Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a penaltı golüyle 1-0 yenilerek elendi.
Maç sonrası tribünlerde Sergen Yalçın'a ve Beşiktaş yönetimine yönelik istifa sesleri yükseldi.
Sergen Yalçın soyunma odasına giderken tribünlerden su şişesi fırlatıldı.
duhuliye.com
Kupa gitti, istifa sesleri yükseldi!
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a 1-0 yenilerek elendi.
Bunlar da ilginizi çekebilir