Siyah-beyazlılarda iki futbolcunun da kamp kadrosunda yer alması beklenirken, nihai kararın hazırlık sürecinin ardından verilmesi planlanıyor.
Beşiktaş'ta yeni sezon kadro planlaması şekillenmeye başlarken, bazı oyuncularla ilgili kararlar da netlik kazanıyor. Vaclav Cerny'nin yeni sezonda da takımda kalması bekleniyor.
ITALIANO'NUN DÜŞÜNCESİ
Vincenzo Italiano'nun, deneyimli kanat oyuncusunu kadro planlamasında önemli bir seçenek olarak gördüğü öğrenildi. İtalyan çalıştırıcının, Cerny'yi özellikle sağ kanatta değerlendirmeyi düşündüğü ve oyuncudan yeni sezonda daha fazla verim almayı hedeflediği gelen haberler arasında.
Bu doğrultuda Beşiktaş'ta şu aşamada sağ kanat transferi öncelikli gündem maddeleri arasında yer almıyor. Ancak mevcut oyunculardan birinin takımdan ayrılması halinde yönetimin bu bölge için yeniden transfer çalışmalarına başlaması bekleniyor.
DJALO'YA OLUMLU RAPOR
Savunma hattında da teknik heyetin değerlendirmeleri belirleyici olacak. Geçtiğimiz sezon istediği kadar süre alamayan Tiago Djalo, teknik direktör Vincenzo Italiano'nun olumlu rapor verdiği isimlerden biri olarak öne çıkıyor.
Portekizli stoperin fiziksel özellikleri ve oyun karakterini beğenen İtalyan teknik adamın, Djalo'nun gelecek sezon kadroda yer almasını istediği öğrenildi. İki ismin de yurt dışı kamp kadrosunda bulunması beklenirken, teknik heyet değerlendirmelerine bu hazırlık döneminde devam edecek.
SON KARAR KAMP SONRASI
Siyah-beyazlılarda kamp sürecinin ardından kadro yapılanmasına ilişkin son kararların verilmesi planlanıyor.
Kaynak Sporx
YORUMLAR (22)
Sergen hocanın kuyusunu kazan iki çıban başı. İkisi de gitsin.
Beşiktaş geçen sezon hazırlık kampını verimli geçiremedi. Antrenmanlar tüm sezonda zayıftı. Bu sezon iyi bir kamp dönemi ve sıkı antrenman temposuna iki futbolcuda performansını arttırır bence.
Bu tespitlerden sonra italianodanda bir cacik olmaz anlamis olduk. Gsnin kadro kalitesi belli. Alacagi sampiyonlar ligi seviyesi oyuncularla cok daha guclenecekler. Fbnin kovaladigi oyuncularda belli. Kadrosu bu haliyle bile bizden iyi. Simdiden yeni baskanimiz Huseyin yucel ve hocamiz hayirli ugurlu olsun
Adam baktı kimseyi alamıyorlar neciple oynayacağıma djalo ile oynayayım demiş
birebirde adam geçemeyen biri beşiktaşın kanadı olabilirmi sevgili başkan ve yönetim anlaşılan sizinle olmayacak bu td bu kafa yapısıylada olmayacağı görülüyor lütfen bjk nın bir senesinide heba etmeyin ya adam gibi transfer yapın yada gereğini ne hucum ne midafa yapabilen biriyle sezona başlamanın intihar olduğunu görememek hem td hemde yönetim zaafiyetidir lütfen oturun geçen seneki maçları izleyin kasımda havlu atınca efendim biz yönetim olarak elimizden geleni yaptık gibi mazeretlerle taraftarın karşısına çıkmayın bu günden uyarıyorum artık taraftar yemiyor saygılar
Cerny biraz form tutsa yeni transfer etkisi yapar. Kampa en azından sol açık, sol bek ve orta saha (6/8) yetişmeli!
@Bjk 19103 kale boş şu an bence ilk kaleyi çözmek lazım. Keşke çok iyi bi u23 yabancı çekebilsek kaleye de diğer pozisyonlarda kontenjandan rahatlasak
Cerny biraz form tutsa yeni transfer etkisi yapar. Kampa en azından sol açık, sol bek ve orta saha (6/8) yetişmeli!
Onu gönder bunu gönder. Paralar sokaktan toplanmıyor. Çoğu futbolcunun hocaların ve kulübün içinde bulundugu ortam nedeniyle performanslarını gösteremediği çok açık. Güçlü ve çabuk yapısıyla Rashica'ya bile kamptan sonra karar verilmeli. Gelecekler çok mu iyi olacak.
@Fazıl buraya manager yalamaları dolmuş. Hiç birini klübe faydası olmadıgı kesin...
Bu oyuncudan bir şey olmaz defansif olarak da katkısı sınırlı, ofansifde de çok kayıpla oynuyor açıkçası benim çok beğendiğim bir oyuncu değil. Şutları var o da tutarsa, oyun içinde devamlılığı düşük.
Önemli olan sistem ve sistemi futbolculara anlatabilmek. Oyunculara anlatacak ve oyunculara samimi bir şekilde soracak bu sisteme uyabilir misin ? Uyarım diyen her oyuncu ile devam etmeli. 2-3 tane de üst seviye transfer yapıp sezona hazırlanmalıyız. Çok abartmamalıyız bu transfer işini. Bence Amir ve Musrati kalmalı. Ndidi isteyeni varsa gidecekse. Ndidi kalırsa Musrati ya da Amir'den birisi kalmalı. 8 numarada Orkun ve Olaitan değişmeli. 10 numaraya da Mert Kömür alınmalı ve bence Cerny fiziksel olarak kanada uygun olmadığından 10 numara rotasyonunda olmalı. 1 tane üst seviye sol kanat ve 1 tane de üst seviye sağ kanat alınmalı. Vlahovic de alınırsa tamamdır. Kaleci 23 yaş altı libero kaleciliğe uygun 1 kaleci ile rotasyon uygulanmalı. Ergen taraftarların aksine ben Ersinin yeterli olduğunu düşünüyorum rotasyon için. Çok çalışıp ayağını da düzeltirse biraz tamamdır. Bence stopere falan gerek yok. Stoper ya da pahalı kaleci alacağız diye kanatlara dandik oyuncu almamalıyız. Bence en önemli eksikliklerimiz 2 tane atletik, teknik ve bitiriciliği de olan kanat oyuncusu. Diğerleri bu lige ve Uefaya yeter.
Son derece doğru karar. Sezon öncesi yüklemeleri de iyi yapılırsa yeni sezonda çok iyi işler yapacaklarına inanıyorum.
yönetimin alacağım dedi 7 transferin 2 si verimli olacak, kalan 5 tanesine herkes çöp diyecek. hhahhahah
Çok mantıklı teecih F. Orman dediği gibi Dalda ki değil eldeki kuşa bakalım Sonra transfer...
İşte Ligi tanimayan ve oyuncu grubunu bilmeyen bir hoca seni böyle rezil eder sonra ….. Cerny ve Djalo ??? Vlahovic Trossard gibi adamlari düsünüyorum ??? Bunlarlan Ben oynamam DIYECEKler cünkü biri pas alamayacak digeri adam kaciracal sakatlanocak ….. YOK ABI KALSIN ANLASILDI SİZ UMUT TACIRLIGINE GELMISSINIZ SIZDEN BİRŞEY OLMAZ
Cerny Hızlı değil , Birebirde Adam Eksiltemiyor , İkili mücadelerde Ayakta duramıyor İtalianonun En Son isteyeceği Futbolcu Bence.
djalonun gecen yil yedirdigi golleri izlememis herhalde hoca
Hoca bu ikisini beğeniyorsa pek değişen bir durum yok seneyede aynı terane
yerina kayseriden konyadan topçu mu bakıyorlarmış
Şu takımın sorunu KANAT KANAT KANAT. STOPERLER İDARE EDER. 2 TANE SOL KANAT LAZIM, VLAHOVİÇ VE 8-10 NUMARA DA GELİRSE TAKIM DÜZELİR.