30.04.2026 - 13:57

Takip Et:

Lens'ten Beşiktaş açıklaması: ''Umarım...''

Bir dönem Beşiktaş forması giyen Jeremain Lens açıklamalarda bulundu.

Daha önce Fenerbahçe'de kiralık olarak 1 sezon form giyen Jeremain Lens daha sonra Beşiktaş'a bonservisiyle transfer olmuştu.

Beşiktaş kariyeri başarılı geçemeyen Lens ile daha sonra yollar ayrılmıştı.

Jeremain Lens, Beşiktaş ile ilgili açıklamalarda bulundu:

UMARIM BEŞİKTAŞ FİNALE YÜKSELİR VE KUPAYI KAZANIR

Jeremain Lens: ‘’Beşiktaş’ın kupada yarı finalde olduğunu biliyorum. Bu yüzden yarı final için Beşiktaş’a başarılar diliyorum. Umarım finale yükselir ve kupayı kazanırlar.

Beşiktaş’ta unutamadığım en özel an; Trabzonspor’a attığım gol gerçekten çok özel bir andı.''

duhuliye.com

YORUMLAR (15)

İzmirli Kartal
01.05.2026 - 14:03

Beşiktaş'a gelmiş en paspal futbolculardan biri lens. Fener de iki maç iyi oynadı diye alınan bir futbolcu. Saç baş yıldıran biriydi.

Yanıtla Beğenme (0)
memduh
30.04.2026 - 23:54

umarim beni bir daha transfer eder dedi sandim

Yanıtla Beğenme (0)
Modalı Kartal
30.04.2026 - 18:25

Vallahi biz de seninle ilgili başka bir maç hatırlamıyoruz. Yemin ederim. sen , Sivasspor'dan aldığımız sağ bek Douglas ve Mustafa Pekdemek yatarak, sadece antrenmanlarda koşarak ve antrenman maçı yaparak para kazandınız. Her şeyden önce çok karaktersiz adamlarmışsınız. Kontratın sonuna kadar acaba ben bu parayı hak ediyor muyum diye düşünmeden beklediniz.

Yanıtla Beğenme (0)
kartal
30.04.2026 - 16:02

fikret ormanın aldıklarından

Yanıtla Beğenme (2)
Paskal
30.04.2026 - 17:09

@kartal mario gomezi sosayi, dembabayi, atibayi, pepeyi deden mi aldi ? Statsiz sampiyon olan kadroyu deden mi kurdu ? 5 parasiz fedadan boğazın incisi stadi dedenmi yapti ? Onlarida yazaydin ya

Beğenme (0)
Ali
30.04.2026 - 15:03

Babelden daha delikanlı çıktı babel gs ile yatıyor kalkıyor gs antrenmanını izlemeye gidiyor, tezahürat yapıyor

Yanıtla Beğenme (0)
Kartall
30.04.2026 - 14:45

Yüzyılın kazığı idi kendisi,defalarca 1 yıllığına alın denildiği halde dönemin başkanı büyük kazık atarak milyonlarca euro zarar ettirmişti

Yanıtla Beğenme (1)
MARAKANA
30.04.2026 - 14:38

FENERDE GÖSTERDİĞİN PERFORMANSIN 10 DA BİRİNİ BİZDE GÖSTERMEDİN BENDEN YANA HAKKIM VARSA HARAM OLSUN

Yanıtla Beğenme (0)
Namık
30.04.2026 - 14:37

Büyük kazıklardan biridir

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
30.04.2026 - 14:34

2017 -2018 sezonunda Sunderland takımından kiralık gelmişti o sene Q7 ile dönüşümlü kanat oynadı ve 4 gol 15 adist yapınca 4.018 milyon avroya opsiyon kullanıldı ve sonrası tarihimizin en büyük kazıklarından birine dönüştü Yattığı yerden para aldı giderkende 2.5 milyon avronun üstünde fesih bedeli ödedik Şimdi kalkmış Beşiktaş’a başarılar diliyor mk

Yanıtla Beğenme (0)
Kartalite
01.05.2026 - 00:32

@Acortix satın alma opsiyonu zaten zorunluydu. Ayrıca o sezon 15 değil 5 asist yapmıştı. Hiçbir zaman tam anlamıyla Beşiktaş’a konsantre olamadı. O yüzden de olmadı.

Beğenme (0)
BJK
30.04.2026 - 14:18

Cok buyuk umutlar ile gelip hicbir sey yapamadin. Para icin sozlesmenin sonuna kadar da ayak direttin, kendini bitirdin. Taraftar unutmaz.

Yanıtla Beğenme (0)
Cello
30.04.2026 - 14:10

Aman dikkat et Lens, Beṣiktaṣ'ın iyiliğini istersen burda sana acayip saldırırlar!

Yanıtla Beğenme (1)
Ivan Karamazov
30.04.2026 - 14:10

Beşiktaş formasını giymiş en O.€ topçu olabilir. Nerden buldunuz da mikrofon uzattınız? Muhattap bile alınmaması gerekiyor!

Yanıtla Beğenme (0)
Vsm
30.04.2026 - 14:08

Besiktas ta en unutamadigin an yani gelip tesislerde geyik yapip maas ini almandir bence. Bizde seni unutmadik

Yanıtla Beğenme (0)
yilmazz
30.04.2026 - 13:59

takımı iyi sömürmüştü beş kuruş etmezin tekiydi ayni zamanda para gözü karaktersiz

Yanıtla Beğenme (0)
Holoşkonun Baba
30.04.2026 - 13:58

Lens welcom balc to Beşiktaş

Yanıtla Beğenme (2)