret orman gelecek diye ödleri kopuyor fikret başkanın sosa ya kestiği raconu hiç unutmam seni Hollywood dan mi getirdik savaşin ortasında seni getirdik demişti işte vizyon budur

Yanıtla Beğenme (11)
Davut
27.01.2026 - 13:34

Zaten kulübü bu hale getiren onlar….

Yanıtla Beğenme (13)
Paskal
27.01.2026 - 13:52

@Davut bi bitmediniz

Beğenme (2)
Kartal
27.01.2026 - 13:29

Tek adam (koltuk ve kulübede) yönetimi zarar veriyor. Hoca adayım Kurban Kurbanov. Altyapı ise tamamen ayrı bir proje olarak ele alınmalı. Adalı gitmeyecekse Yücel'e altyapıyı önersin.

Yanıtla Beğenme (7)
Kartal
27.01.2026 - 13:59

@Kartal Buna eksi verenler futbolu bilmiyor. Adalı tek adam yönetimi sergiliyor. Yalan mı? Sergen kulübe de egoyu önde tuttu, yalan mı? Kurban Kurbanov'u tanıyor musunuz? Biz Serpil Hamdi Tüzün zamanının adamlarıyız. O günden bugüne altyapıdan adam mı yetişti. Bunu artık kendini ispat makamı haline getirip yeniden inşa etmeli.

Beğenme (0)
İbrahim
27.01.2026 - 13:25

Bekliyoruz sabırsızlıkla

Yanıtla Beğenme (3)
levent
27.01.2026 - 13:23

Forman da piyasaya çıkmış. Ağzının suyu akarak bilmem ne edecekmiş falan. Beşiktaş bilgili yi zengin ettiği gibi forman ıda zengin etti. Adam İngiltere den enerji şirketi alır oldu. Şimdi percinleme zamanı geldi. Işığı gören aprak gibi üşüşecek. Bıraktığı enkazı ANC feda diyerek zor topladı. Bu kulüp Abrahamovice satılmalıdır.

Yanıtla Beğenme (13)
Hırsız recep
27.01.2026 - 13:21

Adalı dikilitaştan para indirmeden gitmez . Kendisi hortum düzenin bayraktarlarından

Yanıtla Beğenme (4)
ali1771
27.01.2026 - 13:20

çarşının bilet alamayan maması kesilen tafya dolmuş buraya fikret orman yorumlarına negatif veriyor.

Yanıtla Beğenme (6)
Ttt
27.01.2026 - 13:20

Eğer adalı asla başkan olmasaydi, her zaman beşiktaşı kurtaracak tek adam denilecekti...

Yanıtla Beğenme (0)
Kel Hüso Gel
27.01.2026 - 13:19

Hüseyin Yücel tek başına seçime girecek vizyon ve kaliteye sahip... Beşiktaş üstünden zengin olanlara artık bu camianın ihtiyacı yok... Hüseyin Yücel babadan çok zengin bir iş adamı zaten... Türkiye 'nin en zengin 8. Ailesinin bir mensubudur, Hüseyin Yücel.

Yanıtla Beğenme (5)
Kel Hüso Gel
27.01.2026 - 14:55

@Kel Hüso Gel Yalancı David, kendini çok güzel anlatmışsın.

Beğenme (1)
dogrucu davut
27.01.2026 - 14:26

@Kel Hüso Gel Hüseyin Yücel, kesinlikle Beşiktaş'ın kapısından bir daha girmemesi gereken, zengin ama olgunlaşmamış bir karakterdir. İkinci adamken brütüslük yapan, sürekli verdiği paraları sayıklayan, bizi rezil eden biri ama trolleri iş başında. Adalı, Arat, Çebi vs.de olmaz bana göre. Kimsenin adamı olmayın Beşiktaş'ın adamı olun. Beşiktaş'ı bu hale getiren sürekli aportta bekleyen bu çakal tayfasıdır.

Beğenme (1)
Mehmet
27.01.2026 - 13:09

Gayrimenkul projesinden para gelecek ya.herkes o paranın peşine düştü bile.

Yanıtla Beğenme (5)
Sebastian Redro
27.01.2026 - 13:06

Yapılan yorumlara göre Serdar Adalı panikle saçma sapan transfer yapacak. Yahu adam satılmayacak oyunculardan para kazandı. Devre arası da istediğin oyuncuyu iyi para vermezsen alamazsın. Ama acil stoper ve forvete transfer şart.

Yanıtla Beğenme (6)
Yücel
27.01.2026 - 13:06

Rafayı Sn Yücel getirdi. Eğer başkan olarak devam etseydi , kulüp bir sermayedara satılmış gibi zenginleşecek ve Rafa benzeri iki üç tane daha yıldız oyuncu gelecekti. Arat denen vizyonsuz ile yola çıkmanın bedelini ödedi. Şimdi bu seçimde kendini doğru anlatır ve hoca + oyuncu vizyonunu isim olarak ortaya koyarsa , bu varmış gibi görünen aslında olmayan yönetimi farkla yener!!!

Yanıtla Beğenme (4)
bobo
27.01.2026 - 12:59

fikret ormanı kötüleyen al aşşa eden muz beyinler yüzünden bu takım bu halde iyi giden takımı kendi kendimize yıktık bu takımın en büyük düşmanı kafası çalışmayan sosyal medyada gördükleriyle galeyana gelen taraftardır.

Yanıtla Beğenme (4)
şifo
27.01.2026 - 13:24

@bobo hocam Abdullah hunterı ben getirmedim. O takım harala güreşe rakibi boğarken, dinamiklerimize aykırı transferler yaptıran hunter geldi. O günden beri takım kötüye gitti.

Beğenme (3)
Duhuliye
27.01.2026 - 12:54

Huseyin yüceli anlarımda Fikret orman çulsuz adamın teki en son kulübü borclandırıp kaçıp gitti ne tez unuttunuz vagner love daglısı diyabiy adem Laic abdullah avcı aklımda kalan saçma sapan zamanlarında yaptığı transferleri Kulübün elektrik parasını dahi ödemeydediler o günleri unutmadık

Yanıtla Beğenme (10)
Paşalı94
27.01.2026 - 13:25

@Duhuliye Gelen giden borçlandırıyor hiç yoktan başarı kazandırıyordu böyle daha mı iyi

Beğenme (2)
Tamam
27.01.2026 - 13:22

@Duhuliye ya defol git amına koyayım şampiyonlar Ligi’nde UEFA Kupası’nda tur attığı sefiye yükseldiğini o zamanki futbolcuları da saysana sizin gibi itler yüzünden adamı bıktırdınız amına koyduğumun çok bilmişleri

Beğenme (3)
garip
27.01.2026 - 12:53

başkan değiş hoca değiş BEŞİKTAŞ zarar görüyor. o ağır yönetim değiştirmek yerine taraftar kadar elini taşın altına koysunlar. Borç aldı kafayı gidiyor bankalar birliği diğer taraftan sorun. Diğer takımların ağır topları gibi devreye girin birliği sağlasınlar borçlara ne şekilde el atarız ona baksınlar

Yanıtla Beğenme (1)
Cezmi
27.01.2026 - 12:50

Fikret Orman son seçildiğinde formalarımı yakmıştım. Şimdi bir daha gelirse Beşiktaş da futbol da biter benim için. Hiçbir anlam, Beşiktaş'lılık, değer kalmamış demek olur. Sadece beter olun der bırakırım yeter!

Yanıtla Beğenme (30)
Paskal
27.01.2026 - 13:55

@Cezmi ne olursun şimdi birak git hatta defol git yürü git hatta koş git

Beğenme (0)
YKSL1903
27.01.2026 - 13:03

Şimdiki halden memnunsun o zaman. @Cezmi

Beğenme (2)
birgaripkartal
27.01.2026 - 12:56

@Cezmi formaları naftalin kokan bir fenerli olduğunu anlaşılıyor bu yorumdan.Onları da muhtemelen küflendiği için yakmışsındır.7 sene başkanlığın 5'inde şampiyonluk yarışı vermiş.2'sinde şampiyon olmuş bir başkanı istememek için başka bir açıklama olamaz.

Beğenme (1)
Black
27.01.2026 - 12:49

Serdal Adalı gerçekten Beşiktaş’ı seviyorsa, hemen bugün Sergen’i kapının önüne koyar. Adam resmen taraftarla dalga geçiyor. Mbappé’yi, Haaland’ı ver de Sergen’e, Eyüpspor’u yensin! Bu maç da Sergen’in teknik direktör olmadığını bir kez daha gösterdi! Gözlerinizi açın artık! Sergen’in taktik ve teknik bilgisi sıfır! Bence Adalı biraz daha zaman istiyorsa, kesinlikle bu iki Fenerliyi (Serkan ve Sergen) göndermesi lazım!

Yanıtla Beğenme (8)
Kartalll
27.01.2026 - 12:38

30 yasindayim besiktasin en Iyi dönemi findet orman zamaniydi

Yanıtla Beğenme (5)
Hirkiz Ficko
27.01.2026 - 12:36

Aman ha sakın ha Hüseyin Yücel... Tek başına gir seçime... Hasan Arat 'dan hiç ders almadın mı?.. Sen, Türkiye 'nin en zengin iş adamları içinde ilk 10 dasın... Bu haramilere, ne maddi ne de manevi hiçbir şekilde ihtiyacın yok senin.

Yanıtla Beğenme (0)
Saçmalık
27.01.2026 - 12:34

Fikret Orman paralar nerde? Ne de çabuk unutuyoruz. Bu seyircinin bir kısmı cidden hayatında 3 koyun gütmemiş sorumluluk almamış. Saçma sapan konuşuyor.

Yanıtla Beğenme (8)