25.06.2026 - 11:36

Takip Et:

"Konuşan çok, sabreden az"

Emre Eren,Beşiktaş gündemine dair açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'ta yeni sezon öncesi transfer çalışmaları tüm hızıyla devam ederken, siyah-beyazlı camiayı heyecanlandıran bir açıklama geldi.

Beşiktaş gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Emre Eren, Başkan Serdal Adalı'nın transfer çalışmalarıyla ilgili dikkat çeken ifadeler kullandı.

Eren, şu an transfer politikası nedeniyle eleştirilerin yapıldığını ancak kısa süre içinde tablonun değişeceğini belirterek, "Şu an konuşan çok, sabreden az. Serdal Adalı'nın yapacağı transferler açıklandığında herkesin fikri değişecek. Büyük Beşiktaş'a yakışan hamleler geliyor." dedi.

Duhuliye.com

 

YORUMLAR (16)

adana kartalı
25.06.2026 - 12:21

biz sabrettiğimiz için 5 senedir ekimde kasımda havlu atıyoruz. bizde artık sabır yok çok bilmişler

Yanıtla Beğenme (0)
Kutucu Dayı
25.06.2026 - 12:21

Tipe bak hizaya gel. Liyakat sıfır.

Yanıtla Beğenme (0)
habeş atlı
25.06.2026 - 12:20

İyide dayı, Eylülde getiriyon Ekim de havlu atıyon.

Yanıtla Beğenme (0)
Batur Alp
25.06.2026 - 12:08

Taraftar olarak aklımızı başımıza almamız lazım. Dünya kupası var, transfer getirmek zor. 20 gün sonra uedadan elenme durumunda moral bozmadan konferans ligine odaklanmak gerekiyor. Hemen yangın yapmamak lazım. Beşiktaşın hedefi yarıştan kopmamak ve konferansta devam etmek olmalı.

Yanıtla Beğenme (1)
Madara ederim
25.06.2026 - 11:53

ARTIK DEĞİŞTİRSİN FİKRİMİZİ HER SENE BÖYLE BU NE YA AZİZ YILDIRIM AYAĞININ TOZUYLA VEDAT MURİÇ'İ ALDI YÖNETİM HALA AT PAZARLIĞI YAPIYOR NEYMİŞ İSTEDİĞİMİZİ ALIR GETİRİRİZ LAFA GELDİMİ KÜL BIRAKMIYORLAR YABANCILAR TAKIMI ALSA UÇAKLAR ARKA ARKAYA İNMİŞTİ EVLAT OLSANIZ SEVİLMEZSİNİZ PEPEEEH

Yanıtla Beğenme (1)
Cengo
25.06.2026 - 11:53

BU herifin fotosunu bile göremeye tahammülüm yok Beşiktaş ı bitiren rezil eden herif

Yanıtla Beğenme (3)
KARTALPENÇESİ
25.06.2026 - 11:53

Bu sene de karavana atarsan 2. HAFTA STADA GİREMEZSİN BAŞKAN

Yanıtla Beğenme (2)
BABA HAKKI
25.06.2026 - 11:52

ADALI denen herif yüzünden Geçen sene Ligden Göztepe ve Alanya yenilgileri ile Eylül de havlu atmış Avrupa da Ülkesinde savaş olan takımdan 5 yiyerek rezil olarak elenmiş Konfedarasyon liginde adını bilmediğimiz bir takıma rezil olarak elenmiş Türkiye kupasında Konya ya elenmiş Baba Forvet diye Oh u getirmiş Sol Açık alamamış orta sahaya adam gibi transfer yapamamış Ligde en çok transfere direk 11 oynayacak çok kaliteli 6 transfere ihtiyacı olan takım Beşiktaş ama ADALI denen herif sabır diyor defol git adam gibi Beşiktaş başkanlığına yakışacak biri gelsin

Yanıtla Beğenme (3)
Baddger
25.06.2026 - 11:51

Adalı, transferler nerede ?

Yanıtla Beğenme (3)
Duy sesimizi
25.06.2026 - 11:51

Başkanımızın yaptıkları yapacaklarının göstergesidir geçen sene Orkun’u istedik aldı bu sene Aralı istiyoruz

Yanıtla Beğenme (0)
ADALI DEFOL
25.06.2026 - 11:49

Adalı dan bir şeyler bekleyenin akli dengesinden şüphe ederim

Yanıtla Beğenme (7)
BJK BJK
25.06.2026 - 11:48

yine aptal yerine koyularak her seneki senaryoyu yaşamayalım. Yakında eğer "aslında mevcut kadro geçen sene göründüğü kadar kötü değil, italiano bu kadro ile çok daha iyisini yapabilir" haberleri çıkarsa o zaman sinyali alırız.

Yanıtla Beğenme (0)
EN Kötüsü ADALI
25.06.2026 - 11:48

Beşiktaş tarihinin eğil futbol tarihinin en kötü basiretsiz başkanı

Yanıtla Beğenme (6)
Çilek transferi
25.06.2026 - 11:40

Başkan senden Bruno Fernandesi istiyoruz haydi bastır

Yanıtla Beğenme (1)
Metin
25.06.2026 - 11:38

mert günok çok kötü kalecisin

Yanıtla Beğenme (8)
metin
25.06.2026 - 11:54

@Asid mert asidi kert ilgisiz kalmış yalnızlıktan çok bunalmış

Beğenme (0)
Asid
25.06.2026 - 11:46

@Metin Ne oldu ilgi mi istiyon. Sen Merte bir uğra derim sana.

Beğenme (2)
kutucu dayı
25.06.2026 - 11:37

emre erene katılıyorum başkanı yedirmeyeceğiz

Yanıtla Beğenme (8)