Leandro Trossard'a Suudi Arabistan'dan güçlü bir talip çıktı.
Suudi Arabistan ekibi Al-Diraiyah, Beşiktaş'ın transfer listesindeki Leandro Trossard için kesenin ağzını açtı. Belçika basınından Het Belang van Limburg'un haberine göre, Körfez ekibi tecrübeli yıldızı kadrosuna katmak için Arsenal'e 17 milyon sterlin teklif etti. AlDiraiyah'ın 31 yaşındaki kanat oyuncusuna yıllık 9 milyon sterlin önerdiği aktarıldı. Premier Lig devinin ayrılığa sıcak bakabileceği ifade edildi.
Kaynak Fotomaç
YORUMLAR (15)
bir sezon daha cöpe gidiyor bu yönetim ile. 3-4 hafta sonra mac var. ve ortada hic birsey yok. en az 7-8 transfer sart. bir tane bile gelmedi. yari bucuk kadroyla avrupaya girmeden eleniriz yine. olacagi bu
Yönetime sesleniyorum, 4 tane (kale, sol açık, sol bek, santrafor) paraya kıyıp üst düzey transferi yap. etrafına da aç gelişime açık genç 4 tane transfer daha kirala veya al, en azından bu sene devre arasına kadar yarışta olalım. sonra devre arası transfer döneminde 1/2 takviye ile ligi güzel bir yerde bitirelim. Haa şampiyonluk diyemiyorum. Çünkü renkli adamlar kamawinga dan falan bahsediyor. Biz bu seviyelerde transfer yapamayız.
Aklının ucundan bile körfeze gitmeyi geçiren topçuyu almayın zaten! Bize top oynayıp Avrupa futbolu içerisinde kalıp kendini ispatlamak isteyen oyuncu lazım.
Tamam o zaman Trossard araplara hayırlı olsun ... Biz yolumuza bakalım, dönüp dolaşıp da artık bu adamın haberlerinide yapmayın sizlerde lütfen ...
Bu yaş bandı ünlüleri petrol zenginleri kesti. İyi oldu da diyemem. Geçmişte çok büyük katkı vermişlerdi. Yığınla örnek var. Yeter ki doğru adama git. Ama işte artık mümkün değil. Bu da bizi daha iyi olmaya mecbur kılabilir. 23-28 yaş bandından başarılı işlere imza atılırsa sonuç Avrupa'da çeyrek final yaptıran 32'likler yerine, yarı final-final yaptıran ve sonrasında da karla satılabilir bir havuz olur.
Gün geçiyor gün gün. Bazen o günün havasını kaybetmemek için acil hamle yaparsın ileride çok iyi bir eşim olur daha fazla para kazanınca 33-35 e kadar bekleyeyim dersin 40 a gelip bekar kalırsın o mantık. Yok Vlahovic yok Trossard diye diye Avrupa maçına hazır olmayan takımla gidilecek kaldı ki Dünya Kupası var orada olan oyuncuların var, kiralık senin ilk 11 inde oynayan adamlar gitmiş olmuyorsa alternatife yönelin bu kadar basit
Türkiye’ye gelmek için binbir naz yapan adamlarla uğraşıyorduk bir de Araplar çıktı başımıza. Zaten 2 sene daha futbol oynar bu kadar paralara yazık gerçekten. Beşiktaş Basketbol takımının toplam bütçesi 7 milyon Euro civarında.
31 yaşındaki adama 40-50 milyon euro maliyet yapılmaz. yaşı 25 olsa korkma al dermi ama biz gençlere yönelmeliyiz
Beklemeyin bosuna bize gelmez. Davitashviliyi aln.
Bu adam düz topçu yetenekleri kısıtlı adam geçemez olmaz bize bu
sergen efendinin cok övdugu agbaduyla oh gorduk iste dunya kupasinda 3 4 milyonluk adamlara dunyanin parasini verdik sergen efendi sayesinde murillo disinda aldigi butun adamlar fiyasko rafa gibi adami yedi bu kazmalari aldi iste sergen vizyonu bu
Gelmesin yaşı maliyeti yüksek bir kanat değil 10 numara gibi oynuyor Orkun yeter 10 numara için bize hızlı genç kanat lazım
Yapmayın abi transfer, bi işe yaramayan takımı verin hocaya, elenelim süper lige havlu atalım sonra onu da gönderelim yenisi gelsin o da türkiye kupasından elensin o da gitsin yeter be nedir bu beceriksizlik
Milli takım maçlarına göre bakarsak ben beğenmedim performansını