11.05.2026 - 11:12

Takip Et:

Fikret Orman’dan başkanlık açıklaması

Fikret Orman, başkan adaylığıyla ilgili gelen soruya yanıt verdi.

Beşiktaş'ın eski başkanı Fikret Orman, katıldığı bir etkinlikte başkan adaylığı için gelen soruya yanıt verdi.

Orman, "Beşiktaş'ın başında bir yönetim kurulu var ve seçileli bir sene oldu. O günün şartlarında karar veririz ama gençlerin önünü açmamız lazım. Biz de yaşlanıyoruz, bizim de biraz kendimize vakit ayırmamız lazım. Ama mecbur kalırsak yapacağımız bir şey yok." dedi.

Fikret Orman, daha önce 2012-2019 yılları arasında Beşiktaş başkanlığı yapmış ve siyah-beyazlılar bu dönemde iki şampiyonluk yaşamıştı.
Kaynak Sporx

YORUMLAR (73)

1453 kargaları
13.05.2026 - 00:20

Str git gt. Hamdolsun

Yanıtla Beğenme (0)
eskbjk
12.05.2026 - 08:31

evet o dönem 2 şampiyonluk yaşamıştık ve hatta 3.şampiyonluk göz göre göre bizden çalındı

Yanıtla Beğenme (1)
Duhuliye
12.05.2026 - 05:36

Bu adam gerçekten başkan adayı madayi olamaz bunun en son başkan olduğunda nasıl kaçtığını cümle alem biliyor çulsuz adamın teki kulübe kendini gündemde tutmaya çalıyor

Yanıtla Beğenme (4)
Selcuk
11.05.2026 - 20:59

Paralar nerde fiko.. once ona cevap ver..

Yanıtla Beğenme (18)
Hasan kaya
11.05.2026 - 19:37

Allah korusun satranç bu kork değilmiydi paraları çalan bundan değil başkan çöpçü bile olamaz sakın uzak dursun Rahmi koç yapsa ya bir şeyler

Yanıtla Beğenme (13)
Dinç
11.05.2026 - 18:29

Senin başa geçmen gerekiyor sayın orman

Yanıtla Beğenme (11)
Osman1903
11.05.2026 - 18:51

@Dinç sakın dinc'e bakıp aday falan olmayın sizi bekleyen falan yok

Beğenme (9)
Galip
11.05.2026 - 17:55

Yav naz yapma gel sende işte be bu mallardan bir şey olmayacak gel yönet şu takımı

Yanıtla Beğenme (8)
Yönetim istifa
11.05.2026 - 17:24

Fikretde yandaş, o da g5 in şampiyonluğuna engel olamaz çünkü emir büyük yerden lig lig degilki tiyatro mk boşuna transfer de yapmaya gerek yok. Malum parti gidene kadar g5 şampiyonluklarını daha çok izleriz..

Yanıtla Beğenme (13)
Kune Petro
11.05.2026 - 20:13

@Yönetim istifa Adam kupa maçına çıkmadı. Bütün siyasiler maça çıkın diye baskı yaptı. Şu adama bari işkembeden sallamayın ya... Tamam şunlara bedava bilet ver gelde Fikret Başkan ... İki tane bilete takımı ne hallere soktular...

Beğenme (4)
ADALI İSTİFA
11.05.2026 - 16:27

Buda amma naz yaptı gönülsüz işten maraz doğar

Yanıtla Beğenme (2)
j49
11.05.2026 - 16:25

beşiktaş taraftarına acıyorum:) dün küfrederek yolladığı adama bugün yalvarıyor gel diye:))

Yanıtla Beğenme (14)
Trollcan
11.05.2026 - 17:15

@j49 küfredenler hepsi troll dünyadan haberi olmayan adamlar. paralar nerede dediler ama farkında degiller klübün borcunu tl bazında düşüren tek başkan kendisiydi. Şansına döviz çok arttıgı halde çok iyi iş çıkarttı ama cahil taraftar malesef. bu arada stad yapıldı bir de buna ragmen borç azaldı. Tutturdular bir paralar nerede paralar nerede.

Beğenme (2)
Hasan
11.05.2026 - 15:31

Hala orman diyorlar valla bu takım da bu taraftar da en kötüsünün kötüsünü hakediyor. Zaten herkes hakettiği gibi yaşar ve yönetilir derler..

Yanıtla Beğenme (11)
Paşalı94
11.05.2026 - 15:58

@Hasan Ne oldu hasan seni rahatsız eden ne ? Fikret ormandan önce ne ağırlığın vardı kulüp olarak anadolu kulübü gibiydik şuanda öyleyiz fikre orman prime Beşiktaş yarattı

Beğenme (10)
Bjkfan
11.05.2026 - 15:22

Ya bu adamin parasi yok kume duseriz gelme Orman Besiktassiz yaslan lutfen

Yanıtla Beğenme (7)
1903 Love 1903
11.05.2026 - 15:12

Aziz Yıldırım Yaptı sende Yaparsın. SAYIN ORMAN

Yanıtla Beğenme (9)
EgeanEagle
11.05.2026 - 15:01

Çoz fazla linçleyen olacak eminim ama , günümüz şartlarında Aziz Yıldıdırımla, fetösarayla, aşık atabilecek camiadaki tek paralı isim Yıldırım Demirören, Beşiktaş tarihini araştırırsanız demirören ailesi kadar da Beşiktaşa para hibe eden yardımda bulunan başka bir aile yoktur (buna rahmi koç ta dahil) . Yeter diye gönderildiği sezonlarda bile hep transfer konusunda güçlüydü , q7 , guti , manuel fernandes , almeida gibi yıldızları ve daha önceki dönemlerinde john carew , sivok , yusuf şimşek , fabian ernst , delgado gibi transferleri yapmış birinden bahsediyoruz. rüştü gibi okan buruk gibi rakiplerin efsanesi olmuş adamları bile takıma getirebilecek güçteydi. Gururu bırakıp bir kez daha başkanlığa gelmesi sağlanmalı bence.

Yanıtla Beğenme (10)
tiyatro
11.05.2026 - 14:42

statükoya karşı kim neyi kazanmış da siz bir şeyi yoluna koyabileceğinize ya da sadece sportif başarı ile kazanımlar elde edebileceğinize inanıyorsunuz hala ? Seba gelse bir şey değişmez , oyunun kurallarını belirleyenler dilediği gibi oynuyor işte.. figüranlığa devam..

Yanıtla Beğenme (2)
Bitirdin bizi
11.05.2026 - 14:32

Gelin Başkanım,başarısız olmuş üstelik taraftarla dalga geçen hocaya ne olur kal diyen yönetimden lütfen kurtarın bizi.

Yanıtla Beğenme (6)
Hüseyin 🎯
11.05.2026 - 14:30

Hüseyin Yücel gelsin, bu Fikret son sezon takımı dağıttı, çok sevdiğimiz Q7'nin futbol hayatını bitirdi, f-saraylılara boyun eğdi.

Yanıtla Beğenme (12)
Selçuk
11.05.2026 - 14:26

Orman'ın başarısı o zamanki konjonktürle orantılıydı. Ne Orman eski Orman ne konjonktür eskisi gibi. Gelmeden evvel Adalı'dan umudu olanlar, Sergen'den umudu olanlar nasıl yanıldılarsa şimdi de Orman'a umut bağlayanlar aynı hataya düşüyorlar. Ex'ten Next olmuyor, anlamadınız mı?

Yanıtla Beğenme (3)
ERTAN
11.05.2026 - 14:13

Bazı yaptıkları kabul edilemez olsa da mevcut durumda daha iyisi yok, o yüzden aday olmalı diye düşünüyorum.

Yanıtla Beğenme (6)
Bjk03
11.05.2026 - 14:08

Gel başkanım gel. Sen Beşiktaşî kurtarabilirsin bu kaostan.

Yanıtla Beğenme (10)
Hollanda BJK
11.05.2026 - 14:00

Baska care yok. Mecbur evet demek lazim. Fikret Orman geri gelsin.

Yanıtla Beğenme (10)
Ivan Karamazov
11.05.2026 - 13:53

Seba’dan sonra Beşiktaş tarihinin en iyi başkanı. Feda’dan aldığı takımı şampiyonlar liginde guruptan namağlup çıkan rüya takıma dönüştürdü. Ama herzaman söylediğim gibi Beşiktaş’ın en büyük düşmanı taraftarıdır. Febe de gese de stat yeniledi ve devlet desteğiyle yaptı, ama onların hiçbir taraftarı demirin, çimentonun kilosunu, kablonun metresini kaçtan aldınız gibi boş boş konuşmadı. Orman’ın yerinde olsam böyle taraftarı olan Beşiktaş’ın kapısının önünden geçmem. Sergen’e gelsin diye bas bas bağıranlar henüz bir sene geçmeden gitsin diye bağırıyor. Beşiktaş taraftarı kadar takımına düşman başka taraftar gurubu yoktur.

Yanıtla Beğenme (7)
KARA KARTAL
11.05.2026 - 13:41

Besiktas taraftarinda dimenshia var. Orman, Cebi, Senol Gunes, Hasan Arat Demiroren....... bunlar gittiklerinde ohhhhh cektik. Simdi keske olsalardi diyorsunuz.

Yanıtla Beğenme (5)
ERTAN
11.05.2026 - 14:42

@KARA KARTAL kesinlikle haklısın ama başka aday da üretmiyor ki camia :(

Beğenme (1)
takıma destek
11.05.2026 - 13:40

beşiktaşı lazlara peşkeş çeken adamsın boşversene

Yanıtla Beğenme (9)
Sadecebeşiktaş
11.05.2026 - 13:37

Mecbur kalırsak yapacağımız bir şey yok nedir ya :)

Yanıtla Beğenme (6)
Şafak
11.05.2026 - 13:35

Beşiktaş başkanı ağırbaşlı, oturaklı ve herkes tarafından saygı görecek biri olması lazım. Serdal başkan ahlaklı bir adam, diğer temayüz etmiş Beşiktaşlı büyüklerin yardımcı olması lazım.

Yanıtla Beğenme (3)
Öyle
11.05.2026 - 14:32

@Şafak ama tarihin en başarısızı beceriksiz iş bilmez başkanı

Beğenme (2)
Beyaz siyah
11.05.2026 - 13:30

Ahmet nurçebi hasan arat serdar adalı 1/ Ahmet Nur çebi nedemişti ben çok sıkı pazarlıkçıyım transfer sezonu bitimine az süre kalmışken şok transferler yaptı topçular boynumuzda kaldı sonuç fiyasko ve zorla gitti hasan arat beşiktaşı beşiktaşlılar yönetmeli demişti Real Madrid Barselona Paris sergermen ile görüşüyorum az kalsın Messi Ronaldo getirece. Diyecekti sezonun yarısında kaçtı şimdide adalı sizce bunlardan farkı varmıki adalı yeniden yapılanma diyor gerçektende burada yiyen çok gelecek sezon aynı hikaye meraklanmayın

Yanıtla Beğenme (2)
Sporas
11.05.2026 - 13:16

Son yılların en büyük hastalığı istikrar, istikrardan yanayım ama tek kafamda soru bazı oyuncular geldiginde çok iyi performans verirken neden düştüler ya odemeler de sıkıntı var ya da çalışma sisteminde

Yanıtla Beğenme (1)
Komedi
11.05.2026 - 14:41

@Sporas bence antrenman, yeni gelen formda antrenmanını düzgün ağır hazır geliyor. Onu bir sene içerisinde bizim sistemle geldikleri durum hep aynı, gelen bütün yabancı oyuncular aynı şeyi söylüyor Türkler antrenmanda koşmuyor bir süre sonra bizde onlar gibi koşuyoruz diye

Beğenme (0)
Pres
11.05.2026 - 14:07

@davud biz ön alan baskısı yapmıyoruz zaten. Kendi yarı sahamızda başlıyoruz prese genelde. Ön alan baskısı yaptığımız zamanlarda defans arkası atılan toplar hep tehlikemoldu. Maçun bazı bölümlerinde yapıyoruz ki mantıklı olan o

Beğenme (0)
lvnt1903
11.05.2026 - 13:58

@Sporas bende çook merak ediyorum. Gelenler ilk 1-2 aydan sonra hızla düşüşe geçip vasata bağlıyorlar … Sanki sorun teknik ekibin saha dışını iyi yönetememesi gibi duruyor. Anlayamadım …

Beğenme (0)
davud
11.05.2026 - 13:36

@Sporas kesinlikle teknik ekip yetersiz. rakip analizleri düzgün yapılmıyor. maç içerisinde gördüğümüz kadarıyla ön alan baskısını takımca yapamıyoruz. futbolcular birbirinden kopuk.

Beğenme (0)
İstikrar Şavaşı
11.05.2026 - 13:13

Vizyon çok ayrı birşey tamam gençlerde bunlar botokslu gençler yüzleri sahte,Atçılarla istikrar şavaşı verilmez, İhtiyacımız var gel artık Fikret Orman

Yanıtla Beğenme (10)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 13:10

Değişim bekliyorum. Bu F. Orman mı olur Hüseyin Yücel mi olur, Hürser Tekin oktay mı olur adayları bir görelim derim. Bir şey biliyorum ki bu başkandan kat kat daha Bjk yı düşünen biri olur

Yanıtla Beğenme (7)
Soner
11.05.2026 - 13:05

Ya hala paralar nerede diyen gerzekler var içimizde. Akıl yoksunu insanlarsınız. İnanın sizinle aynı takımı tutmak bir yana aynı havayı soluduğuma bile utanıyorum. Size anca bu son 5 senelik takım taraftarı olmak yakışır ama gel gör ki konu Beşiktaş işte

Yanıtla Beğenme (4)
Deveye diken
11.05.2026 - 17:38

@Soner Kusurumuza bakma ya küçük Orman, demek sana da deveye olduğu gibi diken yarıyor…

Beğenme (1)
Emre
11.05.2026 - 13:01

Değişim istemiyorum, mevcut yönetimin ve teknik direktörün arkasındayım.

Yanıtla Beğenme (23)
Karagümrükçarşı
11.05.2026 - 12:42

Fikret ormana laf edenler şaka mı borçları Türk lirasına çevirmeseydi bugün kayyuma çoktan gitmiştik adını anarken düğmelerini ilikleyeceksiniz size böyle yönetimler başarısızlıklar müstehak

Yanıtla Beğenme (12)
Kune Petro
11.05.2026 - 20:16

@Karagümrükçarşı 100 yıllık düşmanları dost yaptı . Kara kara bu Beşiktaş'ı nasıl durduracaz diye birbirlerini yediler beceremediler. Sonra bizim taraftarı keşfettiler. Verdiler gazı ...

Beğenme (0)
Kaan
11.05.2026 - 12:34

Fırat ve avanesi ne göre 7-8 senede 2 şampiyonluk süper başarı. Ayrıca kulunu giderken yine tüpçü den aldığı gibi bıraktı. Stad vs de nasıl yapıldı kim destek çıktı bilen biliyor. Orman başkan olduğunda kendi şirketi sıkıntılı iken şimdi çok iyi oldu. Ayrıca o belkide Beşiktaşın son 50 yılında ki en iyi 3 kadrosunu dağıttı. Adamlara maaşşarınızı ödeyemeyeceğim dedi futbolcular gitti. Benzer şeyi serdar bilgili de yaptı. Seba dan sonra sportif olarak hepsi başarısız. Tüpçü de anç de şampiyon oldu ona bakarsınız. Ama finansal olarak bunların içinde tek başarılı olan anç dir. Serdal Adalı henüz görevde. Şimdilik sportif olarak başarısız ama finansal olarak henüz birşey

Yanıtla Beğenme (14)
kartal
11.05.2026 - 12:30

Ne mecburiyeti seni isteyen kim sen BJK yi on sene üst üstte şampiyon yapsan da gelmeni istemeyiz.

Yanıtla Beğenme (28)
Dadaş
11.05.2026 - 12:27

Fikret orman'a kötü laf söylemeye çalışanlar ya ergen ya da renkli muhtemelen. Beşiktaş bu adam zamanında müthiş bir stata sahip oldu. Bu adam zamanında şampiyon oldu bu adam zamanında dünya kulübü oldu müthiş bir reklam yaptı. Bu adam zamanında müthiş transferler oldu. Şu an Beşiktaş'a gelebilecek en iyi adam bu. Ergenlik yapmayın

Yanıtla Beğenme (5)
Yönetim istifa
11.05.2026 - 17:32

@Dadaş ama sonunda sıçıp bıraktı gitti

Beğenme (3)
Ahmet
11.05.2026 - 12:16

Sözde Beşiktaşlı zengin iş adamları vardı Cemil Kazancı Hüsnü Özyeğin Ömer Koç neden aday olmazlar

Yanıtla Beğenme (1)
Mehmet
11.05.2026 - 12:15

Paralar nerde

Yanıtla Beğenme (17)
OldschOOl
11.05.2026 - 12:14

Şimdi bir tarafta lobici cincon, diğer tarafta aziz başkanlı fenev, federasyonun başında hamsici... Öyle bir yönetim kadrosu olmalı ki üçüne de gider yapabilmeli yoksa yine dördüncülük hayırlı olsun şimdiden. Nevzat demir, Erdal Torunoğulları, Mübariz Mansimov, Basının başına Candaş v.s gibi bir yönetim lazım. Kurmayların iyi oalcak kardeşim, Dursun Özbek çok mu vizyonlu adam? İki kelimeyi yanyana zor getiriyor. Rahmi Koç kursun yönetimi başkan olmasın zaten olmaz da bari yönetime bi el atsa, bir kaç kişiyi yönetime sokup öncülük etse...

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal pençesi
11.05.2026 - 12:12

Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı

Yanıtla Beğenme (6)
Rade
11.05.2026 - 12:11

Balık hafızalılar senin Abdullah Avcı ile attığın kazığı unutmuş Beşiktaş in bugünlere gelmesinde en büyük pay senin sakın bir daha yeltenme önce aklan sonra konuş sıradan bir iş insanı iken ne da şimdi bu kadar zengin olsun ama başkanı olduğun takım battı hesap ver

Yanıtla Beğenme (9)
Insert
11.05.2026 - 12:10

Fikret Orman'ın bu süreçte adı çok az geçti, o bile çıkıp açıklama yapma gereği duyuyor. Ancak yönetim devamlı gündemde ve eleştirilerin odağında olmasına rağmen adeta ölü taklidi yapıyor. Biraz konuşsunlar, bağırıp çağırsınlar unuturlar nasılsa demek mi istiyorlar? Örneğin gelecek sezon kredisini tamamen tüketmiş Sergen yalçın ile devam edilecek, nedir?

Yanıtla Beğenme (2)
Krb kartalı
11.05.2026 - 12:09

Yeni bir ANÇ bulmadan neyine güvenip başkanlığa soyunacaksın? Gerçi Hasan Arat , senin stiline göre yeni bir model uyguladı ve iş gördü. Belki de HA dan ilham aldın bu sefer ANÇ gibi birine ihtiyaç duymazsın.

Yanıtla Beğenme (5)
Kartal 1
11.05.2026 - 12:08

Bu da eninde sonunda azizin febeye dönmesi gibi bize gelecek

Yanıtla Beğenme (5)
Asfor
11.05.2026 - 12:08

O soruyu satılık kalemede sorduran sensin , puslu havayı görünce çakallar ortalığa çıkarlar , aman sen uzak dur yoksa bu günleri bile arar duruma geliriz , kulüp çalışanları bile 4 aydır maaş vermeden kaçıp gittin .

Yanıtla Beğenme (7)
Ahhh aldık ahh
11.05.2026 - 12:07

Adamı hırsız, soyguncu diye gönderip bu günlere geldik..... Şimdi aynısını siyasette birileri birilerine yapıyor.... Fikret başkan yerinde olsam gelmem. Bu kulüp ve taraftarı seni hak etmiyor.

Yanıtla Beğenme (3)
kartal
11.05.2026 - 12:04

Şu an Serdal ADALI'nın ne suçu var da istifa etsin istiyorsunuz ? Yanlış olarak ne yaptı ? Sergen'i tribün istedi getirtti. Sergen kalıp yönetim istifa etsin mi istiyoruz? Rafa Siva'yı Cerny'i yiyen de Sergen anlamıyor musunuz?

Yanıtla Beğenme (2)
Suskun Dede
11.05.2026 - 11:59

Paralar nerede diye hırsızlıkla itham edip gönderdiği adamı "Kurtar bizi Fikret Başkan" diye çağıran bir onursuzluk bu taraftara hakimse, canın cehenneme Beşiktaş

Yanıtla Beğenme (9)
Kazım
11.05.2026 - 11:58

Acilen tüm Beşiktaş büyüklerinin birleşmesi lazım artık fikret ormana demirörene anç ye arat hariç kim varsa onlarla barışmak lazım yani başkanda olmayan lobi eski bir yöneticide olabilir orda yararlanırız gs ye bakınsana adamların eski başkanı onun eskisi daha eskisi hepsi bir açılış oldumu bir arada bizdekileri davet ediyorsun gelmiyor.

Yanıtla Beğenme (4)
Deveye diken
11.05.2026 - 11:57

Deveye diken insana milenyum yaranır demişler ya o hesap, FO da bir kısım taraftar için biçilmiş kaftan….

Yanıtla Beğenme (8)
Yaşasın cehalet
11.05.2026 - 17:43

@Deveye diken evet gelsin bir kere daha diksin bizi diye bekliyorlar

Beğenme (2)