Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a 1-0 yenilerek elendi.
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a penaltı golüyle 1-0 yenilerek elendi.
Maç sonrası tribünlerde Sergen Yalçın'a ve Beşiktaş yönetimine yönelik istifa sesleri yükseldi.
Sergen Yalçın soyunma odasına giderken tribünlerden su şişesi fırlatıldı.
duhuliye.com
YORUMLAR (75)
Burda Sergen olmaz dediğimde tirollerle YouTuber lerle kandırılıyorsunuz Sergen'in başka alıcısı yok dediğimde yanımda olan 5 kişi yoktu.
Rafa gibi belki de tarihe geçecek yıldızı küstüren, takımın en efektif oyuncusu cernyi yok sayan, kenarda elleri bağlı enerjik olmayan, en son geldiğinde 2 kere ben yapamıyorum diye kaçan arkadaştır Sergen Efendi. Lütfen seni kötü hatırlamayalım şu takımın önünü aç artık…
Serkan yalçın istifa istifa bir sezondur ne oyun ne fotbol var
Git artik geç olmadan, sergen hoca falan değil, şansa bala rakipleri kotuyken şampiyon oldu, sampiyon hoca unvanini aldi, onu da kaybediyordu zaten son anda. Taktik anlayışı sifir, vizyon sifir, oyuncu kazanma sifir, ama oyuncu kaybetme 100. Buraya kadar, şerefinle birak git, kendine kufrettirme
Fikret ormanın ahi kalkmadigi sürece bu takım dikiş tutmaz sayın ormana sorsanız sergeni hoca yaparmiydi acaba ama taraftar kendi kasindi Sergen sesleri ile inlettiler gelsin diye istifa ederse onurlu bir davranış olur Sergen için kulübün önünü açması lazım yoksa önümüzdeki sezon çok karışır çarşı pazar
Televizyon yorumcusunu hoca yaparsan böyle olur inşallah yönetim devam ederek hata yapmaz böyle pahalı transferler bu tür hocalara bırakılmaz takım planlaması bu tip hocalarla yapılmaz
SERGEN İSTİFA GİT ARTIK BU AKŞAM GİT FENERİN SENİ BEKLİYOR LÜTFEN ORAYA GİT BİZE YETERİ KADAR REZİLLİK YAŞATTIN
Sergen’in bitmeyen saçmalıkları: 1)Oyunu eli cebinde sadece seyreden bir teknik direktör olur mu? Oyuncuya heyacan vermeyen, oyunu okuyaman, müdahale etmeyen bir teknik drektör! 2)İlk transfer ettiği sağ beke Mustafaydı. Bu nasıl bir tercihti? 3)Rıdvan gibi Avrupa’da başarıdız olmuş, kafa hakimiyeti olmayan bir adamı Sergen niye istedi? (Gol aslında bire birde rakibi kaçıran Rıdvan yüzünden girdi) 4)Orkun’u ileri geri koşturup, son 20 dakika oyundan düşüren yine Sergen. Kardeşim topa en iyi vuran ve en iyi pas dağıtan adamı niye 10 numarada faydalanmıyorsun? 5) Cherny’i niye son 10 dakikaya kadar yedekte tutuyorsun. İlk devre koy! Maçı al! Yorulunca çıkar! 6)Ersin’i takımda tutup düzgün bir kaleci aldırmayan teknik drektör! 7)Sonuç; Sergen ALLAH AŞKINA evine git! Bak at yarışları seni bekliyor! Senden hayır gelmez.
Kadroyla uğraşacağız yere TFF yi mky y ele geçirin başka bişey yapmayın. öncekiler aldılar bı kupayı anc flaan filan ama hiç biri bu işlere bakmadigindan kaç senedir ucun birini aliyoruz. Siyaset siyaset siyaset. Bu ülkede siyaset yapamıyorsan irgatsin. Aha ortada bı köçek ipleri kimin elinde varın siz deyin.
Sergen ciler burada mı? Alın atınızı hep beraber gidin. Siz taraftar değil trolsünüz
Adalı seni tebrik ediyorum . Gelecek sezona başlamadan havlu attınız . Kasım'da havlu atanı gördük, Eylül'de havlu atanı gördük , Ağustos'ta bile gördükte sezon başlamadan havlu atan bir tek sensin. Elinde Beşiktaş gibi bir silah var. Ağırlığını koyamıyorsun. G*tü b*klu bir hakem bütün emeklerini çalıp gidiyor . Herşey TV ekranlarından çözülmez. Dışarıda ağırlığınızı koyun o hakeme....
Konyaya helal olsun taktikleri tuttu biliyorlar geride emirhan ersin rıdvan var hertürlü atarız
Penaltı verilmedi, yavşakların stoperi iki sarıdan atılmadı hakem yavşakların 12. adamı sürekli faullerle yavşakları oyunda tuttu dışardaki faulü içeri taşıyıp gs li satılmış yok hakemi ile bizi bitirdi; gidecekse Serdal gitmeli Sergen değil
Oyuncu değiştiriyorsunuz taktiği de verseydiniz taraftar
Cerny yi Cengiz sevdan yüzünden küstürdün. Ligin yarısını 10 kişi oynadık Cengiz sevdan yüzünden kaç tane maçı kaybettik. 9 10 maçı öne geçip verdin. Evinde kaç tane maç kaybettin. Arka direk sevdan yüzünden Jota yi yedin Bilal i oynattın. Egon yüzünden rafa gitti. Orkun u anlamadım değişik bir sevgisi var normalde bu egoyla onu da yerdin. Sırf tribün Cerny dedi diye son 10 dk oyuna aldın. Yorumcu iken durmadan takıma salladın hocaya salladın. Sakladıklarının tamamını yaşadın üstüne yüzsüz yüzsüz şu kadar döneme ihtiyaç var dedin. Ligde zar zor 4. oldun ki Ole ye ağzına geleni söyledin bu yüzden. Ligin bitmesine biri derbi iki maç var lig umrumda değil dedin. Gittin ne idugu belirsiz Gökhan i caktin. Söyle Sergen, Ole nin suçu neydi? Elindeki dandik kadroyla Atletico ya sahayı dar etti derbileri kazandı. Sen ne işe yaradın?
Rafayi küstürüp Jota'yi kapris yapip oynatmayip Cengiz ve Ersin inadinla sac bas yoldurdun. Birak git yorumculuk yap. Orda zevzeklikle para kazan.
Adalıcılar, sergenciler kına yakın bir tarafınıza! Nursuz çebicilerden, hırsız aratçılardan hiç bir farkınız yok. 20 küsur transfer 150-200 milyon euro harcama ama sıfır başarı, sıfır kupa. Hırsızın bile bunun yarı harcamayla 2 kupası vardı. Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Bir de beşiktaşlıyım diye dolaşırsınız ortalarda. Rezil herifler. Siz varken beşiktaşın düşmana ihtiyacı yok. Ersini, gökhan sazdağını, olaitanı, cengizi falan alın sergeninizle adalınızla defolun gidin arkadaş!
OLACAĞI BUYDU TEK BİR HEDEF KALMIŞTI O DA KAYBEDİLDİ MAALESEF HÂLÂ SERGEN KALSIN DİYE Mİ YIRTINACAĞIZ. YAZIK DEĞİL Mİ BU TAKIMA VE ŞANLI TARAFTARINA HİÇ KİMSENİN ŞAHSİ EGOSUNA NE BU TAKIM NE DE BU TARAFTARI KURBAN ETMEYE HAKKI YOKTUR. BU NEDENLE SERGEN İLE YOLLAR DERHAL AYRILMALIDIR 🤷
Ya su Olaitana yazik yemin ediyorum. Gidip kanatta harciyor. Bilal i harciyor. 3 tane kanat oyuncusu var onlari oynatmiyor. Bu adam 100 de 100 bahis oynati. Hadi ersini al git bu gecd
Sergen balonu hava kaçırıyor bugun gördük ki bagzi oyuncular küsmüş hele ki cerny Sergen takım içi dokunuşları sıfır sen bu işin neresindesin yoksun ve su alsaani neden oynar neden ısrar edilir anlamıyorum djalo neden oynamaz mesela
Takımın hiçbir taktiği yok. Ligdeki puan kayıplarını "Bizim tek hedefimiz kupa" diyerek geçiştirirsen, kendi evinde kötü futbolla Konya ya karşı kupadan elenince ne diyeceksin? Gidin Şenol Güneş i getirin, şampiyon olamasak bile güzel futbol izleriz...
Kulübeden çıkmış demek ki sergen bey. Otursaymış ya orda sıcak sıcak. Maç boyu oturdu izledi zaten
Kaç haftadır top oynamadılar kupa maçı var diye sonuca bak. Şampiyonlar liginden namağlup ayrılan takım hangi noktaya geldi. Tek merak ettiğim seneye görün bu takımı muhabbetine inananlar gerçekten Beşiktaşlı mı?
Sergen Kesmez,adali,serkan ne varsa hidecek bu tarsftarin cigeri cok ysndi artik slayi gitmedikten sonra sogumaz
Sözün bittiği yer,söyleyecek birşey bulamıyorum... yazıklar olsun...adam gole gidiyor...ceza sahası dışında indir al kırmızıyı..kaleci ersin hayatında penaltı mı kurtardı, bir maçta da faydan olsun be arkadaş..bu yönetim ve teknik ekiple gelecek sezon da heba olur...
Sergen efendi yüzünden gelmiş geçmiş en iyi topçu BJK den kaçtı, çerny küstürdü, jota yı ve jalo yu kesti acaba tatmin oldu mu. Egosu yüzünden BJK yi yaktı.
Sergenin hicaligindan şüphelerim var.. ne bicim kadro mühendisligi aq, sacma sapan bir diziliş, kadro. Ne poh işi var olaitanin sag kanatta, manyadi iyice, vallahi jota olsa daha iyiydi adam en azindan yüregi ile oynuyor, orkun ve agbadou haric bu topcular bitmiş.. mal mal bir birlerine bakiyorlar. Hicmi calistirmiyosun sergen efendi, siz ne halt ediosunuz tum hafta?
yönetim daha kötü -hak savunma sıfırı geçti eksilere geçti serdal uyuyor
Kaprislerinle bitirdin takımı. Ersin kazmasın da ısrar ettin adamın bir tane uzun olumlu pası yok ya taca ya rakibe atıyor. Jotaya taktın, cernye taktın sonuç ortada. Ersini al git
Sergen efendi maymununuda al defol git siirtjetpaspor a
Çık ve istifa et rica ediyoruz egondan rafayı gönderdin olaitan getirdin al sana olaitan Cengiz’in babasına söz verdin herhalde cengizi Ronaldo yapacam diye aldın getirdin oda olmadı Beşiktaş senin deneme tahtan ve ego tatmin edecek yerin değil istifa istifa istifa
Sergenden bu akşam istifa bekliyorum, yani etmeli.
sergen yetmez onu getiren yönetimde gitmeli hersözü boş her icraat yalan beşiktaşı taşıyamıyorsunuz sergen başkan doğru veli efendiye
Daha Konyayı kendi sahanda yenemiyorsun sana takımmı emanet edilir
Sergen istifa et bari seneye takımı çöp etme adı herif bu maç sana yazar düzgün ilk 11 inle çıksan kazanmistik
Neden hiç oyuncu değiştiremezsin be Sergen. Çokmu memnunsun oyundan. Seyirci baskısı ile cernyi aldın sadece
Sergen bu akşam istifa etmezse adam değildir. Ama istifa etmesi yetmez; adalı denilen futbol un f' sinden anlamayan ve Beşiktaş ın menfaatine düşman şahsın da istifa etmesi gerekir.
Tek sorumlu,bu züttürük topçu müsveddelerini takıma tıkıştıran Serdal Adalı'dır...