01.09.2025 - 12:27

Takip Et:

Jadon Sancho Aston Villa'da!

Aston Villa, Jadon Sancho’yu kiralık kadrosuna kattı.

Beşiktaş taraftarının uzun süredir merakla beklediği Jadon Sancho transferinde mutlu sona Aston Villa ulaştı. Fabrizio Romano’nun duyurduğu gelişmeye göre İngiliz yıldız, Manchester United’dan kiralık olarak Aston Villa forması giyecek. Transfer için gerekli anlaşmalar yapılırken, resmi adımların kısa sürede tamamlanması bekleniyor.

Sancho’nun geleceğiyle ilgili süreçte adı geçen kulüplerden biri de Beşiktaş’tı. Siyah-beyazlılar, yaz transfer döneminde İngiliz yıldızın durumunu yakından takip etmiş ve oyuncunun kiralanması gündeme gelmişti. Ancak maliyet ve Premier League kulüplerinin rekabeti nedeniyle Beşiktaş bu transferi sonuçlandıramadı.

Sancho'nun Aston Villa'ya transferi sonrası Beşiktaş'ın kanat transferinde hangi isimlere yöneleceği merak ediliyor...

Duhuliye.com/dış basın

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

Etiketler:

YORUMLAR (124)

Muhammed
03.09.2025 - 13:19

Hele şükür be, artık sanço panço da gündemden düştü de kurtulduk :))

Yanıtla Beğenme (0)
Bu adamı
01.09.2025 - 22:46

Takip edelim de kurtuluşumuzu nedenli bitik olduğunu görelim

Yanıtla Beğenme (0)
güzel haber
01.09.2025 - 20:47

kurtulduk bu pislikten

Yanıtla Beğenme (1)
07kartal
01.09.2025 - 19:49

Çok şükür. Gelseydi 2. Delle Ali vakası olurdu. İnstagram takibinden çıkılsın sıradakine saldırılsın :)

Yanıtla Beğenme (0)
oh be
01.09.2025 - 19:06

Gitti bitti bu transfer haberleri nihayet koskoca camia 1 tane herifin tercihine kitlenemez

Yanıtla Beğenme (0)
Kafkasya Kartal
01.09.2025 - 19:01

Hadi gecmis olsun Besiktasimiz ikinci Delle Ali vakasi yasayacakti.Adam resmen disiplinsiz ARIZA

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal kara
01.09.2025 - 18:18

Armand Laurienté

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal Can
01.09.2025 - 17:47

Hiç istemiyordum zaten. Yine bir dwle ali , alex vakası yaşardık .

Yanıtla Beğenme (0)
Hagato
01.09.2025 - 17:04

Çok şükür transfer olduda trolllerin hergüm geldi gelicek geyiği bitti adam ilk baştan beridir gelmiyecekti ..

Yanıtla Beğenme (0)
Küçülme
01.09.2025 - 16:53

Davitashvili nerede hep 2.lige oynuyor. Bizim için ideal bir kanat değil. Takıma faydalı olur diyorlar. Rakipler kalite ye kalite katıyor. Biz yerimizde . Davitasvili rakipte kadroya giremez almazlar bile bırakın Kerem Aktüoğlunun yarısı bile değil. Rachicayı aldırdıkları gibi sıra onda belli. Aynı zihniyet.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
01.09.2025 - 16:52

Iyiki olmadi, sevindim. Sagi Solu Ayri oynuyor. Zaten durumumuz meydanda birde bunla ugrasmayalim

Yanıtla Beğenme (0)
Diker
01.09.2025 - 16:51

Öle de gitti en azından ismi var diye oyuncular gelirdi artık yıldız beklemeyin brezilyadan genç adam alın daha iyi

Yanıtla Beğenme (2)
Atiba
01.09.2025 - 16:45

Başkan Kanat için dünya yıldızı dedi. sonuç hüsran

Yanıtla Beğenme (4)
Tart
01.09.2025 - 16:31

Iyiki almadik iyi olmus diyenlere swenson bile cok kulup tasaruf edecek onu dusunuyor goruyoruz tasarrufdan ne oluyor borc diye millat saneler osimenler icardiler biz swensonlar taylanlar

Yanıtla Beğenme (0)
Kerim
01.09.2025 - 16:03

Muhakkak çok iyi oyuncu ama kulübün durumu ortadayken bir oyuncuya bu kadar büyük paralar vermek çok riskli olurdu. Tutmasa elinde patlayacak. Sonra eşek yüküyle tazminat öde gönder. Bence hayırlı oldu. Daha makul ücretli birini bulmak gerek sol açığa. Mesela Davitashvili olabilir. Bonservisi az değil ama oyuncunun maaşı nispeten daha makul..

Yanıtla Beğenme (0)
Erciyes Kartalı
01.09.2025 - 16:02

Dünkü maçı izlerken El Bilal oyuna girdikten sonra bu çocukta ışık var aradığımız özledigimiz oyunu bu çocuk oynar dedim göreceksiniz birkaç hafta sonra Abraham yedeğe çekecek Bilal 11de oynayacak sola da bu çocuk gibi birisi lazım o isim de Lauriente. Bilal-Cerny-Rafa-Lauriente bu 4lü Sergenin istediği hızlı sürekli pas ile bunaltan baskı yapan oyun tarzını yansıtabilir

Yanıtla Beğenme (0)
Halo
01.09.2025 - 15:40

Ne sandınız sümüklü Sergen’in onun hocası olmasını mı sandınız

Yanıtla Beğenme (29)
Hakan
01.09.2025 - 15:38

İyi o zaman bizde Aston villadan donyell malen'i alalım

Yanıtla Beğenme (1)
Koray
01.09.2025 - 15:31

İyi oldu büyük topçuydu ama riske girecek halimiz kalmadı sadece lig için fazlaydı iyi zaten burnu biraz daha sürtülür bir iki sezon sonra tekrar bakarız

Yanıtla Beğenme (2)
S.adalıİstifa
01.09.2025 - 15:28

bir hatırlatma yapayın burada serdar adalı trollugu yapan ergen bebelere!!!! kyle walker bugun gelecek yarın gelecek diye taraftarı 1 hafta oyaladı diye suçu futbolcuya atıp sonrasında beşiktaşı kimse bekletemez bu yüzden transferden vazgeçtik diye açıklama yapan kolpacı adalı!!! aylardır fino gibi sancho yu bekledi ve avucunu yaladı peki şimdi ne diyeceksiniz serdar adalı trolleri o gün çılgınlar gibi büyük başkan diye alkışlıyordunuz kolpacı komisyoncu adalıyı!!!

Yanıtla Beğenme (4)
Sabri Dino
01.09.2025 - 15:23

Bakalım uğursuz gazeteciler şimdi kimleri yazabilecek. İyi oldu, saçma sapan bir beklenti sona erdi.

Yanıtla Beğenme (1)
Daut
01.09.2025 - 15:21

Çok şükür. İli aydır sanço haberlerinden kafamız şişti.

Yanıtla Beğenme (1)
Joe Doe
01.09.2025 - 15:20

Başkan olarak Hüseyin Yücel seçilmiş olsaydı bugün çok farklı yerde olabilirdi Beşiktaş. Arat'tan sonra Adalı da büyük hayal kırıklığı adamların çapları Beşiktaşı yönetmeye yetmiyor.

Yanıtla Beğenme (1)
Ali
01.09.2025 - 15:15

Vallahi cok iyi oldu. Gönülsüz adamdan hiç bişey olmaz. Davidashvili gelsin bence yabancıların çoğu da gitti.

Yanıtla Beğenme (1)
Onur
01.09.2025 - 15:10

2 aydır bu adam bizi oyalar ilk bulduguna gider bizi de cepte tutar dedim her haberinin altına ama taraftarı kadar bile düşünemeyen amatörler tarafından yönetiliyor koca cınar

Yanıtla Beğenme (0)
33 Bjk
01.09.2025 - 15:08

İyi ki gitti bizimle kafa rahatladı olmayacak duaya amin diyoruz

Yanıtla Beğenme (0)
Ali kurt
01.09.2025 - 15:04

Davidashvili yi al gec baskan düşünme artik. Önder ozen bile adama hayran. Varsa para al artik. Bitir su sol kanat muhabbetini. Takim Daha kötüye gitmeden

Yanıtla Beğenme (0)
realpower BJK
01.09.2025 - 15:01

Kesin bir şey henüz yok..

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk
01.09.2025 - 14:48

2 aydır acabamı ,belki olur mu diye bekleyip bir sol kanat almadı yönetim bu soytarı yüzünden ..Gerçi şu ana kadar gelenleri de gördük ya neyse..

Yanıtla Beğenme (0)
fark kapanmıyor
01.09.2025 - 14:47

Kurtulduk diyenler . Daha iyisini istesinler haklı olabilirler. Beşiktaş büyüktür. Rakipler den geri kalmaz, kalmamalı . Beşiktaş taraftar sayısı yıllara göre daha da da azalır. Şampiyonluğa oynamalı kadro kalitesini arttırmalı. Davitasvilli gibi oyuncularla bu olmaz. Kalite yüksek olmalı. Avrupudd yoksun . Ligde 2 maçın bir maçı mağlup , şimdiden 9 puan fark var iki maçın eksik olsada o maçları alacak gücün yok. yaptığın transferler oynayamayacak nasıl yeneceksin.

Yanıtla Beğenme (0)
Hakan Kartal
01.09.2025 - 15:06

@fark kapanmıyor azalsın birader az ama öz olsun

Beğenme (0)
daha iyi kadro
01.09.2025 - 14:43

Davidashvili 4 senenin 3 senesini 2.lige oynuyor. Hangi fransız takımı görüp beğendi. Monaco ; Marsilya ; Lille v.s maddi gücü olan bir çok takım niye bu oyuncuyu almıyor. Davidasvilli rakipler deoynayamaz bile. Bizi ileriye götürecek bir oyuncu değil. Daha iyisini isteyin yoksa bu fark kapanmaz. Yıllarca şampiyonluk gelmez. Bırakın Beşiktaş taraftar sayısı gelecekte iyice düşer. Rakipler daha çok para harcıyor ama nedense bankalar birliğinden bizden daha önce çıkıyorlar. Yönetim gereğini bir an önce yapmalı.

Yanıtla Beğenme (0)
Bundan olmaz
01.09.2025 - 14:40

Olacağı buydu gelse baştan gelirdi amaaan çokta fi fi

Yanıtla Beğenme (0)
Murat C
01.09.2025 - 14:39

En bastan beri gelmeyecegi belliydi. iyi ki gelmedi. 3 ay boyunca hayir demeyip sürekliyi ilgili canli tuttu. Insanlar da umitlendi. Senelerce bu tip adamlari gondermeye calismakla ugrastik. aman uzak dursun.

Yanıtla Beğenme (0)
kartalmanya27
01.09.2025 - 14:39

istedigini aldi,

Yanıtla Beğenme (0)
casthor
01.09.2025 - 14:36

Sancho gelmek için başkana ulaşmaya çalışmış ama başkan telsiz kapattığı için ulaşamamış. Sonra da Aston Villa'ya gitmiş.

Yanıtla Beğenme (2)
Transfer
01.09.2025 - 14:34

İyi ki gelmedi çünkü sadece para için oynayacaktı büyük dertten kurtulduk ama Serdal Adalı yine hata yaptı şimdiye kadar bu adam için beklendi noldu elimiz boş ya Davitashvili ya Lauriente ya da bir çılgınlık olarak Lookman ( o da Bayern e gitmediyse) favori her zaman Lookman ama gelme ihtimali çok az maalesef

Yanıtla Beğenme (0)
ahmet
01.09.2025 - 14:34

hele şükür kurtulduk

Yanıtla Beğenme (0)
Kartall
01.09.2025 - 14:26

Sevindirici bir haber... buraya gelse zoraki gelecekti... bir de bunun egosu çekilecekti... lourante veya davitaşvili daha uygun bize...

Yanıtla Beğenme (0)
Sezai Şahin
01.09.2025 - 14:23

Nihayet gitti! bu adamdan cacık olmaz, seyredip göreceğiz! bize tempolu aç adam gerekli!

Yanıtla Beğenme (1)
HAZIM ABİ
01.09.2025 - 14:23

Çok sevindim. Bu kadar naz ve tüm takımlarla uzun süren transfer görüşmeleri sebebiyle, hazır olmadığını düşünüyorum. O kadar maliyette gereksiz olacaktı.

Yanıtla Beğenme (0)
OE. SEMİH
01.09.2025 - 14:22

İyi ki gelmedi. Bunu alacağız diye sol kanat ın gelişi uzadı

Yanıtla Beğenme (0)
demir tava
01.09.2025 - 14:21

Yalancının mumu 1 Eylüle kadar yandı. Yalan makinesi taraftarı mışıl mışıl uyuttu. Kontenjan yok ya acele etmeyin ocakta bakarız der şimdi ama yine de alkışlayan bulunur.

Yanıtla Beğenme (3)
Kafkas Kartalı
01.09.2025 - 14:19

Hele şükür gitti bize aç adam lazım Gürcü oyuncu Davidashvili gibi.

Yanıtla Beğenme (0)
Kara günler.
01.09.2025 - 14:17

çok şükür bu vitaminsizi almadık bu kadar ilgiye kendini bir poh zannedecekti.

Yanıtla Beğenme (0)
Krtl
01.09.2025 - 14:16

Cerny aldıktan sonra kanat aldık derler diger tarafa kanat bile getirmezler takıma ciddi anlamada bir ayar verilmeli takım dökülüyor resmen

Yanıtla Beğenme (1)
Q7RABONAGOAL
01.09.2025 - 14:26

@Krtl sol kanat rachica oynar düsüncesi olabilir. Insallah Davidashvilli ve saglam bir sag bek gelir!

Beğenme (0)
Serdar
01.09.2025 - 14:15

Para peşinde olmadığı en büyük ligde kalmaya devam etmesinden belli burada cahiller atıp tutuyor çocuk 3 sene önce vini jr gibiydi belki tekrar o günlerine dönecek zaten o zaman artık rüyanda göreceksin

Yanıtla Beğenme (2)
Yönetim istifa
01.09.2025 - 14:13

Serdal başkan alıp gelirim diye diye Kerem'i, Sancho'yu, Rashford'u, Sterling'i ve sağ bekteki adamı kaptırdı. Orta seviyedeki oyuncuları çok yüksek bonservis ve maaş verip getirdi.

Yanıtla Beğenme (1)
Yunus
01.09.2025 - 14:05

Sol kanata ya Sterling ya da Mane gelirse süper olur.

Yanıtla Beğenme (5)
BabaKartal
01.09.2025 - 14:03

Davidashvili alalım yatalım maç bakalım.. Yeter bundan sonra

Yanıtla Beğenme (0)
ciho
01.09.2025 - 14:01

Sayın başkanımız umarız bir sürpriz kanat peşindedir. Sancho'nun gelmeyeceğini biliyorduk, onu öne sürerek umarız başka yıldız ismin peşindedir diye ümit ediyoruz. Yoksa Sancho'nun nazını çekecek kadar bekleyecek değillerdir herhalde.

Yanıtla Beğenme (0)