Beşiktaş transferde mutlu sona ulaştı.
Siyah-beyazlılar Portekizli futbolcu Jota Silva ve kulübü Nottingham Forest ile anlaştı.
Fabrizio Romano'nun haberine göre Beşiktaş oyuncunun kulübüne yaklaşık 3 milyon euro kiralama bedeli ödeyecek.
Beşiktaş oyuncunun bonservisini almak isterse Notingham Forest'e 17 milyon euro ödemek zorunda.
Satın alma opsiyonu zorunlu değil.
Oyuncunun 12 Eylül Cuma sabahı İstanbul'da olması bekleniyor.
duhuliye.com / dış basın
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (175)
@Baloncu niyazi HAKLISIN İKTİDARIN DESTEĞİ OLACAKTI. DÜN FETÖ BUGÜN İKTİDAR SÜREKLİ DESTEKLENİYOR. BİZİM STAD DA FB STADINDA MUSTAFA KEMALİN ASKERLERİYİZ TEZAHÜRATI YAPILIYOR. GDS NİN STADINA GİDİN HEP FİLİSTİN PANKARTLARI ADAMLAR TARAFINI AÇIKCA BELLİ EDİYOR
@YILDIRAY ŞAHİN filistini dünya destekliyor bizde yanındayız ama senin gibi yahudi dönmeleri anlamaz bunu
1 milyon tane oyuncu arasından sağ kanat sol kanat aldılar. Vallahi komedi. İnşallah yanılırım ama yönetim ayağına sıktı gibi. Taraftar barut gibi,
Segen ile takım makım kurulmaz...şampiyonluk ertesi yıl tranferin bitmesine 5 dakika kala tabakhaneye .... yetiştirir gibi reklamla transfer yaptılar...sonra avrupada......* O*çektik...
Segen ile takım makım kurulmaz...şampiyonluk ertesi yıl tranferin bitmesine 5 dakika kala tabakhaneye .... yetiştirir gibi reklamla transfer yaptılar...sonra avrupada......* O*çektik...
Çok şükür zorunlu değil. Olan 3 milyona oldu. Panik tranferi oldu. 3-4 senedir sol kanat olmayan takım son dakika panik tranferi yapıyor helal olsun valla.
Orkun, Abraham, El Bilal, Ndidi, Jota için harcanan paralarla Batista Mendy, Tolu Arokodare, Promise David, Armand Lauriente gibi genç güçlü, sağlam ve ileride satılabilecek adamlar alınmalıydı. Yazık verilen paralara. Ayrıca sezon boyu sakatlık haberleri ana konumuz olacak.
5 HAFTAYA LİGDE HAVLU ATINCA ADALI SAVUNAN LAR NE DIYECEKLER BILIYOMUSUNUZ BİZ DEMİŞTİK…KENDİNŞZE GELŞN BURASI BEŞİKTAŞ ADAM SOL KANAT ALAMADI 9 AYDIR NEYI TARTISIYOSUNUZ ALDIGI ÇOGU TOPCU YEDEK KENDI TAKIMDA İYİCE ANADOLU TAKIMI YAPTI TROLLER BİZİ YAZIKLAR OLSUN
öyle bir ortam var ki bu takım kalan 32 maçın tamamını kazanmalı yoksa ilk puan kaybında yönetim istifa sergen istifa başlayacak. arkadaşlar fb gs çok güçlü hele gs devlet desteği ile yürüyor ve durdurulması imkansız bir takım. ligde 34 maçın 30 unu kazanacak ve çok rahat şampiyon olacak. bizim için 2. lik şampiyonluk gibi olur.20 topçu gitti takımı temizlemek gerekiyor. bu sene iyi futbol oynayalım yeter. gs nin devlet desteği bitmeden hiç bir şey yapamayız.
@YILDIRAY ŞAHİN devlet hepimizin. Ona devlet desteği denmez .hökömet dedyeği ile.....
Bütün renkliler burada her gün alınan transferlere sallıyor, algı böyle bir şey işte....düşmeyin bunların tuzağına millet...
Bu Adalı tartışılmayacak oyuncu alamaz. Sağbek te gördük . Sol kanat fiyasko. nerede yedek kalmış Orkun hariç bizde . Stoper Juventust a oynamamış, gitmiş Porto ya hata üstne hata yapınca yedek. Juracek oynadığı takım yedek Benfica göndermeye çalışmış. Cengiz keza öyle . Bilal oda öyle.
Çakma sarisinlar, kisa dar paçalilar, babetli coraplilar, karaborsacilar bir tiktir olup gidin artik, cok belli ouyorsunuz. Hade hadee...
Satın alma opsiyonuna bak hele zannedersin adam uçuyor
Gelenlerin yaşları hep ideal tutar tutmaz ayrı mesele ben sırf temizlik yaptığı için bile başkan ve yönetimi kutluyorum hatası var elbette ancak kolay değil bu işler
O ancak Rachica yi yener onu da yenemez. Adali yi aylardır savunanlar yüzünden avrupada yokuz . Sag bek almaz bunların Gokhan diye birini Çok iyi . Sol kanat 30 - 40 oyuncuya gidilir tartisilmayacak oyuncu alacağız der. Kadroya giremeyen bulur. Rakip Cengiz den kurtulayım der onu alır . Biz büyüğüz rakipler bizi unutmasın v s hikaye .Acele etmeyin . Adali UEFA sana uzattsin transfer sezonunu o zaman da acele etmeyin der bulur bir iki tane turkiye liginden
Şu anda yabancı kontenjanı 12+0 Mario ve Svensson'un gidişi, Jota'nın gelişiyle 11+0 olacak. Acaba iki genç futbolcu ve bir kontenjan kime gidecek?
Şu anda yabancı kontenjanı 12+0 Mario ve Svensson'un gidişi, Jota'nın gelişiyle 11+0 olacak. Acaba iki genç futbolcu ve bir kontenjan kime gidecek?
Şu anda yabancı kontenjanı 12+0 Mario ve Svensson'un gidişi, Jota'nın gelişiyle 11+0 olacak. Acaba iki genç futbolcu ve bir kontenjan kime gidecek?
Renklilerle bu kadroyla başetmek imkansız
Hoca onay vermişse vardır bir bildiği. Öyle rakamlar üzerinde atıp tutmak en kolayı. Biz zaten hep bu bakış açısından kaybediyoruz. Daha oyun sahaya çıkmadan on yargı penceresinden bakıp maç için de yapacağı en ufak hatayı bekliyoruz ve sonrada yuhlama basliyoruz. Şu mod dan çıkmamız lazım artık. Besiktas ne zaman kenetlenirse işte o zaman tüm oyun ve algilara rağmen şampiyon olur. Oyuncu iyi veya kötüdür buna yorumum yok ama taraftar olarak biz de kendimizi bir sorgulamayalim bence biz ne kadar iyiyiz ki iyi şeyler bekliyoruz..
Tabi ki daha iyisi gelsin isterdik ama artık bakıcaz şapkadan ne çıkcağına
Adali transfer yapamayıp yedek oyuncuları alan başkan yedekç yada geçmişi sakatlık la geçmis oyuncuları alıyor. Kapasitesi bu. Tartışılmayacak oyuncu geldimi yok. Aylardır sol kanat yok. Avrupa kupasını gitti sorumlusu Adali ve yönetimi. Sag bek o kadar oyuncuya gittiler kim geldi en son Gokhan , sol kanatta bakın 50 oyuncuya gittiler neden alamaz abi. Acele etmeyin .Biz acele edeceğiz en ufak başarısızlık ta İstifa diye
Jota tişu anki kadrodan yer alan kanat oyuncularından iyi olabilir ama bence hayal kırıklığı bir transfer oldu. Sol kanat için düşünülen isim çok üst düzey olacak dedi Başkan. Jota kendi ülkesinin milli takımında bile hiç oynamamış, alt yaş milli bile değil. Rafa ve Mario defalarca milli oldu bunu söyleyim. Jota bence 17 milyon bonservis verilecek bir oyuncu değil. Son dakikaya kalınca 3 milyon kira bedeli verip mecburiyetten aldılar. Sezon sonu geri döner. Hatta devre arası sol kanat transferi olur 23 yaş altı yabancı kontenjanı hala boş.
Keşke şampiyon olsak da gittiğine üzülsek. Öyle bir hal aldı ki bizim durum şampiyonluk hayal ötesi.
simdi sira scoutlarda transfer donemi bitiyor lig bitene kadar birkac oyuncuyu bulup takip etmeliler satislarimizdan cok kazanamiyoruz
millet cok iyi bir oyuncu diyor ligimiz icin bizim taraftar begenmiyor
Bu sene en büyük verimi taraftarın içine sinmeyen transferlerden alacağız jota cengiz el Bilal hatırlayın burda el Bilal transfer oluncada çok olumsuz yorumlar yapılmıştır
Yönetimin işi zor aga, kimi alsa millet sallıyor, bunlar ya futbol cahili ya da renkli, adam pire gibi hem solda hem sağda oynayabiliyor, şut,orta gol hepsi var ,şu adama bile laf ettiniz ya, YUUUHHH diyorum...
Çok iyi transfer amraham bilal rafa jota cerny ligi içinde geçer ligde şampiyon bjk olacak
Bu adam cizgi kenar oyuncusu değil. Bu adam daha çok 3 lü orta sahanın sağ içi gibi, 4 3 3 e doğru evrilen bir bjk seyredeğiz gibi geliyor. Yani ndidi sol iç orkun sağ iç jota, sağ açık cerny ,solda rafa veya rashica gibi olucak. Geride sağ da gökhan veya taylan, sağ stoper doujı veya pau, solda emirhan veya udakai, sol bek jurasek veya rıdvan. Kalede mert veya ersin. Santrafor abraham veya bilal. İyi kadro alınacak bir orta saha iledaha da iyi olur. Ah be şu lapuerta olucakti ki
Eğer sol stopere lapuerte alınabilseydi, bu adamla birlikte, orta saha ya da bir adam alınması ile birlikte BJK bu sezon şampiyonluğun 1 numaralı favorisi olurdu. Lakin sol stoper sorunu can sıkıyor.Ancak asıl önemli olan sergenin türk futbolunda hakketiği yere gelme isteği. Bu sezon bambaşka olucak bunu şimdiden yazın bir kenara, doğru teşhişlerle gönderilen 22 futbolcu var o enkaz gitti. Mario ve swensonla 24 olucak bir dönem sonra salih, odakai,paulista ve rashica ile beraber 30 kişilik 4 yışlkk birikmiş enkaz kalkacak.
bu kafayla uzun süre şampiyon olamayız. bütün gereksiz adamları topladılar.
Bundan sonra yapılacak transferlerde bu forum da oylama yapılsın.Size sorulsun.alınsın mi alınmasın diye.Bırakın başkanımız işini yapsın.Jota"ya kötü diyenlere Kota saha cevabını verecektir
Şimdi Cerny, Jota, rafa, Orkun, Abraham, Toure, Cengiz, Rashica gücum hattı biraz bişeye benzedi. Darısı savunma hattına.
Bu adam sağ kanatsa niye alındı . Bu futbolcu ADALI nın kader belirleyicisi başarısız olursa ADALI sadece bu transferle istifaya çağrılır. Bekletim bunu almak risk
Bizim kesinlikle bu Tüpçü tayfasından kurtulmamız gerekiyor, hepsi beceriksiz, hepsi takımı çöplerle dolduruyor, gelen gideni aratıyor. Beceriksizlikleri yüzünden takım bu halde, bizim takım olarak büyük olduğumuz tek nokta TARAFTARIMIZ, yönetim sahadaki futbolcular vasattan öte değil. Beşiktaş ın devrime ihtiyacı var, adam gibi futboldan anlayan, parası olan, Beşiktaşın bir kuruşunu çöpe atmayacak bir yönetime ihtiyacımız var. Uyanın yeter artık,
Yeni gelen topculari Ole'ye verseniz bundan kotu mu olacakti kalles yonetim
Şu son 10 - 15 haberdeki yorumlara baksan bir sol açık tüm takımı kurtaracak. Çok büyüttünüz ve ayrıca takımda orada oynayacak adamlar da artık var. Son olarak da kanat oyunları çok büyük kazma değilse genelde ters kanatta da oynayabilirler. Kaldı ki kanat değiştirme taktiği modern futbolda maç içerisinde sıkça uygulanan bir taktiktir. Orijini sağ kanat olan bir oyuncu sol kanatta oynayamıyorsa orada bir problem vardır. Ha tabi asıl mevkisi kadar etkili olmayabilir ama sonuçta oynar. Bir sol kanat bizi kurtarmayacak, bizi takım olarak istikrarlı oyun kurtaracak. Umarım Sergen bunu başarabilecek taktikleri oyunculara uygulatmayı başarır. Başkan beklentiyi yükseltmiş olabilir. Ama bence büyük iş başardı. Beğenmediğimiz adamların çoğundan kurtuldu. Neredeyse sıfırdan bir takım kurdu. Artık gölge etmeyin, destek olun.
fahiş paralara vasat bi 4. sağ kanat oynucusu almaları isyan çıkartacak hamle, top yekün anarşinin ilk kıvılcımı olabilir, bu dangalakların haberi yok, tribünler boş kalıyor diye kendilerini güvende zannediyorlar, ateşle oynuyorlar, Beşiktaş'ı bitirmeye çalışıyorlar ama kemik taraftar duruyor
Hasan arat geldiğinde şu çöğleri gönderse bile başarılı sayarım zor iş demiştim. O ise klübü soyup soğana çevirdi gitti üstüne ilave çöp getirdi. Adalımgelsin istemiyordum. Ancak görüyorum ki bu kadar çöp adam göndermek çok büyük başarı. Kadro planlaması daha iyi olurmuydu evet olurdu. Ama gerçek hayat böyle herşey her saman olmuyor. Ben yönetimi başarılı buluyorum. Sergen hocanın yine işi zor. Umarım adalı bu transfer eönrmindeki hatalarından ders alır ve transferdeki organizasyon kısmını görev olarak yeniden dağıtır. Bir klüpte scout ekibi varsa 12 ay durmadan adam araştırılmalı takip edilmeli. Son not: adalının ve sergenğn tarzının çok uyuşacağını düşünüyorum, ikisi de keskğn ve net. Fikret ormanla bile setgen bu kadar uyuşamaz. Umarım başarılı olur takımz. Ve şu ergen taraftar biraz susar
@Adalı- sergen çok doğru tespit aynen katılıyorum, scouth denilen ekibin tek işi tüm yıl boyunca gelecek vadeden, genç, duyulmamış isimleri bulup yönetime iletmek ama bizde bu ekip sıfırın altında....
Serdar başkan küçükken sağdan gidince cüzdan bulmuş sanırım. Sol lazım sağ alıyor...
premier ligde kadroda düşünülmeyen ve daha 1 sene önce 7 milyon euroya transfer edilmiş, üstelik de oynadığı ligde öyle çok büyük bir sıçrama da yapmamış bir oyuncu için çok fazla değildi mi bu opsiyon? hani PM 'de 30 maça çıkıp da 15 gol, 7-8 asist yapsa bu bonservis verilir diyeceğim ama biz 1 sezonluk kiralama için bile oyuncuya ödenen bonservisin yarısını ödüyoruz. umarım pişman olmayız.
@Kartalizm Premier League'de 30 macta 15 gol, 8 asist yapan oyuncuyu almak istersen 70-80 milyon euro. kendi cebinden vereceksen buyur al derim. Yok veremem diyorsan shut up
@Kartalizm öyle oyuncuyu o paraya verirler mi sence?
@Kartalizm 15 gol 7-8 asist yapan adamı sana zaten vermezler adam da gelmez artı fiyatı 50 den aşağı olmaz
Kim ne derse desin Jota bu takıma enerji katar önde pres yapan oyuncumuz oldu Cerny ve Jota Rafayada etki edecek bakın görün Bilal tourede çok enerjik bu oyuncular boru değil herkes 2 hafta sonra ayakta alkışlayacak takımı güvenin az
finansal konularda ve projelerde beşiktaşın serdal başkan gibi bir profile ihtiyacı var ancak futbol yönetimi konusunu ciddi para harcamasına rağmen iyi beceremedi. Daha düşük bütçelerde daha iyi kadrolar kurduğumuz olmuştu. futbolda akıla ihtiyacı var. sergen akıllı biri ama futbol aklı olamaz, daha ligleri ve futbolcuları tanımıyor. sergen'in olduğu yerde de futbol aklı barınamaz. öyle bir çıkmazdayız şu anda.
Keremin 2 tık üstü bu çocuk,renkli yavsaklar çöpçü idnelerin karalamasina aldanmayın!!
Oyuncu iyidir kötüdür bilmem. Ama kimseyi alamadığımız için transfer edilen biri olduğu ayan beyan ortada
Adalı almaz bunu. Seneye başka kanat bakılır.