01.09.2025 - 11:07

Takip Et:

Hull City’den Ersin Destanoğlu hamlesi

Hull City, Beşiktaş’ın kalecisi Ersin Destanoğlu’nu gündemine aldı.

Championship Ligi'ne etkili bir başlangıç yapamayan Hull City, transfer çalışmalarını sürdürüyor.

İngiliz ekibi, Hırvat kaleci Ivor Pandur'un takımdan ayrılma ihtimali nedeniyle Beşiktaş forması giyen kaleci Ersin Destanoğlu'nu gündemine aldı.

Hull yerel basınında yer alan haberlere göre, Hull City 24 yaşındaki file bekçisini kadrosuna katmak istiyor.

Ancak olası transferin zorluğuna dikkat çekildi. Haberde, Beşiktaş'ın yüksek bir kiralama bedeli talep edeceği, Hull'un ise transfer kısıtlamaları nedeniyle bu ücreti karşılamasının zor olduğu belirtildi.

Ersin Destanoğlu, Beşiktaş formasıyla 120 maça çıktı ve bu maçların 39'unda kalesini gole kapattı. Genç kalecinin sözleşmesi gelecek yaz sona eriyor.

Sporx

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

Etiketler:

YORUMLAR (42)

Hemen
01.09.2025 - 22:08

Gönderin genç çocuk bundan daha iyi be potansiyelli

Yanıtla Beğenme (1)
Buna kaleci diy
01.09.2025 - 21:23

Bunun üstüne para verip yollasan yine kulübe büyük fayda olur.

Yanıtla Beğenme (5)
Beyhude caba
01.09.2025 - 17:48

Fener boşuna çırpınma livakovic almayacağız

Yanıtla Beğenme (0)
gökhan
01.09.2025 - 17:16

çok ararsınız çok

Yanıtla Beğenme (3)
Kadir
01.09.2025 - 16:37

Mert denilen boş beleş gitsin takımdan. Takımın içine etti mert. Ersin gibi kaleciyi 20 milyon avrodan aşağı alamazsın

Yanıtla Beğenme (15)
Kadirine doktuğ
01.09.2025 - 21:20

@Kadir Allahın malı ersinle birlikte senide versinler soytarı enik.

Beğenme (1)
KİFAYETSİZ MUHTERİS
01.09.2025 - 15:40

2 YENİ KALECİ ŞART VE GELECEKLER CORDOBA FABRİ VE MRMİÇ KALİTESİNDE LİDER KARİZMALI İSİMLER OLMALIDIR 🤷

Yanıtla Beğenme (1)
Q7RABONAGOAL
01.09.2025 - 15:18

Keske her mac Lyon macindaki gibi oynasa :-) Ersin giderse Altay gelecektir bence. Sergenin gönderecegini sanmiyorum ama. Sergen bence Ersini 1. kaleci yapacark kalirsa.

Yanıtla Beğenme (2)
Dandik United
01.09.2025 - 14:52

Kaleci falan değil bu bize iki iyi kaleci lazım

Yanıtla Beğenme (4)
kalee
01.09.2025 - 17:08

@Dandik United size mert gibi dandik kaleci müstehaktır

Beğenme (3)
kartalmanya27
01.09.2025 - 14:46

bizim eski yüzlü yerliler demir atti,ya git oyna korkma bak Altay manchester da,zamaninda Club Brügge istedi gitmedi korkma git oyna

Yanıtla Beğenme (0)
Cantekin Tonguç
01.09.2025 - 14:30

Mert i de yanında verin gitsin..Fabri den beri kalecisiz oynuyor bu takım..ayıptır yahu kampanya yapın aramızda para toplayıp güven veren bir kaleci alalım

Yanıtla Beğenme (6)
Nuri
01.09.2025 - 16:47

@Cantekin Tonguç niye mert i gönderiyorsun, bitti mi yalamaların

Beğenme (2)
Kartal
01.09.2025 - 14:01

Gider mi bir yere Allah aşkına.. Sırtında Beşiktaş forması, altında araba-ev, bir dünya maaş hep yedekte otur mis. Ersin'i kim niye alsın bir de bu kadar maaş versin.. Sözleşmesi bitene kadar bizde sonra 5te1 tutarına 2lig takımına gider

Yanıtla Beğenme (2)
Cantekin Tonguç
01.09.2025 - 15:00

@Kartal Hiç merak etme zamanı gelince Necip gibi onun da sözleşmeyi uzatırlar..Çünkü akıl yok,adamcılık var bizde

Beğenme (1)
HARPİA KARTALI
01.09.2025 - 13:58

YOLUN AÇIK OLSUN ERSİN. UMARIM MERT İLE DE VEDALAŞILIR ÇÜNKÜ DEĞİŞİM EN TEMELDEN EN GERİDEN BAŞLAMALIDIR‼️

Yanıtla Beğenme (2)
Elazığlı Kartal
01.09.2025 - 13:42

ALLAH AŞKINA hemen satın! Çocuğa da yazık! İlk oynadığı lig maçında yine ıslıklanacak. Çünkü Beşiktaş’ın kalecisi olacak yeteneği yok! Maçlarını izleyin.. Çok hata yaptı! SATIN!

Yanıtla Beğenme (0)
Istanbul
01.09.2025 - 13:41

Ersin necip tayyip hemen gönderilsin hemenn boşuna külfet 3 unun maaşına 2 tane almanyadan defans alınır

Yanıtla Beğenme (0)
Kadir
01.09.2025 - 13:34

Ben hemen kiralardım. Seneye satın alma opsiyonu ile. 5 milyon avro acun. Garip adamlara paraları satın fenev için. Bu sene hull bonservis veremiyor. Seneye versin. Emre ve emir mert i şimdilik yedek ler. Takımda o kadar çok eksik var ki kaleye sıra gelmedi.

Yanıtla Beğenme (0)
İbrahim
01.09.2025 - 13:28

Bize kaleci sart mert fenerde3 kaleci basaksehırde 2. Kaleci bizde 4 yoldur as kaleci abı ne cıktık bundan kaleye gelen 15 sutu 9 gol olmuş spiker mac anlatırken soykedı kaleye ceilen her sut gol oluyo en son kurtardığı penaltıyı soyleyın ...... yok kı hep ters köse.... livokovıçi hemen alalım derim mert gutsınl livaakovıç suan bosta

Yanıtla Beğenme (1)
İbrahim
01.09.2025 - 13:27

Bize kaleci sart mert fenerde3 kaleci basaksehırde 2. Kaleci bizde 4 yoldur as kaleci abı ne cıktık bundan kaleye gelen 15 sutu 9 gol olmuş spiker mac anlatırken soykedı kaleye ceilen her sut gol oluyo en son kurtardığı penaltıyı soyleyın ...... yok kı hep ters köse.... livokovıçi hemen alalım derim mert gutsınl livaakovıç suan bosta

Yanıtla Beğenme (0)
HERBERT
01.09.2025 - 13:07

sakin yapmayin, mert kotu

Yanıtla Beğenme (7)
Serdar
01.09.2025 - 13:03

bedava yolla.

Yanıtla Beğenme (2)
bergen tarçın
01.09.2025 - 12:53

ben ersinle şampiyon oldum diye sürekli hava atan adam gelirgelmez merti koydu kaleye

Yanıtla Beğenme (3)
Zavadanak bekir
01.09.2025 - 12:43

Bu yakışıklı şampiyon kaleci gitmesin..Garsona benzeyen 103 gol yemiş kaleci gitsin

Yanıtla Beğenme (6)
BJK
01.09.2025 - 12:29

Mert günok ne yaptı biliyor musunuz? HEM BEŞİKTAŞI BATIRDI.. HEMDE ERSİNİN PİYASASINI DÜŞÜRDÜ.. 5 yılda 0 şampiyonluk.. Mert yerine Ersin oynasaydı şuan Hull city ye değil, belki daha iyi bir takıma daha iyi bir fiyata satılırdı, hatta fazladan 1 şampiyonluk daha almıştık Ersinle... Mert gibi bir yeteneksiz için Ersini değiştiniz.. Aslanı kediye boğdurnak denir buna.. Tıpkı Fikret ormanı Ahmet nur çebiye değişmeniz gibi.. Sürekli ERROR veriyorsunuz

Yanıtla Beğenme (10)
Kartalll
01.09.2025 - 13:30

@BJK boş yapma şimdi kaç tane hoca geldi ışık görseler koyarlarsı ersini kaleye adamın refleksi yok pozisyon alma yok ayağı kötü sergen olmasa kim oynatırdı ersini

Beğenme (4)
her zaman her y
01.09.2025 - 12:24

eldeki bütün kalecileri toplasan bir tane düzgün kaleci etmiyor. ersinide acilen paketleyip takıma mutlaka bir tane üst düzey kaleci alınması lazım. diyeceklerim bu kadar

Yanıtla Beğenme (3)
AIXIA
01.09.2025 - 12:22

besiktas oynadığı bütün maclarda kalecileri degişse... Hiçbir maçı kaybetmez... Akli başında bir baskan hocanin tek transfer hamlesi olsa kesinlikle tartışmasız kaleye adam alır... Kanat manat golcu orta gobek stoper hepsi bos isler

Yanıtla Beğenme (1)
asi kartal
01.09.2025 - 12:20

ersin kardeş kaç kurtar kendini... bu düz taban toroilli mert varken seni oynatmazlar. senin yarın etmeyen güven gs in 1. kalecisi oldu...

Yanıtla Beğenme (4)
HULL
01.09.2025 - 12:13

Mert günok beş para etmez olduğu için kimse ne teklif yapıyor, nede takibe alıyor.

Yanıtla Beğenme (8)
KovaMertgunok
01.09.2025 - 12:07

Necip ve Mert'i alsan ya Acun efendi ..kuratsana bizi moruklardan

Yanıtla Beğenme (1)
Amatör
01.09.2025 - 12:23

@KovaMertgunok - yok mert i Hull city almasın. Ne işi var orda . Onun hak ettiği yer üçüncü lig veya amatör küme

Beğenme (1)
Onurrr1903
01.09.2025 - 12:06

Umarım transfer olur ve bir kaleci transferi yapmak zorunda kalırız böylelikle kaleye çok iyi bir transfer yapabiliriz çok çok iyi bir kaleciye ihtiyacımız var

Yanıtla Beğenme (1)
Harun
01.09.2025 - 12:24

@Onurrr1903 = Adalı nın hangi transferi çok iyi ki kaleci transferi ne olsun... Bırakın artık transfer istemeyi.

Beğenme (0)
DENİZ
01.09.2025 - 12:02

kaç kurtar kendini oğlum, bu takımda kalınır mı be

Yanıtla Beğenme (2)
Mete
01.09.2025 - 11:59

Hemen hemen hemen... Bunun çoktan gönderilip, Mert'i bile kesecek bir kaleci getirmeliydiniz. Ne almasını biliyorsunuz, ne satmasını.

Yanıtla Beğenme (5)
AZER
01.09.2025 - 11:55

Acun bey..Yanında bonus olarak MERT bedava..Ne olur Bu güzelliği yap BEŞİKTAŞ,a..

Yanıtla Beğenme (0)
Yörük
01.09.2025 - 11:47

Neden mert değil de ersin ? Demek ersin hem genç hem daha iyi kaleci. Cavurlar görür biz elimizdeki kere çöp deriz

Yanıtla Beğenme (3)
Hako
01.09.2025 - 11:40

Şuan takımda 4 tane kaleci var hiçbiri Beşiktaş ayarında değil form olarak 2 baba kaleci 2 baba stoper 1 baba sağ bek 1 baba sol bek 1 baba merkez orta saha 1 sağ açık 1 sol açık 1 on numara bu yazdıklarım istek değil ihtiyaç en az 10 tane çöp daha yollanması lazım bu takımdan

Yanıtla Beğenme (3)
Emek
01.09.2025 - 11:39

En çokta Ersine Gedsona ver Rafaya üzülüyordum bu takımda. emekleri hiç edildi bunların

Yanıtla Beğenme (4)
Forum
01.09.2025 - 11:39

Beşiktaş sevgisi tartışılmaz insanlar zengin ya da değil fark etmeksizin , tüm düşünce farklılıklarını bırakıp bir forum düzenlemeli. Buradan bir ortak akıl çıkararak , derhal bir seçim istenmeli. Bu forumun ortak adayı ve kurulu bir manifesto yayınlamalı : 1)Bu ve diğer sezon bir geçiş dönemi sayılacak , hedef ligde kalmak!!! 2)Uluslararası bağımsız bir kurumdan NET bir rapor istenecek , şayet varsa tüm pislikler çıkartılıp derhal hukuki süreç başlatılacak 3)Ülke çapında çok güçlü bir seçme yapılacak ve tüm mevcut altyapı ve zerre değer üretmeyen ögeleri dağıtılıp uluslararası standartta değer üreten , seneye oyuncu çıkarabilecek profesyonellerce yönetilecek. 4)Beşiktaş kulübü oyuncuya ve oyuna değer katmak için vardır , burda bir oyuncunun maks satış bonservisi 10 mio eurodur , mottosu ile tüm yetenekli oyuncuları burada oynamaya , iyi oynarım bonservisimde uçarlar!! korkusunu ortadan ksldırmaya yönelik bir politika izlenecek. Sabit oyunculara değil, gelen değer katan giden ama yeri daima doldurulan bir döngüye odaklanılacak!!! 5)Bu projeyi yönetecek bir alman direktör hoca ve ekibi bulunacak. 6)Taraftardan son kez samimi bir feda katkısı istenecek, gelen para doğrudan fesih tazminatlarına ödenip kulüp çöplerden arındırılacak. Başka yolu yok...

Yanıtla Beğenme (1)
BJK
01.09.2025 - 11:37

LUSANNE MAÇINDA (yani mert in kaçtığı maç) 5 6 tane kurtarış yaptı Ersin.. Bir sonraki maçtada Sahaya Ersin çıkmalıydı. Mert yine hakkını yedi Ersinin.. ERSİNin yerinde olsam hemen giderim. kurtarsın kendisini.. Gedsonun kurtardığı gibi.. Kalırsa daha çok hakkı yenilecek.

Yanıtla Beğenme (5)
Şaban Şaban
01.09.2025 - 11:24

Kaçıp kurtarsın kendini, Mert gibi refleksleri bitik bir kalecinin arkasında duracağına oynayacağı bir takıma gitsin kendini geliştirsin. Mert de her maç goller yemeye devam etsin. Bir kaleci hiç mi penaltı kurtaramaz ? Dün adam göstere göstere ters köşe yaptı. Mert'in penaltılara giden bir maçı çevirebilecek bir kaleci falan olduğuna da asla inanmıyorum. Ersin en azından penaltılarda bile daha başarılı bir kaleciydi.

Yanıtla Beğenme (4)
BJK
01.09.2025 - 11:33

@Şaban Şaban - Yorumuna sağlık kardeşim. Futbolu okuyan adamsın. Böyle taraftarların sayısının artması şart.

Beğenme (1)
Galik
01.09.2025 - 11:31

@Şaban Şaban kesinlikle doğru söylüyorsun. 4 yıldır kalede mertle şampiyon olamazsınız diyorum

Beğenme (0)
Sabri baba
01.09.2025 - 11:22

merti alın bize ersin ve ingiliz kaleci önerildi o yeter

Yanıtla Beğenme (2)
Kartalmanya27
01.09.2025 - 11:18

Satis kulübe para lazim arkasindaki gencler yetenekli yani ah vah bir durum yok satis kulübe bütce lazim ki Sregen in istedigi transferler yapilsin

Yanıtla Beğenme (1)
Hasan K.
01.09.2025 - 11:12

ERSİNi satmayın pişman olursunuz. Yedek kaleciniz yok. Emir yaşar. ve Emre bilgin çok genç çocuklar bir sene sonra olurlar. Önümüzdeki yaza tamam ama şimdi olmaz. ERSİNi sakın ha satmayın. Zaten beleşe futbolcu alıyor. Baktı ki. Beşiktaş dağıtıyor. Bu da topluyor. AMİRin parasını maaşını bile ödeyemiyorlar. Anlaşma yapılmadı ama böyle transfer mi olur yahu. VERMEYİN. AMİR de geri gelsin. (Nede badem gözlüydü)

Yanıtla Beğenme (3)
Hakan
01.09.2025 - 11:11

Şuan kaleci konusu piyasada sıkıntı oldu, çok mantıklı değil....

Yanıtla Beğenme (2)
Defolsun
01.09.2025 - 11:10

Hadi inşallah

Yanıtla Beğenme (8)