16.09.2025 - 17:39

Takip Et:

''Geçeceksin bu işleri, Sergen Yalçın'ın karşısına çıkmak istemedi..."

Serdar Ali Çelikler, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Serdar Ali Çeliklerin görüşleri şekilde...

Serdar Ali Çelikler: "Nuri Şahin, neden Beşiktaş maçına çıkmak istemedi? 'Yok, Dortmund'da eşyalarım kaldı, evraklarım yetişmedi' falan... Geçeceksin bu işleri. Sergen Yalçın'ın karşısına çıkmak istemedi."

Sergen Yalçın ile Nuri Şahin arasında neler yaşanmıştı?

SERGEN YALÇIN: "BU KADAR KOLAY MI?"

Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, henüz görev yapmadığı bir dönemde Nuri Şahin'in Dortmund'u çalıştırmasına yönelik "Borussia Dortmund'a hoca olmak bu kadar kolay mı? Antalyaspor'da iki sene çalış, hiçbir başarın yok, sonra Dortmund'da hoca ol. Bu nasıl oluyor mesela?" ifadelerini kullanmıştı.

ŞAHİN: "GÜLDÜM, KOMİK"

Nuri Şahin ise Sergen Yalçın'ın sözlerine şu şekilde karşılık vermişti:

"Güldüm yani. Yalan yok yani komik. Bana yakışmaz bu konulara çok girmek. Bir yandan çok güldüm çünkü zaten o yüzden yapılan bir şey. Reyting olsun, konuşulsun, ona sallayayım, buna sallayayım... Benim hayat felsefeme, benim değerlerime çok yanlış bir şey. Hiçbir zaman ben çıkıp bir hocayı veya bir oyuncuyu eleştirmem. Çünkü oyun hakkında konuşulmuyor. Mesela; Deplasmanda niye 3 maç kazanamadın? Bunu konuşalım. Şampiyonlar Ligi'nde rekor kırdın. Nasıl hazırlandın maça? Genç yaşta Dortmund'a hoca oldun. Bunları konuşalım."

"BUNA CESARET EDEMEM"

"Farioli hakkında da konuşmuş. Ben mesela buna cesaret edemem, etmem. Çünkü adamın yaptıkları ortada. O yüzden o konuya çok değinmemekle beraber, Dortmund gibi büyük bir kulübün beni hangi kriterlerle hoca yaptığını öğrenmek istiyorlarsa burada bir sürü departman var, onlarla görüşebilirler. Hiçbir sıkıntı yok."

SERGEN YALÇIN: "BENDE APOLETLER VAR, SENDE NE VAR?"

Sergen Yalçın ise son olarak, "Nuri kardeşim bende apoletler var, sende ne var? Ne başarın var? derim öyle kalırsın hocam öyle kalırsın, ağzını açamazsın. Ağzına sokarım lafı. Kupan var mı, bir şeyin var mı? Son 2 deplasmanda 7 gol yedi Dortmund." şeklinde konuşmuştu.


duhuliye.com

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..


YORUMLAR (55)

Toksik
17.09.2025 - 16:20

bu ligin 2. yarısı da var nuri.

Yanıtla Beğenme (0)
Teneke
17.09.2025 - 12:03

Sergen boş yapmış. Sana ne kim kimi neden hoca yapmış? Sana ne? Yok apoletim var yok şunu yaptım falan filan. Geç bunları hoca... 3-4 sene bomboş oturdun kıçının üstünde. Apoleti olan adam bu kapıdan çıkmadan öteki kapı açılır. İyi hoca idin madem ki, kim istedi seni son 4 sene? Hiç kimse! Acayip iyi bir hocaymışsın amq. Apoletli işsiz. Kendini beğenmiş...

Yanıtla Beğenme (3)
benvekendim
17.09.2025 - 03:02

Ne alaka ako. Şu Sergeni kim size beşiktaştan büyük yapıyor anlamıyorum. Sergen kim Beşiktaş varken. Nuri doğal olarak ilk maçında Beşiktaş gibi büyük bir rakiple oynamak istemedi. İlk maçında mağlubiyet kim ister. Aklınızı başınıza alın. Sergen de diğer hocalar gibi gelip geçici bir insan, aslolan beşiktaştır.

Yanıtla Beğenme (4)
Ibraam
17.09.2025 - 00:55

Böyle durduk yere sallamıyorlardır. konuşmaların öncesi vardır. Çıkar yakında. Kesin nuri bi densizlik etmiştir.

Yanıtla Beğenme (6)
Bjk
17.09.2025 - 00:49

Sergen ve nuri arasındaki bir durum bu,. Bjk ı ilgilendirmez lakin bu serdar tehlikeli adam.. kişisel bir meseleyi büyüterek taraftarların önüne atıyor. Bjk ın konusu değil bunlar..

Yanıtla Beğenme (1)
vizyon31
17.09.2025 - 00:45

nuri'yi fener de almadı. ona buna laf atıp herkesi küçük gören vizyon31 tayfanın vizyonu başakşehir seviyesinde.

Yanıtla Beğenme (4)
Denş
16.09.2025 - 23:43

Arda alıyor 2 milyon maaş real madid de Talisca burada alıyor 12 milyon maaş gider mi real madrid e çok da tın Sergen de böyleydi aldığı 3 senelik maaş 1 ay haberlerde her gün döndü parayla uçak tekne villa şu bu her şeyi alıyordu

Yanıtla Beğenme (1)
Black
16.09.2025 - 23:12

Sergen övücüler, bakın sizin övdüğünüz adamın sövdüğü Farioli… Adam Alanya’yla şampiyon olmasa da önce Nice’e gitti, oradan Ajax’a geçti!! Ajax’la yanlış hatırlamıyorsam kıl payı şampiyonluğu kaçırdı ve şimdi Porto’da!! Nuri Şahin de Antalyaspor’dan direkt Dortmund’a gitti!! Peki sizin o çok övdüğünüz, bizi şampiyon yapan ‘müthiş antrenörünüz’ bu başarıdan sonra ne yaptı??? Hangi Avrupa takımı istedi? Kim buna ‘büyük hoca’ diye baktı??? Rıza Çalımbay son maçta Kadıköy’de Fenerbahçe’yi yenmese zaten şampiyon olamıyorduk, ya da Galatasaray sadece bir gol daha atsa yine olmayacaktı!! Şimdi Başakşehir’i yendik diye şampiyonluk meşaleleri yakanlar, 10 maç sonra Sergen’i istifaya çağıracaklar!! Zamanla göreceğiz!! Tabii ki Sergen’in başarılı olmasını bir Beşiktaş taraftarı olarak isterim, ama adamcı olmayın!!! Dürüst Beşiktaşlı olun!!

Yanıtla Beğenme (16)
Joeblack
17.09.2025 - 07:19

Arkadasim dedigin adamlar , biri yabanci digeri dogme buyume alnanya dolayisi ile adamlar zaten bu cok dogal , sergen dedigimiz adam turkiyeden disari nie gitsin avrupa ona cekici gelmiyoki adam turkiyede is yapiyor ailesi burda yabanci kulturunu sevmiyor sizler gibi avrupa yalamasi degil ..

Beğenme (4)
melih
16.09.2025 - 23:36

@Black ya sen kimsin kardeşim ya Sergen övücüler falan? yaşın kaç Allah aşkına yazsana. Bir Beşiktaş'lı kendi oyuncusunu eleştirir, eski oyuncusunu dolu dolu eleştirir de yok sergen övücüler bilmemne. Sen kimsin yani? Galatasaray bir gol atsa şampiyon olamayacakmış. Ya o sezon o eksiklerle başka bir t.direktör olsaydı oraya kadar getirebilir miydi? Bu kadar mı futbol bilgin? Bir de bu sergen nefreti nedir benim takıldığım şey bir Beşiktaş'lı nasıl Sergen ÖVÜCÜLER diye böyle bölücü bir üslup kullanır? Nerden türediniz, kimsiniz bu taraftara ne oldu gerçekten anlamak zor ya

Beğenme (7)
yav he he
16.09.2025 - 23:28

yav he he

Beğenme (3)
Arif Şükür
16.09.2025 - 23:07

Sergen de çok boş yapmış hakikaten. Dortmund'da oynamış, Real Madrid'e transfer olmuş oyuncu teknik direktör olunca kulüp de onu göreve getirmiş. Sergen'in de Beşiktaş'a gelmeden evvel hiçbir teknik direktörlük başarısı yoktu. Sergen'in ev sahibi olduğu ilk maç, Beşiktaş taraftar desteğiyle kazanabilir düşüncesiyle gelmemiş olabilir, Nuri Şahin. Ama Serdar Ali Çelikler de samimi değil. Nuri'yi gaza getirip evindeki maçta Sergen'e üstünlük sağlasın istiyor. Fenerli Demirkol bile şu an Beşiktaş'ı çekemiyor. Rafa'yı Ocak'ta gönderin, Rashica'yı kazanın diyor. Fener, Sergen ile anlaşacaktı. Sergen bizle anlaşınca ne yapacaklarını bilemediler ve en yanlış tercihi yapıp yabancı hoca getirdiler. Şimdi Sergenli Beşiktaş da rakip oldu onlara. Hepsi biliyor yabancı teknik direktör yaklaşık 20 yıldır şampiyon olamamış. Korkuyorlar bir de rakip olarak Beşiktaş'ın karşılarına çıkmasından.

Yanıtla Beğenme (5)
HADİİİİ
16.09.2025 - 22:42

kesinlikle yemedi, ilk maçtan saçı başı bozulsun istemedi nuri.

Yanıtla Beğenme (4)
Acortix
16.09.2025 - 21:00

@yav he he Bak güzek kardeşim hoca için istikrar şart demek ayrı bir şey bu yabancıda olur Türk'te.,Şimdi Sergen geldi ve onu desteklediğimi de yazdım.Şİmdi Sergen başarısız olsa Ocakta yada Yıl sonunda göndermek çaremi.Uzun süreli başarılı olan takımlar aynı hocayla devam ederek bu başarıyı yakaladı Şenol Güneşe çoğunluk gömerken ben onun 2 şampiyonluğunu,şampiyonlar liginde gruptan namağlup çıktığını hatirlattim 2.5 yılda 8 hoca değiştirdikte ne oldu.Şimdi Sergenin çok başarılı olmasını çok isteyen biriyim çünkü ben Beşiktaşlıyım.

Yanıtla Beğenme (3)
yav he he
16.09.2025 - 21:38

yav he he...

Beğenme (4)
Black
16.09.2025 - 21:00

@Kaka Senin Avrupa futbolundan, hele ki Dortmund’dan hiç haberin yok! Seninle tartışmaya bile değmez ama neyse. Terzić’in gideceği zaten belliydi ve Nuri Şahin 1 yıl içinde çalışıp sonrasında zaten takimi alacaktı, sadece Terzić’i erkenden gönderdikleri için bu süreç 6 ay öne çekildi. Yani Nuri’nin takımın başına geçeceği zaten anlaşmalı bir durumdu. Dediğim gibi, bilmediğin konularda karşıma çıkma! Nuri’ye laf atan adama bak; Beşiktaş’a tarihinde Avrupa’da en büyük hezimetleri yaşatmış, Şampiyonlar Ligi’nde gol yeme rekoru kırmış biri… Ama Dortmund, Real Madrid ve Liverpool’da oynamış bir adama laf atıyor! Sergen Beşiktaş’ın teknik direktörü diye yanlışa doğru mu diyeceğiz?

Yanıtla Beğenme (13)
KARA PENÇE
16.09.2025 - 22:15

@undefined SERGEN YALÇIN’a anç transfer yapmadı sözleşme imzalamadı ve üstüne oyuncularla kamp yapamadı bu olumsuzluklara rağmen SERGEN YALÇIN’ı taraftarın önüne attılar Nuri kim ne iş yaptı SERGEN kadar kümede kalma mücadelesi veren takımları mı yönetti bir Antalya’yı çalıştırdı

Beğenme (2)
kaka
16.09.2025 - 21:37

@Black ne anlatıyorsun abicim, yardımcı olarak girmiş olmasaydı dordmund hoca ararken nuri 'yi getirir miydi? terzic bırakma kafasında diye yönetim müdahale etmek istedi, terzice de bunu kabul ettiremeyecekleri için ara bir formül olarak aha bu genç senin selefin onu yerine hazırla diye bir şey uydurdular. nuri'yi yardımcıyken terzicin sistemini öğrenip devam ettirirebilecek kadar işi öğreneceği umuduyla getirdiler, tabii ki olmadı. bugün de olmuş değil çünkü dordmund'a hoca olacak kalibre biri genç yaşında başakşehir'e gelmez. dediğim gibi nuri dordmund'un tayfur havutçu'sundan fazlası değil.

Beğenme (2)
alirıza10
16.09.2025 - 20:54

@sürgenylopp çok haklısın kardeşim. Mesela ŞAÇ'ın bu yorumuna da asla cevap vermez. Sergen üzerinden manşet olmaktı derdi.

Yanıtla Beğenme (0)
Hakkı
16.09.2025 - 20:40

Bu ne yaa.8 9 yaşlarında çocuklar gibi.Seviye ve Kalite lütfen.

Yanıtla Beğenme (3)
Acortix
16.09.2025 - 20:30

@yav he he Bak bu Türklükle ilgili benim hakkında ikinci yorumun..Cengizle,Gökhan Sazdağıyla ilgili yorumlarımı okumamışsın..Seni uyarıyorum bu tür konulara girme,kim olduğunu bilmediğin birisi için böyle yorum yapma..Hadi güzel kardeşim burada Beşiktaş yorumluyoruz..

Yanıtla Beğenme (2)
yav he he
16.09.2025 - 20:42

@Acortix hoca tartışması dönerken yazdıkların ortada, isteyen döner bakar. zoruna gidiyorsa kendini sorgula, yabancı özentiliğini bırak, sergen'i, terim'i, güneş'i, denizli'yi, kendi değerlerimizi takdir etmeyi öğren, kendini geliştir. bu isimleri okurken bile suratın ekşidiyse sakın bana cevap yazma, yutkun.

Beğenme (2)
enbüyükkorku
16.09.2025 - 20:27

sonunu düşünmeden sergenle laf dalaşına girersen böyle korkudan anlaştığın takımın başına geçemezsin nuri efendi. çünkü hiçbir korkuya benzemez sergen'e çatanın korkusu.

Yanıtla Beğenme (3)
Ivan Karamazov
16.09.2025 - 20:26

Nuri’nin 40 firin ekmek yemesi lazim Sergen ile kiyaslanabilmesi için. Sergen gittiği her takımda başarılı oldu ve hatta Çebi yönetimine ragmen şampiyonluk yaşadi ama ikinci sezonunda Trabzonlu Çebi’ye dayanamadi. Çebi’nin kazıkları hala çıkmadı, üzerine para vererek veya kiralayarak kurulmaya çalıştık, çalışıyoruz.

Yanıtla Beğenme (3)
MARJİNAL
16.09.2025 - 20:12

Çocukça yorum,ergence bile değil...

Yanıtla Beğenme (4)
MARJİNAL
16.09.2025 - 21:04

@MARJİNAL Özür dilerim yorumun eksik kalmış ergence bile değil Sergence olmuş.

Beğenme (3)
MÜSİLAJ
16.09.2025 - 20:44

@MARJİNAL senin bu platformdaki yorumlarını okumamış olsak ciddiye alabilirdik.

Beğenme (1)
aratviğjın
16.09.2025 - 20:36

Arat kulübü soyup kaçtığından beri dengeniz bozuk, kendinize gelemediniz. @MARJİNAL

Beğenme (2)
Black
16.09.2025 - 20:09

@Karakartal // Nuri Şahin’i tanımayanla futbol bile konuşulmaz! Adam Dortmund, Real Madrid ve Liverpool’da oynamış. Nuri, Sergen’den dünyada çok daha fazla tanınır!

Yanıtla Beğenme (5)
Black
16.09.2025 - 20:07

@Karakartal // Nuri Şahin’i tanımayanla futbol bile konuşulmaz! Adam Dortmund, Real Madrid ve Liverpool’da oynamış. Nuri, Sergen’den dünyada çok daha fazla tanınır!

Yanıtla Beğenme (6)
sürgenylopp
16.09.2025 - 20:03

lan adam dedi ki 2 sene antalyayı çalıştırıp dordmunda gidilmez, önce tecrübe kazanmak lazım. nuri de sergen'i haklı çıkardı. bir çok yorumcu nuri için bir sürü şey söyledi ama o yarım saat sadece sergen'e cevap verdi çünkü asıl o sergen'in reytinginden faydalanmak istedi. zaten sergen de tepki göstermişti, nuri'yle röportaj yapmışsınız bütün manşetlerde ben varım başka bir şey konuşmadınız mı diye.

Yanıtla Beğenme (2)
Karakartal
16.09.2025 - 19:58

Nuri kim ya yolda görsen tanımam tanısam dönüp bakmam bile.Bu ülkede 2 tane büyük futbol markası var futbolculukta Sergen,hocalıkta Fatih terim.Ama Sergen in farkı bu adam 17 yaşından beri zirvede şöhretin paranın içinde Fatih terim 45 inden sonra efsane oldu.Sergen in daha yolu var teknik direktörlük için iyi bir yaşta

Yanıtla Beğenme (4)
kekovizyon
16.09.2025 - 19:50

adam yardımcı hoca olarak dordmund'a gitti, terzic bırakınca bir şans verdiler yapamadı, siz de çok büyük hoca sandınız. ole için de aynısı geçerli. mou bırakınca geçici hoca olarak manu'ya getirdiler, birkaç maç kazanınca bir şans verdiler, yapamadı, siz de büyük hoca sandınız. hep aynı terane, nuri başakspor'a geldi ole de kasımpaşa'ya gelir yakında.

Yanıtla Beğenme (2)
Black
16.09.2025 - 19:49

@kaka // Kardeşim sen nesin ya, kakamısın nesin? Sergen denedi de ne oldu?? Gitti, ligin en zayıf rakibine 2:0 yenildi!!! Nuri adamdır!! Yiyorsa Sergen gitsin bir Avrupa takımını çalıştırsın da görelim!! Kankası Acun bile onu İngiltere ikinci ligine hoca olarak almadı!!!

Yanıtla Beğenme (5)
kaka
16.09.2025 - 20:16

@Black ay ben yenilirim diye korkup kaçmaktansa hemen kolları sıvayıp kulüp için çalışmakla olur adamlık. önce nuri bir avrupa takımı çalıştırsın, gerçek teknik adamlar başkasının yanına yardımcı gitmezler. dordmund onu yardımcı almıştı, bizdeki tayfur havutçu hikayesinin aynısı.

Beğenme (1)
Black
16.09.2025 - 19:48

@kaka // Kardeşim sen nesin ya, kakamısın nesin? Sergen denedi de ne oldu?? Gitti, ligin en zayıf rakibine 2:0 yenildi!!! Nuri adamdır!! Yiyorsa Sergen gitsin bir Avrupa takımını çalıştırsın da görelim!! Kankası Acun bile onu İngiltere ikinci ligine hoca olarak almadı!!!

Yanıtla Beğenme (4)
Opas
16.09.2025 - 19:46

Burda ne çok geysaray aşığı nurici varmış lan

Yanıtla Beğenme (1)
kekovizyon
16.09.2025 - 19:44

oğlum öve öve bitirmediğiniz hocanız gelmiş anadolu kulübünün başına. size kalsa manchesterla real'in kapışması lazımdı nuri'yi.

Yanıtla Beğenme (1)
Namdar
16.09.2025 - 19:43

Polemik yaratmanın me anlamı var şimdi? Gazetecilik mi bu?

Yanıtla Beğenme (4)
Yorumcu
16.09.2025 - 19:43

Dortmund da oynadı oglum adam sen şekerspor jetpaspor kovalarken

Yanıtla Beğenme (11)
kekovizyon
16.09.2025 - 19:54

@Yorumcu emre belezoğlu da interde, newcastleda, atleticoda oynadı ama bugün aldığı kulübü düşürüyor. oyunculuk ayrı hocalık ayrı.

Beğenme (0)
kaka
16.09.2025 - 19:40

@Şereflikoçhisar nuri dediğin kadar iyi hoca olsaydı gtün gtün başakşehir'e gelmez 3 büyüklere ya da avrupa'da bir kulübe giderdi ama kimse göremiyor nurinin büyüklüğünü, bir bizim vizyon tayfa bir de hasan arat hariç. zaten sergen de önce anadoluda biraz tecrübe kazanması lazım demişti geldi yine sergen'in dediğine.

Yanıtla Beğenme (2)
MARJİNAL
16.09.2025 - 19:53

@kaka Evet aynen Sergen gibi. Sergen de Beşiktaş'a Dortmund dan geldi.

Beğenme (4)
Ali Rıza Efendi
16.09.2025 - 19:40

Sergen kahvehane muhabbetlerini ve ganyanı bırak, işine odaklan

Yanıtla Beğenme (11)
süper mavra
16.09.2025 - 19:34

bahis açalım: tekme tokat kavga etseler Sergen döver diyenler beğensin Nuri döver diyenler beğenmesin

Yanıtla Beğenme (5)
Acortix
16.09.2025 - 19:30

Sergenin dobralığını severim ama bazen abartıyor,dozunu kaçırıyor.Ya Nuri Şahin Dortmund' a hoca olmuşsa bir Türk olarak bize düşen onun başarılı olmasını dilemektir,ama olamadı buda onun kötü bir hoca olduğunu göstermez.Sergenin'de büyük başarıları ve başarısızlıkları oldu..

Yanıtla Beğenme (5)
yav he he
16.09.2025 - 19:58

@Acortix hayret nuri'ye karşı değilsin. demek ki türk düşmanlığın yurtdışı görmüş türkleri kapsamıyor. düşündüğümden de düşük bir özentiymişsin.

Beğenme (0)
jaquin
16.09.2025 - 19:30

bütün stat adamın karizmasını bitirecekti zaten akıllı gurbetçi akekmekler

Yanıtla Beğenme (1)
Acortix
16.09.2025 - 19:30

Sergenin dobralığını severim ama bazen abartıyor,dozunu kaçırıyor.Ya Nuri Şahin Dortmund' a hoca olmuşsa bir Türk olarak bize düşen onun başarılı olmasını dilemektir,ama olamadı buda onun kötü bir hoca olduğunu göstermez.Sergenin'de büyük başarıları ve başarısızlıkları oldu..

Yanıtla Beğenme (5)
Doksandokuz/99
16.09.2025 - 19:28

Sergeni cok seviyorum ama haksiz

Yanıtla Beğenme (6)
Cabbarov
16.09.2025 - 18:45

Seviyeye bakin yaw. Zaten bu yorumculardan bi halt olmaz da Sergeni de hepimiz biliyoruz. Yorumcu iken herkese sallıyordu zaten iyi veya kotu. Günümüz futbolunda artık yaşlı hocalar tempoyu kaldiramiyor. Üç günde bir maç var o yüzden buyuk takımlara bakin hepsi genç TD seçmeye çalışıyor. Real, Münih, United say say bitmez. Dortmund da bunlardan biri idi. Buradaki gibi torpil var saniyor Sergen. Demem o ki Sergen bizim hocamız ama bu konuda yanlış yapmistir.

Yanıtla Beğenme (11)
Sss
17.09.2025 - 00:49

@Cabbarov dostum işi sadece yaş zaviyesine indirmen saçmalık. Futbolcuların Td olunca sırf yaşı genç diye emin ol Bayern'in, Real'in vs başına geçmiyor. Büyük takımlar genç tdye gidiyor diyorsun Hansı Flick 60 yaşında, Klopp, pep, Louis Enrique hepsi ellinin üzerinde ve Sergen'den yaşlı. Sergen ne yaptı diyorsun. Sergen Yalçın iki sene bir takımı çalıştırıp gelmedi Beşiktaş'ın başına Anadolu'da dolaştı ve bir oyun kimliği kazandı öyle geldi Beşiktaş'ın başına. Geldi ve öyle uçan kaçan yıldızlarla dolu bir kadroda şampiyon olmadı. Alt yapıdan çıkardığı Ersin'lerle Rıdvanlarla şampiyon oldu. Hatta o kadro üçleme yaptı. Hem ZTK hem şampiyonluk hem de süper kupayı aldı. Nuri ile Sergen kıyas kabul etmez. Bir adam Bayern'in başına geçiyorsa oynattığı oyun bir şeyler vaat ediyordur. Ama Nuri Şahin ne yaptı mesela Antalya'da. Ya gider Hollanda'da Utrecht'te bir şeyler yapar anlarım ya da Braga'da falan. Yahu bu adamın oynattığı bir oyun var. Tamam sonuç alamıyor ama oynattığı oyun Dortmund'a uygun dersin. Bunu oyun kültürü olan Portekiz'de, Hollanda'da falan yapar anlarım. TR'yi kimsenin salladığı yok. Eğer öyle olsaydı son üç sezonun şampiyonu eski interli Okan Buruk Inter'in başına geçerdi. Dortmund efsanesi olduğu için bir şans verdiler. Sonuç Sergen'i haklı çıkardı.

Beğenme (0)
Sss
16.09.2025 - 23:24

@Cabbarov Luis Enrique kaç yaşında birader? Psg'nin başında değil mi? Son şampiyonlar ligi şampiyonu değil mi? Pep, Klopp bunlar yıllardır Premier League'de hocalık yapıyor. Bunların hepsi Sergen'den yaşlı. Carlo Ancelotti son şampiyonlar ligini aldığında kaç yaşındaydı. Yaşla ne alakası var? Gidiyorsun bana Arteta'yı, Xabi Alonso'yu falan örnek veriyorsun. Yahu bu adamlar genç olduğu için mi gidiyorlar sanıyorsun? Yoksa oynattıkları oyun, başarılarıyla mı gidiyor? Sergen Yalçın yüzde yüz haklı Nuri Şahin ne yaptı da gitti Dortmund'a Antalya'yı şampiyon mu yaptı? Avrupa'da çeyrek final falan mı oynattı? Ne yaptı? Bir de diyorsun ki kafa patlatıyorlarmış. Tek başına mı çalışıyor Td. Rakip analisti yapanı var, kaleci antrenörü, bireysel antrenörler var, taç antrenörü var. Yardımcı hocalar var yanında. Sanki bana tek başına mı yapıyor. Rakip analizi yapan hocalar rakibin güçlü ve zayıf yönlerine çalışır. Teknik direktör buna göre taktik antrenman yaptırır. Ya da kendi oyun planı neyse neyi oynatmak istiyorsa buna göre program çizer.

Beğenme (3)
Cabbarov
16.09.2025 - 21:08

@Cabbarov @Sss nasıl tempoyla nasil alaka yok? Üç günde bir kafa patlatıp rakibi analiz edeceksin, ona göre takımını hazırlayacaksın ve sürekli deplasmanlara gideceksin. enerji lazım gençlik lazım bunlara. Ona bakarsan sergenin ne başarısı vardı da Bjk nin başına geçti?Company nin ne başarısı vardı Münih’te şuan? Arteta ne başarmıştı da şuan Arsenal da? Senin ki de laf olsun yorum olsun olmuş işte…

Beğenme (1)
Sss
16.09.2025 - 19:33

@Cabbarov kardeşim tempoyla td yaşının ne alakası var? Tempoyu kaldıramıyormuş. Pep kaç yaşında veyahut Klopp ya da Louis Enrique. Yaşla alakası yok bu işlerin. Xabi Alonso genç olduğu için Real'in başında değil. Leverkusen'de oynattığı oyun onu Real'e taşıdı. Sırf bu örnek bile Sergen Hocayı haklı çıkarıyor. Nuri Şahin çıkışına bende gereksiz buldum. Ama temelinde haklı ne başarısı vardı da Dortmund'un başına geçti. Gönül isterdi ki Nuri hoca başarılı olsaydı Sergen Yalçın haksız çıkaydı.

Beğenme (3)
Zühtü
16.09.2025 - 18:45

bu ligin 2. yarısı da var, takımın başında kalabilirsen o gün de gülebilecek misin bakalım?

Yanıtla Beğenme (13)
ARATINFAVORİSİ
16.09.2025 - 18:42

hemen patlatsaydın bir sunum nuri.

Yanıtla Beğenme (3)
Ihlamurdereli
16.09.2025 - 18:39

Aratçılar, yabancı hayranları, kepçeci Bülent'in müritleri kudurmuştur şimdi.

Yanıtla Beğenme (5)
Hayalperest
16.09.2025 - 19:56

@Ihlamurdereli sen bu gazla togg u bile sollarsin

Beğenme (2)
B.deniz
16.09.2025 - 18:38

Boş muhabbet fayfasız polemık ayrıştırıcı nefret söylemlerinden uzaklaşın rekabet var düşmanlık fıtnefesat yok sakın

Yanıtla Beğenme (3)
değmez
16.09.2025 - 18:38

maçı tribünden izleyip takımı hocasız bırakan bir zevzek için nefesimizi tüketmeye değmez.

Yanıtla Beğenme (3)
Orkun
16.09.2025 - 18:26

Nuri Şahin yemedi.

Yanıtla Beğenme (3)
Yilmaz
16.09.2025 - 18:24

Simdi bunlari gundeme getirmek yanlis. Bunlari hoca iken mi soylemis, yoksa yorumcu iken mi? Arasinda fark var. Polarize etmeyin milleti.

Yanıtla Beğenme (4)
kaka
16.09.2025 - 18:23

yemedi. takımı alıp 2 gün sonra maça çıkmak gt ister. sergen yapar, tedesco yaptı ama nuri gibi poserlar yapamaz o yüzden de ortada sıra hocalığını aşamazlar. başakşehir çağdaş'ı çok arayacak.

Yanıtla Beğenme (4)
Şereflikoçhisar
16.09.2025 - 18:46

@kaka sergenin ne başarısı var. Nuri Sergeni cebinden çıkarır. Beşiktaş'ın şampiyon olduğu sene rakipleri çok çok kötüydü buna rağmen 1 gol fazlası ile şampiyon oldu. Öyle iyi hıcaysa bu sene yapsında görelim. Bak gör ilk 3 e glremez bu takım Bu hafta Göztepe sergenin boyunun ölçüsünü alır

Beğenme (8)
vizyon31
16.09.2025 - 18:11

vizyon tayfanın gözleri yaşlı sergen yalçın beşiktaşlı.

Yanıtla Beğenme (3)
Yeni üye
16.09.2025 - 18:09

Boş işler.... Avrupa'da bir çok takım öncelikle oyun felsefesine bakıyor.Gereksiz polemik. Herkes kendi işine baksın. Nuri Şahin cesaret edememiş. Boks ringine mı çıkıyor, ne alakası var? Sergen hoca bazen iyi gaza geliyor. Türkiye'de başarılı olmayıp sonradan Avrupa'da iyi kulüplere giden çok TD var. Dormtund gibi bir takımda Türk antrenörün tahammülü/kredisi biraz daha az. Kendi kendinize hayal kurup gerçek miş gibi yorum yapıyorsunuz. Milletin işi gücü yok sanırım....

Yanıtla Beğenme (5)
vizyon31
16.09.2025 - 18:41

çok net cesaret edemedi. @Yeni üye

Beğenme (1)
Kıyassız Ender
16.09.2025 - 18:08

Sergen hoca yorumcuyken apayrı. Çok şükür hocalık yaparken fazla sağa sola laf sokmuyor …. Diyecekken Hatayspor olayı aklıma geldi 😅

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk Hollanda
16.09.2025 - 18:04

Bos bos konusmayin ya, balotelli hakkinda atip tutmustu Sergen, adam icimizden gecti. Bosyere hirslandirmayin rakipleri.

Yanıtla Beğenme (6)
Gereksizİşler
16.09.2025 - 18:04

Gereksiz bir tartışma. Nuri, Dortmund'un altyapısından çıkma bir Dortmund efsanesi. O yüzden hoca olmuştur Dortmund'a. Aynı şekilde de Sergen hoca Beşiktaş'ın altyapısından çıkma bir Beşiktaş efsanesi. Bu yüzden Beşiktaş'a hoca olmuştu ilk dönem. İkisinin de bir başarısı yoktu bu deneyimlerden önce.

Yanıtla Beğenme (4)