Siyah-beyazlılar yeni sezonun ilk resmi maçını 23 Temmuz’da oynayacak.
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Konyaspor’a mağlup olarak organizasyona veda etti ve Avrupa yolunda ağır bir yara aldı. Bu sonucun ardından Siyah-Beyazlılar’ın yeni sezonu erken açacağı netleşti. Kartal, 23 Temmuz’da ilk resmi maçına çıkacak, ancak bu karşılaşmanın UEFA Avrupa Ligi mi yoksa UEFA Konferans Ligi elemesi mi olacağı, kupanın diğer ayağında alınacak sonuca bağlı olacak. Trabzonspor’un kupayı kazanması halinde Beşiktaş, Avrupa Ligi 2. eleme turundan başlayacak. Aksi senaryoda ise Konferans Ligi elemelerinde yer alacak.
DİŞLİ RAKİPLER VAR
Avrupa Ligi ihtimalinde Kara Kartal’ı oldukça zorlu rakipler bekliyor. Seri başı olamama ihtimali bulunan Beşiktaş’ın karşısına Olympiakos, Ajax, Kopenhag, Ferencváros ve Viktoria Plzen gibi güçlü ekipler çıkabilir. Bunun yanı sıra Midtjylland, Karabağ, Maccabi Tel-Aviv, Anderlecht, Partizan ve Dinamo Kiev gibi takımlar da olası rakipler arasında yer alıyor.
Kaynak Fanatik
YORUMLAR (18)
uefa avrupa liginde o takımların hiçbirine diş geçiremeyiz. kupayı konya alsın konferansta da bir iki zayıf takımı yener eliniriz zaten. lig ve kupa ya saldırırız tekrar en iyi ihtimal. kasıma kadar yolumuz var işte.
Yapacaginiz işide oynayacagınız futboluda ….
Sergen efendi takımın başında mı olacak yoksa tatilde mi?
En iyisi konferans ligi tam bu takıma göre UEFA bize şampiyonlar ligi gibi gelir..
Teşekkürler Sergen Yalçın geldiğinden beri fahiş transferlerin peşine düşmek dışında bir iş yapmadın ve bir çuval inciri berbat ettin
hocalarını da mahvetti bu ruhsuzlar sürüsü.. herkesin başını yakacaklar bunlar. kimseye izin mizin vermeyin çalışsın milyonluk eşşekler..
Su yazilan tahmini rakiplerin belki 1-2si haric hepsi bu takimi rahat eler bu Sergen ve oyunla. Zaten Sergen sevmez oyle haftada 2 mac, surekli antreman, rahatina bakar
Sergen ile nereye gidersek farketmez. Avrupada galibiyeti yok ezik herifin
hatta hiç ara vermesinler hak etmiyorlar tatili bu lavuklar
Yaz sıcağında eziyet. Şaşırmıyoruz alıştık zaten. Diğer yandan el marifetiyle yol çizmek. Trabzon kupayı alırsayla. Vah Beşiktaşım vah ...
Şu halimizle bunların hepsi rahat eler bizi
Sergen kalırsa hayatta tatilini bitirip de erken başlamaz, inşallah da kalmaz zaten.
bu takim konferansada gitse avrupa liginede gitse ilk turda elenir kimse hayal gormesin
Hiç fark etmez biz Beşiktaş iz kim çıkarsa çıksın yine sıfır çekeriz
Sergen çok sever erken sezon açmayı, temmuz sıcağında antreman yapmaya bayılır, tam ona göre
Sergen hoca eleneceğini bildiği için baştan görevi bırakır bence. Serdal Adalı ise Arda Turana teklif yapacakmış
BEŞİKTAŞIM ESKİ GÜNLERİNE DÖNSE ARSNELA BİLE DİZ ÇÖKER DE BAKMA İŞTE BİR KARA BULUT ÇÖKTÜ CAMİAYA..