12.05.2026 - 18:00

Takip Et:

Hacıosmanoğlu'ndan olay sözler: ''Parmağımla dokunsam şampiyondu!''

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, hakem tartışmalarıyla ilgili yaptığı açıklamada “Parmağımla dokunsam Trabzonspor şampiyon olurdu” dedi. Tarafsız davrandığını vurgulayan Hacıosmanoğlu’nun sözleri dikkat çekti.

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, kendisine yönelik eleştirilere ve hakem tartışmalarına ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Tarafsız hareket ettiğini vurgulayan Hacıosmanoğlu, “Parmağımla dokunsam Trabzonspor şampiyon olurdu” sözleriyle gündem yarattı.

“KALBİMİZDE LEKE YOK”

Kendisine yönelik suçlamalara tepki gösteren Hacıosmanoğlu, bazı çevrelerin kendi taraftarlarını konsolide etmek adına TFF’yi hedef aldığını söyledi. Kalbinde hiçbir art niyet olmadığını belirten TFF Başkanı, geçen sezon dost bildiği insanların yaptığı açıklamalardan dolayı kırıldığını ifade etti.

SOSYAL MEDYADAKİ KÜFÜRLERE TEPKİ

Hacıosmanoğlu, sosyal medyada ailesine yönelik yapılan hakaretlere de sert çıktı. Özellikle hayatını kaybeden annesine edilen küfürlerden duyduğu rahatsızlığı dile getiren TFF Başkanı, isim vermeden bazı kişileri Allah’a havale ettiğini söyledi. Trabzonsporlu kimliğini hiçbir zaman saklamadığını belirten Hacıosmanoğlu, buna rağmen görevinde tarafsız davrandığını vurguladı.

“TRABZONSPOR’U ŞAMPİYON YAPMAK İSTESEYDİM YAPARDIM”

Açıklamalarının en dikkat çeken bölümünde Trabzonspor örneğini veren Hacıosmanoğlu, hakem kararlarına müdahale etmediğini söyledi.

Trabzonspor’un Alanyaspor maçındaki tartışmalı pozisyona değinen TFF Başkanı, işin içinde olmak istese saha ve VAR hakemlerine penaltıyı verdirtebileceğini ifade etti. Hacıosmanoğlu, “Trabzonspor’un şampiyon olmasını istemez miyim? Ama tarafsızım. Parmak ucuyla dokunsam olur ama bunun vebali var” dedi.

“KENDİ BAŞARISIZLIĞINIZI BAŞKASINA YÜKLEMEYİN”

Hakem tartışmalarının kulüpler tarafından zaman zaman başarısızlıkları örtmek için kullanıldığını savunan Hacıosmanoğlu, camiaları yönlendirmek adına insanlara haksız suçlamalar yapılmaması gerektiğini söyledi. Adaletsizlik yapmaktan kaçındıklarını belirten TFF Başkanı, görev süresi boyunca şeffaf davranmaya devam edeceklerini ifade etti.

duhuliye.com

YORUMLAR (76)

Tam mal
14.05.2026 - 01:00

Mk cocu böle laf mı söylenir. Konuşmayı da bilmiyor

Yanıtla Beğenme (0)
Jbffml
13.05.2026 - 08:35

Çarşı bu açıklamayada ses çıkarsana delikanlıysan

Yanıtla Beğenme (2)
1903
13.05.2026 - 08:31

Senin insafınamı kaldık yani, ne bilelim yani kimse çakmasın diye Trabzon'u bu sene ilk 3 e soktuğunu ve önümüzdeki senelerde Trabzon'u şampiyon yapmayacağını? Seni denetleyen bir kurum yokmu böyle TFF başkanlığımı olur adam resmen kral benim ben kimi istersemde o şampiyon olur diyor

Yanıtla Beğenme (0)
Levent Ertürk
13.05.2026 - 07:45

Evet kalbinde leke olmayabilir ama dönde yüzündeki lekeye bak. Hakemlerin dünya kupasinsa TV başında neden acaba

Yanıtla Beğenme (0)
Kartalgözü
13.05.2026 - 07:04

Eee çArşı/pAzAr şimdi bu açıklamaların üzerine bir bildiri yayınlamayacakmısınız? Kulüp yönetimleri, taraftarlarının çıkarttığı ses ve gürültü kadar güçlüdür. Bizimkiler malesef kendi içerisindekilere sadece gider yapabiliyor. Son yıllarda olduğu gibi yine hep birlikte birbirimize efelik yapmaya ve birbirimizi yemeye devam edelim. Seneye yeni hocayı da hiç ederiz. Sonra bir bakmışız 10 yıl geçmiş biz hala birbirimizi yemekle meşgulüz.!

Yanıtla Beğenme (1)
onur c
13.05.2026 - 06:55

lafa bak ya :) Yani diyorki sistem o kadar yozlaşmışki ben zaten istediğimi şampiyon yaparım ama istemedim diyor. Sanki bilgisayar oyunu oynuyoruz arkadaş. Ülkede dürüstçe işini yapan ve konuşmasını bilen insan kalmadı.

Yanıtla Beğenme (0)
Dfhj
13.05.2026 - 06:14

Git köyüne çay topla belliki seni TFF nin havası bozmuş saçmalamaya başlamışsın

Yanıtla Beğenme (0)
Aydın
13.05.2026 - 04:39

Merdi kıpti şecaat arzederken sirkatin söylermiş. Dokunsa Ts şampiyon olurmuş da dokunmamış. Yani şampiyonu belirlemek senin inisiyatifinde. Yani söylendiği gibi bir yapı var. Beyimiz lutfetmiş adaletli davranmış. Lutfetmese hak etmediği halde bir takım şampiyon olacakmış. Burası da Muz Cumhuriyeti zaten.

Yanıtla Beğenme (0)
Ümit
13.05.2026 - 03:19

Sende kendi başarısızlığını başkasına yükleme defol git sahte kabadayı

Yanıtla Beğenme (0)
Ümit
13.05.2026 - 03:19

Sende kendi başarısızlığını başkasına yükleme defol git sahte kabadayı

Yanıtla Beğenme (0)
Hasan35
13.05.2026 - 00:47

Ulan terbiyesi adam. Kime hizmet ettiğini bilmiyormuyuz

Yanıtla Beğenme (0)
Ilhan
13.05.2026 - 00:46

Adam resmen dio istedini sampiiyon yapiyor! Demekki sakin ha sezonu! Gelecek sezon osimen sezonu olsun mhk baskani da osimen olsun zaten maclari hakem yonetmiyo osimen yonetio haahaha. Adam sari ver diyor hakem veriyor . Bu osimen her mac kirmizi gormesi lazimken neden se hakemle beraber mac yonetiyor! Bu sistemin en derini temizlenmedikce her sene aynisi oluyor! Besiktas cok kotu oynuyor ama hakemler bizi dogradi en az 10 puanimizi caldilar! Haram olsun insallah!

Yanıtla Beğenme (0)
Sulo
13.05.2026 - 00:29

Bunu adam yerine koyup yorumlarını yayınlamayın sizde okumayın

Yanıtla Beğenme (0)
Tpini zttimin
13.05.2026 - 00:14

Str ordan patlak

Yanıtla Beğenme (0)
BJK Bilirkişi
12.05.2026 - 23:54

Bizim zaten isyanımız bu… Bu bir itiraftır…Demek ki, parmak dokunulması ile şampiyonu belirlemeye müsait bir yapının olduğunu söylemiş…

Yanıtla Beğenme (0)
Kune Petro
12.05.2026 - 23:50

🤢🤢🤢🤮

Yanıtla Beğenme (0)
134
12.05.2026 - 23:47

4 sezondur parmağını dokunduğun takım şampiyon oluyor, ne kadar tarafsızmışsın Hacı Osman.😂

Yanıtla Beğenme (0)
Cuma zinciroğlu
12.05.2026 - 23:34

Bu arkadaş degil miydi ts başkanı yen hakemi stadtan çıkarmayıp ben gelene dek çıkmayacak diyen ozaman siz başarısız bir sezonu hakeme baglamak istediniz herkez kalbinin ekmeğini yer demek böyle oldu ya o sezon tsyi dogradılar bizi 4 senedir üstümüzden geçiyorlar hakemlerin hale sen ne anlatıyorsun kral Anadolu kulüplerini demiyorum bize bunları yapan onlara ne yapmaz

Yanıtla Beğenme (0)
NAZİF:27
12.05.2026 - 22:50

@AHMET : eyvallah Ahmet kardeşim

Yanıtla Beğenme (0)
leke
12.05.2026 - 22:44

her tarafiniz leke lan!

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
12.05.2026 - 22:08

Kalbimizde leke yok derken Beşiktaş fenerbahce derbisi Beşiktaş konyaspor maçını izle bak sadece 2 maçtan ornek veriyorum kalbinizde leke yok sadece çamura batmış temiz yer göremiyoruz.

Yanıtla Beğenme (0)
Ramazan
12.05.2026 - 22:02

Yalancııı!!!!! Sen ve MHK Başkanı GS için parmağınızı dokunmakla kalmadınız. Avuçladınız

Yanıtla Beğenme (1)
Acortix
12.05.2026 - 21:59

Zaten bildiğimiz ve burada yazdığımız Türk Futbolunun artık Hakla,Hukukla,Adaletle değil İşaretle,Parmakla yönetildiğinin en üst perdeden itirafı olmuş

Yanıtla Beğenme (0)
Xxx
12.05.2026 - 21:53

Ya işte bu açıklamayı yapan bir adam hangi ülkede görevine devam edebilir ya trde olur ama böyle şeyler normal demi

Yanıtla Beğenme (0)
Joeblack
12.05.2026 - 21:42

Sakin haa...

Yanıtla Beğenme (1)
Kartel
12.05.2026 - 21:33

Demekki parmak atsan oluyor demek, yani adam gafı yapmış haberi yok, bu lazlarda kafa hiç yok..

Yanıtla Beğenme (0)
ZER
12.05.2026 - 21:21

Sakın HA!!! Parmağınızla dokunmayın hak eden şampiyon olsun.

Yanıtla Beğenme (1)
Kara Kartal
12.05.2026 - 21:17

Senin bir ucun GS, yanarız ah vah sezonunu GS hediye ettin, TS kupayı alacak

Yanıtla Beğenme (1)
Hasiktiroğlu
12.05.2026 - 21:05

Kupa şampiyonu yapmak istediniz ama.

Yanıtla Beğenme (1)
TFF İstifa
12.05.2026 - 21:00

Bu ne saçma sapan bir açıklamadır. Türk futbol yapılanması TFF başkanının dokunmasıyla şampiyonun belirlenebildiği bir haldeyse derhal bu yapı yıkılmalı, bunu söyleyen de yargılanmalıdır.

Yanıtla Beğenme (0)
devlet başa
12.05.2026 - 20:46

bir yürekli savcı ve arkasında duracak güçlü bir devletle bakılır kim nerelere dokunmuş. gözümüzün önünde oynadığınız tiyatro inkar etmekle yok olmuyor zamanı gelince bakılır.

Yanıtla Beğenme (0)
Murat Küçükinci
12.05.2026 - 20:35

Hakemlere kim talimat verdi osimen,torrera, lemina,sancheze kırmızı kart vermeyin diye.

Yanıtla Beğenme (0)
Murat Küçükinci
12.05.2026 - 20:32

Osimen,torrera,sanchez,lemina, yunus ,Barış Alper en az 3er kırmızı kartı verilmedi en az 6 şar maç oynayamaz.

Yanıtla Beğenme (1)
Cengiz
12.05.2026 - 20:19

Sakın haaa aramızda geçenleri konuşma sezonu bitmiştir

Yanıtla Beğenme (1)
Sarpdeniz
12.05.2026 - 20:17

Kimsin lan sen ... Şu laflar sözler bile yeter seri yutlamak için

Yanıtla Beğenme (0)
Komedi
12.05.2026 - 20:13

Federasyon başkanın konuşmasına bak kimsede bunu sorguya çekemiyor mu, şerefsizler ordusunu kurdum başındada ben varım diyor kimsede bir şey yapamıyor

Yanıtla Beğenme (0)
gedson
12.05.2026 - 20:05

yani gs hakkıyla oldu diyor gs nin alt yapı takımınıda parmağımı dokunsam şampiyon yapardım diyor. gs bu şekilde şampiyon oluyorsa kalbinde büyük bir sarı kırmızı leke var.

Yanıtla Beğenme (1)
Parmak Çocuk
12.05.2026 - 19:58

Şampiyon olsun diye FB'yi çok parmakladın, onu niye söylemiyorsun

Yanıtla Beğenme (1)
Eagle
12.05.2026 - 19:58

Kendi ağzı ile söylemiş isteseydim TS şampiyon yapardım demek bu sene GS isteyerek şampiyon yaptığının itirafı sakın ah sus bize söz verdinmis anlaşılan

Yanıtla Beğenme (1)
Kara
12.05.2026 - 19:55

Sakın ha...

Yanıtla Beğenme (1)
Acaba
12.05.2026 - 19:52

Sen dokunmadın ama GS lobisi dokundu oshimhen denen adama kırmızı cikaramadılar defalarca

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet
12.05.2026 - 19:47

Hastir fenevli

Yanıtla Beğenme (1)
BJK6565
12.05.2026 - 19:41

DEMEK Kİ PARMAĞINLA GS YE DOKUNMUŞSUN EMİRLERİ O YÖNDE ALDIĞIN GS BAŞKANINDAN ALDIĞIN DEHDİT DENDE BELLİ

Yanıtla Beğenme (0)
Haber1903
12.05.2026 - 19:40

Hiç utanma yok bunlarda amk madem öyle hiçmi oturup utratrafestikerin maçını izlemedin he kör derlet adama bir utanmadan çıkmış eee dokunsam şampiyonmuş ulan lale siz önce utratravestilerin başkanıyla söyleme söyletsen söylerimleri açıkla sonra çık rahatım de kör olsa gesenin 10 maçı enaz haksız kazandığını görürdün

Yanıtla Beğenme (0)
..........
12.05.2026 - 19:34

Bir kişinin dokunarak şampiyonu belirleyebileceği bir makamın olduğu bir "Futbol" ikliminde dürüstlükten kim bahsedebilir? Kim niye inansın senin parmak ucunla dokunup gs yi şampiyon yapmadığına? Nereden bilelim belki ts li falan değilsin hepsi lafta belki NEREDEN BİLELİM????

Yanıtla Beğenme (0)
Cesper
12.05.2026 - 19:23

Galatasaray nasıl bir cevap verecek bekleyip görelim..

Yanıtla Beğenme (1)
Rui
12.05.2026 - 19:14

Her seferinde kendini övmeye calisirken daha cok batiriyor acaba hic konuşmasan mi hacı

Yanıtla Beğenme (0)
SEBA
12.05.2026 - 19:12

Homurdanarak konuşmayı delikanlılık zanneden, karaktersiz biri.

Yanıtla Beğenme (0)
Ben Deli
12.05.2026 - 19:09

Küfüre Karşıyız Futbola aşığız, da Hakem hatayapar VAR yapaz dedin O ne olacak? Bunun cevabını Verebilirsen Biz BJK olarak ses etmeyecez Küfür edenvarsada karşısında duracaz. Yoo sen BJKnin karşısında duruyorsun Tursun efendiye ses edemeysun Adam Ulu orta seni Tehdit ediyor! Sen Yoksun ortada.. Kendinizi Aklamak için Açıklama yapıyorsunuz, Bırakında Başkaları sizi övsün Siz Kendinizi Övmeyin! Şampiyon olan takım en çok şikayet eden takım ne hikmetse hersenede onlar malı götürüyor?

Yanıtla Beğenme (0)
Insert
12.05.2026 - 19:08

Ben istediğim takımı yaparım şampiyon yaparım diyen adam o koltuğu derhal boşaltması gerekir.

Yanıtla Beğenme (0)