Beşiktaş, orta saha için Fluminense forması giyen Brezilyalı ön libero Martinelli’yi gündemine aldı.
Transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş, orta saha rotasyonunu güçlendirmek için Brezilya pazarına yöneldi. Siyah-beyazlıların, Fluminense forması giyen 24 yaşındaki ön libero Martinelli ile ilgilendiği öğrenildi.
Brezilya basınından Ligados no Flu’nun haberine göre Fluminense, genç oyuncu için en az 20 milyon euro bonservis bedeli talep ediyor. Beşiktaş cephesinde ise transferin şartları ve maliyetiyle ilgili değerlendirmelerin sürdüğü belirtiliyor.
Duhuliye.com/dış basın
YORUMLAR (21)
Flamengoda oynayan SAMUEL LİNO YU ALIN 20 milyon piyasası 50 milyona satar seneye 25 yaşında
jens hjerto dahl alın asıl parayı baba stopere harcayın illa ki harcayacaksanız.en büyük eksiğimiz sol kanat ve sağ stoper şuanda
Renan lodi boşta bedava sol bek iyi adam gidip al işte ne düşmüşsün 15 20 m euro isteyenlerin peşine
Lan basın parayı Rüdiger gibi baba stoper getirin çapsız Adalı
Sadece uzun top atmaktan başka bişey yapmayan bi oyuncu (zaten uzun top işini yapacak oyuncuyu aldık)yani bunu almaya gerek yok orta saha alınacaksa gidin jens hjerto dahl ı alın çocuk gelmek için can atıyor hemde 20 yaşında çocuğun preside var diripling te atıyor.
Ersinle olmaz Anarbekovu kaleye transfer edin.
Artık brezilyadan oyuncu alınacak gibi değil. Eski brezilya yok. Her oyuncu nun maliyeti 10-20 milyon eurodan başlıyor. Brezilya takımları bile 10-20 milyona euroya transfer ediyor
Ön libero arıyorsan mutlaka brezilyalı olmalı. Adamlar kaya gibiler. İllaki birinci liginden almana gerek yok.. İkinci liginden de bulsan bizde çok iş yapar
ADAM ALINDI. BUNA GEREK KALMADI. DOHLu alın.
Kaleye bunu Kroki Tani (Machida Zelvia / Japonya) ön libero içinde Kaishu Sano (Mainz 05 / Japonya) bu ikisi hem ucuz hemde tam görev adamı topçu
Asllani geldiğine göre haber gerçek değildir ama keşke gerçek olsaydı. Kemik gibi ön libero. Çok iyi topçu. Brezilya pazarinda çok sağlam topçular var ve asla maddi olarak zarara uğratmazlar, yani bir sonraki satıştan para kazandırırlar ama bizim ekipler nedense bu pazarın çok dışında. Palmeirasın forveti Jose Manuel Lopez’i alabilsek en az 20 gol yazariz. Ayni keza on numarasi Mauricio da çok iyi. Sol bek ariyoruz, yine Palmeiraslı Joaquin Piquerez tam bizlik. Yatirim transferi olarak Riquelme Fillipi düşünülmeli. Ayrica Brezilya ligini sakın küçümsemeyin. Avrupa takımları Brezilya ekipleri ile oynamadığı için çok şanslılar ve ekonomik olarak da oldukça güçlüler.
şimdide yabancı kontenjanını beş tane ön liberoya kullanırlar
Transferin en basinda adi gecen manchesterden Kobi Maineyi kiralasaydik, bugun her maci 3-4 gol atar gecerdik... Adam gidecegi heryerde napolideki scott mc tominay etkisi yapacak... Vizyonunu sevdiklerimin nohut kadar beyninde varsa yoksa kayserinin sagbeki, kasimpasanin solbeki, fenerin kadrodisisi, gsnin ajani
Beşiktaş'a en iyi gelen lig brazilya al orda iki tane sambacı Yeter
Çok iyi topçu,ndidi gidecekse yerine yönetim bu adamı almalı.orta saha için ideal adam
@Kartalbey bende bu sene flumense nin dünya uluslararası kulüpler kupasında izlemiştim çok iyiydi. Yaşı da genç. İnşallah olur.
Kaleye mamardasviliyi forvetede benzamayı al başka transfer yapma
6 tane daha orta saha alalım.14 tane orta saha anca yeter.gercek değildir ins bu haber Kaleci,sol kanat be forvet 3 tane iyi adam lazım bu kadar
Bütün futbolcuların bedeli bir anda 20 milyona euroya mı yükseldi.
Ben halen anlayamiyorum sol kanat sag bek forvet mevkileri bomboşken neden halen orta saha konusuluyor!??
Başkan %50 borcu azalt..ligde yerli yetenekli tecrübeli oyuncaklar al, stoper kaliteli Vida Sais tarzı olsun gol atsın.. golcü iyi olmalı, sol kanat top tutan takımı önde tutan olmalı, her oyuncunun sözleşmesini maç başı prim yaz..maaşı düşük tut..yerliler kaliteli olursa ligde kalırsın..mesela e.akbaba gibi orta saha sistemi gelismeli yedekli 6 oyuncu olmalı taka tuka olmalı bu acil