04.09.2025 - 16:23

Takip Et:

Mehmet Demirkol: "Sorun teknik direktörde değil, yönetimde."

Spor yorumcusu Mehmet Demirkol, Socrates Dergi'de Beşiktaş yönetimini eleştirdi.

Mehmet Demirkol, Beşiktaş gündemini değerlendirirken çarpıcı açıklamalarda bulundu.


Mehmet Demirkol: "Şunu sormak lazım. Sergen Yalçın 4-5 transfer lazım dedi. Peki, 4-5 mutlak transfer gerekiyorsa o zaman Solskjaer'e neden kızdık? Tabii ki ona kızılacak yerler de vardı ama burada teknik direktör sorunu yok, yönetim sorunu var."


duhuliye.com


Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (90)

Muhammed
05.09.2025 - 11:37

Bizim ilk 11 e oyuncu transfer etmemiz lazımdı. Kendi takımında oynayamayan ya da sakatlıktan çıkmışları transfer ettik. Geçen sezondan iyi kötü performans veren 4-5 oyuncu vardı. Hepsini gönderdiler. Performans alamadıklarımız yine elimizde kaldı. Yeni transferler geldi ancak oynayanların yerine geldi. Yani aynı tas aynı hamam bu durum tabi ki yönetimin hatası. Hocaların ismi ne olursa olsun, hoca ne yapsın?

Yanıtla Beğenme (0)
Ferdi h sinan
05.09.2025 - 10:57

gs vr fb nasıl transfer yapııorsa sizde öyle yapın özellikle gs yi devirecek rn az 15 yıl şanpiyon üs üste şanpiyon yapacak takım kurulmalı

Yanıtla Beğenme (0)
Q7RABONAGOAL
05.09.2025 - 10:54

ANC ve Arat sag olsun. Bu yönetimin tek bir hatasi var o da ocak ayinda 2 kanat, 1 sag bek almamalari. Gittiler arroyo ve elan ricardo yu aldilar bide üstüne amiri getirip ücünüde oynatmadilar. Hadi diyelim arroyoyu aldin en azindan bir sol kanat ve bir sag bek indirseydin rahat ücüncü olurduk avrupada yolumuza suan devam ederdik.

Yanıtla Beğenme (0)
eagle40
05.09.2025 - 09:41

sorun zaten yönetimde hazirandan beri gidecek gelecek oyuncuların belirlenememesi geç kalınmışlık iyi yönü yinede elde kalanları gönderebildik ama o kadar çok var ki daha gitmesi gereken oyuncualr var.

Yanıtla Beğenme (0)
artan
05.09.2025 - 06:42

ole kizdik cunku takimin kondisyonu yerlerde surunuyor cunku masaya yumrugunu koyup bana transfer yapin yoksa ben yokum diyemedi cunku united dan sonra kendisine guveni kalmamis cunku takimla arasi kopuktu cunku sacma sapan 11 ler cikarip sacma sapan degisiklikler yapt cunku sacma sapan bir topu rakibe verme hastaligi vardi cunku dah var oglu var

Yanıtla Beğenme (2)
Her Zaman Her Y
05.09.2025 - 05:19

Yönetim ne yapsin abi. Anç ve Arat öyle bir enkaz bıraktılar ki başkan bir dünya adam gönderdi halada temizlemekle bitmiyorlar. O kadar adamı yine iyi gönderdi de yerlerine oyuncu aldı. Bir de Oleye fazla güvenmeyip sezona Sergen hoca ile başlayabilseydik takım daha iyi hazır olabilirdi diye düşünüyorum.

Yanıtla Beğenme (0)
Asi kartal
05.09.2025 - 01:56

Takıma kaleci sol bek stoper sağ bek Sol açık sağ açık lazım. 6 ttansfer lazım Gedson takımda mücadele eksiğini kapatırken en verimli oyuncunu 4 milyon kara satıp orkuna 30 verdin.

Yanıtla Beğenme (1)
PAŞA 03
04.09.2025 - 23:49

Ole Teknik direktör değildi ki. Geçen sene üçüncülüğü hediye etti Samsun'a Demirkol bence zirvaliyyor

Yanıtla Beğenme (3)
Doksandokuz/99
04.09.2025 - 22:58

Dedük Dedük Dinletemedük..

Yanıtla Beğenme (2)
Sener
04.09.2025 - 22:52

Teknik direktörü yediniz,şimdide sıra yönetim de sizin gibiler yüzünden bu hallere düştük.

Yanıtla Beğenme (3)
Yani
04.09.2025 - 21:51

Sorun teknik direktör niye mi? Transfer yasağı olan Kayseri s, Eyüp s, Göztepe Samsun s. bak. Bu sene Konya s. bak görürsün..bunlarda kendilerini.. sanıyor, kimin nerde oynayacağını bilmeyen bu takımda oynamayacak oyuncularla antrenmanda söbe oynarsan..sabah ciddi gelip işi ciddi yapmazsan böyle olur.

Yanıtla Beğenme (3)
Stridee
04.09.2025 - 21:12

Sonunda Ali, YANDAŞ, Bülent, Serdar, Hasan ve diğer yağverleri haricinde birisi doğru konuştu tebrik ederim Mehmet Demirkol. Yönetim sırf tepki oranını düşürmek için transfer yapamama hatasını gariban yabancı hocayı yakarak halletti. Yüz yıllık kulübün haline bak. Ganyancıyı görecem sene sonu arkadaşlarının yanına yorum yapmaya gider. Program yapmamasından, dalkavukçalarının daha ilk hazırlık maçında oleyi taraftara karşı doldurmasından belliydi. Korktuğum oldu. Hasan Arat fiyaskosundan sonra en büyük fiyasko bu oldu. Adam tazminat almayarak sizi şerefinizle baş başa bıraktı.

Yanıtla Beğenme (2)
Acortix
04.09.2025 - 21:06

@krom uyarınla Hasan Arat ve A.Nur Çebi'yi çıkarıyorum..Aslında kastım eski başkanların listesinde bulunan iş insanları vs..

Yanıtla Beğenme (0)
pepe
05.09.2025 - 09:48

@Acortix demirören de kapıdan giremez.

Beğenme (1)
Acortix
04.09.2025 - 21:00

@Kemal maneviyatta zaten akıl ve iradenin birleşimidir ama sen durumu çok net açıklamışsın.Ama Göztepenin yaptığını büyük kulüplerde yapmak zor.Taraftar yıldız ister,medya baskı yapar,uzun bir proje için çok zamanın yoktur,Buyüzden popülist politikalar başkanların işine gelir..Önemli olan harcadığın paraya değecek yıldız bulmak.O da don üç yılda bizde olmadı paralar çar çur oldu.

Yanıtla Beğenme (0)
Acortix
04.09.2025 - 20:07

Arkadaşlar camianın eski başkanları yada medya tabiriyle ağır topları bir araya gelmedikçe renklilerle maddi,manevi mücadele edecek yönetimler çıkartamıyoruz.Futbolcuyu tesislere atıp arkasını aramıyoruz,Federasyon ve Mhk açık açık Bjk düşmanlığını ilan etmişken faydalı görüşmeler yapmaya gidiyoruz.Her maçımızda bariz hakem hataları var,ne yaparsak yapalım önleyemiyoruz.Bu yüzden en kolay yola başvurup ,vurun abalıya misali teknik direktörlere sarıyoruz.Ole hocayı nasıl desteklediysen,Sergen hocayı da aynı şekilde destekliyorum.kİm olursa olsun ama en az 2 yıl takımı çalıştırsın.Yoksa listemiz uzayıp gidecek.

Yanıtla Beğenme (1)
Kemal
04.09.2025 - 20:21

@Acortix // Yok abi ne maddisi ne manevisi. Bizde tek bir şey eksik! Akıl ve irade. Bunlar azıcık olsa emin ol tozunu atacağız ligin de avrupa'nın da. Gerçekten en sığ adamları getiriyoruz yönetici koltuklarına. Beşiktaş 150 Milyon Euro'luk takımla, Aklı ve İrade koyan bir yönetimle bu ligin tozunu atar. Bak Göztepe'ye 28.5 Milyon Euro'luk takım. Oynasak yeneriz diyebilir misin? Akıl ya! Akıl ve planı- projeyi sürdürecek irade. Çok basit. Ama bizde yok işte! Ne takımda, ne memlekette..

Beğenme (1)
krom
04.09.2025 - 20:21

@Acortix aman eski başkanlar uzak dursun.

Beğenme (0)
safkan kilyos
04.09.2025 - 20:03

Sergen şakşakçılarını bi kaç ay sonra zevkle seyredecem

Yanıtla Beğenme (3)
Toksik
04.09.2025 - 20:20

@safkan kilyos Güzel söylemişsin kardeşim, birkaç ay sonra tablo oluşmaya başlar. Oyun ilerlemeli, gençler gelişmeli, tüm performanslar artmalı, asla lige erken havlu atmamalıyız. Bu şekilde kendisini devre arasına atarsa sezon sonuna kadar kredi kazanır. Ama hocanın 5. gününde de başlamasın kimse.

Beğenme (0)
Kemal
04.09.2025 - 20:02

Sergensporlular balık hafızalı. Siz demiyor muydunuz, gelir her şey hemen değişir. Evet değişti. Eyüp'ü ısıra ısıra yenen takım gitti. Alanya'ya takviyelerle yenildik. Bin kere söyledik bekleyin diye ama yok! Sergen gelecekmiş de her sey degisecekmiş! Lige havlu atmak üzereyiz Alanya maçıyla. Ve bu olursa, Sergen de elbette orada duramaz. Beşiktaş burası. Geliş vaati hemen değiştirmekti. Beceremediyse gider. Bu konu da biter. Nokta. Yoksa İnönü'de yönetimle beraber giderler.

Yanıtla Beğenme (6)
Toksik
04.09.2025 - 21:11

@Kemal ne kadar inanarak boş konuşmuşsun.

Beğenme (3)
MONTRAVERS
04.09.2025 - 19:48

YÖNETİMDE İLK ÇATLAK BAŞLADI BİLE UMARIM BU KRİZ FAZLA BÜYÜMEZ. MEHMET DEMİRKOL DOĞRU MU SÖYLÜYOR ACABA???

Yanıtla Beğenme (2)
Kemal
04.09.2025 - 20:06

@MONTRAVERS // Koca projeyi bir gecede çöpe atıp, sıfırcı yorumcuyu hpca diye getirip, başkanının çıkıp bir basın toplntısı bile yapamadığı yönetim; Çatır çatır bin yerden yarılsın zaten! Böyle ilkel, akılsız, plansız, programsız, iletişimsiz, iradesiz orta doğu yönetimini Beşiktaş hak etmiyor.

Beğenme (2)
Çerkez Ethem
04.09.2025 - 19:46

Abi yok böyle birşey ya kim durum tespiti yapsa fikrini söylese bizim taraftar atlıyor hemen renkli yalakası Beşiktaş düşmanı falan filan hiç dönüp aynaya bakmayan hatasıyla yüzleşmeyen bu kadar boş bir topluluk varımdır dünyada merak ediyorum yahu arkadaş kendin gibi düşünmeyen insanı renkli trol Beşiktaş düşmanı diye yaftalamak nedir ya ne insanlığa sıgar nede bir adım ileri götürür

Yanıtla Beğenme (2)
Acortix
04.09.2025 - 19:44

@Toksik şu yorumda Allah için Sergen karşıtı ne gördün..Bir hocanın başarılı olup artık teknik direktör konusunun kapanmasını istiyorum.Hedeften koparsa diğer hocalara yapılan kampanya aynen onunda başına gelir.Eksik transferlerin bir an önce yapılması için bir uyarı yazısı bu.

Yanıtla Beğenme (1)
Toksik
04.09.2025 - 20:13

@Acortix sen herkesi kör alemi sersem sanıyorsun galiba.

Beğenme (0)
Can C.
04.09.2025 - 19:05

Aynen öyle düz adam orkunla kereste abrahama paralari bagladilar, kanat transferi yapmadilar.

Yanıtla Beğenme (4)
Yönetime yazar
04.09.2025 - 18:51

Büyük çoğunluğu haklı. Sergen iki yeni transferle çıktı maça hatta oynamayan Rıdvan in bile faydası olmuş. Neden mi Juracek şu ana kadarki en iyi futbolunu oynadi. Bir anlamda 3 transfer .Etki etti mi etti hücum yönünden ama Alanya Lizan lasuenne den çok daha kalitesiz bur takim. Bunu da düşünmek lazım. Daha zayıf takıma takviyelerle mağlup oldun. 4- 5 takviye daha istemiş evet gerekli. Yine istemiş olmayacağını biliyor. Yapmayın bakın takviye bu takim ancak 5. Olur. Samsun ve Trabzon un gerisinde kalır.

Yanıtla Beğenme (4)
Toksik
04.09.2025 - 19:20

@Yönetime yazar Hocanın jurasek'e faydası olmuş olmasın sakın? Jura yine dağlara taşlara yolladı ilk ortaları ama zamanla açıldı. Norveçli balıkçı jurasek'i 45 dakikada 10 kere rakiple 1'e 1 bırakacak taktik üretebildi mi haftalardır? Sergen hoca 45 dakikada yaptı bunu.

Beğenme (5)
Acortix
04.09.2025 - 18:41

Eğer Beşiktaşın hocasıysan bu Sergen için değil genel anlamda mazaret üretemezsin.Şampiyonluğa oynayamazsan,daha doğrusu şampiyon yapamazsan gidersin.Beşiktaş taraftarı bu hocayı ve bu başkanı bekliyor.Dİlerim Sergen bunu başarır ama hızla eksik bölgeler tamamlamazsa kurulan kadroda bana zerre kadar ümit vermiyor.

Yanıtla Beğenme (3)
Toksik
04.09.2025 - 19:15

@Acortix Sütun sütun yazı döşüyordun hoca isminden bağımsız istikrardan yanayım diye. Ne oldu da beşiktaşın hocası şampiyon yapamazsa giderci oldun birden? Bir de laf anlatmaya çalıştım adamdan salıp. Sergen karşıtları, hepiniz iki yüzlüsünüz işte. Hocamızın 5 gün önce geldi, 2 sene de sözleşmesi var. Bir avuç yabancı özentisi sahte beşiktaşlının komplekslerine yem etmeyiz.

Beğenme (4)
Rahmi Asal
04.09.2025 - 18:36

İşiniz gücünüz Beşiktaş'ı karıştırmaya çalışmak. Susun işinize bakın.

Yanıtla Beğenme (2)
Madida
04.09.2025 - 18:33

Takım hiç birşey oynamıyordu.biraz umut verseydi,yenildik ama iyi top oynadı dedirtseydi soljkjaer serdar adalı takımda tutacaktı bence.

Yanıtla Beğenme (0)
Optik Başkan
04.09.2025 - 18:30

kadro kötüydü tamam da geçen sene 3. lüğü Samsun’a bırakacak, Türkiye Kupası’nda Göztepe’ye elenecek ve konferans liginden elenecek kadar da kötü değildi. Çok kaliteli bir insandı ama tabiki Solskjaer’ın beceriksizliği vardı.

Yanıtla Beğenme (2)
Toksik
04.09.2025 - 19:44

@Optik Başkan Ole final niteliğindeki bütün maçları kaybetti üstelik çoğunda kendi kişisel hatalarıyla.

Beğenme (0)
Dumbaba
04.09.2025 - 18:22

Evet solskjaer muthus hocaydi fener alsin hemen

Yanıtla Beğenme (3)
Toksik
04.09.2025 - 22:59

@Dumbaba Güzel bir sunum patlatırsa Nuri de gelebilir.

Beğenme (0)
Rezil yorumcular
04.09.2025 - 18:21

Futbol camiası bu ayarlı yorumcuları iyi tanısın işte. Sergen gelince suç yönetimde olur, Ole veya müesses sistem dışı bir hoca olursa suç hocada!

Yanıtla Beğenme (4)
Toksik
04.09.2025 - 22:43

@Rezil yorumcular yorumlamadan önce okusaydın keşke ya da amaaan boşver bu yaştan sonra okuyup da astronot mu olacaksın? bak qeyfine.

Beğenme (0)
Ali Topuz
04.09.2025 - 18:09

Sorun bence de yönetimde. Geldiklerinde maliyetler yüzünden önceki yönetimleri suçladılar. Ama aynı şeyi kendileri de yaptılar. Bugün GS ve FB nin şuursuzca yaptıkları harcamalara biz de ayak uydurduk. Orkun Kökçü ye bu bonservis bedelini vermek Beşiktaş için çok gereksiz ve saçmaydı. Onu almak yerine Gedson un maaşına zam yapmak ve diğer bölgelere transfer yapmak en akıllıca olanıydı. Gedson un boşluğunun doldurulabileceğini sanmıyorum. Şu ana kadarki yapılan transferlerin çok da başarılı olduklarını sanmıyorum. Eminim bir sonraki yönetim de bunları gönderebilmek için uğraşacak.

Yanıtla Beğenme (1)
İrlandalı
04.09.2025 - 18:09

Serdal Adalı dediğiniz şahsiyet, Yıldırım Demirören döneminin sembol yöneticisidir ve icraatları sonucu hapis yatmış bir şahıstır. Yıldırım Demiröreni kaçırttınız, Ahmet Nur Çebi’yi rakip camiaya kaptırttınız, fakat Serdal Adalı’yı yedirmeyiz... Kimse bu büyük TJK taraftar?kitlesini hafife almasın. Bunlar Serdal Adalı’yı yedirmez, gerekirse önüne yatar…

Yanıtla Beğenme (6)
bjk
04.09.2025 - 18:04

SİZ YORUMCULAR BEŞİKTAŞI KARIŞTIRMAK İÇİN HERŞEYİ YAPIYORSUNUZ LİGDE SADECE GS FB YARIŞSSIN GERİSİ ARALARINDA NE YAPIYORSA YAPSIN DİYE UGRASIYORSUNUZ. BU LİGİN BÜYÜĞÜ BEŞİKTAŞ'TIR. KURT KIŞI GEÇİRİR AMA YEDİĞİ AYAZI UNUTMAZ MERAK ETMEYİN....

Yanıtla Beğenme (9)
kim
04.09.2025 - 18:03

Demirkol git sen renkli yorumu yap....OGS BJK nın UEFA ligine katılımının degerini bilmiyor muydu geçen yıl? Boş, boş illa yorum yapma. UEFA Beygir şampiyonlar ligi olsa bizim yönetim daha erken davranır dı!

Yanıtla Beğenme (5)
Yalan ve Gerçek
04.09.2025 - 18:02

Asıl sorun sizin gibi renkli Beşiktaş düşmanı zihniyetlerde. Başkan hiç birinizi kulüpten içeri sokmuyor. Hiçbirinize artık transfer haberleri sızmıyor. Sergen hocayı da takımın başına getirdi. Onun da, sizin gibi medya kalemşörleri ile arası hiç iyi değil. Eee, o zaman başkanı da, yönetimi de, daha ilk maçına çıkan hocayı da döv baba döv.

Yanıtla Beğenme (5)
adam
04.09.2025 - 18:00

suçlu yönetimse fazla uzun sürmez ben nerde yanlış yaptım türküsünü söyleye söyleye gider birkaç sene sonrada adalı efendi devamı oldugu yıldırım demirören gibi günah çıkartır en büyük hatam oleyi göndermekti diye

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet komuscu
04.09.2025 - 17:51

Alanya macinin 2. Yarısını izlersen solskjaere neden kizdigimizi anlarsın. Taraftar yenik diye değil. Takım mucedele etmiyor diye kızdı. Ve haklıydı.

Yanıtla Beğenme (6)
Yırtagu
04.09.2025 - 18:06

@Ahmet komuscu biraz objektif olun hakkaniyetli olun sergene bayılıyor olabilirsin Allah mutluluğunuzu arttırsın körü körüne birşeyler yazmak için yorum yapmayın ligin ilk maçı olan Eyüp maçının tamamını da siz taraftar olarak bir kez daha izleyin her istatikte hafta birincisiydi bu takım atılan şut topla oynama rakip ceza sahasına girme kaderin cilvesi aynı Eyüp bir hafta sonra büyük alanyayı top göstermeden yendi

Beğenme (0)
adam
04.09.2025 - 17:48

suçlu yönetimse fazla uzun sürmez ben nerde yanlış yaptım türküsünü söyleye söyleye gider birkaç sene sonrada adalı efendi devamı oldugu yıldırım demirören gibi günah çıkartır en büyük hatam oleyi göndermekti diye

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Halil
04.09.2025 - 17:47

Herkes yönetimi eleştiriyorda baştan kadro kurmak çok mu kolay sanki önceki yönetimler en azından 3 5 tarasferlik bi kadro bıraksa şuanda bunları konuşuyor olmazdık eğri oturup doğru konuşmak lazım rakipler bu kadar sükseli transfer yaparken başkana kadro enkazı bırakıldı hangi başkan gelirse gelsin gerçekten işi çok zor

Yanıtla Beğenme (0)
Scofield
04.09.2025 - 17:46

Benim merak ettiğim de ogs niye 40 kişiyle kampa gitti 7ay olmuş tayfurla falan neyin denemesini yaptı ben neşteri vurur diye bekliyordum açıkcası

Yanıtla Beğenme (1)
Burak
04.09.2025 - 17:33

Ben başkanın saçlarına hastayım ya. Maşallah. Adalı kalmalı. Giderse böyle yakışıklı bir başkan bir daha bulamayız. Orman diyeceklere, Orman hovarda. Ondan fayda gelmez. Orman'ın şansı Demirören yönetimi ve Ş. Güneş'ti. Güneş, Çebi dönemindeki kadro ile bile 41 maçta 2,22 puan ortalaması yapmış hoca. Onun yakaladığı başarıyı yakalayabilecek hoca yok şu anda.

Yanıtla Beğenme (1)
TJK Başkanı
04.09.2025 - 17:28

Sorun az protein ve çok ekmekle beslenen taraftarın zekasının bunu anlmaya yetmemesi, yönetimin yaptığı düpedüz çifte standart ve entrikalarla dolu kalleşlik

Yanıtla Beğenme (4)
hadi ordan
04.09.2025 - 17:28

zaten amacınız yönetimi yemek en başından beri belli bu .. adalı daha ne yapsın okadar futbolcu gönderip yenilerini alıyor, çebiye güneşe arata söyle sen bu lafları satılmış herif.. sergen sorunları çözer ama yönetim kötü imajı veriyorlar herkese.. sonuna kadar adalının arkasındayım en azından iyi niyetini görüyorum adalının, sizin gibi satılık spor yorumcularınada yedirmeyeceğiz adalıyı.. öyle bir lanse ediyorlarki sanki türkiyedeki en kötü kadro bizdeymiş gibi, sergen zamanında çok diyordu beşiktaşın yedekleri bile şampiyonluğa oyna yok forması şampiyonluğa oynar diye, şampiyon yapsın görelim neymiş sol kanat eksikmiş sağ bek eksikmiş, eğer gerçekten teknik direktörse bu kadroyla bile şampiyonluğa oynatması lazım, dah aöncede dedim hoca değişirse bahaneler bitmez o eksik bu eksik bunu ben aldırmadım şunu ben istemedim falan ve aynen o durumu yaşıyoruz şuan, alanyanın kadrosu demekki bizden çok iyiki yenildik öylemi yani ? madem kadro şampiyon oluyor hocaya ne gerek var demezlermi ? yönetim elinden geleni yaptı yapmayada devam ediyor, şimdi top sergende başarıda başarısızlıkta sergene yazar

Yanıtla Beğenme (6)
İsa dursun
04.09.2025 - 17:26

Transfer kapanmadan mavididi ve Diomande alabilsek bari

Yanıtla Beğenme (1)
Çöl kartalı
04.09.2025 - 17:23

Tam olarakta adamın belirttiği gibi malesef sorun yönetimde sergen ile sezon bitiminde anlaşıldığını sergene yakın olan herkes biliyor sergenin kampa gitmek istemediğini kamp tamamlansın da takımın başına geçerim dedigini de yapılan tranferlerin tamamının da sergenin isteğine göre yapıldığını takımın başındaki hocanın başarısız olması gönderilmesi için kuyusunun kazıldıgını da belkide futbolcuların bile haberi vardı bu tezgahtan kanat transferleri onun için yapılmadı deniliyor benim ve benim gibi düşünenlerin kabul etmediği içine sindiremedigi şeyler de bunlar eger dogruluk payı varsa hoca üzerinden asıl kumpas takıma Beşiktaşa kuruldu sergene asla itirazımız yok bizim kulüp gelenegimize hiç yakışmayan antin kuntin işler oluyor hocayla medenice vedalaşırsın sergenimi getirirsin başkasınımı yine destekleriz yeterki bizi hakettigimiz gibi temsil etsin bizim derdimiz isimler kişiler degil yapılan son derece amatör bizim kulübümüze yakışmayan dolambaçlı işler gerçekleri er yada geç bütün taraftarda ögrenecek nasıl olsa başkası hakkında kötü düşünen tuzak kuran herkes eninde sonunda o kazıgı kuyuya kendisi düşer yaşayıp göreceğiz

Yanıtla Beğenme (0)
Çetin
04.09.2025 - 17:43

@Çöl kartalı, Demirkol'un açıklamalarıyla bu iddialarının ne alakası var? Sorun yönetimde demekle bahsettiğin komplo teorilerini mi kastetti Demirkol. Dediklerin doğru bile olsa eğrisi doğrusuna denk gelmiş demektir. Sen de biliyorsun ki Sergen daha doğru isim. Ole ile ligde devam edilirse çöküş devam eder ve bırak Sergen'i İbrahim Üzülmez'den daha iyisini teknik adam olarak alamazdın.

Beğenme (2)
Firtina
04.09.2025 - 17:22

Sayın Mehmet Demirkol boş yorum yapma geçen sene kimlere puan kaybettikte 3.uncu olamadık.tabiki kadro yeterli değil ama hocanın oyun düzenimi vardı ne kattı Beşiktaşa hangi oyuncunun oyununu yukarılara çekti. Beşiktaş'ın kadro İsviçre takımını yemeyecek kadarmi kötü patrik nerdeyse bizi eliyordu.cikmisin hoca değil diye algı yapiyosun.

Yanıtla Beğenme (5)
Victory
04.09.2025 - 17:22

Yorumuna en güvendiği, tarafsız ve akılcı insan. Kesinlikle katılıyorum, sorun yönetim.

Yanıtla Beğenme (2)
Kartal
04.09.2025 - 17:22

Sanane sen kimsin kes sesini Beşiktaş seni ilgilendirmez git sen kendi çöplüğüne

Yanıtla Beğenme (4)
ANADOLU KARTALI
04.09.2025 - 17:21

SORUN NEDEN YÖNETİMDEDİR? 1. VİZYON EKSİKLİĞİ Solskjaer gibi sistem kurabilecek bir teknik adamın reddi, Transferde düşük profilli ve vitrin süsü hamleler, Kongreyi “HEPİMİZİN PROJESİ” diyerek sorumluluğu dağıtma çabası… Hepsi, yönetimin stratejik yön belirleyemediğini gösteriyor. 2. KRİZ YÖNETİMİ YERİNE ALGI YÖNETİMİ Alanyaspor yenilgisi sonrası vitrin süsleme, eski futbolcuların teknik heyete katılması… Bu hamleler, teknik değil; duygusal telafi ve medya yönetimi. Gerçek sorunlar yerine, görsel ritüellerle taraftarın hafızası yönlendiriliyor. 3. MİLLİ TAKIM TEMSİLİ ve KULÜP AİDİYETİ Son 25 yılda Beşiktaşlı oyuncuların milli takımdaki temsili azaldı. Bu, sadece sportif değil; kulüp kimliğinin ulusal aidiyetten koparılması. Yönetim, bu sürece karşı durmak yerine sessizce sıradanlaşmayı kabulleniyor. ANCAK TÜM BUNLARA RAĞMEN GERÇEKLERDEN UZAKLAŞILIYOR

Yanıtla Beğenme (1)
Ozan
04.09.2025 - 17:19

Ole gitti ve Sergen geldi ya, şimdi sorun TD’de değil, yönetimde oldu! Ole varken neden sorunu hocada aradınız madem? Sahtekarlar sizi

Yanıtla Beğenme (0)
Kadir
04.09.2025 - 17:17

Yönetim de 3 transfer dönemi istedi. Kimse itiraz etmedi. İlk transfer dönemini boşa geçirdi. İkincisinde ilkini de telafi etti. Üçüncü transfer döneminde göreceğiz.

Yanıtla Beğenme (1)
Selçuk
04.09.2025 - 17:16

Ole yönetimden transfer bile istemiyordu. Sağ bek transferi sorulunca Jonas var, Tayfur var diyordu. Sırf para kazanmak için gelmiş kulübe. Onu koltukta tutacak şey ne ise onu yapıyordu. Sergen ise Beşiktaş'ı ayağa kaldırmak için geldi. Gelir gelmez transfer istedi. Sergen ligimizi bilir. Beşiktaş'a yakışan oyunu oynatır. İstenmezde gider. Hatta beceremeyeceğini düşünürse kendi bile gider. Ama gitmemelidir. Çünkü Sergen başarır. Sadece zamana ve toleransa ihtiyacı var. İkinci ve en önemli sebep de Sergen Beşiktaş için en uygun isim. Yaşı uygun, Beşiktaş'ı şampiyon yaparak rüştünü ispatlamış bir isim. Sergen giderse başka hiçbir hocada dikiş tutturamayız. Fener gibi her sezon yıkıp yeniden yapar, 10 yıldan fazla şampiyon olamayız. Sergen'de istikrar gösterilirse 12-13 seneye 3-4 şampiyonluk sığdırabilir.

Yanıtla Beğenme (4)