Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında saat 20.30'da Konyaspor ile karşılaşacak.
Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut, karşılaşma öncesi açıklamalarda bulundu.
İşte İlhan Palut'un açıklamaları:
HEDEFİMİZ BURADAN GÜZEL BİR SONUÇLA AYRILMAK
İlhan Palut: "Kolay bir maç olmayacak farkındayız. Karşımızda uzun süredir Türkiye Kupası'na odaklanmış bir takım var. Çok savaşmamız gerekecek. Sahaya karakterli bir oyun ortaya koymak lazım. Hedefimiz buradan güzel bir sonuçla ayrılmak."
duhuliye.com
İlhan Palut: ''Hedefimiz buradan güzel sonuçla ayrılmak.''
Konyaspor teknik direktörü İlhan Palut, Beşiktaş - Konyaspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu.
Bunlar da ilginizi çekebilir