Hull City, Beşiktaş’ın kalecisi Ersin Destanoğlu’nu gündemine aldı.
Championship Ligi'ne etkili bir başlangıç yapamayan Hull City, transfer çalışmalarını sürdürüyor.
İngiliz ekibi, Hırvat kaleci Ivor Pandur'un takımdan ayrılma ihtimali nedeniyle Beşiktaş forması giyen kaleci Ersin Destanoğlu'nu gündemine aldı.
Hull yerel basınında yer alan haberlere göre, Hull City 24 yaşındaki file bekçisini kadrosuna katmak istiyor.
Ancak olası transferin zorluğuna dikkat çekildi. Haberde, Beşiktaş'ın yüksek bir kiralama bedeli talep edeceği, Hull'un ise transfer kısıtlamaları nedeniyle bu ücreti karşılamasının zor olduğu belirtildi.
Ersin Destanoğlu, Beşiktaş formasıyla 120 maça çıktı ve bu maçların 39'unda kalesini gole kapattı. Genç kalecinin sözleşmesi gelecek yaz sona eriyor.
Sporx
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (42)
Bunun üstüne para verip yollasan yine kulübe büyük fayda olur.
Fener boşuna çırpınma livakovic almayacağız
Mert denilen boş beleş gitsin takımdan. Takımın içine etti mert. Ersin gibi kaleciyi 20 milyon avrodan aşağı alamazsın
@Kadir Allahın malı ersinle birlikte senide versinler soytarı enik.
2 YENİ KALECİ ŞART VE GELECEKLER CORDOBA FABRİ VE MRMİÇ KALİTESİNDE LİDER KARİZMALI İSİMLER OLMALIDIR 🤷
Keske her mac Lyon macindaki gibi oynasa :-) Ersin giderse Altay gelecektir bence. Sergenin gönderecegini sanmiyorum ama. Sergen bence Ersini 1. kaleci yapacark kalirsa.
Kaleci falan değil bu bize iki iyi kaleci lazım
@Dandik United size mert gibi dandik kaleci müstehaktır
bizim eski yüzlü yerliler demir atti,ya git oyna korkma bak Altay manchester da,zamaninda Club Brügge istedi gitmedi korkma git oyna
Mert i de yanında verin gitsin..Fabri den beri kalecisiz oynuyor bu takım..ayıptır yahu kampanya yapın aramızda para toplayıp güven veren bir kaleci alalım
@Cantekin Tonguç niye mert i gönderiyorsun, bitti mi yalamaların
Gider mi bir yere Allah aşkına.. Sırtında Beşiktaş forması, altında araba-ev, bir dünya maaş hep yedekte otur mis. Ersin'i kim niye alsın bir de bu kadar maaş versin.. Sözleşmesi bitene kadar bizde sonra 5te1 tutarına 2lig takımına gider
@Kartal Hiç merak etme zamanı gelince Necip gibi onun da sözleşmeyi uzatırlar..Çünkü akıl yok,adamcılık var bizde
YOLUN AÇIK OLSUN ERSİN. UMARIM MERT İLE DE VEDALAŞILIR ÇÜNKÜ DEĞİŞİM EN TEMELDEN EN GERİDEN BAŞLAMALIDIR‼️
ALLAH AŞKINA hemen satın! Çocuğa da yazık! İlk oynadığı lig maçında yine ıslıklanacak. Çünkü Beşiktaş’ın kalecisi olacak yeteneği yok! Maçlarını izleyin.. Çok hata yaptı! SATIN!
Ersin necip tayyip hemen gönderilsin hemenn boşuna külfet 3 unun maaşına 2 tane almanyadan defans alınır
Ben hemen kiralardım. Seneye satın alma opsiyonu ile. 5 milyon avro acun. Garip adamlara paraları satın fenev için. Bu sene hull bonservis veremiyor. Seneye versin. Emre ve emir mert i şimdilik yedek ler. Takımda o kadar çok eksik var ki kaleye sıra gelmedi.
Bize kaleci sart mert fenerde3 kaleci basaksehırde 2. Kaleci bizde 4 yoldur as kaleci abı ne cıktık bundan kaleye gelen 15 sutu 9 gol olmuş spiker mac anlatırken soykedı kaleye ceilen her sut gol oluyo en son kurtardığı penaltıyı soyleyın ...... yok kı hep ters köse.... livokovıçi hemen alalım derim mert gutsınl livaakovıç suan bosta
Bize kaleci sart mert fenerde3 kaleci basaksehırde 2. Kaleci bizde 4 yoldur as kaleci abı ne cıktık bundan kaleye gelen 15 sutu 9 gol olmuş spiker mac anlatırken soykedı kaleye ceilen her sut gol oluyo en son kurtardığı penaltıyı soyleyın ...... yok kı hep ters köse.... livokovıçi hemen alalım derim mert gutsınl livaakovıç suan bosta
ben ersinle şampiyon oldum diye sürekli hava atan adam gelirgelmez merti koydu kaleye
Bu yakışıklı şampiyon kaleci gitmesin..Garsona benzeyen 103 gol yemiş kaleci gitsin
Mert günok ne yaptı biliyor musunuz? HEM BEŞİKTAŞI BATIRDI.. HEMDE ERSİNİN PİYASASINI DÜŞÜRDÜ.. 5 yılda 0 şampiyonluk.. Mert yerine Ersin oynasaydı şuan Hull city ye değil, belki daha iyi bir takıma daha iyi bir fiyata satılırdı, hatta fazladan 1 şampiyonluk daha almıştık Ersinle... Mert gibi bir yeteneksiz için Ersini değiştiniz.. Aslanı kediye boğdurnak denir buna.. Tıpkı Fikret ormanı Ahmet nur çebiye değişmeniz gibi.. Sürekli ERROR veriyorsunuz
@BJK boş yapma şimdi kaç tane hoca geldi ışık görseler koyarlarsı ersini kaleye adamın refleksi yok pozisyon alma yok ayağı kötü sergen olmasa kim oynatırdı ersini
eldeki bütün kalecileri toplasan bir tane düzgün kaleci etmiyor. ersinide acilen paketleyip takıma mutlaka bir tane üst düzey kaleci alınması lazım. diyeceklerim bu kadar
besiktas oynadığı bütün maclarda kalecileri degişse... Hiçbir maçı kaybetmez... Akli başında bir baskan hocanin tek transfer hamlesi olsa kesinlikle tartışmasız kaleye adam alır... Kanat manat golcu orta gobek stoper hepsi bos isler
ersin kardeş kaç kurtar kendini... bu düz taban toroilli mert varken seni oynatmazlar. senin yarın etmeyen güven gs in 1. kalecisi oldu...
Mert günok beş para etmez olduğu için kimse ne teklif yapıyor, nede takibe alıyor.
Necip ve Mert'i alsan ya Acun efendi ..kuratsana bizi moruklardan
@KovaMertgunok - yok mert i Hull city almasın. Ne işi var orda . Onun hak ettiği yer üçüncü lig veya amatör küme
Umarım transfer olur ve bir kaleci transferi yapmak zorunda kalırız böylelikle kaleye çok iyi bir transfer yapabiliriz çok çok iyi bir kaleciye ihtiyacımız var
@Onurrr1903 = Adalı nın hangi transferi çok iyi ki kaleci transferi ne olsun... Bırakın artık transfer istemeyi.
kaç kurtar kendini oğlum, bu takımda kalınır mı be
Hemen hemen hemen... Bunun çoktan gönderilip, Mert'i bile kesecek bir kaleci getirmeliydiniz. Ne almasını biliyorsunuz, ne satmasını.
Acun bey..Yanında bonus olarak MERT bedava..Ne olur Bu güzelliği yap BEŞİKTAŞ,a..
Neden mert değil de ersin ? Demek ersin hem genç hem daha iyi kaleci. Cavurlar görür biz elimizdeki kere çöp deriz
Şuan takımda 4 tane kaleci var hiçbiri Beşiktaş ayarında değil form olarak 2 baba kaleci 2 baba stoper 1 baba sağ bek 1 baba sol bek 1 baba merkez orta saha 1 sağ açık 1 sol açık 1 on numara bu yazdıklarım istek değil ihtiyaç en az 10 tane çöp daha yollanması lazım bu takımdan
En çokta Ersine Gedsona ver Rafaya üzülüyordum bu takımda. emekleri hiç edildi bunların
Beşiktaş sevgisi tartışılmaz insanlar zengin ya da değil fark etmeksizin , tüm düşünce farklılıklarını bırakıp bir forum düzenlemeli. Buradan bir ortak akıl çıkararak , derhal bir seçim istenmeli. Bu forumun ortak adayı ve kurulu bir manifesto yayınlamalı : 1)Bu ve diğer sezon bir geçiş dönemi sayılacak , hedef ligde kalmak!!! 2)Uluslararası bağımsız bir kurumdan NET bir rapor istenecek , şayet varsa tüm pislikler çıkartılıp derhal hukuki süreç başlatılacak 3)Ülke çapında çok güçlü bir seçme yapılacak ve tüm mevcut altyapı ve zerre değer üretmeyen ögeleri dağıtılıp uluslararası standartta değer üreten , seneye oyuncu çıkarabilecek profesyonellerce yönetilecek. 4)Beşiktaş kulübü oyuncuya ve oyuna değer katmak için vardır , burda bir oyuncunun maks satış bonservisi 10 mio eurodur , mottosu ile tüm yetenekli oyuncuları burada oynamaya , iyi oynarım bonservisimde uçarlar!! korkusunu ortadan ksldırmaya yönelik bir politika izlenecek. Sabit oyunculara değil, gelen değer katan giden ama yeri daima doldurulan bir döngüye odaklanılacak!!! 5)Bu projeyi yönetecek bir alman direktör hoca ve ekibi bulunacak. 6)Taraftardan son kez samimi bir feda katkısı istenecek, gelen para doğrudan fesih tazminatlarına ödenip kulüp çöplerden arındırılacak. Başka yolu yok...
LUSANNE MAÇINDA (yani mert in kaçtığı maç) 5 6 tane kurtarış yaptı Ersin.. Bir sonraki maçtada Sahaya Ersin çıkmalıydı. Mert yine hakkını yedi Ersinin.. ERSİNin yerinde olsam hemen giderim. kurtarsın kendisini.. Gedsonun kurtardığı gibi.. Kalırsa daha çok hakkı yenilecek.
Kaçıp kurtarsın kendini, Mert gibi refleksleri bitik bir kalecinin arkasında duracağına oynayacağı bir takıma gitsin kendini geliştirsin. Mert de her maç goller yemeye devam etsin. Bir kaleci hiç mi penaltı kurtaramaz ? Dün adam göstere göstere ters köşe yaptı. Mert'in penaltılara giden bir maçı çevirebilecek bir kaleci falan olduğuna da asla inanmıyorum. Ersin en azından penaltılarda bile daha başarılı bir kaleciydi.
@Şaban Şaban - Yorumuna sağlık kardeşim. Futbolu okuyan adamsın. Böyle taraftarların sayısının artması şart.
@Şaban Şaban kesinlikle doğru söylüyorsun. 4 yıldır kalede mertle şampiyon olamazsınız diyorum
merti alın bize ersin ve ingiliz kaleci önerildi o yeter
Satis kulübe para lazim arkasindaki gencler yetenekli yani ah vah bir durum yok satis kulübe bütce lazim ki Sregen in istedigi transferler yapilsin
ERSİNi satmayın pişman olursunuz. Yedek kaleciniz yok. Emir yaşar. ve Emre bilgin çok genç çocuklar bir sene sonra olurlar. Önümüzdeki yaza tamam ama şimdi olmaz. ERSİNi sakın ha satmayın. Zaten beleşe futbolcu alıyor. Baktı ki. Beşiktaş dağıtıyor. Bu da topluyor. AMİRin parasını maaşını bile ödeyemiyorlar. Anlaşma yapılmadı ama böyle transfer mi olur yahu. VERMEYİN. AMİR de geri gelsin. (Nede badem gözlüydü)
Şuan kaleci konusu piyasada sıkıntı oldu, çok mantıklı değil....
Gönderin genç çocuk bundan daha iyi be potansiyelli