Serdar Ali Çelikler, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
Beşiktaş'ta teknik direktör Sergen Yalçın'ın geleceği tartışılmaya devam ediyor.
Neo Spor'da konuşan Serdar Ali Çelikler, Sergen Yalçın hakkında olay sözler sarf etti.
İşte Serdar Ali Çelikler'in açıklamaları:
DÜNYA FUTBOLUNU BİLMEYEN BİRİNE NEDEN TRANSFERDE TEK YETKİ VERİLSİN?
Serdar Ali Çelikler: ‘’Sergen Yalçın’ın Dünya futbolu ile hiç bir ilgisi yok. Sergen hoca, aşırı zeki adam, futbolcunun dilinden anlıyor ama Dünya futbolu konusunda zırcahil.
Dünya futbolu konusunda zırcahil biri olarak Osimhen’i tanımıyor, bilmiyor. Dolayısıyla Dünya futbolunu bilmeyen bir adamın transferde tek yetki istiyorum deme lüksü yok. Sergen Yalçın’ın tek bir oyun anlayışı var, bildiği başka bir oyun yok.''
duhuliye.com
YORUMLAR (53)
İnşallah önümüzdeki sezonu 15. bitiririz de şu gerizekalı camia leş romantizmden kurtulur.
Serdar ali kendi çapına bakmadan ateşe odun atıyor 2 gr aklıyla
Ben bunu sene başından beri diyordum, sergen hoca Beşiktaş ı hedeflerine taşıyamaz diye, ama şimdi istifa etsin diyen çok bilmiş taraftar o gün sergende sergen diyip duruyordu, heleki transfere hiç karışmasın dedik ama grafı taca attılar sekan reçberi getirdiler maçta Sergenle canı sıkılmasın sohbet etsinler diye, şimdide istifa diyenler kaos istemeyenlere akıl veriyorlar sanki sergeni sevdiğimiz için koruduğumuzu sanıyorlar, olm bukadar geriden gelmeyin önce kendinize akıl verin, istikrar olmazsa başarıda olmaz yoksa sergen umrumda falan değil
@1903 Sergen yabancı oyuncuyu tanımıyorda graff çok mu tanıyor Klübe aldırdıgı mallar ortada
ADALI BAŞKAN EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM YOKSA SEN GİDECEKSİN HABERİN OLSUN
Sergen kendini geliştirememiş ve inatla hala da geliştirmiyor. Maalesef dünya futbolu çok değişken ve takip edilmesi gereken bir şey. Ama disiplinsiz ve tembel herşeyi ben bilirim havasındaki sergen kendini geliştiremez. O zaman bye bye
Bunu göremeyen Sergen severler düşünsün.
@Sistem+Futbol sanada günaydın kardeş eminimki sergen gelmeden önce sende gelsin diyenlerdensindir
Serdar Ali Çelikler sen izleyicisin . O yüzden dünya futbolunu takip etmen gerekir . Ama Sergen gibiler bu futbola şekil veren adamlar . Bunlar bu işin ustaları . Yıllarca sahada oynamış . Birçok gol atmış yada pozisyon hazırlamış . Kendinle kıyaslama !
@Mehmet aa Sergen gelmis. Başkası olamaz bu yorum. Gerrard, xabi alonso, kampanya, gerrard, arteta say say bitmez, bunlardan çok üst seviye mi bilmiyor. E bunlar nasıl takip ediyor. Sergen mi yani dünya da tek yön veren. Gerrard a diyo al antep i şampiyon yap. E sen git man. City e 2. Ol. Gidebiliyor musun. Gerard gelse antep alır.
Sergen TD falan değil antrenman bilmez taktik teknik bilmez. İyi topçularla çalışamaz. Modern futbolu hiç Bilmez . Yol yakınken dönün bu işten. Gidin şenol hocayı getirin.
Taktik gayet başarılı önde baski kısa sürede top kazanma Avrupa'da kendinden güçlü takımlara karşı da geçiş oynunu futbol çok zor değil akıllı ayakları buldugun zaman takım oyunu olduğu zaman zor değil örnek bodo glimt
Sen dünya futbolunda uzman olsan nolur, topa vurmayı biliyor musun sen? Ağzın laf yapan Futbol yorumcusu olmuş, sergenin fútbol aklı seni düz yolda şaşırttır amuda kalkarsın. Sergen sergendir, başarısız olsada bu değişmez. Siz Beşiktaşın değerlerine saldırıyorsunuz, Rıza hoca da Sergen hocada ve diğerlerinde başarısız olabilir ve camia onları sert eleştirir Ama senin hiçbir beşiktaşlıyı küçümseyeme hakkın yok, sen kimsinki ona buna cahil felan diyorsun.
@Ali han Adamsın . Hepimiz senin gibi dışardaki vasat adamlara karşı camiamızın değerlerini korumalıyız . Eleştirirsek biz eleştiririz . Serdar Ali Çelikler işine baksın .
Sergen hoca gitsin diyenlerin başındayım ama hiç kimse Beşiktaş'ın hocasına hakaret edemez. Bence de hırsı yok oyuncuları motive edemiyor hatta oyunu okuyamıyor. Gitsin demek ayrı hakaret ayrı yakışmıyor.
Serdar Ali bey teknik direktör olsun. Bu adamdan Spor yazarı olmaz.
Gayet doğru , Avrupa'da konferans veya Avrupa ligi farketmez Sergen orada maç bile kazanamaz bence sen superligde iç saha da taraftara hoş gelsin diye defansı o kadar ileri alıp baskı yaptır bakiyim , 5 lik yapar laf 5 lik
Taktiksel Statiklik: Modern futbol artık tamamen "alan parselleme" ve "şok pres" üzerine kurulu. Sergen Hoca’nın daha çok oyuncu yeteneğine dayalı, doğaçlama gelişen hücum planı, Avrupa’nın disiplinli takımları (hatta ligdeki taktik odaklı yeni nesil hocalar) karşısında çökmeye mahkum. İletişim ve Kapris Meselesi: Belirttiğin gibi, birçok oyuncunun küstürülmesi tesadüf değil. Sergen Yalçın’ın "eski usul" hocalık tarzı (kamuoyu önünde oyuncu eleştirme, antrenman disiplinindeki esneklik), yeni nesil profesyonel futbolcularla doku uyuşmazlığı yaşıyor. Bu da takım içinde gruplaşmalara ve motivasyon kaybına yol açıyor. YOLLARIN AYRILMASI TAM İSABET OLUR🤷
TAKTİKSEL StatikSTATİKLİK: Modern futbol artık tamamen "ALAN parselleme" ve "şok pres" üzerine kurulu. Sergen Hoca’nın daha çok oyuncu yeteneğine dayalı, doğaçlama gelişen hücum planı, Avrupa’nın disiplinli takımları (hatta ligdeki taktik odaklı yeni nesil hocalar) karşısında çökmeye mahkum. İLETİŞİM ve KAPRİS MESELESİ: Birçok oyuncunun küstürülmesi tesadüf değil. Sergen Yalçın’ın "eski usul" hocalık tarzı (kamuoyu önünde oyuncu eleştirme, antrenman disiplinindeki esneklik), yeni nesil profesyonel futbolcularla doku uyuşmazlığı yaşıyor. Bu da takım içinde gruplaşmalara ve motivasyon kaybına yol açıyor. BU NEDENLE SERGEN İLE YOLLAR DERHAL AYRILMALIDIR 🤷
Zeki ve kurnazlık farklı kavramlar Sergen kurnaz Kurnazlıkta karşısındakini kandırma onun temiz kalpliliginden kısa dönemde çıkar sağlama vardır. Kurnaz kişiler asla Zeki değildir.
sanki osimheni sen tanıyodun dırrik adam türkiyeye gelmese kimsenin böyle bi oyuncudan haberi yokdu biri buna napolinin şimdiki forvetini sorsun bakalım biliyomu hem sanane renkli hadi yolal
Burada Sergene sallayan ikiyuzlulerin ekran goruntusunu alin. Gelecek sezon kalirsa nasil sahiplenecekler. Futbol cahili yeni yetmeler, milletin agziyla gaza gelenler. At - Beygirden baska bir lafi olmayanlar. Hepsi sahiplenecek
@murat seni ayakta alkışlıyorum... senin gibi taraftarlara ihtiyacımız var tam olarak...
BİREBİR AYNISINI HER YAZDIĞIM SERGEN GAZELİNDE HARFİYEN OLAN BİR İFADE BU. SANİRİM BU ARKADAŞ DA BENDEN GÖRDÜ DE YAZDI. ŞAKA BİR YANA, TAM 1 SENEDİR HEP BUNU YAZIYORUM.
EN AZ 6 KALİTELİ FUTBOLCU ALMAN HOCA 4.4.2 SİSTEMİNE GEÇİLMESİ LAZIM
Bende burada yazıyorum tamam Sergen çok mükemmel bir teknik adam değil fakat bu yazboz düzeniyle Eğer Sergen i mum la arar duruma düşmezsek tek suçlu Sergen mi Başkan 7 tane Futbolcu aldı hepsi fos çıktı niye buna bir lafınız yok , Jurasek,jalo,jota Sazdag, Abraham, iki tanee G Amerika li futbolcu bence Cerny de Beşiktaş ın ayarında futbolcu değil
amq, G.saraya gelmeden önce ben de Osimheni tanımıyordum. Napoliyi takip etmiyoruz diye zırcahil mi oluyoruz…
@Hakan sen kendi işini takıp et sen Teknik direktör vs misin
@Hakan dünyanın en iyi 10 forvetinden birini tanımıyorsan golf takip et çilingiroglu gibi , cahilliğiyle övünen bahaneci tayfa …
@Hakan sen kimssin morinho falan mı. Sen tanımayınca normalleşti mi olay. Adama bak her şeyi kendi dünyası kadar sanıyor ve bu adam burada sergen kalsın, yok gitsin yorum yapıyor... Sokakta görsen selam vermeyeceğin tipler bu sanal alemde kendilerine yer buluyor.
ZIR CAHİL GANYANCİ FUTBOLU BİLMİYOR.İŞİ GUCU ESSEKLER
Sergen konya maçı sonrası konsantrasyonunu kaybetti ve gitmeli ancaaak o hala beşiktaşın efsanesidir sergenin sümüğü dahi olamayacak renklilerin ali rıza sergen yalçına hakaret etmesinede hiç bir beşiktaşlı müsade etmez ediyorsa zaten beşiktaşlı değildir ulan rengarenk nonoşlar siz kim oluyorsunuzda fırsattan istifade beşiktaşın efsanesine hakaret ediyorsunuz
@Amokachi oğlum sen mal mısın Sergen kimin efsanesi fener'de oynadı Galatasaray'da oynadı Beşiktaş sonra da Trabzonspor'da oynadı şaşar'da bile oynadı istanbulspor'da oynadı kimin efsanesi
3 sene bos kaldi, 1 tane kursa mi gitti, futbolcu mi izledi, maclari mi takip etti , hayir. Kari kiz pesinde, kumarhanelerde gezdi.
Çok doğru tespit serdal adalı sergen serkan bonservis dehası ucuz olmaz on beş yirmi milyon dolar en az bonservis az az kazandırır çok çok kazandırır Beşiktaş hariç herkese kazandırır
GANYANCİ CİDDEN ZIR CAHİL.İŞİ GÜCÜ ESSEKLER
Sadece dünya futbolu değil, kendi ağzıyla söyledi, antrenman yöntemleri falan da bilmez. Taktik de bilmiyor. Çok garip bir insan.
doğru osimheni tanımıyor, haaland bende yok diyor, mbappe bende yok diyor ama cengizi bana verin 1 ayda yıldız yapayım diyor, bizde medet umuyoruz
@OldschOOl adam mbabbe hayranı nasıl yok diyor. haland bende yokmdemşyor benşm forvetşm değil diyor. almazmısınndediklerşnde alırım niye almıyım ama benim forvet tipim değil diyor. adam klas forvet seviyor. lafın başını sonunu kesip algı yapmayın
@Kartal mbappe için demediyse başka bir dünya yıldızı için dedi ona mı takılalım şimdi? Cengizi verin yıldız yapayım dedi mi? Haaland bende yok dedi mi? İbrahimoviç yıldız değil dedi mi? Kenan Yıldız yıldız değil dedi mi? Boşversene kardeşim ya bu adamda ki ego İbrahimoviçte bile yok
@OldschOOl Atma kardeş tamam da adam Npappe bende bir numara diyor dünya futboluna ilgisiz olabilir ilgili olanlar ne oynuyor veya oynatıyor
goretzka leao patrik shick ve anguissayla anlasildi dunya kupasindan sonra bu adamlar aciklanacak serdal baskana lag soyleyenler utanacak
@serdal baskan Ben Amerikadayken çakıyla aslan öldürdüm, reisi cumhurda yanımdaydı.
Milli arayı, Etiler’de değerlendiren kimdi ?
"Dünya futbolu konusunda zırcahil birisi" böyle bir kişi Türk futbolu konusunda hatta futbol konusunda da zor cahil birisidir ve derhal o koltuğu boşaltmalıdır.
Fener bu haldeyse Serdar Ali Çelikler gibi tenekelere itibar ettiği içindir. Bunlar Mehmet Ayan ile program yapıyorlardı. Mustafa Cengiz'in başkan seçildiği gündü. Daha oylar kullanılıyorken çok biliyorlarmış edasıyla kibirli bir şekilde resmi olmayan kesin sonuçlara göre Dursun Özbek seçimi kazandı diyorlardı. Sonuçlar bir açıklandı. Şak Mustafa Cengiz başkan. O gün bugündür Mehmet Ayan ile ikisine zerre itibar etmem. Sesleri çok çıkar, içi boş tenekelerdir ikisi de. Ali Ece de bunların yanında bunlara benzedi.
@Sedat nihayet biri doğruyu söyledi bunların amacı futbol değil kulüpleri dipsiz kuyuya çekmek iyi yada kötü umrunda değil pastadan büyük lokmayı koparmak
Sergen’i eleştirenlere katılıyorum,Yönetimin devam kararı sadece şahsi fikrime göre yanlış oldu Hatalarla dolu bir sezon geçirdi ama hiç bir yorumcunun kinini kustuğu,hakaret ettiği Ümit Özat gibilerin şahsi egosunu tatmin ettiği yorumlara adla katılmam Beşiktaş’ın bu durumuna salyaları akan,ellerini çırpan yorumcuları da inşallah Sergen yanıltır ne diyeyim
neyse ki "dorduncu yapmak icin transfer yaptim" diyen adama had bildirecek birileri var hala, yoneticimiz olmasa da. bu adam bile Besiktas'a bizim yonetimden daha cok sahip cikar.
trolleri ve ekmek beyinlileri bi kenara koyarsak bunu hepimiz biliyorduk, bi tek TJK Başkanı bunu bilmiyordu. Soru şu: Acaba esasında başkan Sergen, Adalı sekreteri mi?
Sergen hiiç gocunma. Kendin ettin kendin buldun. Koca sezon takımlaydın. "Devre arası kampından sonra çok faklı olacak" bile dedin. Milli aralar, kamplar 10 tane transfer. Başarısızlığın tek sorumlusu sensin. Gerçeğinle barış. Laf ağızdayken sen onun efendisisin. Ağzından çıkan lafın ise kölesisin. Yok Ole hoca değil. Yok Nuri şöyşe. Yok Konya yürüyerek yenilir. Yok mUçi bende yok. Ole puan farkı attı sana. Derbileri söylemiyorum bile. İş icraata gelince bu laf attıklarının hepsi ağzına kürekle vurdu geçti. Az biraz utanması olan, az biraz gururu olan biri mağaraya çekilir 3 yıl çıkmazdı. Sen maaşallah pişkin pişkin mıçtın yetmedi şimdi de sıvıyorsun. Komik bile değilsin artık. Memleketin maskarası oldun. Oyunculuğunda yeteneğinin içine etmiştin. Bu son 1 yılında hocalığının da yorumculuğunun da içine ettin. Bundan sonra futbol dünyasının Ajdar'ı muamelesi göreceksin. Kendin ettin. Kendin buldun.
Unutmuşum, Serdar Ali Çeliker! Yılların bir Beşiktaşlısı olarak ağzına sağlık. Teşekkür ederim...
Onun vurması Beşiktaş'ın iyiliğine. Avrupa'da sıfır bir adam. Evet dünya futboluna da zırcahil. Tek elinde oyuncak ettiği Beşiktaş var. 4.'lüğe 3 milyon dolar maaş... Kebap... Ara ara gelip mali durumunu toparlayıp gidiyor. At değil eşek gözlüğüyle bakan Sergenciler! ot gibi adamlarsınız. Yarısı cahil, yarısı sabotajcı trol takımı. Size yakışır bu adam ama bizim gibi şahıslardan önce takımını geleceğini düşünenlerin asla istemediği bir adamdır bu sergen...
@Mete Dogru söylüyorsun mete takımın burjelarap kulesi var direk sana girsin utanmadan birde laf sokmaya çalışıyorsun borç olmuş kol gibi eski dönemde en kötü yabancı 5 kagıt maaş alıyordu gelenlerin hepsi rafa hariç 2 lige döndüler nerdeyse hala Sergen ve adalıya atanlar var kadronun ikinci 11 gereksizler kiralık birde hepsinin maaşı ödeniyor şuçlu Sergen ve tayfası
Adamı sevmem ama, adam fazla değil az bile söylüyor. Bugün Sergen boşa düşsün; kendisine trend 1 Ligden dahi teklif gelmez.
Futbolcu dilinden anliyor kismina katilmiyorum, futbolcu idaresini bilse oyuncu kazanir bir kalemde silmez.
sen kimsin lan çeliker? kendini önemli biri zannetmesi de ilginç :) bizde kabahat ki bu meydanı boş buluyor, herbokologlara prim veren medyaya ilgi göstermemek lazım, Güç devşirmeye çalışan kalifiye olmayan şahıs. Sen ne anlarsın ki futboldan ve değer bulacak sözlerin, Salladığın kişi türkiyenin en yetenekli futbolcusuydu ve şampiyon da olduğu bi dönem var, insan az buçuk haddini bilir, eleştireceksen de saygıyı elden bırakmazsın ki böyle yorumlar görmeyesin,
Serdar Ali sen futbol oynadınmi,daha 6 ay önce başka konuşuyordum,Acaba Hangi meneger için ,Sergen Hocayı aşağılayıcı sözleri ettin? Daha ötesi,sen sadece futbol u izleyerek yorum yapiyorsun ,tabiri caiz ise öküzde Tren geçerken Bakıyor.düsün Beşiktaş'ın yakasından.
Dünya atlarını sor, tek tek saysın. 😂
@İSTİFA ŞİMDİ resmen birlik oluyorsunuz elin fenerlisiyle. O atlarim tamami sizi sevsin gercekten.. Alayinizi sevsin.
Bunlar yorumcu falan değil topu ahlaksız bel altı vuruyorlar. Son 5 sezonda 15/20 hoca yemiş şampiyondan 30/40 puan fark yemiş takımın başına kime koyarsan koy hepsi şikayet eder, zaman ister. Ne dünya futbolu bjk ın yüzlerce sorunu var önce kadrosunu kuracak yarışacak sonrası gelir. Önemli olan kadroyu kurabilmek bjk ın şu anda hala en az 8 isimle vedalaşması şart gerisini siz düşünün
@Ali sampiyon olsun demiyoruz zaten o kadar transfer yapti kasimpaşayi genclerbirligini konyayi yensin zi zahmet diyoruz
çok doğru