05.05.2026 - 20:09

Takip Et:

İlhan Palut: ''Hedefimiz buradan güzel sonuçla ayrılmak.''

Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut, Beşiktaş - Konyaspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında saat 20.30'da Konyaspor ile karşılaşacak.

Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut, karşılaşma öncesi açıklamalarda bulundu.

İşte İlhan Palut'un açıklamaları:

HEDEFİMİZ BURADAN GÜZEL BİR SONUÇLA  AYRILMAK

İlhan Palut: "Kolay bir maç olmayacak farkındayız. Karşımızda uzun süredir Türkiye Kupası'na odaklanmış bir takım var. Çok savaşmamız gerekecek. Sahaya karakterli bir oyun ortaya koymak lazım. Hedefimiz buradan güzel bir sonuçla ayrılmak."

duhuliye.com

YORUMLAR (5)

İLHAN PALUT
05.05.2026 - 22:46

Gerçek Beşiktaşlı İlhan Palut

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet
05.05.2026 - 22:40

Tebrikler İlhan Palut

Yanıtla Beğenme (0)
küçük rica
05.05.2026 - 20:25

Hocam işlerini hallet, ay sonu bize gel, kurtar bizi bu egolu soytarıdan

Yanıtla Beğenme (2)
Xxx
05.05.2026 - 20:24

İlhan hocam , Konya'da kupa kazanan seneye unutulrsun boşver , şal bize kupayı vaskanda seni maç sonu hatırlar merak etme hayatın kurtulur diyim ben sana

Yanıtla Beğenme (0)
sakir
05.05.2026 - 20:16

ileride seni hoca olarak görkek isteriz beşiktaşa

Yanıtla Beğenme (2)