11.05.2026 - 16:15

Takip Et:

''Kariyerimin en güzel anlarından biriydi...''

Beşiktaş'ın eski futbolcusu Adriano Correira açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'ın bir dönem Barcelona'dan kadrosuna kattığı Adriano Correira Beşiktaş'ta yaşadığı günlerle ilgili açıklamada bulundu.

Hem futbolu hem de kişiliğiyle Beşiktaş camiası için özel isimlerden biri haline gelen Brezilyalı futbolcu Bruno Martinho'ya verdiği röportajda Beşiktaş'ta yaşadığı anlar için övgü dolu sözler sarf etti.

İşte Adriano'nun sözleri:

KARİYERİMİN EN GÜZEL ANLARINDAN BİRİYDİ

Adriano Correia: ‘’Beşiktaş’ta Marcelo ile 1 sezon birlikte oynadık. Beşiktaş’ta oynamak gerçekten çok büyük bir zevk. Beşiktaş’ta özellikle taraftarların inanılmaz desteği sayesinde şampiyonluk yaşamak, kariyerimin en güzel anlarından biriydi.''

duhuliye.com

YORUMLAR (13)

Refik Opak
12.05.2026 - 00:43

Rize'ye ne yazmıştın öyle...

Yanıtla Beğenme (0)
Dr.HD
11.05.2026 - 17:59

Adam baştan tırnağa topçunun hasıydı. daha komplike 5 tane topçu beşiktaş kariyerinde ya vardır ya yoktur.

Yanıtla Beğenme (0)
son pırpır
11.05.2026 - 17:32

Sen gittin gideli orası hala boş, bi sır vereyim iyi ki Sergen'le tanışmadın, iyi zamanda paçayı kurtardın, şimdiki topçular ya yalaka oldu ya da kesik yedi

Yanıtla Beğenme (0)
BENNASIL
11.05.2026 - 17:31

Adam fubolcu kere futbolcuydu..

Yanıtla Beğenme (0)
BJK Bilirkişi
11.05.2026 - 17:05

O zaman ki kadroyu özlemeyenimiz yoktur herhalde... Feda dönemi Biliç zamanındaki kadro bile (Tolgalı, Serdarlı, Ersanlı, Pedrolu, Operalı, Olcaylı, Oğuzhanlı, Sosalı; Pektemekli, Atibalı ki, Atiba daha oynamadan kim bu diyenlerin olduğu oyuncu grubu) stadsız bir oyun sistemi vardı, seyri keyif verirdi hatta Avrupa takımlarına kök söktürmüştü... Ey gidi günler ey... Harbiden Beşiktaşlı olmak zor, sefa sürmekten ziyade feda eder, cefa çeker bunu anlamayan ruhsuz oyuncu grubuna tepkisini verir... Zaten tepkilerde gereken mücadeleyi göremeyişimizedir... İç sahada bile organize hücum yapamadığımız gibi bir de kapanıyoruz anlaşılır gibi değil...

Yanıtla Beğenme (0)
Yönetim istifa
11.05.2026 - 17:01

Adrianolardan çapsız torpilli Rıdvan düştük yazıklar olsun

Yanıtla Beğenme (0)
Kuka
11.05.2026 - 17:01

Çok iyi adamdı ! Bize böyle adamlar lazım sergenin gökhanı cengizi rıdvan değil !

Yanıtla Beğenme (0)
Roy Betty
11.05.2026 - 16:40

Blade Runner'daki ünlü diyalog gibi "All those moments will be lost in time, like the tears in rain". Bizim de Beşiktaş'ı en iyi gördüğümüz yıllardı onlar. Sağol güzel insan.

Yanıtla Beğenme (0)
Gogo3403
11.05.2026 - 16:38

Çok ciddi söylüyorum Sergen bu adamı tanımıyorum,ben almadim deyip oynatmazdi...

Yanıtla Beğenme (1)
1903 Love 1903
11.05.2026 - 16:27

Sergen yalçınla Olmaz Agbadou Ve Murillo Laçkalastı Sergen Müdahele Etmiyor . Takım Topun Arkasına Geçemiyor. Önümüzdeki sezon 4-5 Tane Yıldız getir Agbadou Morullo gibi Laçkalaşır. Performans Düşüklüğü Ayrıdır Ciddiyetsizlik ayrıdır. Sergen Kenarda sıfır etkiyle duruyor Oyun okuması yerle bir vasıfsız etkisiz.

Yanıtla Beğenme (2)
nalan
11.05.2026 - 16:27

Sergen olsa oynatmazdı

Yanıtla Beğenme (2)
Hollanda Bjk
11.05.2026 - 16:26

Adriano'dan Ridvana, sergen senin vizyonun taaa.

Yanıtla Beğenme (5)
STA
11.05.2026 - 16:23

Besiktasta sampiyonluk baska yerdeki sampiyonluga benzemez. Unutamazsin, ruyalarina girer

Yanıtla Beğenme (0)