26.06.2026 - 18:47

Takip Et:

Fransız basınından flaş iddia! Beşiktaş...

Beşiktaş transfer bombasını patlatmaya hazırlanıyor.

Foot Mercato'nun haberine göre, Kassoum Ouattara'nın temsilcileri ile Beşiktaş arasında anlaşma sağlandı. Teknik direktör Vincenzo Italiano'nun genç oyuncuyu ikna etmek için büyük çaba sarf ettiği ve Ouattara'yı yaz transfer dönemindeki tek önceliği haline getirdiği belirtildi.

PAZARLIKLAR SÜRÜYOR

Oyuncuyla anlaşma sağlayan Beşiktaş, Monaco ile de resmi görüşmelerini hızlandırdı. Taraflar, yaklaşık 10 milyon euro bonservis bedeli üzerinden kalıcı transfer için pazarlıklarını sürdürüyor.

Öte yandan Monaco, Ouattara'yla ilgilenen diğer kulüplerin tekliflerini de değerlendirmeye devam ediyor. Premier Lig'den bir kulübün de genç sol beki kadrosuna katmak istediği ancak görüşmelerde Beşiktaş'ın gerisinde olduğu ifade edildi.

PERFORMANSI

Geride bıraktığımız sezon Monaco forması ile 24 maça çıkan Ouattara, 4 asist yaptı.

duhuliye.com / dış basın / foot mercato

YORUMLAR (14)

İko1903
26.06.2026 - 19:29

Adamı bir kere bile izlememiş ama çöp olduğu kanısına varıyor adamın transfermark fiyatı 12 m sana 2-3 milyona vereceğinimi sanıyorsun kötü çıksa bile 21 yaşında CL de maç oynmış zarar etmeden elinden çıkarırsın

Yanıtla Beğenme (0)
Çandarlı
26.06.2026 - 19:17

Bu bomba öylemi , bu maytap bile değil , yine başladılar soyguna...

Yanıtla Beğenme (0)
Akdeniz kartalları
26.06.2026 - 19:16

Bu oyuncuda sakatlık çok fazla Kiralanması çok daha doğru olur. Tabi zorunlu satınalma olmadan

Yanıtla Beğenme (0)
Adler
26.06.2026 - 19:08

Çöpçü futbolcular gelmeye başlıyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet
26.06.2026 - 19:07

26 marttan beri sakatmış adam

Yanıtla Beğenme (0)
bobo
26.06.2026 - 19:06

2milyonluk adama 10 vermek komik

Yanıtla Beğenme (1)
Cicinho
26.06.2026 - 19:04

Kriterleri karşılıyor. Sakat ve çöp 😆

Yanıtla Beğenme (1)
Mert
26.06.2026 - 19:04

Serdal tarihe en kötü kulüp başkanı yazılmak için büyük oynuyor helal olsun

Yanıtla Beğenme (1)
Trivela kazım
26.06.2026 - 19:02

Bu adam devamlı sakatlaniyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Misafir
26.06.2026 - 19:01

Evet. Belki taraftar olarak acil davraniyoruz olabiliriz. Ama durumda aciliyet gösteriyor. Önümüzde, eleme turunda hazır bir takım var! Sol bekden daha fazla önceliklerimiz var! Çok iyi bir kaleci, çok iyi bir forvet, çok iyi bir sol açık. Bunlar kampa katılmalı ki adaptasyon süreçlerini tamamlasinlar. Sonralarini da sonra düşünürüz .

Yanıtla Beğenme (0)
bct
26.06.2026 - 18:53

hem sakat hem vasat. max 2-3m luk adami 10'a cakarlarsa buyuk soygun

Yanıtla Beğenme (5)
Taner
26.06.2026 - 18:52

ONDER HOCAM LUTFEN BU TAKIMA SALIH OZCAN VE OGUZ AYDIN' I TRANSFER ET!!!

Yanıtla Beğenme (5)
Kartal
26.06.2026 - 18:49

Hadi insallah..

Yanıtla Beğenme (4)
Çöpçü
26.06.2026 - 18:48

Fransız marka çöp

Yanıtla Beğenme (3)