08.05.2026 - 08:06

Takip Et:

Muçi kararı masada

Trabzonspor cephesinden Muçi transferiyle ilgili dikkat çeken açıklama geldi.

Muçi'nin bonservisinin alınması için sözleşmedeki opsiyon tarihinin bitimine kısa bir süre kala Trabzonspor'dan transferle ilgili açıklama geldi.

A Spor'a konuşan Bordo-Mavili kulübün patronu “Hocamızın Muçi konusundaki tutumu olumlu yönde. Görüşeceğiz. Durum netleştiğinde, son gelişmeleri hep birlikte göreceğiz” derken, “7-8 oyuncumuza talip var. Kadroyu korumak zorundayız. Hepsini satamayız” ifadelerini kullandı.

Başkan Doğan “2 transfer yaptık ama Avrupa için geniş kadro kurmalıyız. Muhtemelen 7-8 transferimiz daha olacak. Cabral beğendiğimiz bir oyuncu. Felipe Augusto’ya Benfica dahil 4 kulüpten teklif var. Rakama göre karar vereceğiz. Hem tecrübeli hem de genç isimler alacağız” diye konuştu.

Kaynak Fanatik 

YORUMLAR (21)

İzmirli Kartal
08.05.2026 - 11:50

Bir kuruş bile inmeyin. Gerekirse yedek kulübesinde otursun. Nasıl olsa bir çok futbolcuda paralar sokağa atılıyor.

Yanıtla Beğenme (0)
TUĞRUL BORA
08.05.2026 - 11:44

Yarınki maçta Muçi' nin ıslıklanmasını ve bizim fiyat düşürmemizi bekliyor hamsiler. Muçi kesin ıslıklanacak ki sen Beşiktaş' ın ekmeğini yedikten sonra bize gol attıktan sonra sevinirsen ıslıklanırsın zaten. Balık kadar zekalarıyla indirim bekleyecekler. İndirim yapana ağır söverim.

Yanıtla Beğenme (0)
TUĞRUL BORA
08.05.2026 - 12:35

@Şafak Beşiktaş' tan ekmek yediyse sevinmemeli.

Beğenme (0)
Şafak
08.05.2026 - 12:13

@TUĞRUL BORA Gol atınca sevinmesin mi? Adamı orta saha diye al, sonra berbay bir takımın içinde değişik yerlerde oynat, sonra başarısız “ bizde işi yok” de, ne yapsın futbolcu. Çok kıymet verildi de nankörlük mü ediyor?

Beğenme (4)
Selim
08.05.2026 - 11:08

Muçi, opsiyonu kullanmazsa nolur. TS’ye mi gider yoksa Abrupa’ya mı.

Yanıtla Beğenme (0)
Keş
08.05.2026 - 10:53

Hadi muçi Beşiktaş maçında kaldır kafasına kafasına vur kendini hoca zanneden sevimsiz antika kumarbazın göreyim seni oglum

Yanıtla Beğenme (4)
Kartal Gözü
08.05.2026 - 11:52

@Keş . Muçi bizde olsa çöp dersiniz, başka takımda olunca haydi koçum? Tam bir keş taraftar.

Beğenme (1)
Pascall
08.05.2026 - 10:33

Bizim taraftarı anlamak imkansız transferde adı geçen senede 2 gol atmış 3 asist yapmış yabancı futbolcu haberlerine sevinç naraları atıp methiye düzüyorlar 13 gol atmış 10 asist yapmış kendi oyuncumuz muçiye çöp diyorlar yine senede 30 gole katkı yapmış rafaya rafadan tayfa defolup gitsin diyorlar bu adamlar çöpse siz çöpoglu çöpsünüz bu kulüpten ganyancılardan önce futboldan zerre kadar anlamayıp da herşeyi biliyormuş gibi yaygara yapan akıl yoksunu taraftarlar defolup gitsin atçılar takımı şampiyon yapmak iyi takım kurmak için gelmemişler sadece transfer yapmak ticaretlerini döndürmek için gelmişler harcanan 150 milyon var takım geçen yıldan daha kötü bizim taraftarlar olarak hesap sormamız gerekirken hala amansız bir şekilde bu ganyancıları yalayanlar şakşakçılıgını yapanlar var hayırdır arkadaşlar arpanızı çokmu bol verdiler herşey gün gibi ortadayken hala vatan savunur gibi bu hokkabazları savunanlar soygunu batışı alkışlayanlar var

Yanıtla Beğenme (0)
kurt kanunu
08.05.2026 - 10:33

bizde muçi yok , anlaşılan tekke 'de de yok .

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Tepe
08.05.2026 - 10:18

Batagov artı bir miktar para en mantıklısı. Tabi sakatlığına bakılarak.

Yanıtla Beğenme (0)
Zama Zingo
08.05.2026 - 10:06

Muçi şimdi karşılaşmada şov yaparsa hocamın karizması yine fena çizilir. Balotelli örneğinde olduğu gibi… bu bize kulüp olarak da zarar veriyor. Hocam, bazı açıklamaların o kadar kötü ve kırıcı ki… bunu bugüne kadar nasıl anlamazsın.

Yanıtla Beğenme (0)
Vsm
08.05.2026 - 10:01

Muci iyi oyuncu. Istemiyorum ama olurda oyun yapimiz degisirse yani hoca degisirse belki 3-5-2 veya 9.5 - serbet 10 numarali bir taktikle veya en kotu kintra atak, oynarsak tekrar dene ne bilir. Ama obur turlu ozellikle press oyunu, paslasarak atak organizasyonlari yapacksak. Gerek yok 1mu kiralama ucreti aldik zaten 8.5 a bugun gitsin.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Tepe
08.05.2026 - 10:16

@Vsm Türkçe öğren be kardeşim. Gözüm bozuldu okuyacam derken.

Beğenme (0)
1903
08.05.2026 - 09:58

Trabzonspor'a su bile vermeyin zaten ne halleri varsa görsünler, başkasına satarız olur biter

Yanıtla Beğenme (0)
Sergan yançın
08.05.2026 - 09:58

8 m euro bile veren yok

Yanıtla Beğenme (0)
Sergan yançın
08.05.2026 - 09:15

Vitaminsiz star

Yanıtla Beğenme (1)
şifo
08.05.2026 - 09:12

Jeneriklik golleri var. Uzaktan şutu var. İyi bir takımın iyi bir dişlisi olur. Muçi yerine getireceğin adam muçiyi aratır. Bence çok gömüyoruz. Takımın geri kalanı iyi olacak ki muçi de performans versin

Yanıtla Beğenme (1)
Nimet
08.05.2026 - 09:54

@şifo yav he he.. Sonuç? 8 milyon euro veren yok

Beğenme (0)
Osman3555
08.05.2026 - 09:11

Yeni hoca yeni yönetim falan yok çatlasanız da 3 sene böyle gidecek, her olumsuzlukta hoca gitsin başkan gitsin iyice saçmaladınız, gitti de ne oldu hocalar başkanlar??

Yanıtla Beğenme (3)
Koray
08.05.2026 - 09:38

@Osman3555 doğru da ortada hoca yok

Beğenme (0)
zeze
08.05.2026 - 09:04

birazdan sergen süper star muçiyi küstürdü diyenlerle dolacak burası:)))))

Yanıtla Beğenme (3)
Sezai şahin
08.05.2026 - 09:02

Bu başarısız başkan ve yönetim muçi için bir lira düşerse haindir.

Yanıtla Beğenme (0)
Murat Küçükinci
08.05.2026 - 08:59

Muçi için yeni hocayı beklemeliyiz.

Yanıtla Beğenme (2)
Taner
08.05.2026 - 08:51

Yeni gelecek hoca 10 numarada kullanir sakin satmayin!!!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Turko
08.05.2026 - 08:36

Sergenella hocam sezonun başından beri her maç muçi bende yok diye çıkıp bağıra söylerse ekran başında adam sana 5 de verir 6 da vermeyin kardeşim vermeyin götürün kampa şu kadro da muçi cengiz denen kazmadan 5 kat daha üstündür değerlendirebilir Bir kuruş dahi aşağı inerseniz bu yönetimin beşiktaşlılığından şüphe ederim !

Yanıtla Beğenme (0)
KARAKARTAL
08.05.2026 - 08:31

10 Mayısa kadar aldınız aldınız. Almadınız başkasına satarız. Nedir kardeşim bu naz niyaz...

Yanıtla Beğenme (0)
KARAKARTAL
08.05.2026 - 08:30

10 Mayısa kadar aldınız aldınız. Almadınız başkasına satarız. Nedir kardeşim bu naz niyaz...

Yanıtla Beğenme (0)