Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut, Beşiktaş - Konyaspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında saat 20.30'da Konyaspor ile karşılaşacak.
Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut, karşılaşma öncesi açıklamalarda bulundu.
İşte İlhan Palut'un açıklamaları:
HEDEFİMİZ BURADAN GÜZEL BİR SONUÇLA AYRILMAK
İlhan Palut: "Kolay bir maç olmayacak farkındayız. Karşımızda uzun süredir Türkiye Kupası'na odaklanmış bir takım var. Çok savaşmamız gerekecek. Sahaya karakterli bir oyun ortaya koymak lazım. Hedefimiz buradan güzel bir sonuçla ayrılmak."
duhuliye.com
YORUMLAR (5)
Hocam işlerini hallet, ay sonu bize gel, kurtar bizi bu egolu soytarıdan
İlhan hocam , Konya'da kupa kazanan seneye unutulrsun boşver , şal bize kupayı vaskanda seni maç sonu hatırlar merak etme hayatın kurtulur diyim ben sana
ileride seni hoca olarak görkek isteriz beşiktaşa
Gerçek Beşiktaşlı İlhan Palut