23.06.2026 - 14:23

Takip Et:

Kartal, Fenerbahçe'nin oyuncusuna talip oldu

Siyah-beyazlıların, Fenerbahçe'nin yeni sezon planlamasında yer almadığı öne sürülen Sofyan Amrabat'ın durumunu yakından takip ettiği belirtildi.

Beşiktaş'tan transferde sürpriz bir hamle geldi.

SOFYAN AMRABAT HAMLESİ 

Siyah-beyazlılar, bonservisi Fenerbahçe'de olan ve sarı-lacivertlilerde yeni sezonda kadroda düşünülmeyen Sofyan Amrabat için harekete geçti.

BEŞİKTAŞ BİLGİ ALDI  ITALIANO BEĞENİYOR

A Spor'da yer alan habere göre, Beşiktaş, Amrabat'ın durumuyla ilgili Fenerbahçe'den bilgi aldı. Beşiktaş Teknik Direktörü Vincenzo Italiano'nun, Faslı futbolcuyu beğendiği belirtildi.

REAL BETİS DE TAKİPTE

29 yaşındaki futbolcuyu geçen sezon Fenerbahçe'den kiralayan Real Betis de Amrabat'ı yeniden kadrosunda görmek istiyor. İspanyol ekibi, Sofyan Amrabat için süreci yakından takip ediyor.

Faslı futbolcunun durumu, 2026 Dünya Kupası'ndan sonra netleşecek.

İSPANYA PERFORMANSI

Real Betis'te geride kalan sezonda 23 maçta süre bulan Sofyan Amrabat, 1 kez ağları havalandırdı.
 

YORUMLAR (34)

DOBRACA
23.06.2026 - 15:48

Rakibinin Çeri Çöpüyle Şampiyonluk Mucadelesi Veremeyeceğini Anlamak İçin Kaç Cengiz Under Vakası Yaşaman Lazım. Amaç Rakibin Önüne Geçmek ise Onların Beğenmediği Futbolcularla İlgilenmek Ahmaklık Değil mi ? Hadi Yiyorsa Git 11'inden Adam Al Kopar Gel Alkışlayalım. Babel gibi Gökhan Gönül Gibi. Göndermek İçin Pusuda Beklediklerini Değil.

Yanıtla Beğenme (0)
Kullanıcı Adı
23.06.2026 - 15:48

Hhaaaddddiii cccaaaannnıııımmmm!!!

Yanıtla Beğenme (0)
BJKyiBitirdiniz
23.06.2026 - 15:46

bunlar 7-8 aydır hatta 1 senedir ne topçu izlemişler ne topçu bakmışlar sadece o koltukta oturup maaş günü maaş yatırmışlar ben bunu anlıyorum bu durumdan , serdal bey seni yorduk be hadi artık yavaş yavaş işine gücüne bak düş yakamızdan yazık sana da bize de

Yanıtla Beğenme (0)
vizyonsuzlar
23.06.2026 - 15:46

serdal adaliya twiterda istifa turkiye gundemi olmasi lazim

Yanıtla Beğenme (0)
KARTALPENÇESİ
23.06.2026 - 15:45

Sadece amrabat yetmez; amrabat+cengiz+hakan yandaş la beraber bonservis verip 5 er yıllık kontrat yapılsın.

Yanıtla Beğenme (0)
1903 Love 1903
23.06.2026 - 15:44

Çağlar , İrfancan Birde yanlarında Dirk Kuyt u Alıcan Tatlı niyetine Cengiz de oldumu miss

Yanıtla Beğenme (0)
yonetim istifa
23.06.2026 - 15:40

az kaldi serdal adali 23 temmuzda kufurleri yiyince aklin basina gelir

Yanıtla Beğenme (0)
Baykan
23.06.2026 - 15:36

Amrabatı alacağına musrati kalsın.İkiside benzer oyuncu

Yanıtla Beğenme (0)
Erso
23.06.2026 - 15:30

Ya bırakın ne Amrabat ı. Dümdüz adam. Çalım atamaz hızlı değil sağına soluna yan pas dan başka neyi var.

Yanıtla Beğenme (2)
Alpay
23.06.2026 - 15:29

Amrabat ı begenmeyen neden begenmiyor acaba? Pozisyonu için gayet iyi, sert ve basit oynuyor. Ayrıca Italianonun eski öğrencisidir. Eğer hoca istediyse ve maliyeti de ucuk kacik degilse neden olmasın. İstemeyenler 5 dk bile izlememiştir kesinlikle

Yanıtla Beğenme (9)
nuri şahi-biliç
23.06.2026 - 15:28

ergenlere bakmayın siz keşke olsa 10 tane ndidi katkısı olur.

Yanıtla Beğenme (10)
1234
23.06.2026 - 15:24

Bunlar kafayı yemiş…Millet Osimhen’i alıyor ve bazı starları almaya çalışıyor;bizimkiler ise Ambrabat,Altay Bayındır peşinde keşke hoca olarak da fenerden Zeki Murat Göle gelseydi,italyan köylüsüne milyon eurolar saçmak yerine….

Yanıtla Beğenme (2)
Kubilay
23.06.2026 - 15:12

Zerre futbol bilgisinden yoksun bütün futbol ulemalarının hepsi burda yorumcu olmuş yorumla

Yanıtla Beğenme (6)
Scofield
23.06.2026 - 15:07

Shaktar sag Kanada bruninho sol Kanada da Ryan robertoyu aldı ikisi toplamda 19 m biri 17 diğeri de 19 yaşında uyumaya devam edin yönetim

Yanıtla Beğenme (2)
boumsong
23.06.2026 - 14:55

Beşiktaşın 1 senesi daha an itibariyle bitmiştir, taraftar eylül ekim gibi hipodroma yollar bu başkanı ama olan senelere oldu çok yazık

Yanıtla Beğenme (2)
Kartalizm
23.06.2026 - 14:44

Kesin gelir, malum bir dönercinin müdavimi.

Yanıtla Beğenme (2)
troller
23.06.2026 - 14:41

bu adama iyi diyen troldur

Yanıtla Beğenme (4)
serkan
23.06.2026 - 14:36

umarim araliktaki kongrede guclu baskan adaylari cikar

Yanıtla Beğenme (2)
Kartall..
23.06.2026 - 14:35

Yav get iş olsun diye isim sürüyorlar piyasaya....

Yanıtla Beğenme (2)
Atilla Klan
23.06.2026 - 14:34

En az 30 kez yazmisimdir yalvarmisimdir yakarmosomdir Betise Transfer olan Sag Kanat Antonyi alin diye . Beşiktaş Yönetimi Quaresmanin bir tik altinda yetenek ama iki tik üstünde disiplin satin alicak diye . Sag Kanat hallolmustu ve Antony bugün bizi TEK BASINA IKINCI YAPARDI TEK BASINA . Ne yapti Beşiktaş yönetimi bu süre zarfinda ???? Cöplere iki kati para harcadi …

Yanıtla Beğenme (3)
Fişek kartal
23.06.2026 - 15:09

@Atilla Klan bu kadar çok biliyorsan bastır parayı al getir kardeşim asgari ücret kazanıp atıp tutmak ne kadar kolay ya

Beğenme (1)
Antalya kartalı
23.06.2026 - 15:02

@Atilla Klan aynen katılıyorum birileri komisyonu götürüyor demek ki

Beğenme (2)
Keşke
23.06.2026 - 14:34

Doğru bir hareket olur keşke olsa

Yanıtla Beğenme (8)
rezalet
23.06.2026 - 14:33

rezalet

Yanıtla Beğenme (3)
olgun
23.06.2026 - 14:32

seneye 4 bile olamayacagiz

Yanıtla Beğenme (2)
ANKARA KARTALI
23.06.2026 - 14:32

Fenev çöpü toplama sezonu açıldı.

Yanıtla Beğenme (2)
guney
23.06.2026 - 14:31

serdal sever fenerlileri fenerli serkan fenerli sergen fenerli önder fenerli cengiz

Yanıtla Beğenme (2)
yonetim istifa
23.06.2026 - 14:30

allah belanizi versin ambarabatmi kaldi daha

Yanıtla Beğenme (4)
Elmalılı
23.06.2026 - 14:29

Ben Amrabat Fenerbahçe'de iken de çok beğeniyordum. Neden gönderdiklerini hiç anlamadım. Kesinlikle Orkun ile fark yaratırlar.

Yanıtla Beğenme (10)
rezalet
23.06.2026 - 14:29

hahahaaa yaaa hasennnggyong ya!!!

Yanıtla Beğenme (2)
KARTAL55
23.06.2026 - 14:28

çok sevdiğim sağlam teknik bir oyuncu. real betis de çok beğendi ilk 11 oyuncusuydu. alınması doğru olur....

Yanıtla Beğenme (4)
fakiradalı
23.06.2026 - 14:28

ne çöpçü çıktın be serdal

Yanıtla Beğenme (4)
BabaKartal
23.06.2026 - 14:27

Yav he he..

Yanıtla Beğenme (1)
Kara Bela
23.06.2026 - 14:27

HİC FENA OLMAZ

Yanıtla Beğenme (5)
Hollanda kartal
23.06.2026 - 14:26

Fener bize çöplerini bosaltmaya devam ediyor.

Yanıtla Beğenme (5)
ok.
23.06.2026 - 14:24

Eğer Doğruysa Yazıklar Olsun.

Yanıtla Beğenme (5)