Alen Markaryan, A Milli Takım'ın ABD maçının ardından sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Vincenzo Montella'yı eleştirdi.
Beşiktaş camiasının tanınan isimlerinden Alen Markaryan, A Milli Futbol Takımı'nın ABD karşısındaki performansının ardından sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
Milli Takım'ın doğru kadro tercihiyle sahaya çıktığını savunan Markaryan, özellikle orta sahadaki Salih Özcan-Orkun Kökçü ikilisinin performansına dikkat çekti.
Markaryan paylaşımında, "Maçı hepimiz seyrettik. Doğruya yakın kadroyla çıkınca ve özellikle orta saha sert ve agresif oynayınca, İspanya ile 2-2 kaldığımız maçta da Salih-Orkun ikilisi baya iyiydi. Oyun iştahını gördünüz mü? Forma adaleti diye bir şey var." ifadelerini kullandı.
Teknik direktör Vincenzo Montella'yı da eleştiren Markaryan, "Şimdi Montella oturup düşünsün bakalım. İnatları, yaptığı tuhaf savunmaları... Şanstan bahsetmesin sakın. Şans hazırlıklı kafalara güler." sözleriyle tepki gösterdi.
A Milli Takım'ın daha ileriye gidebilecek potansiyele sahip olduğunu belirten Markaryan, paylaşımını, "Güle oynaya çeyrek final yapacak takım bedavaya elendi. Yazık şu takıma ya..." ifadeleriyle tamamladı.
Duhuliye.com
YORUMLAR (15)
Montella da italyan Sergen Yalçın !!! Hakan Merih kerem aşığı Montella ile Cengiz Gökhan aşığı Sergen Yalçın !!! İki rezil teknik direktör
Serdal Adalı başkanım, artık Salih Özcan neden transfer edilmeli farkettiniz mi? Salih Özcan Beşiktaş için gerçekten çok önemli katkı sağlayacaktır. Orkun ile Salih aynı dili konuşuyor
@Karakartal oley kardeş Salih rotasyon için iyi oyuncu da istediği para çok uçuk .... Ayrıca Salih Özcan'ın en büyük handikapı devamlılığı hiç yok .... Evet iyi bir rotasyon oyuncusu ama ilk 11 için olmaz çünkü 1 maç iyi oynarsa 3 maç görünmez sahada ... Yerli kalitesi için alınmalı ama o bahsedilen paralara değil
@Karakartal oley cahil taraftar cok, salihe cop muamelesi yapiyorlar, halbuki orkun seviyesinde, 3 tane ismail eder
Serdal Adalı başkanım, artık Salih Özcan neden transfer edilmeli farkettiniz mi? Salih Özcan Beşiktaş için gerçekten çok önemli katkı sağlayacaktır. Orkun ile Salih aynı dili konuşuyor
Montella hayranı değilim bugün gitse belkide çok sevinirim ama gerçekçi olmak lazım şu anda TD kim olsaydı Hakan, Merih, Kerem gibi oyuncuları banko oynatırdı. Bizim tek kazancımız doğruları görmemize sebep olan bir turnuva oldu ve bu saatten sonra Montella’da kalsa başkasıda gelse bu saydığım oyunculara karşı hep tereddütlü olacaklar.
@Aarau oynatmazdı sakatlıktan çıkmış antrenman yapmamış oyuncuyu yedek tutardı şenol-Fatih özellikle rahmetli lucescu kerem-Hakan sakat o zaman diğer oyunculara güvenmiyor demektir merihi dahi oynatmazlardı
Bizim için milli takım yoktur sadece Beşiktaşlı vardır milli takımı destekleyenler Beşiktaşı derhal terketsin derhal
Hakan Calhanoglu, Kerem Akturkoglu, Merih Demiral kesinlikle birdaha milli takima cagrilmamali. Orkun-Salih-Arda orta sahasi olmali. illaki forvetsiz oynayacam diyorsa Nutella, mecburen Baris oynamali. Ama Deniz Gul kendini iyi yetistirsin, bu milli takim iyi bir hoca ile ucar
@Çöpçü sana kabaran bişey var. 3 vakte kadar çıkar gibi
Orkun ilk maçta oynadı ne yaptı Amerikayı yenmişler iş işten geçtikten sonra ne yapayım
@Troll Orkun ilk maçta oynadı ama ilk oyuncu değişikliğini onunla yaptı Mintella.
Buda Sergen gibi inat ve ego abidesi,Renklilere yaranmak için yanlışları ısrarla tekrarlayan bir Renkli sevici,Cengiz ve Gökhan aşkı nasıl Sergen’i bitirdiyse bunuda Kerem’i forvet oynatma ve Hakan Çalhanoğlu bitirdi,hala görevde kalırsa yazıklar olsun
Basket takımı için Euro Lig'e katılım kesinleşti diyorlar. Açıklama bekleniyormuş sadece. Çok iyi bir sponsorla Alimpijevic liderliğinde en az 3 yıllık bir plan yapmalıyız. Çok mutluluk verici, büyük bir haber camiamız için.
Maalesef görünen köy kılavuz istemez. TFF başkanı bunu anlamalı. Fıfa 32 takımka çıksaydı yine katılamamıştık. Neyin kafasındalar,
Italyan koylusu go home Trabzon rumpontus ayisi go home
iki beşiktaş oyuncusunu Salih ve Orkunu oynatmasın diye kibrinden yedi takımı Montella. zaten Salih resmi imzayı da atarsa bir daha milli olamaz çünkü bizim kontenjanımız bir kişi o da orkun
Kıçı ile inatlaştı altına etti federasyon başkanı hem kendini bitirdi hem montellayı bu ülke gs futbolcularına ağırlık verdiği sürece hepimizi rezil etmeye devam eder. Merih Demiral ile hakan Çalhanoğluda öncesi İspanya maçı bugün ABD maçı yarınıda biyerlerine dövme yaptırsınlar