Beşiktaş'ın bir dönem Barcelona'dan kadrosuna kattığı Adriano Correira Beşiktaş'ta yaşadığı günlerle ilgili açıklamada bulundu.
Hem futbolu hem de kişiliğiyle Beşiktaş camiası için özel isimlerden biri haline gelen Brezilyalı futbolcu Bruno Martinho'ya verdiği röportajda Beşiktaş'ta yaşadığı anlar için övgü dolu sözler sarf etti.
İşte Adriano'nun sözleri:
KARİYERİMİN EN GÜZEL ANLARINDAN BİRİYDİ
Adriano Correia: ‘’Beşiktaş’ta Marcelo ile 1 sezon birlikte oynadık. Beşiktaş’ta oynamak gerçekten çok büyük bir zevk. Beşiktaş’ta özellikle taraftarların inanılmaz desteği sayesinde şampiyonluk yaşamak, kariyerimin en güzel anlarından biriydi.''
duhuliye.com
''Kariyerimin en güzel anlarından biriydi...''
Beşiktaş'ın eski futbolcusu Adriano Correira açıklamalarda bulundu.
Bunlar da ilginizi çekebilir