10.04.2026 - 23:47

Takip Et:

Gereksiz eleman Rıdvan Yılmaz!

İster alınsınlar isterlerse de darılsınlar; Rıdvan Yılmaz, Beşiktaş’ın çocuğu olabilir ama Beşiktaş’ın oyuncusu olmadığı ortada…

"Umudumuzu ve hedefinizi asla kaybetmeyin..." Ama, ama Beşiktaş sezon sona ermeden umudunu da hedefini de yitirdi, ne olacak? Öndeki grubu yakalama olasılığı, takipçisine de geçilecek hali yok. Doğal olarak ligin geri kalan bölümünde prosedür maçları oynayacak. Bunu yaparken de gelecek sezonunun ideal kadrosunu oluşturacak. Ya da biz öyle olacağını varsayıyoruz!     

Ancak gelecek sezonu düşünen teknik direktör ısrarla Rıdvan Yılmaz’ı oynatmaz. Çocuk "Ben yetersizim" diye bas bas bağırıyor, duyan yok. Fiziği nedeniyle rakipleri karşısında zorlanıyor, kafa topu alması ise olanaksız; anlayışla karşılamak gerekli. Ama bununla bitmiyor ki. Sol kanattan orta yapma yetisinden de yoksun. Zaman zaman yaptığı ortalar ise takım arkadaşları yerine rakip takımın oyuncularının ayaklarına gidiyor. Rıdvan Yılmaz’ı geri almak için Rangers’a 2 milyon Euro'nun üzerinde bonservis bedeli ödeyen yönetim için "iş bilmezler" dediğimizde de alınıyorlar. İster alınsınlar isterlerse de darılsınlar; Rıdvan Yılmaz, Beşiktaş’ın çocuğu olabilir ama Beşiktaş’ın oyuncusu olmadığı ortada…

Maçın başında iki farkla öne geçen Beşiktaş, tribündeki taraftarlarını "mest etti" dersem abartmış olmam zira uzun süredir art arda iki gol bulamamıştı -hem de karşılaşmanın hemen başında. Sonra aradaki fark bire indi ama çok geçmeden yine ikiye yükseldi. Antalyaspor ikinci bölümün başında Samuel Ballet’in "müthiş" golüyle farkı yeniden bire indirdi. Skoru belirleyen isim ise Güney Koreli Hyun-Gyu Oh oldu. Beşiktaş 4, Antalyaspor 2…

Asena Özkan / T24

YORUMLAR (104)

Sungur
11.04.2026 - 15:55

Rıdvan çok kötü oynamıyor, Orta seviyede diyebilirim bazan iyi oluyor katkı sağlıyor takıma

Yanıtla Beğenme (2)
Tarık
11.04.2026 - 14:27

Son maçlarda fena oyna

Yanıtla Beğenme (2)
özgür
11.04.2026 - 14:24

rıdvan gayet iyi

Yanıtla Beğenme (3)
Sendende gazeteci olmaz
11.04.2026 - 13:51

Sen ve senin gibiler birde futboldan anlıyormuş gibi yorumlar yapıyor işiniz gücünüz muhalefet. Renklilerde olsa idi öve öve bitiremezdiniz milli takımda olmalı diye yaygara çıkartırdınız. İşte beşiktaşım sizin gibi gazetecilerle yorumcularla mücedele ediyor. Yazılarınızı yayınlayan duhuliyeyede burdan sitemlerimi iletiyorum bunlardan kurtulun kurtulalım lütfen.

Yanıtla Beğenme (3)
Delü
11.04.2026 - 13:39

Rıdvanın yerine SEN OYNA ASENA SEN OYNA

Yanıtla Beğenme (3)
Brkn
11.04.2026 - 13:13

Yemin ederim başlığı okuduğumda kesin Asena’nın yazısı bu dedim ki öyle de çıktı… Acınası bir yazar…

Yanıtla Beğenme (3)
Kara Ense
11.04.2026 - 12:32

Benzer yorumlari Masuakuya da yaptilar, bazi taraftar da yedi sonuc adam gitti yerine onun kadar oynayani bulamadik Juraseke kaldik. Ridvan mukemmel degil lakin ondan oncelikli acil gerekli transferler var. Sol kanat, kaleci, sol stoper, sag kanat, para kalirsa forvet ve yedek 6 numara gibi. Cibilliyetsiz Asena!

Yanıtla Beğenme (2)
Tito
11.04.2026 - 11:56

Lütfen bu arkadaşın yazılarını Beşiktaş sayfasında yayınlamayın

Yanıtla Beğenme (3)
MEHMET Y
11.04.2026 - 11:33

ASIL SENİN BEŞİKTAŞ CAMİASINDAKİ YERİN NE BU NASIL BİR YORUMDUR NASIL BİR YAZIDIR AYIPTIR

Yanıtla Beğenme (2)
Memo
11.04.2026 - 11:31

Rıdvanı sezon başında istemedim halada birinci solbekimiz olduğuna da inanmıyorum ama şu zamanda konuşulacak en son kişi rıdvan gayet iyi oynuyor çalıştığı kesin. Murillo daha kaliteli bir bek ama o daha az mücadele ediyor futbolda gevşek oynamaya yer yok

Yanıtla Beğenme (1)
Fatih Akpınar
11.04.2026 - 11:11

Mücadele hırs kesinlikle çok iyi. Ama kapasitesi bu kadar. Asena Sergen bunu niye oynatıyor demişti, alternatifi yok ki. Belki yeni gelen çocuk, adı aklıma gelmedi. O bundan daha yetersiz durumda şimdilik. Ama yedek sol bek olarak kalmalı.

Yanıtla Beğenme (0)
Sarıgazi Çarşı
11.04.2026 - 10:53

Rıdvana da laf etmeyin be kardeşim takımda orkun oliatan ve rıdvan canını katarak oynuyor :)

Yanıtla Beğenme (3)
Takıma destek
11.04.2026 - 10:29

Orkundan sonra bence en iyi yerli oyuncumuz rıdvan.. Sen neyin kafasını yaşıyon asena.. Haa tabiki sol bek transferide lazım çünkü rıdvanın alternatifi yok, sakatlansa armut gibi kalırız, rıdvan aldığı parayı kuruşuna kadar hakediyor şuan kimsede boş yapmasın senin gibi

Yanıtla Beğenme (5)
19031903
11.04.2026 - 10:23

Bu asena özkan denen kişi Beşiktaşlı falan değil ya. Aksine tam bir Beşiktaş düşmanı.

Yanıtla Beğenme (4)
Kartaldara
11.04.2026 - 10:22

Bence kesinlikle haklıdan ersin içinde geçerli

Yanıtla Beğenme (16)
Balıkçı
11.04.2026 - 10:18

Asena sen tam bir asenasin anlaşılan çocuk canla başla oynuyor daha ne yapsın

Yanıtla Beğenme (3)
Çarşı
11.04.2026 - 10:14

Olm rıdvanın poku bile olamazsın sen asena gereksizi

Yanıtla Beğenme (3)
1903
11.04.2026 - 10:12

İnan bana senden daha gereksizi yok şu ülkede asena özkan

Yanıtla Beğenme (3)
.
11.04.2026 - 10:08

Bence tam olarak Beşiktaş’ın yedeği. Yazdığı bazı şeyler doğru, 1. bek kesinlikle değil ama yedek bek olarak kesinlikle yeterli. Bu arada yazının başlığı yazarın kendisine daha çok yakışır. Gereksiz Eleman Asena Özkan

Yanıtla Beğenme (2)
Bjk
11.04.2026 - 09:43

Ya siz nasıl futbol izleyip yorum yapıyorsunuz şu yorumları yapıyorsanız zaten futboldan anlamıyorsunuz belli boyu kisaymis kafa topu alamiyormus yoruma bak Allah aşkına

Yanıtla Beğenme (3)
Şahin Kerim
11.04.2026 - 09:28

Bu hanım başka bir maç seyretmiş. Bizim maçta Rıdvan çok iyiydi.

Yanıtla Beğenme (5)
Kartal'ım
11.04.2026 - 12:39

@Şahin Kerim hanım değil erkek

Beğenme (0)
Çöpçü.
11.04.2026 - 09:28

Rıdvan çöp. Adam haklı.

Yanıtla Beğenme (17)
SekKartal
11.04.2026 - 09:23

Rıdvan elinden geleni yapıyor. Ayrıca kötü değil. Kötü olan içindeki kötülükle yazı yazanların acizliği.

Yanıtla Beğenme (5)
Sistem+Futbol
11.04.2026 - 08:38

Biz daha kötülerini gördük, maaşını parayla ödüyoruz çeneyle değil, siz beğenmeyebilirsiniz ama elinden geleni yapmaya çalışıyor, iş kötülemeye bölmeye gelince herkes Rıdvandan daha yetenekli Maşallah, herkes iyi laf ortalıyor, iyi laf çalımı atıyor, güya Beşiktaşı iyi etmeye çalışıyorlar, aslında kaş yaparken göz çıkarıyorlar, bunlar hep vardı hep var olacaklar önemli olan ise hep sahip çıkmaktır.

Yanıtla Beğenme (4)
Hmlc
11.04.2026 - 08:33

Allah aşkına bu arkadaşın yazılarıni yayinlamayin. Uzmanlığı futbol değil. Ve daha şimdiye kadar bir tane destekleyen yazısı yok. Ha fenerli gs li yazar ha bu arkadaş.

Yanıtla Beğenme (5)
Haluk
11.04.2026 - 08:16

gereksiz eleman sensinAsena

Yanıtla Beğenme (5)
Hakkı
11.04.2026 - 08:11

Gelecek sezon için zaten rıdvanı yedekleyecek biri alınanacakken, bu sezonluk jurasekli sol bek krizini rıdvan gidermişken bu bayan niye böyle artniyetli bir yazı yazar?

Yanıtla Beğenme (3)
Caglar3459
11.04.2026 - 07:33

Rıdvan kadar koşan bindiren mücadele eden bek varmı bilmiyorsan yorumda yapma zaten yorum yaptıranlarda kabahat gereksiz Asena

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal
11.04.2026 - 07:33

Şu hanımın yazılarını burada paylaşmayın lütfen. Seviyesi çok düşük.

Yanıtla Beğenme (4)
Bülent topcu
11.04.2026 - 08:06

@Kartal erkek o 😁

Beğenme (0)
Ciguli
11.04.2026 - 07:59

@Kartal erkek ama adam değil.

Beğenme (2)
Scofield
11.04.2026 - 07:04

Attıgın baslık olmayan karakterinin bir göstergesi sanırsın sol taraf felç oldu

Yanıtla Beğenme (3)
Cenkk
11.04.2026 - 06:52

Emin ol senin kadar gereksiz değil...

Yanıtla Beğenme (4)
Arıza
11.04.2026 - 06:48

Beşiktaş futbolcusu OLAMAZ

Yanıtla Beğenme (13)
Nmk
11.04.2026 - 06:36

Bu arkadaş,yazar bulamayınca “ya karala bişeyler köşe boş kalmasın” kontenjanından spor yazarı olanlardan!!

Yanıtla Beğenme (3)
İsim
11.04.2026 - 05:41

Bu adamın niyetini bilmiyorum ama futboldan kesinlikle anlamıyor. Rıdvan en iyi maçlarından birini çıkardı arkadaşım.

Yanıtla Beğenme (5)
Ali yaşar
11.04.2026 - 04:26

Valla banada sorarsanız en gereksiz yorumcu bu asena, çocuk canla başla oynuyor, eldeki kadromuza göre bu pire çocuk oynuyor, neden ağırına gidiyor asena,

Yanıtla Beğenme (3)
Gökhan bjk
11.04.2026 - 03:28

Sensin ulan gereksiz!

Yanıtla Beğenme (15)
yelkovan
11.04.2026 - 03:21

Asena Özkan'ı günahım kadar sevmem. Bozuk saat günde 2 kez doğru saati gösterir. O da bozuk saat gibi bir kez doğruyu göstermiṣ 😀. Fazlasını beklemeyin.

Yanıtla Beğenme (20)
KübalıSelo
11.04.2026 - 03:19

Asslani ve Rashica kovulmalı

Yanıtla Beğenme (11)
İsim
11.04.2026 - 08:26

@KübalıSelo Bacın Arnavut'a mı kaçtı, garezin nedir?

Beğenme (2)
Al sana hesap
11.04.2026 - 03:18

La düdük bubadam Rangers'a 4 m Euro'ya giderken boyu mu uzundu da dönerken biz neden 2 m vermişiz onu sorguluyorsun. Son 6-7 haftadır gayet iyi oynayan oyuncumuza mu geldi sıra. Ne pislik bir adamsın sen, ne meczup, ne futbol fukarası, hakikaten nesin sen?

Yanıtla Beğenme (8)
Kartalgözü
11.04.2026 - 03:07

Ulan kaşar Asena, Adrianonun çok mu boyu vardı, sağbek Göktan gönül uzun boylumuydu?

Yanıtla Beğenme (4)
F@lcon
11.04.2026 - 02:57

Size yemin ederim daha başlığı görür görmez bunu yazanın asena olduğunu tahmin ettim. Bu yorumcu gerçekten ruh hastası psikopat biri dikkate almamak lazım.

Yanıtla Beğenme (5)
Sttas
11.04.2026 - 02:50

Çocuk 10 numara oynuyor mücadele ediyor gökhan sazdağı ve ayarındaki bir sürü adam dururken Rıdvana laf etmek artık niyettir nokta.

Yanıtla Beğenme (5)
Cihat Benakay
11.04.2026 - 02:46

Elinde başka sol bek olmadığından olabilir mi?

Yanıtla Beğenme (2)
baba
11.04.2026 - 02:17

gereksiz eleman asena özkan

Yanıtla Beğenme (5)
Ali han
11.04.2026 - 02:17

Anlayamadığım ne gördün olumsuz bu maçta Rıdvan la alakalı??? Rıdvan iyilerden biriydi. Anlamadığım üç beş vasat üstü futbolcuyu da siz heba edeceksiniz, Beşiktaşın 11 futbolcuyu gönderme şansı yok, Rıdvan çalışkan bir oyuncu, belki çok süper değil ama takımdan ilk gitmesi gereken adamda değil. Mesela Orkun formsuzdu hatalar yaptı, biz takımdaki diğer vasat oyuncular yerine Orkunu eleştirdik, şimdi Cerny yi eleştiypruz ve Rıdvanı, kimi tutalım takımda?? Cengizi, Rasickayı, mustafayı, gökhan mı? Rıdvan çok muhteşem olmaya bilir ama görünen senin Rıdvanı eleştşrebilecek kapasitede olmadığın, beşiktaşın Rıdvan a, Kartal a ihtiyacı var. Yeni gelecek oyuncularla takım genişliğine ihtiyacı var, takım içi rekabete ihtiyacı var hadi siktirin lan futbolcu musunuz gibi eleştiler biraz yavşaklık olur.

Yanıtla Beğenme (2)
efe
11.04.2026 - 02:15

Rıdvan zorunlulukdan oynuyor sergenin vizyonu ersin gökhan cengiz le sınırlı sergen yıldız oyuncuyla yapamaz ego tavır onda olmalı bu takım seneye şampiyon olmaz en büyük engel sergen agbadu bence sergenle sorun yaşadı bence gidicek takımdan

Yanıtla Beğenme (19)
Ccc
11.04.2026 - 01:56

Dedigin seye katiliyorum yanliz kendinle celisiyorsun necip nasjl kadro disi kalir diyen tayfa simdj ridvana salliyor sallamakta haklisin eyw ama 15 sene necip dururken nerdeydjnjz o yuzden iyi niyetli degilsin

Yanıtla Beğenme (2)
Yetti gari A.Ö.
11.04.2026 - 01:44

Yorumsuz

Yanıtla Beğenme (1)
Oguzhan
11.04.2026 - 01:39

Bu adam kesinlikle Besiktas düsmani! Sizde bunun durmadan yayinliyorsunuz!

Yanıtla Beğenme (2)
Ali
11.04.2026 - 01:31

Ya abla yürü git börek falan aç kocana. Bu işler sana göre değil

Yanıtla Beğenme (1)
Gökhan bjk
11.04.2026 - 03:28

@Ali adamın ismi bile unisex. Erkek bu sözde:)

Beğenme (1)
F@lcon
11.04.2026 - 02:55

@Ali Erkek bu

Beğenme (1)