26.06.2026 - 08:04

Takip Et:

"İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! "

Arda Güler, ABD'yi 3-2 yendiğimiz maçın ardından açıklamalarda bulundu.

FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti. Arda Güler, ABD'yi 3-2 yendiğimiz maçın ardından açıklamalarda bulundu. 

ARDA GÜLER'DEN ÖZ ELEŞTİRİ

Arda Güler, "Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik." ifadelerini kullandı.

İLK GOLÜMÜZ ARDA'DAN

A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası'ndaki ilk golü Arda Güler'den geldi. Ay-yıldızlı ekibin 10. dakikada gelişen atağında Barış Alper Yılmaz'ın pasıyla ceza sahasında topla buluşan Arda, düzgün bir vuruşla topu ağlara yolladı.

Kaynak Son Dakika

Etiketler:

YORUMLAR (3)

Çarşı
26.06.2026 - 08:49

Ciddi misin alık surat

Yanıtla Beğenme (4)
eskbjk
26.06.2026 - 08:23

kadro doğru olunca demek ki oluyormuş orkun'u arda'yı doğru yerde oynatınca doğru kanat oyuncularıyla oynayınca oluyormuş iki gol yemiş olsak da gollerde ozan'ın bir hatası yoktu mesela merih gibi demek ki bu takımımın freni hakanmış o olmayınca takım ileri oynaya biliyormuş mesela

Yanıtla Beğenme (0)
yunus
26.06.2026 - 09:09

@eskbjk bakalım kim yazacak diyodum sen yazmışsın.. bravo kardeşim bence bu takım artık hakan çalhanoğlu'nu kaldırmaz..

Beğenme (0)
Çarşı
26.06.2026 - 08:50

@eskbjk Abd garsntilemeseydi görürdün sen doğru kadroyu

Beğenme (1)
Kartal bey
26.06.2026 - 08:14

Şu emek hırsızını lütfen buraya koymayın, Beşiktaş maçında yaptığı ahlaksızlık yüzünden ağzıyla kuş tutsa adam yerine koyulmaz...

Yanıtla Beğenme (3)