08.05.2026 - 12:01

Takip Et:

“Herkes şimdi Sergen’e gülüyor..!!”

Haşmet Babaoğlu,Sergen Yalçın hakkında açıklamalarda bulundu.

Haşmet Babaoğlu:

“Allah aşkına yorumculuk yapan eski futbolcular, sonra teknik direktörlüğe çağrıldıklarında gitmesinler. Olmuyor yani. Yorumculukta atıyoruz, tutuyoruz falan… Sonra ileride teknik direktör olacak adam da bizim havamıza uyuyor, o da atıyor tutuyor. Hatta kendisi çok büyük, ünlü ve yıldız bir futbolcudan yorumcu olduğu için bizden daha fazla atıyor tutuyor. Yani yapmasınlar.

Yorumcu olan eski futbolcular, Allah aşkına yorumcu kalsınlar. Bir de yorumculuk yapan teknik direktörler var. Ya çok uyuz oluyorlar, bunu açık açık söylüyorum. Üstlerine alınırlar mı alınmazlar mı bilmem ama gerçekten çok uyuz oluyorlar. Niye? Çünkü yarın öbür gün bir takım bunları çağırır, yeniden teknik direktörlüğe dönerler diye…

Hiç yorum bile yapmıyorlar. Sorsan yaptığı şey yorum ama ben görüyorum, seyrediyorum; yorum değil. Ya bu kadar çekingen oluyorlar ya da Sergen kadar ipini koparmış, her konuda kendine güvenen, dalgacı oluyorlar.

Ne oldu sonuç? Şimdi herkes o videoları geri açıp Sergen’e gülüyor. Ama gerçek şu; Victor Osimhen’i tanımıyordu ya Sergen. Bu kadar net. Üstüne bir şey söylemeye gerek var mı arkadaşlar? Yok.:

Duhuliye.com 

YORUMLAR (53)

Eaglemania
08.05.2026 - 23:12

Sen tanıyor muydun osimeni babaoğlu🤔Napolinin fırveti, avrupa da hiçbir büyük takımın transfer listesinde bile yok, ha haşmet bey

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
08.05.2026 - 21:03

Spor yorumculuğu dan siyaset yorumculuğuna atlayan adamın Sergen hakkında konuşmaya kusura bakmasın hiç hakkı ne oldu orada ekmek mi tükendi birden spor a geçtin hele Beşiktaş hakkında hiç konuşma

Yanıtla Beğenme (0)
Tahsin Şahin
08.05.2026 - 20:47

Atıp tutarken bunları düşünmesi lazımdı,şimdi maskara oldu Ayrıca hiçmi kendini geliştirmez insan,hala 90 ların futbolunu oynatıyor

Yanıtla Beğenme (2)
🦅🦅🦅🦅🦅
08.05.2026 - 20:16

Sergen in daha ne ateşlesin. Sergen al seni kendini göstermeye sebep kişiler. Enerjini toparla bu takımı istersen sen çok daha iyi yerlere getirirsin. Yanındayız hocam. Sadece toparlan ve böylelerine fırsat verme. HAYDİ KALK AYAĞA SERGEN, HAYDİ AYAGA KALKMA ZAMANİ BESİKTASİM

Yanıtla Beğenme (4)
zonka
08.05.2026 - 20:10

o kadar da değil haşmet efendi ... sergen yalçındır bu ülkenin gelmiş geçmiş en yetenekli topçusudur 2 kupalı şampiyon hocasıdır. böyle bir ismin değerini ya da hocalığını osimheni tanıyıp tanımaması üzerinden okuyamazsınız. osimhen kim ? ne kazanmış 5 ballon d'or lu da sergen mi bilmiyor ? her sene final yaptı da biz mi görmedik ? napoli den bilirim daha da bilmem 35 senedir bu işin içindeyim. osimheni tanımayan futbolu mu bilmiyor ? hatası çalışkan değil hedefsiz hırssız. her hoca her oyuncuyu bilecek ya da takip edecek diye bir şey yok. dünya osimheni gs ye geldikten sonra hatırladı bu mudur elindeki veri sergeni değerlendirmek için. o kadar da yerin dibine batırmayın koca sergen yalçını? o ister mi böyle olsun elensin dördüncü olsun vs ... yapmayın. bırakır gider daha önce mecbur kaldı gitti ama imdat dendi geldi. insanların onurlarıyla gururlarıyla oynamayın. sergene gülecek adamın alnını karışlar beşiktasın gerçek taraftarı.

Yanıtla Beğenme (6)
Kartal
08.05.2026 - 16:45

Fetöcü haşmet yine çıkmış ortaya

Yanıtla Beğenme (0)
Osuran Kartal
08.05.2026 - 16:12

Gözüyle gülüyor hemi de

Yanıtla Beğenme (1)
Şekerbegoviç
08.05.2026 - 16:09

Sergen resmen hokkabaza döndü eğer biraz utanması varsa ne hocalık nede yorumculuk yapmaz bu kadar boş yaparsan madara olursun işte her önüne gelen seninle dalga geçer hak ettin Sergen

Yanıtla Beğenme (4)
Komedi
08.05.2026 - 16:04

Fenere niye kimse gülmüyor. Sizene lan Beşiktaş tan. Son 10 seneyi göz önüne al kim daha fazla harcamış kim daha fazla kupa kaldırmış. Önemli olan konuşulanmı yoksa yapılanmı. Biz son 6 7 senede 5 başkan değiştirdik o nun kadarda antrenör, Serdar adalıdan hariç hepsi kupalar kaldırmış bir araştırın görürsünüz. Ama nedense hep Beşiktaş kötü. Trabzon 35 senede bir şampiyon oluyor. 35 senede toplasan 5 6 ikinciligi var. Kim başarız acaba. Kötü olsakta gs den sonra en başarılı takım biziz. Cahiller okumadan araştırmadan yorumcu oluyor. Sizde onların haberini bu sitede yayınlamaya devam edin. Allah akıl fikir versin size

Yanıtla Beğenme (7)
Ahmet
08.05.2026 - 15:49

Sergen konuştukça batıyor. Onu öven Kaya Çilingiroğlu Sergen'i desteklemeye devam etsin. Koskoca Beşiktaş adam gibi bir tane teknik direktör bulmaktan, adam gibi oyuncu almaktan aciz hale geldi yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (2)
Sdy bjk
08.05.2026 - 15:35

Sergen Yalçın'a verilen şahıs ondan önceki iki teknik adama verilmedi artı Beşiktaş Konya maçında yeniyorsa İnönü'de başarılı degilsindir diyor peki Karagümrük'ü yenmek için 100.000.200 milyonluk transfer mi yapmak lazım Karagümrük ya düşmüş bir takım ya ne dediyse herkese karşı ahi tuttu rezil kepaze oldu uzun vadede Sergen Yalçın başarılı olamaz kısa vadede dokunuşlar olabilir şeyleri olabilir ama uzun vadede kesinlikle olamaz bizim kaçırdığımız teknik adam edin Terzić Türk olacaksa da Arda'yı kaçırdık Nuri Şahin'i ilan palut'u her gelen teknik adam bu kadroyu ben kurmadım deyip on oyuncu alıyor şu an başka biri gelirse de ama 20:25 tane oyuncu gitmesi lazım bunun birçoğu da Sergen'in eseridir önceki teknik adamlar üç transfer dönemi lazım olur dediği zaman Sergen gülerek üç transfer dönemi demek darısızlık demektir aynısını kendi de söylemedi mi bilmediğin tanımadığın insanların ahini alma Sergen Yalçın'ın ne olduğunu herkes biliyor

Yanıtla Beğenme (0)
Rigadu
08.05.2026 - 15:07

Bazıları osimhen'ı tanımasa ne olur demiş..Bu osimhen'in oynadığı takımı teknik taktik olarak neler yaptığını hatta koca italya ligini ve güncel taktiksel değişikliklerini takip etmediğini kendini geliştirme noktasında geri kaldığını gösterir..Osimhen'in italya gol kralı takımının da italya'da şampiyon olduğunu hatırlatmak isterim..Tamire gelen ustanın piyasada yaygın olan makinenizi tanımadığını bunun kapağını nerden açıyoruz dediğinin düşünün;)

Yanıtla Beğenme (1)
Murat konu
08.05.2026 - 14:57

Osimheni bu lige göre iyi dedi sergen ve yine doğru dediği

Yanıtla Beğenme (11)
Kartal Kartal
08.05.2026 - 15:25

@Murat konu Osimhen geldiğinde tanımıyorum dedi. İyi kötü demedi. Böyle bir adam bizim teknik direktörümüz

Beğenme (0)
Barış Black
08.05.2026 - 14:37

Ben anlamıyorum arkadaş adam dedi mi ligi bitirebildigimiz en iyi yerde bitireceğiz diye. Hedefimiz kupa dedi çünkü konya ve trabzonu yense alabilecekti kupayı. Adam 2-3 transfer dönemine ihtiyacım var dedi mi dedi. İlk transfer döneminde iyi oyuncular uygun fiyata aldı mi aldı, gereksiz yükleri gönderdi mi gönderdi. Ne istiyorsunuz olum, hakemleri de yenmek zorundayız biliyorsunuz hepiniz. Sergene laf cakacaginiza destek olun kargalar.

Yanıtla Beğenme (28)
Barış Black
08.05.2026 - 19:30

@Barış Black kendi yazdığım sonrası yazılanlara cevap yazmak istedim. Abi hepimiz ne kadar çok biliyoruz sadece ekrandan ve/veya tribünden izleyip, değişiklikleri geç yaptı yanlış 11 seçti falan diye. Adam antrenman da topçularla, istediğinde konuşuyor, ekibi var, adamlar futbolla yatıp kalkıyor ama biz taraftarlar bazılarımız çok biliyoruz Sergen'den. Kim gelsin olum anlamadım hangi yabancı direktör başarılı olmuş Lucescudan sonra, Şenol Güneş iki tane kupa getirdi bir de Sergen. Biraz zaman tanıyın Sergen'e hepimiz Beşiktaş'ın iyiliğini istiyoruz. Ama Beşiktaşlı gecinen gezeteciler bunları yazabiliyor. Vallaha ben inanıyorum Sergen'e umarım istifa falan etmez.

Beğenme (3)
AIXIA
08.05.2026 - 15:47

@Barış Black bos yapma moruk. 11ler sezon boyunca yanlisti, oyuncu degisiklikleri yanlisti, degisiklikte gec kaliyordu, takimin baski yedigi anlarda hicbir cozum bulamayip gol yemsine engel olamadi, takimi gunde 1saat15 dakika gibi komik surelerle antrenmana aldi, kac milli ara oldu bir kamp yapmadi, bir hazirlik maci sanirim en sonuncu ve artik isisten gectigi donemde yapti, uzerine ekibiyle senede 3milyon avro cebe indirdi. Taraftarar tribunden tvden para verip izledi, sergen uzerine para alip izledi, sen ne anlatiyorsun ne anlatiyorsun

Beğenme (0)
frt
08.05.2026 - 14:53

@Barış Black ligi bitirebileceğimiz en yerde bitireceğiz demiş, 2-3 transfer dönemine ihtiyaç var demiş. solskjaer de dedi bunları. hatta ben de derim bunları. o zaman beni hoca yapıni laf söyledi bal kabağı. hedefin olduğu için sezon sonu 10-11 alacağın adamı 18 e aldın. tapmaya devam ederseniz böyle gerçeklere kör olursunuz, böyle saçma sapan bahaneler uydurursunuz...

Beğenme (1)
Blackeagles
08.05.2026 - 14:53

@Barış Black İstediği ya da kendi zamanında gelen oyuncular içinde bana Orkun hariç performansını geldiği andaki gibi koruyan bak yükselten demiyorum burayı iyi algıla geldiği zamandaki performansını koruyan 1 futbolcu söylesene.. bitirebildiği en iyi yerde bitirmiş ulan sokaktan herhangi birini çevir futboldan anlamasın şu futbolcu topluluğuna çıkın kafanıza göre oynayın kendi bildiğiniz gibi desin bu takım yine 4. bitirirdi ligi neyin kafasını yaşıyorsunuz ?

Beğenme (1)
Haydi Kartalımm
08.05.2026 - 14:48

@Barış Black ağzına sağlık kardeş bizdeki bu zihniyet olduğu müddetçe bizden cacık olmaz kim gelirse gelsin yine aynısı olacak istifa diye maalesef sabır sıfır bizde

Beğenme (16)
HHT1956
08.05.2026 - 14:35

Ne güzel teşhis; " ipini koparmış, dalgacı!"👍

Yanıtla Beğenme (0)
Zekai
08.05.2026 - 14:34

Haşmet sen bi sus

Yanıtla Beğenme (11)
AKREP Nalan
08.05.2026 - 16:32

@Zekai adam haklı. Hakkı bırakalım sergen ve serkan konuşsun. Adalı hikaye anlatsın

Beğenme (0)
Bjk
08.05.2026 - 14:34

Çok net açıklamış.

Yanıtla Beğenme (2)
Hasan35
08.05.2026 - 14:33

Victor osimheni herkes neden tanımak zorunda. Türkiye'ye gelmese avrupada sadece elit takımlara gitse bilinecek bir oyuncu

Yanıtla Beğenme (11)
adım soyadım
08.05.2026 - 15:00

@Hasan35 Güzel kardeşim adamın işi futbol değil mi? Sergencilerin bu “herkes osimheni tanımak zorunda mı?” lafı gerçekten sinirinme dokunuyor. Tamam sen ben bilmeyebiliriz ama işi fubol olan adam dünyadaki en iyi 5-6 santrafordar birini tanımak zorunda. Tanımaması işini ne kadar önemsemediğine, ne kadar futbol dünyasıyla bağının kopuk olduğuna işaret. Yani şu adamı savunacağız diye komik oluyorsunuz, bilesiniz.

Beğenme (1)
fhh
08.05.2026 - 14:56

@Hasan35 sergen herkes mi? sıradan bir insan mı? yok bana göre öyle de size göre tapınacak adam. mesleği şoförlük olan adamın egzozun yerini bilmesi gerekir mi gibi bir soru bu. çoluk çocuğa laf anlatmak zorunda kalıyoruz burda. allah size izan bize de sabır versin.

Beğenme (1)
AKREP Nalan
08.05.2026 - 14:32

Avrupa Ligi finalini oynayan freburg bütçesi 170 milyon. Sergen e emanet edilen takımın 190 milyon gel de sergen ile devam et.

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
08.05.2026 - 14:19

Osimhen gibi bir futbolcuyu tanımıyorum diyen teknik traktöre 120 milyonluk transfer yap ve 190 milyonluk takımı emanet et. Şimdi suç kimde? Suçlu ayağa kalk

Yanıtla Beğenme (1)
Kara Kartal
08.05.2026 - 14:17

Ya sergen degil kim gelirse gelsin BESIKTAS Hakemleri yenemedigi süre BASARILI OLAMAZ sergenlik durum yok bu sezon kac mac yenildik hakemlere ? Takim sormiyorum hakem diyorum aslinda BESIKTAS her ciktigi maca BESIKTAS VE HAKEM karsi karsiya yazmalari daha mantikli bence.

Yanıtla Beğenme (15)
Aziz Şimşek
08.05.2026 - 14:11

Trabzonlu TFF başkanı Ts kupayı alsın diye rakibini Beşiktaş değil Konya olarak seçti. Delikanlıysan bunu yaz Haşmet, Sergen'e atmak kolay.

Yanıtla Beğenme (16)
Rasim Kapkara
08.05.2026 - 14:08

Dünyada var onbinlerce futbolcu. Osimhen'i bilsen ne bilmesen ne. Onbinlerce futbolcuyu bilemedikten sonra Osimhen'i de bilme mühim değil. Sen teknik, taktik bil. Problem çözen ol. Oyuncu tanıma işini başkaları da yapar.

Yanıtla Beğenme (3)
Hollanda Bjk
08.05.2026 - 14:07

Sergen futbola kafa yormaz, 53 yasinda halen kari kiz pesinde kosan, kumarhanede gezen adamdan ne hayir gelir Allah askina. Birdaha gelmeksizin kovun su adami.

Yanıtla Beğenme (3)
ASİ KARTAL
08.05.2026 - 14:06

Bir hoca düşünün ismi ne olursa olsun 1.0 öne geçiyorsun rakipte 10 kişi kalıyor ve sen takımı mahkum oynatıp gol yiyorsun (gs maci) o maçta ipi kesilmeliydi aslında...

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal 41
08.05.2026 - 14:05

Sergenin elinde ne kim var orkunu çıkar kim kaldı elle tutulur

Yanıtla Beğenme (15)
asdasdasd
08.05.2026 - 14:31

@Kartal 41 evet Konya'nın müthiş kadrosu var Ts senin beğenmediğin Muçi ile maçlar aldı. Biz küme düşecektik muhteşem Sergen hocamız bizi küme düşmekten kurtardı

Beğenme (0)
Asi kartal
08.05.2026 - 14:00

Sergen yamuk olanı cebinden çıkartır. Ulan sezon başından beri hakemler içümüzden geçti or evladı ne anlatıyorsun

Yanıtla Beğenme (18)
bct
08.05.2026 - 13:48

dalga malzemesi oldu dicem, ama zaten hep dalga malzemesiydi. bizim yonetim basimiza getirerek kulubun ciddiyetini de ayaklar altina aldi.

Yanıtla Beğenme (0)
SOHOKU
08.05.2026 - 13:44

Sergen Hoca Yorumculukta da Teknik Direktörlükte de açık, net ve samimi davranıyor Kendini satma veya beğendirme peşinde değil neyse o! Biraz geç olsun ama tam olsun SERGEN Hocayla Olsun!

Yanıtla Beğenme (22)
dede
08.05.2026 - 14:10

@SOHOKU harbıden futboldan anlamayan bır taraftar grubu var at gozlugu takmıslar ıllede sergen adam anlamıyor kendını gelıstırmemıs neden ısrar edıyorsunuz ?

Beğenme (2)
İzmirli Kartal
08.05.2026 - 13:19

Yorumcu olmak kolay. Dilin kemiği yok at atabildigin kadar çünkü bunları yemeye hazır taraftar var. Hakem konusu da aynı. Buradan defalarca öneri de bulundum. Teknik direktörler maç yönetsin ve sonra bu yönetilen maç tartisilsın. Spor yazarlari da kendi aralarinda maç yapsın o maçın hakemleri de TV de ahkam kesen eski hakem olsun.

Yanıtla Beğenme (2)
Bir dost
08.05.2026 - 13:14

Sergen kadar taş düşsün başınıza, Konya maçını hakemden dolayı kaybettik, ayrıca Oshimeni sen tanıdın da ne oldu

Yanıtla Beğenme (25)
joeblack
08.05.2026 - 13:11

haşmet sende bi zahmet eski mesleğine dön ! herkes senin ne oldunu iyi biliyor , sen sinan vardar gibi beşiktaşın düşmesinden nemalanan parazitlersiniz sizin jenerasyonun kolpaları yüzünden beşiktaş bu halde her hocayı medyada karalayın sonra milyon eurolar vererek gönderin ! Sergen Yalçın adamdır hepinizdende çok beşiktaşlıdır evet egoludur , ukeladır bazen ama işini çok iyi yapar yapamadığında da tazmınat almadn gider ! sizin birazcık magbadınız yiyosa mhk ve tff yi eleştirinde görelim sistem yalakaları sizi ...

Yanıtla Beğenme (7)
Şafak
08.05.2026 - 13:10

Liyakat adlı kardeşim, yaptığın tenkitlerin en ağırını yaptım. Segen atandığında synen şunları yazdım: “Bu şahıs kaprisli, egosu takımın önüne geçer, Beşiktaş kişilerin egosunu tatmin yeri değil” diye. Ayrıca, “Sergen’e transfer yaptırılmaz” dedim. 20 milyon Euro’ya stoperi ben de bulurum, ben de alırım, böyle başarılı transfer olmaz diye. Kısaca, aklımızın yettiği kadar tenkit ettik, etmeye de devam ediyoruz. Ancak “Herkes Gülüyor” diye de kimseyi aşağılamam. O yazarın da o kadar çok gülünecek hali var ki, hatırlarsanız, Hıncal Uluç’la yaptığı programlarda Hıncal rahmetli bu kişiyi ne durumlara düşürürdü. Sergen’in son derece başarısız ve ukalalığı aklına, bilgisine galebeçslar, malumu görmeyen ahmaktır.

Yanıtla Beğenme (1)
Sabırtaş
08.05.2026 - 13:04

Camianın bu kadar sabrı varsa o sabrı neden Rıza Çalımbay'a göstermedi? 2 kere geldi 2'sinde de 10 maç göremeden kovuldu. Transfer bile yapamadı adam doğru dürüst. Rıza hocanın ne günahı vardı?

Yanıtla Beğenme (3)
forever1903
08.05.2026 - 13:03

büyük konusursan taraftarda biletini böyle keser, rafayi küstürdü, jota ve cernyi küstürdü, önceden olan oyuncularin performanisni düsürdü takim kötü ben ne yapayim diyerek, sistem yok ruh yok, yanlis 11ler, yanlis oyuncu degisikleri, gercekten yeni sezonda sergenin bunlari düzeltecegini mi saniyorsunuz, sergen kendisi inanmiyor ki bu takima, sergen kalirsa yönetimde ekimde gider

Yanıtla Beğenme (2)
Vz
08.05.2026 - 13:01

Şunu kabul etmemiz lazım ki sergen fena rezil oldu, bence psikolojik olarak bunun altından kalkamıyor. Rezil olduğunun farkında ve taraftarı bahane ediyor yok beni ıslıkladılar diye.

Yanıtla Beğenme (1)
Rafadan yumurta
08.05.2026 - 12:59

Havuz )))kenarından gelen haşmet genelde sabahları)))gidiyor ciddiye almaya gerek yok

Yanıtla Beğenme (6)
Cesper
08.05.2026 - 12:44

Hangi akla hizmetle bunu Beşiktaş,a hoca yaptılar gerçekten kara mizah.

Yanıtla Beğenme (5)
Bombacı
08.05.2026 - 13:05

Sizin yüzünüzden gelsin diye ağzınızda salya sümük akıyordu şimdi başarısız olduğunda sallamaya başlıyorsunuz

Beğenme (0)
Hamit
08.05.2026 - 12:44

Istediginiz kadar gulun sergen en kotu sartta 1,5-2 milyon ero almistir şimdi biraksa 2 sene sonra yine gelir o zamanda 2-3 milyon göturur yakinda necipte gelir buyuk ihtimal besiktas bunlardan kurtulamayacak

Yanıtla Beğenme (3)
Ilgaz
08.05.2026 - 12:42

Sergen memleketin en cahil, en beceriksiz, ne yeteneksiz ama lafa gelince ali kıran baş kesen halinin özetidir! Sergen memleketin bağırsağında birikmiş en habis cerahatin bedenlenmiş halidir. Bütün ülke ağzımız açık Sergen'i izliyoruz. Sanırım yorumcuyken söyleyip de, ayağını kaydırdıklarının koltuğuna oturunca 180 derece tersini söylemediği hiçbir şey kalmadı! Ucuz yalancı. Böyle bir adamın Beşiktaş'ın hocası olmasından Sebaları, Baba Hakkı'ları, Şeref Bey'leri düşününce utanıyorum. Her gerçek Beşiktaşlı da utanıyor.

Yanıtla Beğenme (4)
Erciyes Kartalı
08.05.2026 - 12:37

cengiz TEORİSİNE, ATIP TUTMASINA VE PUAN ORTALAMASININ ELEŞTİRDİĞİ ADAMLARDAN GERİ KALMASINA VS VS VS

Yanıtla Beğenme (0)
Eagle black
08.05.2026 - 12:37

Thomas reis bosdayken hemen onu alalim. Ligi biliyor alman ekolü

Yanıtla Beğenme (0)
1903
08.05.2026 - 12:36

oda bişeymi şenol güneşte süper ligde oynayan nazım sangare yi yabancı sanıyordu :) sergende grafı beğenmiyor sanki kendisinin çok geniş futbolcu yelpazesi varmış gibi.. malesef yerli hocalarımızın hiçbirinde ufacık bir ışık bile yok, anca bu ligde kendi çaplarında futbol oynatırlar hiçbirisi istikrarlı başarı sağlayamaz anca yıldız futbolcularla bişeyler yapabilirler

Yanıtla Beğenme (0)
Cendere
08.05.2026 - 12:36

Komik adam ya teyyo emi gibi bol palavra atsın herşeye mızmızlansın aglasın sızlasın otur izle bu adamın ne işi var hocalıkla çalışmayla olsa olsa kötü bir şovmen olur stefan kuntz bile sergen hoca deyince katıla katıla gülmüştü

Yanıtla Beğenme (0)
Yok ya ⛔
08.05.2026 - 12:30

Yorumcu kalacakmış. Hadi ordan. Kimin kalemisin söylettirme. Abd...

Yanıtla Beğenme (6)
Köyün delisi
08.05.2026 - 12:26

Ya arkadaş karşımızda tıbbi bir vaka var, niye anlamıyorsunuz?!! Öyle ki, kendini dünyanın en başarılı oyuncuları ve TD leri arasında gören, bu noktada daha fazla kimseye ispatlayacak bir şeyi olmadığını düşünen ve bunu her fırsatta alenen dile getiren, kibriya çukuruna düşmüş megolomanyak bir tipten bahsediyoruz. Bu çerçevede bırakın yorumcu iken Nuri Şahin, Osimhen, şu yada buna ilişkin yapmış olduğu saçma sapan ve/veya embesilce beyanatları, sırf kendi seçiminin doğru olduğunu savunmak adına; "Kalecinin asli görevi gol yemektir!" diye basın açıklaması yapan bir zihniyetten bahsediyoruz! Yani sözün bittiği yerdeyiz ve kral çıplak kardeşim!!! La Havle....

Yanıtla Beğenme (1)
Ganyancı
08.05.2026 - 12:24

Sergenella bitmiştir. Dikkate alınacak bir adam değildir. Artık kimse dinlemez bunu. Rafaya ve yıldız oyunculara kafayı takan aşağılık kompleksi olan biri olarak hafızalarda kalacaktır.

Yanıtla Beğenme (1)
davud
08.05.2026 - 12:23

Sergenin tek sorunu çenesi. Daha önce de balotelli sergenin ayarları ile oynamıştı.

Yanıtla Beğenme (0)
Kanat Kartal
08.05.2026 - 12:18

Nereleriyle güldüklerini de yazsaydın keşke :)

Yanıtla Beğenme (1)
Hoşçakal
08.05.2026 - 12:12

Sergen ya tarih yazacaktı ya tarih olacaktı tarih olmayı seçti

Yanıtla Beğenme (1)