28.06.2026 - 22:10

Takip Et:

"Kendi İçimizde Değil, Rakiplerle Rekabet Edeceğiz"

Beşiktaş Futbol Direktörü Önder Özen, siyah-beyazlı kulübün en büyük gücünün taraftarı olduğunu vurgularken, yeni sezon öncesinde camiaya birlik ve beraberlik mesajı verdi. Özen, başarı için herkesin aynı hedefe odaklanması gerektiğini söyledi.

Beşiktaş Futbol Direktörü Önder Özen, yeni sezon öncesi camiaya birlik çağrısında bulundu. Siyah-beyazlı kulübün en büyük gücünün taraftarı olduğunu belirten Özen, geçmiş yıllarda güçlü isimlerin bir araya gelmesine rağmen istenilen birlik ortamının tam anlamıyla sağlanamadığını ifade etti.

Göreve geldiği dönemde Başkan'a da bu konudaki düşüncelerini aktardığını söyleyen Özen, "Kulübün en büyük gücü, hiç tartışmaya yer bırakmayacak şekilde taraftarıdır. Son birkaç yıldır çok güçlü insanlar hem yönetimde hem de profesyonel kadroda yer aldı. Ancak çok büyük bir birliktelik olduğunu söyleyemem. Kimseyi suçlayamayız; belki de dış etkenler nedeniyle istenen birliktelik oluşmadı." dedi.

Yeni sezonun kritik önem taşıdığına dikkat çeken deneyimli futbol adamı, takımın ve camianın tek vücut olması gerektiğini vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:

"Öyle bir sezona giriyoruz ki, 2-3 parça değil, yekpare olan bir takıma ihtiyacımız var. Bunu sağlamak için taraftarın da aynı şekilde hareket etmesine ihtiyacımız var. Herkesin aynı noktaya basması ve aynı yere bakması gerekiyor. Kendi içimizde rekabet etmeyeceğiz, rakiplerimizle rekabet edeceğiz. Sonrasında yürüdüğümüz yolların nereye çıkacağını hep birlikte göreceğiz."

duhuliye.com

YORUMLAR (15)

Selim
28.06.2026 - 23:17

Kardeş iyi hoş tamam her gelen kendi kadrosunu kuruyor zaman istiyor anladık da serdal adalının kurduğu kaçıncı kadro bu ya? Yine başarısız olursak yine mi teknik ekip şutlanacak? Adalı geldiğinden beri verdiği 100 vaadi 10 tanesi tutmamıştır ya.

Yanıtla Beğenme (1)
Forza Zapata
28.06.2026 - 23:02

Onder hoca özetle diyor ki: 'Bizi destekleyin, azcik sabir edin, bize güvenin, transfer transfer diye yaygara cikarmayin, şartlar bunu gerektirdi, mevcutla midjland maçına cikacagiz. sonrasında etkiyi goreceksiniz.' (insanimiz, ise eski kadroları kötüleyerek baslayan adamlara alistigi icin, anlatilani kavramakta zorlanıyor, normal.) bence Cerny rashica dahil satılmis olacak eylül ayina geldigimizde.. ancak adim adim gidilecek 3 aylık süreç

Yanıtla Beğenme (0)
Kadro Mühendisl
28.06.2026 - 23:01

Sayın Özen haklı, yıllardır rakiplerden daha kendi içimizde birbirimizi eleştiren kişiler var. Yok onu Çebi aldı. Yok bunu Arat yaptı. Şunu Adalı başkan yaptı vs. Her adamı alan başkana göre elestirenler var. Doğru bir tanedir kişilere savunulan kişiye göre değişmez. Ayrıca rakiplerden çok neden iç savaş halinde sosyal medya. Kendi kendimizi yemekle neden meşgulüz.

Yanıtla Beğenme (0)
Gerçek Beşiktaş
28.06.2026 - 22:52

TFF desteğiyle Sergen Hocaya tezgah kurup geldiniz, başkanınızı da alıp gideceksiniz.

Yanıtla Beğenme (6)
Selim
28.06.2026 - 23:18

@Gerçek Beşiktaş siktir git ananı siktir sergene rahatla oe.

Beğenme (0)
Doktor Strange
28.06.2026 - 23:11

İçin kurtlanmış senin. Kendini görüyorsun baktığın yerde. Git tedavi ol.

Beğenme (0)
Bebeto
28.06.2026 - 22:50

Kendi içimizde rekabet etmeyeceğiz rakiplerle rekabet edeceğiz demek tam olarak ne demek? Biz zaten kiminle rekabet ediyoruz? Biz zaten 5 senedir kime ne anlatıyoruz? Çebi takımı vasata alıştırıyor derken, hasan arat üstüne tüy dikiyor derken ne diyorduk biz? Muçi musrati onana her yerde oynar diyerek geçirilen zainutdinov, rashica kalenin ısrarla emanet edildiği ersin, gönderip hemen almak için peşine düştüğün rıdvan vs. Kalite lazım demekten öldük 5 senedir. Fb gs fark açıyor dedik. Biz zaten bunları söylüyorduk önder reis. Senin bir tek işin var. Kaliteli adamlara parayı basıp getirmek. Büyük takımsan 3ün 5in hesabını yapmayacaksın rakiplerinin yapmadığı gibi. Sen bu formaya yakışor isimler alıp sonrasında taraftara bırakacaksın sahip çıkma işini o kadar. Bu takım iyi top oynasın iyi adamlarla kaybet yine sahip çıkarız biz.

Yanıtla Beğenme (9)
İRONİK
28.06.2026 - 23:13

@Bebeto Anlamamışsın beş yıldır Bir tarafta Sergenciler pusuda Şenolcular Eski başkanlar başkan adayları eski Yeni yönetimler tiroller medya tirolleri bedavacılar vs vs adam bunlardan bahsediyor birlik olalım diyor ama garip olan bu yönetim de böyle geldi.

Beğenme (0)
MT
28.06.2026 - 22:49

Babacım sen transferleri yetiştir taraftara bırak gerisini, 7 eksiğimiz var ancak gerekirse de ki transferlere 10ar-20şer verdik ve tartışmasız ilk 11 oyuncusu çiğ et yiyen 4 kişi alabildik paramız bu kadar şimdilik taraftar onu bile sineye çeker ama lütfen tırt isim görmek istemiyor kan istiyor bu taraftar artık kan, biraz gaza geldim kusura bakmayın

Yanıtla Beğenme (0)
Icinde gezdirmi
28.06.2026 - 22:41

Sergene sokmuş lafı. Saplaaaaa kraal

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk
28.06.2026 - 22:40

Akıllı olun biraz ya gidin McKenzie alın muhteşem topçu adam kıyın paraya alın .

Yanıtla Beğenme (0)
Önder istifa
28.06.2026 - 22:39

Avrupa maçı gelmeden görevden affını istemeli, yoksa bu sene başarı hayal

Yanıtla Beğenme (9)
Kutay Kartal
28.06.2026 - 22:26

Bu sene güzel olacak inşallah...

Yanıtla Beğenme (1)
Pascal
28.06.2026 - 22:25

Güney afrika nın sol stoperi emokazi müthiş bence alinabilir. Ayağida düzgün....

Yanıtla Beğenme (3)
AKREP Nalan
28.06.2026 - 22:21

Bu gidiş gidiş değil ki? Görünen köy kılavuz istemez. Bekleyelim ve görelim.

Yanıtla Beğenme (6)
AKREP Nalan
28.06.2026 - 22:21

Bu gidiş gidiş değil ki? Görünen köy kılavuz istemez. Bekleyelim ve görelim.

Yanıtla Beğenme (4)
Burak
28.06.2026 - 22:19

Bir olalım. Başarısızlıktan beslenmek damarlarımıza işledi. Özellikle son 5 yılda. Negatifiz. Hep en kötüyü bekliyoruz. Çünkü bizi buna alıştırdılar. Ama artık bir şeyler bariz şekilde değişiyor. Basket Takımımız Euro Lig'e çıktı. Futbol Takımımızın başına çok uzun yıllardır ilk defa; Aktif, başarılı ve Avrupa'da çıkışta olan bir hoca ve ekibi geldi. Önder Özen gibi bir akıl futbolun başında. Gelin bir olalım! Beşiktaşlıyız hepimiz. Destek olalım. Olmayanları da yanımıza alalım. İnanalım. Hep beraber mutlu olalım artık.

Yanıtla Beğenme (1)
Şeref ile Hakkı
28.06.2026 - 22:15

Bilmece gibi konuştun Önder usta Spor yazarları çözsünler görelim

Yanıtla Beğenme (0)