05.05.2026 - 18:03

Takip Et:

''Konyaspor maçında fişi çekebilir...''

Mustafa Demirtaş, Beşiktaş - Konyaspor maçı öncesi değerlendirmelerde bulundu.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında bu akşam Konyaspor'u konuk edecek. 

Saat 20.30'da başlayacak mücadeleyi Adnan Deniz Kayatepe yönetecek.

Maçın Var hakemi ise Cihan Aydın olacak.

Müsabaka Atv ekranlarından canlı olarak yayınlanacak.

Mustafa Demirtaş, Beşiktaş'ın Konyaspor karşısında öne geçtikten sonra Jota hamlesiyle maçı kopartabileceğini belirtti.

İşte Mustafa Demirtaş'ın görüşleri:

JOTA SILVA MAÇIN FİŞİNİ ÇEKEBİLİR

Mustafa Demirtaş: ‘’Beşiktaş’ın skoru bulduktan sonra Jota Silva’ya ihtiyacı olabilir. Konyaspor ekstradan risk almak zorunda kalırsa Jota Silva maçın fişini çekebilir.

Ben, Beşiktaş’ın bu maçta Jota Silva’yı ekstradan farkı açma, ekstradan turu getirme opsiyonu olarak değerlendireceğini düşünüyorum. Bu sol kanatta değil de sağ kanatta olursa daha etkin olur gibi gözüküyor.''

duhuliye.com

YORUMLAR (10)

Sergen istifa
05.05.2026 - 19:07

Bu mac sonunda ganyancı sergenin fişi cekilebilir. Sergenin yeri hipodrom.

Yanıtla Beğenme (0)
Halilbjk
05.05.2026 - 19:00

Hoca da bu inat oldukça jota değil maçın fişini çekmek beş dakika süre alırsa öp de başına koy. Asıl jota’nın fişini sergen çekmiş

Yanıtla Beğenme (0)
Çal Oynasın
05.05.2026 - 18:39

Muhtemel ilk 11: Ersin - Morilyos - Agbado - Emirhan - Rıdvan - Endidy - Orkun - Olaytan - Bilal - Cengiz - Oh

Yanıtla Beğenme (2)
Kaçacak
05.05.2026 - 18:39

Gece yarısı mac sonu muhtemelen sergen kaçacak.

Yanıtla Beğenme (6)
Kaçacak
05.05.2026 - 20:11

@enteresan kazanamayacağımız için ganyancı sergen gece yarısı kovulur

Beğenme (0)
enteresan
05.05.2026 - 19:32

@Kaçacak kazanirsak tebrik edecen mi peki?

Beğenme (1)
Bjk...
05.05.2026 - 18:35

Tedesco gitmediyse hemen anlasilmali.

Yanıtla Beğenme (7)
KARA KARTAL
05.05.2026 - 18:34

Aaaaaa olur mu sag kanatta. Orda kapi gibi duran Cengiz var.

Yanıtla Beğenme (1)
Birak allasen
05.05.2026 - 19:31

@KARA KARTAL baydiniz artik, temcit pilavi gibi ayni sey be offf

Beğenme (0)
Cerberus
05.05.2026 - 18:27

Takımda eksik çok. Kanat yok: Jota verimsiz, Cengiz çöp, Rashica Çöp, Cerny orta şekerli. Forvet yetersiz: Oh yalnız kalıyor, Mustafa desen illallah. 10 Numarada Olaitan yetersiz, klas bir 10 numara lazım Merkez orta saha lazım: Orkun'u yedekleyecek biri lazım. Ön libero: Ndidi yetersiz, Atiba sitili biri lazım (listemizdeki Palhina gibi) Stoper: Agbadou'ya yakışır bir Partner lazım. Uduokhai bize yakışır biri değil. Sol bek: Rıdvan var oda ancak iyi bir yedek olur, bize (listemizdeki Grimaldo gibi) süper bir sol bek lazım. Sağ bek: Murillo 11'e yakışıyor ama yedeği yok. Taylan yetersiz, Gökhan Sazdağı bize yakışan biri değil. Kaleci: Ersin sürekli eleştiriliyor cok iyi bir kaleci şart.

Yanıtla Beğenme (2)
apoletli katır
05.05.2026 - 18:21

Hoca Jota'nın fişini çekmezse Jota maçın fişini çekebilir, mümkündür

Yanıtla Beğenme (0)
Aziz
05.05.2026 - 18:11

Bende Jota yok candaşım

Yanıtla Beğenme (1)
Portatiny
05.05.2026 - 18:09

Fişi kim çekiyorsa çeksin maçı alın yeter

Yanıtla Beğenme (0)