26.06.2026 - 07:29

Takip Et:

Monaco'nun yıldızı adım adım Beşiktaş'a! Anlaşma yakın

Yeni sezona şampiyonluk hedefiyle hazırlanan Beşiktaş'ta transfer çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Yönetim Monaco forması giyen Ouattara'yı kadroya katmak için yoğun mesai harcıyor.

Teknik direktör Vincenzo Italiano'nun raporu doğrultusunda kadrosunu güçlendirmek isteyen Siyah-Beyazlılar, özellikle sol bek bölgesi için yoğun mesai harcıyor.

Beşiktaş Yönetimi'nin transfer listesinin ilk sırasında yer alan Kassoum Ouattara için önemli gelişmeler yaşanıyor. Fransa Ligue 1 ekiplerinden Monaco forması giyen genç futbolcu için uzun süredir temaslarını sürdüren Siyah-Beyazlılar, transferde mesafe kat etti.

Edinilen bilgilere göre 21 yaşındaki sol bek, kariyerine Beşiktaş'ta devam etmeye sıcak bakıyor. Düzenli forma giyebileceği ve Avrupa kupalarında mücadele edebileceği bir projeye olumlu yaklaşan Ouattara'nın, Siyah-Beyazlı ekibin teklifini değerlendirdiği öğrenildi.

Transferdeki en büyük engel ise bonservis bedeli olarak öne çıkıyor. Monaco'nun ilk görüşmelerde genç savunmacı için 15-16 milyon Euro seviyelerinde bir talepte bulunduğu belirtildi. Beşiktaş Yönetimi'nin ise bu rakamı aşağı çekmek için görüşmelerini sürdürdüğü ifade ediliyor. Taraflar arasındaki pazarlıkların devam ettiği ve önümüzdeki günlerde transferin seyrinin netlik kazanacağı belirtilirken, Beşiktaş'ın Ouattara transferini uygun şartlarda sonuçlandırmak için tüm imkanlarını seferber ettiği kaydedildi.

FANATİK

Etiketler:

YORUMLAR (6)

İstifa
26.06.2026 - 10:51

Geçen sene 5 ay oynamadı diz sakatlığı yüzünden Fransa dünyanın en çok izlenen Scout edilen ülke çok iyi bir oyuncu olsa bize kalır mı çok net kalmaz aynı şeyi Onana alınınca yazdım kulüp paylaşımının altına Kayserispor topçusu dedim mantık çok basit ama yönetenler de yok malasef

Yanıtla Beğenme (0)
Yönetim istifa.
26.06.2026 - 10:40

madem böyle avrpuadan transferler yapacağız bilinen, değerini bulmuş, yada sözleşmesi bitmiş, sakat futbolcular alacağız bizim Önder Özen e ne ihtiyacımız var menajerle direkt çalışalım zaten öyle yada böyle menajerlere çalışıyoruz bari işi resmiyete dökelim.

Yanıtla Beğenme (0)
Aralı al Önder
26.06.2026 - 10:29

Sakatlık durumu var. Dünyada başka sol bek mi yok? Bu Önder ne iş yapar?

Yanıtla Beğenme (1)
KARTALPENÇESİ
26.06.2026 - 09:40

YA BAŞKAN, BİZE GRİMALDOYU GETİR. RIDVAN VAR ZATEN, GRİMALDOYU AL, BANA ÇİZGİYE İNİP HÜCUM YAPAN OYUNCU LAZIM. BAS PARAYI AL. GRİMALDO

Yanıtla Beğenme (5)
BJKyiBitirdiniz
26.06.2026 - 09:33

bu başkan Beşiktaşın sonunu getirdi

Yanıtla Beğenme (7)
Bakü kartalı
26.06.2026 - 07:55

Yahu bu adam daha bu yaşından düzenli sakatlıklara başlamış. Her sene minimum 1 ay sakat, bu seneyse 3 ayı geçti,hala sakat. Böyle bir adama yüksek paralar vermeyin gözünüzü seveyim.

Yanıtla Beğenme (2)
kaostaraftarsnz
26.06.2026 - 10:48

@Bakü kartalı aynısını masuakuya da dediniz adam ıslıklamasanız maç kaçırmadı tripten oynamadı her şeyi zaten siz biliyonuz ondan bu takım bu halde orkun orkun diye stadı inlettiniz adam geldi 2nci ayda ıslıkladınız bilader istediğiniz oyuncuyu ıslıklıyosanız artık salın demek ki hiç bir şey bilmiyorsunuz kocaman sıfır

Beğenme (0)