Arda Güler, ABD'yi 3-2 yendiğimiz maçın ardından açıklamalarda bulundu.
FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti. Arda Güler, ABD'yi 3-2 yendiğimiz maçın ardından açıklamalarda bulundu.
ARDA GÜLER'DEN ÖZ ELEŞTİRİ
Arda Güler, "Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik." ifadelerini kullandı.
İLK GOLÜMÜZ ARDA'DAN
A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası'ndaki ilk golü Arda Güler'den geldi. Ay-yıldızlı ekibin 10. dakikada gelişen atağında Barış Alper Yılmaz'ın pasıyla ceza sahasında topla buluşan Arda, düzgün bir vuruşla topu ağlara yolladı.
Kaynak Son Dakika
YORUMLAR (3)
kadro doğru olunca demek ki oluyormuş orkun'u arda'yı doğru yerde oynatınca doğru kanat oyuncularıyla oynayınca oluyormuş iki gol yemiş olsak da gollerde ozan'ın bir hatası yoktu mesela merih gibi demek ki bu takımımın freni hakanmış o olmayınca takım ileri oynaya biliyormuş mesela
@eskbjk bakalım kim yazacak diyodum sen yazmışsın.. bravo kardeşim bence bu takım artık hakan çalhanoğlu'nu kaldırmaz..
@eskbjk Abd garsntilemeseydi görürdün sen doğru kadroyu
Şu emek hırsızını lütfen buraya koymayın, Beşiktaş maçında yaptığı ahlaksızlık yüzünden ağzıyla kuş tutsa adam yerine koyulmaz...
Ciddi misin alık surat