Yeni sezon öncesi kadrosunu güçlendirmek isteyen Beşiktaş, orta saha transferinde önemli bir isme yöneldi.
İtalyan teknik direktör Vincenzo Italiano'nun listesinin üst sıralarında yer alan Danimarkalı orta saha oyuncusu Morten Frendrup için temasların hız kazandığı öne sürüldü.
İtalyan basınından La Gazzetta dello Sport'un haberine göre, oyuncunun kulübü Genoa, Frendrup'un bonservis bedelini en az 20 milyon euro olarak belirledi.
Haberde, Beşiktaş yönetiminin transferde oluşabilecek olası bir fiyat artırma yarışına girmemek adına önümüzdeki saatlerde somut adımlar atabileceği ifade edildi. Siyah-beyazlıların, transferi kısa süre içerisinde sonuçlandırmak için girişimlerini yoğunlaştırdığı belirtildi.
Öte yandan 24 yaşındaki orta saha oyuncusuna yalnızca Beşiktaş'ın değil, çeşitli Premier League kulüplerinin de ilgi gösterdiği aktarıldı. Bu durumun transfer sürecindeki rekabeti artırabileceği değerlendirilirken, Beşiktaş'ın elini çabuk tutmak istediği kaydedildi.
Geride kalan sezonda Morten Frendrup, mücadeleci yapısı, top kazanma becerisi ve yüksek temposuyla dikkat çekerken, teknik direktör Vincenzo Italiano'nun oyun planına uygun bir profil olarak öne çıkıyor.
duhuliye.com / dış basın / La Gazzetta dello Sport
YORUMLAR (13)
Bunlar futbolcu buluncaya kadar hocada kaçacak.yeni hoca aramaya başlayalım.
1 temmuzdan önce gelmeyen her oyuncu, maalesef zaman ve para kaybına dönüşüyor. ana oyuncular kampa yetişmeli yoksa yine sıkıntı başlayabilir
ya hergün aynı şeyleri okuyoruz. Aynı isimleri bir gün şuna yöneldik bir gün buna yöneldik. Aynı bilgileri pişirip pişirip önümüze koyuyorlar. Taraftarla dalga geçiyor resmen yönetim. Sonuç 0, transfer yok. Atı alan üsküdarı geçti yönetim uyuma, takım antrenmanlara başlıyor sahaya iniyoruz. Hadi Avrupadan elendik yine belli, bari 5. hafta lige havlu atmayalım. 5. hafta 15 puan olmazsa defol yönetim.
Çok net bir yalan haber daha, gelen haberker arasında gibi söyle istediğin haberi uydur, yahu bu yabancı basın bizim basından daha çok yalan haber yapıyor, görünen o
Her sene bu gibi gelecek vaat eden oyuncu haberi çıkıyor. Bu gidişat, bize o kötü transfer dönemlerini hatırlatmaz umarız.
Ben Cumartesiyi bekliyorum neden mi ??? Cincon yönetimi kongreden yetki alicak adamlar ONDAN SONRA IKI DÜNYA YILDIZI VE ÇOK KALİTELİ 2 YERLI ISIMLERINI ACIKLAYACKLAR ….. ANLASMISLAR BILE …… BEN ONDAN SONRA BUNLARI GÖRÜCEM ???? Taraftarin artik sabri kalmadi daha neyin pesindesin Serdal Adali ???! Sen Transfer dönemi acili acilmaz arka arkaya ön anlasmalari aciklamaliydin …. GÜNDEM HEP CÖP
mert günok çok kötü kaleci beşiktaş ondan kurtuldu ben halıcılık ve kilimcilik yüksek okulunu büyük iftiharla bitirdim bu kulağınıza küpe olsun abiniz METİN
@Ahmet ettiğin lafı iadeli taahütlü tüm sülalene iade ediyorum
Ya bir tane bile futbolcu alamadiniz yuh size
boş işlerle uğraşıyorlar anca girişim yaparsınız transfer yok sıktınız artık
İyiki italyan hoca geldi ak bütün italyan oyuncuları bize yazıyorlar
Avrupa kupasindan elenicez aloooooo. Getirsenize su transferleri artık sıktınız..
kalede kaleci yok , 5 senedir sol açık yok , josef ve atiba gittiğinden beri 6 numara yok , sağ açığın ve sol bekin vasat , 2 stoperinden biri eh işte diğeri vasat , as forvetin yok yedeği ile idare ediyorsun , hocan kapalı kutu ne yapacak belli değil ve sen hala 1 tane bile ne yerli ne yabancı transfer bitirememişsin, biz ne günah işledik arkadaş.