Futbol

"Hakan'a veda edin, görevi Orkun'a verin!"

Ümit Özat, katıldığı programda Milli Takım ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Eski milli futbolcu ve teknik direktör Ümit Özat, A Milli Futbol Takımı'nın orta saha yapılanmasına ilişkin dikkat çeken değerlendirmelerde bulundu.

Özat, takım kaptanı Hakan Çalhanoğlu'nun ardından orta sahanın Orkun Kökçü'ye emanet edilmesi gerektiğini savundu.

Deneyimli futbol adamı, "Hakan Çalhanoğlu'na harika bir veda yapmanız lazım kardeşim. Burayı artık Orkun'a teslim edin." ifadelerini kullandı.

Salih Özcan'ın da daha fazla değerlendirilmesi gerektiğini söyleyen Özat, "Salih'le ne yapın yapın konuşun. Çünkü Salih, kimse kusura bakmasın, İsmail'den de iyi oyuncu." dedi.

Duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }