Beşiktaş'ta yeni sezon öncesi Semih Kılıçsoy'un performansı yakından takip ediliyor.
Beşiktaş'ta yeni sezon öncesi en yakından takip edilen isimlerden biri Semih Kılıçsoy olacak. Gelen haberlere göre genç futbolcu bireysel hazırlık dönemini yüksek tempoda geçirirken, teknik direktör Vincenzo Italiano da oyuncunun son durumuyla ilgili detaylı bilgi aldı.
CAGLİARİ'DEKİ HOCASIYLA GÖRÜŞTÜ
İtalyan çalıştırıcının, Cagliari'de Semih'in hocası olan Fabio Pisacane ile yaptığı görüşmeden olumlu geri dönüş aldığı, Semih’in iyi bir kamp dönemi geçirmesi halinde önemli bir çıkış yakalayabileceği değerlendirmesinde bulunduğu öğrenildi.
Sezonu Cagliari'de kiralık geçiren 20 yaşındaki Semih, Serie A'da 22 maça çıkıp 4 gol attı. İtalya'daki ilk sezonunda toplam 25 maça çıkan genç santforun 12 milyın euroluk satın alma opsiyonu bulunuyordu.
Kaynak Fanatik
YORUMLAR (6)
İtalyanlar Semih’i beğenmediler, eğer beğenmiş olsalar büyük takımlar olmasa da orta sınıf takımlar teklif yapardı. Semih’e kimse 12 milyon gibi bonservis ödemez ki geçtim yüksek bonservisi, bence transfer etmek isteyen takımın bile çıkacağını sanmıyorum. Belki takasta kullanılabilir.
Hoca veya Önder Özen şaşırmış. Ayın 2,sinde maç almışlar. Yine boş geçecek bu sene. Başkan zaten anlamıyor futboldan. En az 20 gün top göstermeden ağır antremanlar yapması gerekir takımın. Maç ve topla oynama olmaz. Son 5-6 senedir takım yürüyor. Takım ekimide görmez.
@Tatar sen neymişsin be kardeş hocaların hocası mübarek
@Tatar tamam Jürgen hemen iletiyorum arkadaşlara ilgilensinler.
Semih’e kafasını kaldırmayı öğretecek bir hoca Italiano. Asıl sorun nerede oynayacağı. 9 numara için çok kısa. Sol kanat içinse süratiyle adam geçme özelliği yok. Rıdvan’la birlikte oynarsa o kanatta süratli gidemezsin. Ama Murillo benzeri fuleli bir sol bekin önünde Trossard’dan beklenen fayda Semih’ten alınabilir. Bu da çok büyük bir transfer etkisi yapar.
Hala semih çöpünden medet uman taraftar var. Semih ptt ligi topçusu
Çok çok sağlam transferlere ilave olarak Semih ve Taylan’ın üzerine de özellikle çalışmak lazım it gibi çalıştırıp bu ikisini özel yetiştirmeli gerekirse çünkü ikisinde de potansiyel var veyine de son şansı hakediyorlar