Beşiktaş'ta Konyaspor ve Trabzonspor mağlubiyetlerinin etkisi sürüyor.
Özellikle tribünlerden teknik direktör Sergen Yalçın'a yönelik istifa tezahüratlarının yükselmesi dikkat çekerken Ç. Rizespor maçından sonra Sergen Yalçın'ın akıbetinin belli olacağı belirtiliyor.
Gazeteci Fatih Doğan, Beşiktaş teknik direktörü Sergen Yalçın ile ilgili şunları söyledi:
HER ŞEY ŞAMPİYONLAR LİGİNDE 0 ÇEKİP ‘BEN GİDİYORUM’ DEMESİYLE BAŞLADI…
Fatih Doğan: ‘’Beşiktaş'taki çöküş Sergen Yalçın'ın şampiyon olduğu kadroya 10 transfer yapıp Şampiyonlar Ligi'nde sıfır çekip elendikten sonra “Ben gidiyorum demesiyle başladı.
O gün bugündür, Beşiktaş'ta sorunlar ve yanlışlar kartopu gibi büyüyor. Bunun önüne geçecek bir futbol aklı ortaya konması gerekiyor. Beşiktaş'ın güçlü kadrolardan önce, güçlü bir stratejiye ve onu yönetebilecek beyinlere ihtiyacı var. Hem geliştiren hem de geliştirirken yarıştıran bir teknik anlayışa ihtiyaç var.''
duhuliye.com