15.09.2025 - 15:21

Takip Et:

‘’Günah keçisi ilan ettiğiniz Demir Ege…’’

Ali Ece, Neo Spor’da Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Ali Ece’nin değerlendirmeleri şu şekilde…

Ali Ece: ‘’Yeri gelmişken… Bir zamanlar Sergen Yalçın da bu takımda genç bir yetenek olarak 17,5 – 18 yaşında oynamaya başlamıştı. Çok şükür, ben de küçük bir çocukken onu izledim. O zaman sol kanatta oynuyordu. İncecikti. İnanmayanlar açıp arşivden baksın; incecikti ve rüzgâr gibi hızlıydı. O dönemin Türk futbolu için olağanüstü bir yetenekti.

Ama ona rağmen “dünkü çocuk” muamelesi yapılıyordu. Şimdi aynı şey Demir Ege’ye yapıldı. Shakhtar Donetsk maçından sonra sanki sahada 6 numarada Atiba, 10 numarada Sosa, 8 numarada Oğuzhan, sağ açıkta Quaresma, sol açıkta Babel, santrforda Mario Gomez, stoperlerde Marcelo ve Pepe, sağ bekte Gökhan Gönül, sol bekte Adriano ya da Caner Erkin, kalede Fabri oynamış gibi davranıp, bir tek küçücük çocuğu günah keçisi yaptılar. Çok yetenekli Demir Ege’yi hedef gösterdiler.

Ben de çocuğun hazırlık maçlarındaki performansından sonra Instagram’a destek için yorum yazmıştım. Ancak gelen tepkiler yüzünden kaldırmak zorunda kaldım, çocuk zarar görmesin diye. Bugün Demir Ege’nin attığı o çapraz top… İşte o, bir zamanlar genç yaşta baskıyı kaldırıp yeteneğini kullanan Sergen Yalçın’ın hatırlattığı şeydir.

18, 19, 20 yaşlarında bu baskıyı nasıl kaldırırsın, yeteneğini nasıl kullanırsın? İşte mesele bu. O dönem hocası çok iyi niyetli biriydi, çok da iyi bir insandı. Hatta onu Manchester United’daki efsane orta sahalara benzetiyordu. Ama maalesef Türkiye’de bu işler kolay yürümüyor. Sergen Yalçın’ın Demir Ege üzerindeki formülünü daha önce görmüştüm.

Maçta 90+1’de golü atan Cengiz tabii ki atacaktı. Ama Demir Ege öyle bir top attı ki… O kadar yeteneğini gösterdi ki… Evet, bu çocuk yetenekli. O topu herkes atamaz. Uzak direğe, Cengiz’in abisinin kafayla yükselip vuracağı kadar isabetli bir pası, o dakikada, o baskı altında öyle havadan kondurmak olağanüstü bir iştir. O pas ancak o şiddetle, o hızla atılabilirdi. Bunun için de yetenek gerekir.’’

duhuliye.com

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (55)

NoName
16.09.2025 - 14:50

Herkes çocuğa fiziken zayıf demiş. Çocuk uzun olduğu için zayıf görünüyor. Tamam kaslı maslı ya da iri değil. Ama zayıf da değil. Fiziki ikili mücadeleye girmiyor çok. O yüzden anlaşılmıyor...

Yanıtla Beğenme (0)
Gökhan keskin
16.09.2025 - 06:37

İşte bizim Türk futbolu bu 1 pas attı diye kral ilan edildi, 5 maçta yaptığı sadece 1 asist başka olumlu hiçbişeyini görmedim

Yanıtla Beğenme (12)
gürol uslu
16.09.2025 - 12:57

@Gökhan keskin adam kral ilan etmiyor dikkatini çekerim, yetenekten bahsediyor. hani bugüne kadar ne kadar yetenekli oyuncu varsa alayına bilip bilmeden salladığınız yetenekten!!!

Beğenme (0)
Yalnız Kartal
16.09.2025 - 06:18

8’de oynamalı. Takımda yerinde oynamayan birçok futbolcu var. Hala sol kanat için sağda oynayan biri alınıyor hala! Sonra futbolcuya kızıyoruz. Örnek Muçi… Ben dahil kimse beğenmedi bu adamı. Ama 1 kere asıl yeri olan 8’de göremedik…

Yanıtla Beğenme (2)
Gökhan Kartal
15.09.2025 - 23:11

Demir Egeden olacak , ama yapması gerektiği şeyler var..1. Olarak kondisyonu 2 katına çıkarmak. Oyun içinde müdahalelerde sertliğini iyi ayarlamalı. Tekte oynamaya alışmalı.. biraz Sergio Busqeti ve gerartı izlerse top kesme ,çevre kontrolu ,tempo ayarlama ve oyun yönlendirme işlerinde kendini geliştirirken 2 sene sonra avrupada iyi bir klübe gider..Ayağı iyi ve hucumda gözü iyi gören futbolcu kardeşimiz

Yanıtla Beğenme (3)
umberto
15.09.2025 - 22:56

Demir Ege fiziken zayıf olmasına rağmen ofansif gücü iyi olan bir topçu, tutup da 6 numara oynatmak çocuğa da futbola da ihanet. Koyacaksın forvet arkası dönen topları toplayacak, iki ara pası atacak, uzaktan şut deneyecek öyle kral topçu olur.

Yanıtla Beğenme (3)
Ali
15.09.2025 - 22:28

Helal olsun, Ali Ecenin tam bir Beşiktaşlı oldugu şu yazısısından beli. Icimizdeki renklileri ayıklamak lagzım

Yanıtla Beğenme (2)
Can1903
15.09.2025 - 22:15

Net bir 6 performansı beklenmemeli oyun zekası tekniği iyi sert değil hızlı hiç değil biz beklemiyoruz zaten teknik direktörler bunu görmesi lazım 90 dk aynı tempoyu kaldıracak güçte de değil 40-50 dk maks verim alınabilir özellikle iç saha maçlarında bu şekilde gelişimini tamamlayacak

Yanıtla Beğenme (4)
kaya kartal
15.09.2025 - 21:58

çok ağır hamle yetersizliği var Orta saha için sert değil.

Yanıtla Beğenme (11)
Butlann Mutlack
15.09.2025 - 21:50

Emirhandan stoper ve solbek, Demir Egeden de 6 ve 8 numara olmaz.

Yanıtla Beğenme (16)
Aykırı
15.09.2025 - 20:41

Tamam arkadaş Türkiye ligi için iyi olabilir ama Başakşehir bizden de beter, onlar da konferans ligine kalamadılar. Bu orta sahayla Shakhtar'dan fark yedik mi yedik. Demir Ege gelişiyor olmasına rağmen Shakhtar gibi takımlarla kapışmak için yetersiz.

Yanıtla Beğenme (10)
Aykırı
15.09.2025 - 20:39

Demir Ege her maç daha iyi oynuyor ama Cengiz o golü atamasaydı ve maç berabere bitseydi, Demir Ege için aynı şeyleri söyleyecek miydi acaba.

Yanıtla Beğenme (9)
Duman
15.09.2025 - 20:28

O kadar cok konusmus sonunda okudugum icin pisman oldum! Bom bos bi yorum.

Yanıtla Beğenme (14)
SARILARIN SULO
15.09.2025 - 20:50

@Duman yaw he he

Beğenme (1)
Osman gültekin
15.09.2025 - 20:18

Ne bos yorum yapmısın ali ece 20 yasında nasıl baskı kaldırsın diyorsunda adama sorarlar lamine yamal kac yasında acaba!! Bırakın bu bos lafları artık zaman değişti 20 yasındakiler artık prof olması lazım genç acemi değil

Yanıtla Beğenme (14)
Buldan 1903
15.09.2025 - 18:37

Elimizdeki yeteneklere de zaman ve fırsat tanımalıyız.

Yanıtla Beğenme (1)
bjk
15.09.2025 - 20:56

@Buldan 1903 aynen necip icin daha sabirli olmaliyiz, olacak kumasi iyi

Beğenme (3)
Seyit kaya
15.09.2025 - 18:24

Demir Ege tam bir matij havası veriyor ama daha yeteneklisi. Keşke Orkun alınacağına o paraya kanata veya forvete daha iyisi gelseydi. Demir Ege tam bir 8 değil. Kesici gibi kullanılmamalı oyunu kurmalı!!!

Yanıtla Beğenme (10)
Emirhan
15.09.2025 - 18:19

Taylan 1 orta kesiyor dünyanın en iyi sağ beki oluyor,demir Ege bir orta kesiyor vay be diyorlar 2019 yılında bir gösteri grubu gelmişti redbul için izledim adamların yaptıklarını messi yapamaz topla şov yapıyorlar onlardan birini getir Ali ye izlet 10 milyona sözleşme imzalar der ki messi yi aldım:)

Yanıtla Beğenme (11)
Alkışlar
15.09.2025 - 18:00

Bravo Demir Ege

Yanıtla Beğenme (1)
forever1903
15.09.2025 - 17:54

ndidi derbilerde yada hücüm oynayan takimlara karsi daha cok oynatilir, defansi saglam top kapmasi iyi ama öne katkisi yok nerdeyse, demir ege de kapanan takimlara karsi dogru secim, iyi sutlari var, duran toplarda kafa hakimiyeti daha yüksek, yani bence takimina göre sergen degistire degistire kullanir ikisini, kartal kayra da daha cok orkun yorulunca oyuna alinabilinir, ben bu ikisine gübeniyorum ve takimda kalmalari dogru karardi

Yanıtla Beğenme (0)
SakaryaliKartal
15.09.2025 - 17:30

Demir Ege'ye Portekiz yaramış gelişim göstermiş. Daha da gelişecek. Eyüp maçındaki son dakika daki 3 kişiyi çalımlayip topu ceza sahasına taşıması da unutulmamali. Döndü gol oldu o pozisyon. Beşiktaş orta sahasının demir kubbesi olacak .

Yanıtla Beğenme (1)
Gökhan
15.09.2025 - 17:17

Portekiz'de çok iyi bir yıl geçirdi yetmedi eyüpspor maçindaki performans ve bu hafta ki maçta nasıl üstüne koyupilerlediğini göremeyenler yabancı olsa diyeceğiniz olmazdı

Yanıtla Beğenme (2)
Ferudun Doğan
15.09.2025 - 17:08

Ne yeteneğınden bahsediyorsun Hangi özelliği sürati yok birebirde adam geçemez şut atamaz

Yanıtla Beğenme (28)
Maçkalı Yusuf
15.09.2025 - 17:51

@Ferudun Doğan Futbol cahili seninki. Bu adamın mevkisi neki ondan adam kesmesini çalım atmasını bekliyorsun. Onlar bu mevki için ekstralar, bence ileride çöm iyi bir 6 numara olacak. Oyun kuran yönlendiren, top kesen. Sadece köstek değil, destek olun. Size göre herkes çöp, buyurun sahaya bide sizi görelim. Playstionda oynamaya benzemez yeşil saha. Jotstick menajerler sizi.

Beğenme (1)
Rigadu
15.09.2025 - 16:57

Sorun kötü orta yapması değil zaten 6 numara sertliği,çabukluğu olmaması,takım arkadaşlarına yeterli yardımı yapamaması,baskı da top kaybetmesi,savunmayı çabuk bırakması..Orta sıra takımlarında top kullanma yeteneğiyle iş yapabilir ama bu kadar hantal bir orta sahayı biz kaldıramayız...

Yanıtla Beğenme (9)
Karakartel
15.09.2025 - 17:23

@Rigadu sergio busquets bildigin o adamda Hiz falan yoktu oyunu okuyabildigi icin Alan savunmasiyla kapatiyordu eksiklerini oyunun temposunu kendi belirliyordu demir ege daha cok iyi yerlere gelecek izleyin ve görün

Beğenme (1)
MARJİNAL
15.09.2025 - 16:46

Demir Ege hazırlık maçlarında bile zaten ilk onbirde oynuyordu. Ndidi den sonra belki de ilk kez kesik yedi hem de Salih tercihiyle kesik yedi. Bir de olaya bu taraftan bakabilseydin.. Ayrıca Cengiz e üç gündür övgüler düzülürken o, al da at pasını veren Demir Ege ye sıra yeni mi geldi. Demek ki siz de üvey evlat muamelesi yapıyorsunuz. Demir Ege başta benim de begenmedigim ama hızlı gelişim gösteren bir çocuk. 17 yaşındaki Sergen'in bir yıl beslenip bakılıp gelişmesi için Süleyman Seba tarafından Almanya'da tedavi gönderildiğini biliyor muydun.İste o Sergen'in Süleyman Seba başkanken nereye gittiğini de biliyorsundur. Yorumlar hep günübirlik hep maç sonucu odaklı....

Yanıtla Beğenme (1)
bjk
15.09.2025 - 16:42

skor yorumcusu popülist ali ece. cogu zaman futbol haric herseyi konusuyor. sizde mal mal dinliyorsun.

Yanıtla Beğenme (10)
007
15.09.2025 - 16:37

Ali bey; Beşiktaş da oynamak için yaş 30 dolaylarında olacak ve futbolcu bir iki defa çaprazbğlarından sakatlanmış olacak haa MERT Hangi konuma giriyorda nasıl oynuyor hala çözemedim..Asla Beşiktaş,ın kalesini koruyacak yetenekde değil.. Sonrada diyolarki şampiyonluk kovalıyacaz..İnandıkmı..

Yanıtla Beğenme (10)
bjk
15.09.2025 - 16:34

bunlar akillanmiyor arkadas. yine öve öve abartiyorlar ta ki yine büyük bir hata yapana kadar. hep aynisi. böyle geri zekali insanlardan biktim artik.

Yanıtla Beğenme (2)
Osman Alper
15.09.2025 - 16:32

Saçmalamış, Pepe varken Marcello yoktu. Demir Ege iyi bir kumaş, inşallah daha da iyi olur, ama bir güzel pas verdi diye göklere çıkarmanın anlamı yok. Temennimiz daha da iyi olması.

Yanıtla Beğenme (6)
Birbesiktaslı
15.09.2025 - 16:40

@Osman Alper sen tam bir malsın

Beğenme (1)
Harabe
15.09.2025 - 16:30

Demir ege, serdar saatçi, rıdvan, semih, terzi ve daha niceleri bu aşşak taraftarlar yüzünden heba oldu. Bana geysenin 20 yıl içinde kazandırdığı ve oynattığı iki tane yerli genç altyapıdan oyuncu söyleyin. Yoktur. Ama bizim her yıl bir genciniz var. Allah nazardan korusun bunları

Yanıtla Beğenme (2)
bjk
15.09.2025 - 16:35

@Harabe ha kendilerinde hic suc yoktu demek?

Beğenme (1)
Kartalpark
15.09.2025 - 16:27

Yorumlarda yazılmış Demir ege aslında sekiz numara diye doğru tespit budur.Demir ege 6 oynayamaz çünkü defansı yok Rafa yada Orkunu kesebilmesi lazım 6 numarada ndidi yi bırak salihin yaptığı defansın yarısını yapamıyor çocuğun defansif kabiliyeti yok

Yanıtla Beğenme (1)
bjk
15.09.2025 - 21:00

@Kartalpark hangi devirde yasiyorsun kardesim sen. ayrica demir ege bu saydığın oyuncularin kalibresinde mi? ronaldinho geldide kosmuyormu dedim? ayrica ronaldinho zaten son yillarinda kosmadigi icin kariyeri bitti. johan cruyff diyor birde 😂

Beğenme (1)
Kartalpark
15.09.2025 - 17:54

@bjk dünyada defansı olmayan orta sahadan bol bir şey yok sadece Maradona yazsam yeter mi yoksa Sergen,Şifo, Johan Cruyff, Ronaldinho,Rivaldo,Hagi,Alex,David Beckham vb. bunlar yeterli mi?.Yoksa buraya hücum yönü iyi defans yönü zayıf daha yüzlerce orta saha yazarım.

Beğenme (1)
bjk
15.09.2025 - 16:36

@Kartalpark orta sahada isin yok ozaman. bu seviyede oynayacak yetenek yok demektir bu. göster bana dünyada bir tane defansi olmayan bir orta saha.

Beğenme (0)
hüseyin aydın
15.09.2025 - 16:22

Başkan değişti hoca değişti kadro büyük oranda değişti, artık değişim sırası taraftardadır. Beşiktaş tutkudur, o tutku yoksa içinizde tutmayın Beşiktaşı. Oyuncumuza yuh çeken tutmasın kimsenin haddine değil oyuncu terbiye etmek. Performansı kötüyse bile desteklemek lazım en kötü sırtımızı birkaç dakika dönerek sitemimizi dile getiririz ama yuhalamak küfür etmek bunlar bizimle örtüşen hareketler değil. Zamanında fenerliler rüştüyü dövmüşlerdi bize tinerci diyenler bu olayı yaptılar. biz o kültürden değiliz herkes kendine çeki düzen versin. hele ki öz evladımız denilen alt yapıdan çıkmış oyuncularımız yeteneksiz de olsa kötü de oynasa dil uzatamazsınız çünkü "öz evlat" derken altı boş bir cümleden söz etmiyoruz. evlat sahibi olanlar daha iyi anlar, evladımız basit bir iş bile yapsa o bize dünyanın en zor işini başarmış gibi yansır. öyle severiz destekleriz. Bu evlatlar emin olun kötü olduklarında hepimizden daha çok kahroluyorlar, bir de biz çocukları kahredecek hareketler yapmayalım.

Yanıtla Beğenme (0)
Selamsız bando
15.09.2025 - 16:17

25 yaşına gelmiş raf yarı ömrü tamamlanmış hayatta gözle görülğr hiçbir becerisi yeteneği olmayan harçlığını gidip bahise kaptıran adam muhtemelm kıskançlıktan ıslıklıyor sizi demir ege kardeşim takılma sosyal medyadakilerin laflarına onlara evlerinde takan yok

Yanıtla Beğenme (1)
gerçekçi kartal
15.09.2025 - 16:14

alicim sana naçizane bir tavsiyem var beşiktaş taraftarını ciddiye alma beşiktaş taraftarı yok hükmündedir sadece türkiyede değil dünya üzerindeki en kötü taraftar kitlesidir taraftar yoksa başarı gelir örnek pandemi döneminde taraftar yoktu şampiyon olduk o yüzden sakın olaki ciddiye alma

Yanıtla Beğenme (2)
adem ümit kılıç
15.09.2025 - 16:23

@gerçekçi kartal hem doğrusun hem değilsin. gerçek Beşiktaşlılar gerçek taraftarar böyle yapmıyor ama maalesef sayıları çok az... yeni türeyen bu kalabalık grup tam da senin tarif ettiğin gibi

Beğenme (0)
Ekin
15.09.2025 - 16:03

İyi ki varsın Ali Ece. Taraftarlık Beşiktaş'ın yetiştirdiği genç yeteneklere sahip çıkmayı gerektirir. Çok bilenler çıksın kendileri oynasın Demir Ege kadar; yok oynayamıyorlarsa da gölge etmesinler ki genç fidanımız sağlıklı büyüsün ve takımın çınarı olsun.

Yanıtla Beğenme (2)
Kara Kartal
15.09.2025 - 16:01

Ali Ece'yi severim ama iyice kafayı yedi oyuncuları bir maçla kral yapıyor, bir maçla yerin dibine sokuyor.Az tutarlı ol be adam...

Yanıtla Beğenme (12)
bjk
15.09.2025 - 16:37

@Kara Kartal aynen öyle ama genelde türk insanının sorunu. bir türl ü öğrenemiyoruz. biraz balik hafizaliyiz halk olarak

Beğenme (0)
khanas
15.09.2025 - 15:56

demir ege gayet iyi oynadı, asistini saymıyorum bile, topu defansın önünden alıp ileri gidebilen başka oyuncu yok.

Yanıtla Beğenme (2)
beşiktaşlı
15.09.2025 - 15:51

Beşiktaş'ın şu an ki en büyük problemi; doyumsuz taraftarı. Destek yerine en ufak hatayı bekleyen egen bir kesim var. Biraz sabredilirse bu takım bu hocayla bir yerlere gelir ve dahası da gelir. Ama biraz sabır ve tam destek.

Yanıtla Beğenme (0)
angy
15.09.2025 - 15:48

Demir Ege aslında 8 numara oyuncusu. Biz adamı shaktar maçında 6 numarada oynattık. Demir Ege yetenekli fakat hemen ilkonbirde başlatmaak doğru değil. Sonradan oyuna girerek daha faydalı oluyor.

Yanıtla Beğenme (3)
Paşaaa
15.09.2025 - 15:47

Ah bir de bunu ergen taraftar ile istemezük çü taraftar anlasa Hep diyoruz her zaman her şartta tam destek zamanı

Yanıtla Beğenme (2)
SİYAH-BEYAZ
15.09.2025 - 15:44

Sevgili Alİ Ece kardeşim haklısın ama sende biliyorsun ki Demir Ege ve Kartal gibi alt yapıdan gelen futbolcular eksiği coşkulu ve hırslı oynamadıkları için biz taraftarların tepkisi buna... O yüzden alt yapıdan gelen futbolculardan tek istediğimiz az gelen şanslarını iyi kullanmaları ve yürekleri ile oynamaları......

Yanıtla Beğenme (2)
bjk
15.09.2025 - 16:39

@SİYAH-BEYAZ alt yapi torpilli zengin p.cleri ile dolu da ondan. futbol sadece b plani onlar icin. biliyorlar ki futbolcu olmasalar bile babalarinin sirketlerinde isleri hazir.

Beğenme (0)
Sss
15.09.2025 - 15:44

Yanlış kişilere konuşuyorsunuz Ali Bey. Bizim çok bilmiş taraftar iki maç sonra yine çöp ilan eder. Rakip camialara bakıyorum yarım sezon oynamayan oyuncularını yerlere göklere sığdıramıyorlar. Mesela Yusuf Akçiçek, tamam yetenekli, pırlanta gibi bir çoçuk ama iki üç maç oynadı hemen A Milli takıma çağırıldı. Tecrübe, yeterlilik sorgulanmadı. Bizim öz kaynaktan çıkan çoçuklar Avrupa'ya gidene kadar çağırılmıyor. Örnek Demir Ege, Rıdvan. Gelen de direkt kesik yiyor. Mesela Orkun. Ama biz buraları sorgulamak yerine iki maç kötü oynasa çöp ilan ediyoruz. Örneğin, taraftarın hedef tahtasına koyduğu Necip bizde değil de Gs'de, FB'de 15 sene kalacak bir kere bile A millî takıma çağırılmayacak. Hiçbir şey yapmasa yedek otursa bile mutlaka çağırılırdı. Necip'in yarı yeteneğinde karakterinde olmayanlar çağırıldı Milli takıma en prime döneminde, alt yapıdan gelecek vaat eden bir oyuncu olarak çıktığında bile bir kez olsun A Milli takıma seçtiremedik. Niye? Çöp çünkü. Torpilli öyle değil mi? Sen kendi futbolcunu böyle hedef tahtasına koyarsan adamlar hiç çekinmeden yedeğe de atar. Taraftarının önünde ayağını makasa da alır. Çünkü adamlar biliyor ki iki maç kötü oynasın zaten sen çöp ilan edeceksin.

Yanıtla Beğenme (1)
bkf
15.09.2025 - 15:42

skor yorumcuları...demir ege avrupadan etti bizi. balık hafızalılar. ligde 1 değil 5 maç kurtarsa ne olacak ? zaten3 veya4. olsa iyi deriz.

Yanıtla Beğenme (6)
ZURNACI
15.09.2025 - 15:41

evet, hücumda daha yetenekli, 6 da biraz ağır kalıyor. orkun yokken 8 numarada bir denenmeli ama aldı da yok. bence göztepe maçında sergen hoca 6 numarada necipi oynatacak hadi bakalım

Yanıtla Beğenme (0)
test123
15.09.2025 - 15:39

Bir asistle göklere çıkarmanın alemi yok.

Yanıtla Beğenme (2)
Cem
15.09.2025 - 15:39

%100 doğru

Yanıtla Beğenme (0)
Krb kartalı
15.09.2025 - 15:39

Hayret, daha kimse Ali Ece’ ye saydırmamış , bu halttan anlamadığını DemiEge’ nin Beşiktaş topçusu olmadığını söylememiş. Ben huzur içinde Demir Ege’nin üzerinde durulması gereken bir yetenek olduğunu uzun yıllar faydalanabileceğimiz söyleyim rahatça.

Yanıtla Beğenme (0)
Kubilay
15.09.2025 - 15:38

Su futbolculari yuhlamayi birakin artik yeter ya.. statda gercek BJK taraftarimiz, izin vermeyin bu tip medyatik taraftarlara. Kim yuhlarsa atin ststdan. Yeter yaw

Yanıtla Beğenme (0)
Kubilay
15.09.2025 - 15:38

Su futbolculari yuhlamayi birakin artik yeter ya.. statda gercek BJK taraftarimiz, izin vermeyin bu tip medyatik taraftarlara. Kim yuhlarsa atin ststdan. Yeter yaw

Yanıtla Beğenme (0)
Yeni Kartal
15.09.2025 - 15:37

Değersizleştirdiğiniz yetmedi mi oyuncularımızı? Bırakın gerçek Beşiktaşlı yorumcularımız artık oyuncularımıza hakettiği desteği ve hakkını versin! Hiçbir oyuncumuza çöp denmez! Bu kadar kötülenmez, silkelenin ve asıl olanın Beşiktaş olduğunu hayırlayın!

Yanıtla Beğenme (0)
KELİMSERİNLETİR
15.09.2025 - 15:35

demir ege'den yeni oğuzhan özyakup çıkar ama bizim taraftar akılsız

Yanıtla Beğenme (0)
zonka
15.09.2025 - 15:30

Demir Ege pırlanta bir kardeşimizdir eminim ama maalesef Beşiktaş takımının 6 numarası olmak için gereken yeterliliğe henüz sahip değil. Asisti harikuladeydi tebrik ediyorum ama konu tek bir asistten daha fazlası maalesef. Devre arasında yedek bir 6, sol stoper, 8 numara hatta rafa silva'yı satıp yerine gerçekten üst düzey bir on numaraya bakılmalı. Alınamasa bile gelecek yılın ana transfer dönemi için ön çalışma yapılmalı. Rafa Arabistan'a doğru koşuyor her geçen gün.

Yanıtla Beğenme (1)