Sergen Yalçın, Konyaspor maçına nasıl bir ilk 11 ile çıkacak? İşte detaylar...

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor ile karşılaşacak.
Tüpraş Stadyumu'nda 5 Mayıs Salı günü saat 20,30'da başlayacak mücadeleyi Adnan Deniz Kayatepe yönetecek.
Adnan Deniz Kayatepe’nin yardımcılıklarını Mehmet Kısal ile Kerem Ersoy yapacak. Reşat Onur Coşkun dördüncü hakem olacak.
Sergen Yalçın'ın Konyaspor karşısında sahaya süreceği muhtemel ilk 11'i şu şekilde:
Ersin
Murillo, Agbadou, Emirhan, Rıdvan
Ndidi
Cerny, Orkun, Olaitan, Toure
Oh

Sizce, Beşiktaş - Konyaspor maçı kaç kaç biter?

duhuliye.com
YORUMLAR (43)
Ersini oynatmayan adam değildir. Vasquez çöp.
Jota yı at sol haf ve Toure yi Oh'un yanına oyna be kardeşim daha ne istiyorsun, elindeki malzemeye göre iyi yemek yapmak aşçının mahareti dir.
Önde basıyoruz, temaslı oynuyoruz, temaslı oynamazsak patlarız…Bu cümleyi takıma söylesin diye milyonlarca euro veriliyor bir arkadaşa.
BJK neden 3-5-2 oynamaz. Gol yer ama, çok gol de atar. Bu sistemde Oh çok gol atar mı?
Ganyancı gene Cengize forma verecek. Ahanda buraya yaziyom. Çünkü, Cerny de haftalardır bir dikim top oynamıyor.
Sergen kalirsa seneye cengizi, caglari, mert hakani transfer eder... Besiktasin gelecek seneyi de kaybetmemesi icin bugun sergenin gidecegi bir skor almamiz gerekiyor
Eldeki malzeme bu ne bekliyorsunuz acaba??umarım farklı şekilde galip gelir finale kalırız
@Les ferdinand kovmazlar kardeşim başkandan torpilli adam her yeri kendi yandaşlarıyla doldurdu ben olsam kupayı alsa dahi artık sergen efendiyi yollardım yapılanma bu adamla olmaz tek sablonla oynayan oyunu okumyamayan egolu çok bilmiş yollardım
Kova Ersin kalede mi olacak kafadan maçı kaybettik Ersin yuhalanır ve Beşiktaş kariyeri bu maçla biter
Emirhanin yerine Dialo bence olmali
Kardeşim Cerny kanat oynatacağına baklava sistemi oynat daha iyi. Oh ile Bilal santrafor olsun, Arkalarında Orkun olsun. Olaitan ile Cerny 8 oynasın.
Şu an en mantıklı 11 maalesef bu. Malzeme bu arkadaşlar.
Bu adam neden her maç El Bilal Toure'yi sol açık oynatıyor anlamıyorum. Neden Jota ile başlamaz maça anlamıyorum. İkinci yarı Oh yorulunca El Bilal girse Mustafa'ya mecbur kalmasak olmaz mı? Neden hep aynı ezberler yüzünden aynı senaryoyu yaşıyoruz? Madem El Bilal bu kadar iyi neden hiç forvette Oh ile ikili forvet sisteminde oynamadı hiç? Kadro Ersin, Rıdvan, Emirhan, Agbadou, Murillo, N'didi, Cerny, Orkun, Jota, Oh, El Bilal olmalı ama yine Sergen hocanın ezber bozacağını sanmıyorum.
Sağ stper dijalo sol stoper agbadu sağ kanat jota olmalı
Acaba bizim ülkemizde bizdeki taraftarlar gibi kendini 3 kuruşa satıp takımına başkanına teknik direktör üne futbolcusuna düşmanlık ve trollük yapan başka taraftar grubu varmıdır?olmaz olsun sizin gibi taraftar Allah be.... Ve....
yeminle kovacaklarını bilsem keşke konya kazansa diyeceğim ama nerde o yönetim
Rıdvan kova Ersin zaten iki eksik oyniyur bu kader beceriksiz teknik direktör var jota on gumlek Rıdvan iyi vargiz 10 gumlek kova Ersin iyi at yarışı spirsyon teknik direktör niye Beşiktaş getirdiniz yazık deyilmi
Sergen okadar cözülür bir teknik direktörki bu 11i Tam 2 ay önce buraya hepimiz yazardik zaten.
Jota yı bir maç gerçek yerinde sağ kanatta oynat cerny kes
En az 40 bin taraftar lazım 2-3 gol lazım Orkun Firikik Penaltı Korner Kaleye çok şut atması lazım
sen bu kader Beşiktaş düşman olamasin ridwan Ersin varsa kupa zor iki yerine vargiz jota Silva daha güvenli zaten elinirse konya kal son maçı olur benden söylemesi
Şu kadroda kötü değil ama Sergende iş yok tek eksik Kerem Aktürkoğlu oda yılsonunda bizde rahat olun
En büyük sorun bekler ve kanatlar bu yüzden yarıstan koptuk eğer sene başinda kaliteli 2 kanat ve 2 bek alınsaydı bu duruma düşmezdik trabzon kadar olamadık ya zoruma gidende bu sergen yalçın cengiz ve mustafa hekimoglu israrı yerine cernyi sağ kanatta jota silvayı da sol kanatta oynatsaydı 10 puan daha fazla alırdik en az diyorummmm kenarda winner oyuncun jota varken bitik cengiz ve raahicadan ne bekledin anlamıyorum hoca yanlış yaptın bence seninlede olmayacak yine bu egon ve inatların yüzünden zarar verdin bu takıma sadece futbolcuları ve başkanı suçlayamayız
Kolombiyalı kaleci... Oynadığı maç: 1 (90dk) Yediğii gol: 0. Sene sonu göndetilecek.... Gol yemeden geldi gitti diyeceğiz... Vallahi ayıp...
Dijala da sorun yoksa ben onu tercih ederdim şahsen. Onun haricinde bu kadro oynar. Bu kupa BJK ye yakışır. Bu kupayı alamazsak Sergen hoca istifa etsin, çok rahatsız edici kararları var, inatları var....
Yahu arkadaşlar şu takım yarı final oynayacak şu yaptığınız yorumlara bakın gerçekten taraftar değilsiniz takımın yanında olun merak etmeyin konyayla beraber bu çöp taraftarlarıda üst üste koyayacağız yarın
Cengizi yok hayret. Oğlu olsa bu kadar sahip çıkmazdı cengize
Emirhan kazmasini topçu diye oynatan hoca bozuntusu! Maçı alamazsan göreceğiz hanya’yi Konya’yı Sergen efendi!
@Bartleby Emirhan'dan iyi yerli stoper mi var laa ligde?
@Bartleby katilmiyorum, kocaman yüregi var ama posisyon bilgisi 0. Paso Adam kaciriyor. Belki italyada 3lü defansta isini görür, ama piyasasi varken bende satmaktan yanayim.
Djalo nun hakki yendiği kadar hicbir futbolcunun hakki yenmedi iyi oynadigi her mac ertesi yedek
bence yarın bu saatlerde sergen hoca yolcu...
@asi kartal genclerbirliginde koltuk bosalmis, bakarsin oraya ucar
Koskoca ulu çınar Beşiktaş,ın kadrosuna bakın.. Kadrodan belli yöneticilerin ufkunun ne kadar sığ olduğu..
@EZDER kadro rıdvan hariç isim isim hepsi iyi ama hoca hepsini sıradanlaştırfığı için sana kötü gibi geliyor..
Ersin'i ilk 11'den kesen cehennem ile müjdelenir. Cengiz de BEŞİKTAŞ'ımızın namusudur. Sergen'den de sual olunmaz.
haydi konya koy ve kurtar bizi bu çileden. kulüp kumarbaz soytarılın eline düşmüş. bunlar gidene kadar bu takım düzelmez. sömürüyorlar kulübü resmen.
Yasin varken halen cüce ve sıska rıdvanı oynatıyor. Sergen istifa
@Sergen istifa Yasin'i izlemedin galiba. Otobana döndü mevkisi son maçta!
Başarılar Beşiktaşim ve Sergen hocam.Inşallah şanli Beşiktasimizin adıni finale yazdirırız.
Bu kadroyu zirveye oynatamayan Sergen Yalçın utansın. 🤨
Şu Emirhan denen yetenek düşmanını hala ilk 11 oynatıyor. Jalo bu takımda silk 11 oynamalı. İki saatli bomba var Emirhan ve Ersin.
Agbadou Djalo ikilisi en ideal ikilidir. G.tüyle inatlaşan altına yapar Sergen hocaaaa!!!
@Tolga ne çok biliyorsun amk hayatında halı sahada bile oynamışlığın yoktur Sergen gibi bir adama akıl veriyorsun çapını bilmez dötsün
@Sedo cüce rıdvanı ben de sevmiyorum. Hobbit getirsen bundan iyi oynar.
@Sedo adam olmayanları bulandırıyor herhal bende bi etkisi yok
Alllahın izniyle gökgözlü traktörün son maçı olacak inş , rafa yı yedi CERN yi yedi jota yı yedi djalho yu yedi, bugünde kendi başını yiyecek inş narsist